De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Wall-E BD aanbieding MM Arnhem, interesse?

    Hallo iedereen.
    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, dat is aan de mod's.
    Er is een soort van gecombineerd topic, maar omdat dit alleen vandaag geldt, wil ik graag het op deze manier doen.
    Wat mij betreft mag het topic verwijderd worden als alles geregeld is.

    Ik las dus in de pricewatch dat Wall-E Blu-ray vanavond (22-11-2008) bij de Media Markt Arnhem tussen 18:00 en 19:00 voor 15,- euro te koop is, mooi prijsje dacht ik zo.
    Alleen woon ik daar nogal eind vandaan.

    Is er iemand die missschien bereid is om een aantal exemplaren te halen voor forumleden die een exemplaar willen, zoals ik?

    Ik stel voor dat degene die bereid is om dit te doen, zich in dit topic meldt, incl. voorwaarden/kostten, en dat je dan naar deze persoon een PM stuurt om betaling/verzending af te handelen.

    Ik hoop dat de mod's hiermee akkoord gaan.
    Laatst aangepast door -Jaap- : 22-11-2008 om 13:22

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door -Jaap- Bekijk bericht
    Hallo iedereen.
    Ik weet niet of dit topic hier goed staat, dat is aan de mod's.
    Er is een soort van gecombineerd topic, maar omdat dit alleen vandaag geldt, wil ik graag het op deze manier doen.
    Wat mij betreft mag het topic verwijderd worden als alles geregeld is.

    Ik las dus in de pricewatch dat Wall-E Blu-ray vanavond (22-11-2008) bij de Media Markt Arnhem tussen 18:00 en 19:00 voor 15,- euro te koop is, mooi prijsje dacht ik zo.
    Alleen woon ik daar nogal eind vandaan.

    Is er iemand die missschien bereid is om een aantal exemplaren te halen voor forumleden die een exemplaar willen, zoals ik?

    Ik stel voor dat degene die bereid is om dit te doen, zich in dit topic meldt, incl. voorwaarden/kostten, en dat je dan naar deze persoon een PM stuurt om betaling/verzending af te handelen.

    Ik hoop dat de mod's hiermee akkoord gaan.
    Ik heb wel vaker voor forumleden moeilijk te krijgen of aanbiedingen gehaald. Ik denk niet dat de mods of forum leiding hier ook maar iets tegen heeft. In tegendeel, het is mooi dat je zo elkaar kunt helpen.

    15 euro is echt een mooie prijs.

  3. #3

    Standaard

    Is er echt niemand die dit wil doen?:sad:
    Please!

  4. #4

    Standaard

    Je hebt nog best kans dat het dan maar 1 per persoon is....

  5. #5

    Standaard

    Niet echt veel intersse blijkbaar, volgens mij had iedereen Wall-E al

  6. #6

    Standaard

    Ik heb 'm ook nog niet, maar bij die 15 euro komen nog ruim 2 euro verzendkosten en dan vind ik het al niet meer megagoedkoop. Binnen een paar maanden zit deze waarschijnlijk in de meeste 3=2 acties.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  7. #7

    Standaard

    Ik ben al aan het klagen over de prijzen, maar zelfs ik moet toegeven dat €17 voor een nieuwe (dus geen oudere film) 2-disc BD uitgave niet duur is hoor.......veel goedkoper zullen de nieuwe releases voorlopig echt niet worden.
    Je kunt ook teveel willen ..
    Laatst aangepast door rogue : 23-11-2008 om 10:29

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik ben al aan het klagen over de prijzen, maar zelfs ik moet toegeven dat €17 voor een nieuwe (dus geen oudere film) 2-disc BD uitgave niet duur is hoor.......veel goedkoper zullen de nieuwe releases voorlopig echt niet worden.
    Je kunt ook teveel willen ..
    Je begrijpt me verkeerd. Het is zonder meer goedkoop voor een nieuwe release, maar persoonlijk wacht ik liever een paar maanden en koop ik de titel misschien wel voor 11-13 euro.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #9

    Standaard

    Is-ie online als NL versie ook iets minder duur te koop?
    Niks gevonden voor een soepele prijs bij de usual suspects...
    Heb 'm al weken bij proxis in bestelling staan (die trekken de BTW er tenminste af) maar 't duurt en 't duurt...
    In principe koop ik geen BD boven 20 incl. verzendkosten...maar ja, orig. taal + NL subs, dan moet je toch wat...
    En speciaal ervoor naar de MM in Arnhem te tuffen (25 km) is ook al zowat...

  10. #10

    Standaard 15 Euro

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Ik heb 'm ook nog niet, maar bij die 15 euro komen nog ruim 2 euro verzendkosten en dan vind ik het al niet meer megagoedkoop. Binnen een paar maanden zit deze waarschijnlijk in de meeste 3=2 acties.
    Patrick, bedoel je bij de MM ?
    Ik wil 'm best voor 17,00 met vzk hebben, maar MM verstuurt toch niet?
    Ik ga daar liever niet heen, want van de 1000 tl buizen daar laat m'n netvlies zowat los...
    Groet, Barend

  11. #11

    Standaard

    Heren, it's to late.
    Kijk maar in de startpost.

    Ik wil ook graag de NL versie hebben, want de UK versie heeft geen NL subs volgens mij.
    Kung Fu Panda, The Dark Knight, Iron Man etc. ga ik gewoon uit de UK halen, omdat die BD's exact gelijk zijn aan de NL versie.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door barend Bekijk bericht
    Patrick, bedoel je bij de MM ?
    Ik wil 'm best voor 17,00 met vzk hebben, maar MM verstuurt toch niet?
    Ik ga daar liever niet heen, want van de 1000 tl buizen daar laat m'n netvlies zowat los...
    Groet, Barend
    Ik bedoel uiteraard dat als iemand anders deze gaat halen voor andere forumleden, zal die daarna nog op de post moeten.
    Maar goed, de deadline is al verstreken dus deze hoeft niet meer open te blijven. Eventuele verdere discussie kan in het Wall-E BD topic.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •