De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Digitale TV met surround geluid

    Wie kan mij hiermee helpen.
    Ik heb digitale TV van UPC en nu is mijn home cinema set stuk en moet ik een nieuwe kopen. Ik heb echter een losse dvd speler. Aangezien radiozenders tegenwoordig ook via UPC digitaal worden weergegeven vroeg ik mij of of het nog nodig is om een home cinema set te kopen of dat ik kan volstaan met een actieve speakerset.

    Wie kan hier iets over zeggen?

  2. #2

    Standaard

    Je kan volstaan met een stel aktieve luidsprekers, maar dan kun je de geluidssterkte vaak niet op afstand te regelen. Dit kan wel wanneer de speakerset op afstand bedienbaar is of wanneer je het toetsenbord van de mediabox hebt. Daar zitten knoppen voor de volumeregeling op die bij bediening van de mediabox het uitgangsniveau van de lijnuitgang kunnen regelen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door 7094 Bekijk bericht
    Wie kan mij hiermee helpen.
    Ik heb digitale TV van UPC en nu is mijn home cinema set stuk en moet ik een nieuwe kopen. Ik heb echter een losse dvd speler. Aangezien radiozenders tegenwoordig ook via UPC digitaal worden weergegeven vroeg ik mij of of het nog nodig is om een home cinema set te kopen of dat ik kan volstaan met een actieve speakerset.

    Wie kan hier iets over zeggen?
    Logitech Z5500

    Aktief speakersetje met aktieve subwoofer die ook nog eens wat power heeft, analoge en digitale ingangen en AB. Zeer geliefd en gewaardeerd setje
    Have fun and enjoy your collection

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •