De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic SC-BT100EG-K Blu Ray Homecinemaset

    Hallo,

    Mijn ouders willen binnenkort een blu ray HTIB aanschaffen, aangezien de oude dvd speler z'n beste tijd gehad heeft. Ze willen dan ineens maar een blu ray aanschaffen.

    Voor het gemak, zouden ze dan voor deze set kiezen. Nu hoor ik hier al velen zeggen, koop nooit een all in one-set ... maar koop alles afzonderlijk (boxen, tuner, etc,...). Maar dat willen ze nu eenmaal niet. Het zijn nu eenmaal geen audiofielen ... zolang er maar geluid uitkomt zijn ze tevreden

    Nu is mijn vraag. Welke speler zit er in die EG-K? De BD35 of BD55.
    Ik heb me laten vertellen dat dit bij de SC-BT100 nog de B30 was. Maar bij die EG-K versie zie ik BD-Live functie staan. Dus ik vermoed dat het hier om een recentere speler gaat?

    Ze hebben wel nog een oude tv met enkel scart en component. Nu is mijn vraag ... Zit er nog een scart op de Pana Blu Rays. Een nieuwe tv zou pas voor volgend jaar zijn, maar ze vinden het te gek om nu nog een home cinema met enkel dvd te kopen.

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Hallo,

    Mijn ouders willen binnenkort een blu ray HTIB aanschaffen, aangezien de oude dvd speler z'n beste tijd gehad heeft. Ze willen dan ineens maar een blu ray aanschaffen.

    Voor het gemak, zouden ze dan voor deze set kiezen. Nu hoor ik hier al velen zeggen, koop nooit een all in one-set ... maar koop alles afzonderlijk (boxen, tuner, etc,...). Maar dat willen ze nu eenmaal niet. Het zijn nu eenmaal geen audiofielen ... zolang er maar geluid uitkomt zijn ze tevreden

    Nu is mijn vraag. Welke speler zit er in die EG-K? De BD35 of BD55.
    Ik heb me laten vertellen dat dit bij de SC-BT100 nog de B30 was. Maar bij die EG-K versie zie ik BD-Live functie staan. Dus ik vermoed dat het hier om een recentere speler gaat?

    Ze hebben wel nog een oude tv met enkel scart en component. Nu is mijn vraag ... Zit er nog een scart op de Pana Blu Rays. Een nieuwe tv zou pas voor volgend jaar zijn, maar ze vinden het te gek om nu nog een home cinema met enkel dvd te kopen.
    Je hebt het over dit setje:

    http://www.panasonic.nl/Products_Inf...33|632|601|4|1

    en je maakt je druk om wat voor speler erin zit

    Zou je ouders eerst eens proberen om te turnen naar het echte spul, Tru HD uit 3 speakers en nog van plastic ook. bahbahbahbahbahbahennogeensbah
    Have fun and enjoy your collection

  3. #3

    Standaard ...

    It's not my money

    Het geluid staat bijna nooit op, dus het is hem vooral om de (blu ray & dvd) speler zelf te doen.

    Wat is het verschil tussen sc-bt100 en sc-bt100 eg-k? (verschil in speler).
    Aansluiting aangezien scart nog enkele maanden zal gebruikt worden.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 22-11-2008 om 12:33 Reden: vollediger

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    It's not my money

    Het geluid staat bijna nooit op, dus het is hem vooral om de (blu ray & dvd) speler zelf te doen.

    Wat is het verschil tussen sc-bt100 en sc-bt100 eg-k? (verschil in speler).
    Aansluiting aangezien scart nog enkele maanden zal gebruikt worden.
    Wees maar blij dat het niet jouw geld is, als het geluid toch niet wordt gebruikt, dan zijn ze beter af met een standalone speler.......

    GEEN scart aansluiting, maar wel een S-VHS en een composiet(die gele tulppug) aansluiting, ook zit er een component aansluiting op, maar dat is voor de meeeste CRT's niet geschikt. Hij kan dus gewoon gebruikt worden.

    De letters zijn dacht ik landcodes, maar wat ze precies inhouden weet ik niet,ik werk niet voor Panasonic
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard ...

    Het is ofwel deze HTIB ofwel nog een paar oude speakers, samen met een oude tuner van jvc.

    Ik vraag me nu af welke van de twee het beste zou klinken.
    Die ipod-ingang interesseert hen ook (ze hebben mijn oude ipod geërfd).

    Welke blu ray speler zit er nu in die SC-BT100?
    Mocht het nog een oudere (de 30 of 35) zijn zou ik het hen nog uit het hoofd kunnen praten.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Die ipod-ingang interesseert hen ook (ze hebben mijn oude ipod geërfd).
    Sommige mensen verdienen plastic
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    True HD uit 3 speakers en nog van plastic ook.
    ...en ook nog niet eens echt 2-weg zijn. Panasonic stopt er vaak geen tweeters in maar een breedband luidsprekertje met een kleiner dopje. En voor HD-geluid heb je echt wel tweeters nodig om ook de hoge tonen mooi weer te kunnen geven. Ik moet daarbij wel toegeven dat er andere farikanten zijn die het bij goedkopere systemen wel wat slechter doen door alleen een breedband weergever in een luidspreker te plaatsen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door .:Quadran:. Bekijk bericht
    Welke blu ray speler zit er nu in die SC-BT100?
    Mocht het nog een oudere (de 30 of 35) zijn zou ik het hen nog uit het hoofd kunnen praten.
    In de receiver van het SC-BT100(EG-K) systeem zit geen volwaardige BD speler zoals de 30, 35, 50 of 55, maar alleen een BD-transport met de daarbijbehorende hardware. De elktronica van een volledig speler past en hoeft er nl. niet in omdat de ruimte daarvoor te beperkt is en de elektronica van de speler rechtstreeks op het voorversterker-gedeelte van de reciever is aangesloten.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 24-11-2008 om 22:21
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •