Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 33 worden weergegeven.

Discussie: Wall-E

  1. #1

    Standaard Wall-E

    Ik heb zojuist de 2-DVD versie binnen gekregen van Wall-E en ik wilde graag The Pixar Story bekijken, maar nu blijkt dat de ondertiteling niet voldoet. De Nederlandse ondertiteling vertaalt alleen datgene wat in het Engels in beeld is "geschreven", dus geen stemmen. Ook koos de DVD automatisch de Nederlandse nasynchronisatie, ongeacht dat ik aan het begin én in de setup voor Engels koos. Via de afstandsbediening kon ik alsnog de Engels taal kiezen, dus het is geen Monsters Inc-geval.

    Kunnen we een retour-actie van Buena Vista gaan verwachten?

  2. #2

    Standaard

    Ik verwacht van niet. Bij de blu-ray is het precies hetzelfde.

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat je nog blij mag zijn dat het geheel niet tel-sell overdubd is. Als de verstaanbaarheid moeilijk wordt bieden mogelijk (op de blu-ray toch) de Engelse ondertitelingen soelaas.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    Ik heb zojuist de 2-DVD versie binnen gekregen van Wall-E en ik wilde graag The Pixar Story bekijken, maar nu blijkt dat de ondertiteling niet voldoet. De Nederlandse ondertiteling vertaalt alleen datgene wat in het Engels in beeld is "geschreven", dus geen stemmen. Ook koos de DVD automatisch de Nederlandse nasynchronisatie, ongeacht dat ik aan het begin én in de setup voor Engels koos. Via de afstandsbediening kon ik alsnog de Engels taal kiezen, dus het is geen Monsters Inc-geval.

    Kunnen we een retour-actie van Buena Vista gaan verwachten?

    Ik heb de 1-disc versie aangeschaft. Het is helaas een kartonnen versie, klopt dat? Jammer, had liever een keep-case versie gehad. Maar goed, je kan niet alles hebben...

    Ik krijg ZWARTE ondertitels die niet altijd kloppen, zowel nederlands als engels. Soms komt er zomaar een audiocommentaar bij. Denk dat er iets mis is gegaan met de productie.

    Slecht uitgave, in meerdere opzichten...
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  5. #5

    Standaard

    De kartonnen verpakking is inderdaad irritant. Leuk idee dat het mileu-vriendelijk is, maar praktisch is anders.
    Heb je ook verkeerde ondertiteling bij de film zelf? Die heb ik namelijk nog niet bekeken. Alleen The Pixar Story en Presto.

  6. #6

    Standaard

    Over de ondertitels weet ik nix (zet ik nooit aan) maar als ik engels in het menu kies krijg ik gewoon engelse taal en niet de nederlandse versie.
    Blu-ray versie

  7. #7

    Standaard

    Als ik voor Engelse audio kies en geen ondertitels, dan is de documentaire in het Engels, maar als ik kies voor Engelse audio en Nederlandse ondertitels dan krijg ik de Nederlandse nasynchronisatie te horen.

  8. #8

    Standaard

    De verpakking van de 1-disc is echt ruk.......erg jammer.

  9. #9

    Standaard

    De verpakking van de 1-disc is inderdaad ruk (lijkt wel een cheapie-film zoals Edison - met het enige verschil dat voor Edison nooit 20 euro is gevraagd) .... maar de verpakking van de 2-disc slaat werkelijk waar alles; als je dit kartonnetje (dit mag niet eens een hoesje genoemd worden) tussen andere DVD's zet lijkt het wel een of andere goedkope kopie !!

    Erg jammer want ik had - ondanks de hoge prijs - de 2-disc graag op de releasedatum gekocht maar nu zal ik daar nog wel mee wachten in de hoop dat Buena Vista een tweede lichting 'gewoon' van een amaray-keepcase voorziet.

    Zo, dat is eruit !! En ja, het lucht op !

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Duijmski Bekijk bericht
    De verpakking van de 1-disc is inderdaad ruk (lijkt wel een cheapie-film zoals Edison - met het enige verschil dat voor Edison nooit 20 euro is gevraagd) .... maar de verpakking van de 2-disc slaat werkelijk waar alles; als je dit kartonnetje (dit mag niet eens een hoesje genoemd worden) tussen andere DVD's zet lijkt het wel een of andere goedkope kopie !!

    Erg jammer want ik had - ondanks de hoge prijs - de 2-disc graag op de releasedatum gekocht maar nu zal ik daar nog wel mee wachten in de hoop dat Buena Vista een tweede lichting 'gewoon' van een amaray-keepcase voorziet.

    Zo, dat is eruit !! En ja, het lucht op !
    Inderdaad, exact die gedachten had ik bij het zien van die cheap shit, afgelopen zaterdag. Hiermee ga ik ook wachten. Ze begonnen met deze "verpakkingen" bij There Will Be Blood. Aangezien ik al een keepcaseversie van die film heb gespot (V&D), zullen er vroeg of laat ook voor Wall-E wel keepcases verschijnen.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Burning Fish Bekijk bericht
    De kartonnen verpakking is inderdaad irritant. Leuk idee dat het mileu-vriendelijk is, maar praktisch is anders.
    Heb je ook verkeerde ondertiteling bij de film zelf? Die heb ik namelijk nog niet bekeken. Alleen The Pixar Story en Presto.
    Yep. Bedoelde juist bij de film zelf. Zwarte ondertitels die niet echt ergens op slaan. Ik heb overigens geen problemen met de taal, die is gewoon in het engels.

    Kwam er trouwens nog achter, dat als je in het menu de taal en de ondertiteling selecteert, dat het wel goed gaat. Maar als je dat doet, bij mijn dvd-speler een optie, tijdens de film (dus niet via menu) dat je wel af en toe witte ondertitels krijfgt.

    Nou ja, het zal allemaal wel. Wou dat ik gewacht had, maar dat heb ik niet gedaan....
    "I have a dragon here and I'm not afraid to use it" (Donkey in Shrek / Eddie Murphy)

  12. #12

    Standaard

    Er is dus nu geen (R2NL) versie te krijgen in een gewone keepcase?

  13. #13

    Standaard

    Nog niet, zoals Daniël al aangaf is er bij V&D een versie van 'There Will Be Blood' in een gewone keepcase in omloop dus misschien hebben wij verzamelaar bij een tweede productierun meer geluk ....

  14. #14

    Standaard

    wie kan er een foto maken van deze dvd's ???
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  15. #15

    Standaard

    staan alle extra's van de 2e dvd disc ook op de blu ray? dus staat op de blu ray bijvoorbeeld ook The Pixar Story?

  16. #16

    Standaard

    de blu ray heeft meer extra's als de dvd 2 disc.

    En the pixar story staat er ook op en Presto en trailers en Burn.E en deleted scenes en nog veel meer
    Erg mooie blu ray uitgave!
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    de blu ray heeft meer extra's als de dvd 2 disc.

    En the pixar story staat er ook op en Presto en trailers en Burn.E en deleted scenes en nog veel meer
    Erg mooie blu ray uitgave!
    Inderdaad mooi uitgave!
    Heb hem zelf ook, en ben er erg trots op! Haha

  18. #18

    Standaard

    Inderdaad heel jammer van de hoesjes! Bij de 1-disc versie valt het nog mee, dat is hetzelfde hoesje als bij There Will Be Blood denk ik, met aan één zijde de gleuf waar de dvd uitschuift...heb There Will Be Blood ook in zo'n kartonnetje en daar heb ik niet echt een probleem mee.
    Maar bij de 2-disc is die gleuf aan beide kanten!!! Ziet er volgens mij niet uti als de dvd in de kast staat...bij de 1-disc heb je tenminste nog één kant zonder gleuf!
    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  19. #19

    Standaard

    mileu, troep opruimende robot, dan is karton op zich een originele keuze, maar dan moet dat wel een fatsoenlijke verpakking zijn.

  20. #20

    Standaard

    Heeft iemand al de nieuwe Pixar-collectie aangeschaft? Daar staat The Pixar Story namelijk op een aparte DVD en ik benieuwd hoe de ondertiteling daar zijn werk doet.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    wie kan er een foto maken van deze dvd's ???
    Op het net vond ik deze foto's van de amerikaanse (regio 1) 3-disc set:

    foto 1 :
    http://www.1cup1coffee.com/img/diggm...walle-dvd1.jpg

    foto 2 :
    http://www.1cup1coffee.com/img/diggm...walle-dvd2.jpg

    foto 3 :
    http://www.1cup1coffee.com/img/diggm...walle-dvd3.jpg

  22. #22

    Standaard

    Vind de verpakking van de 2 disc erg leuk gedaan. Geen problemen mee, at all.
    Me likes freaky shiet. Mmm misschien niet zo handig dit te zeggen
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Andrew-Kenneth Bekijk bericht
    Precies hetzelfde op disc 3 na (digital copy, jeeeej...)

  24. #24

    Standaard

    Is er al iets bekend over een eventuele keepcase release?

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Is er al iets bekend over een eventuele keepcase release?
    De 2-disk SE is al sinds de release als keepcase met slipcase te koop bij de Albert Heijn.
    En volgens mij is de 1-disk ook als keepcase met slipcase te koop bij de Albert Heijn, maar dit weet ik niet zeker.
    My heart was not ripped out, but she did steal my cuckoo clock.
    The Swede in Hell On Wheels

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •