Pagina 18 van 38 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste
De resultaten 426 tot 450 van 945 worden weergegeven.
  1. #426

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edwin V Bekijk bericht
    Whisper of the Heart heeft weer een releasedatum gekregen op play.com: 9 jan 2012

    Op dezelfde datum ook Arrietty UK release
    Komt er zeker in maar wat een lelijke cover
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #427

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Komt er zeker in maar wat een lelijke cover
    Als je dat play.com-linkje van Whisper of the Heart bedoeld: dat is de originele filmposter en vrijwel zeker niet de cover van de BD.

  3. #428

    Standaard

    Ik lees hier wel of dat Arrietty beide Engels talige talen bevat.

  4. #429

    Standaard

    Vanavond (koopavond) bij FRS Mt uit het schap geplukt: Arriety BluRay. All Hail Ghibli . 17,99; Japans/Frans DD MADTS 5.1, ondertitels NL/Fr. Regio <B>. Volgens backcover: www.paradisofilms.eu.

    FWIW.
    "Only one human captain has ever survived battle with a Minbari fleet. He is behind me, you are in front of me. If you value your lives, be somewhere else." (Babylon 5)

  5. #430
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is er iemand die weet of er in de nabije toekomst een Engelstalige versie beschikbaar
    komt van The Place Promised in Our Early Days ?

    De Duitse en Japanse BD hebben in ieder geval geen Engelse ondertiteling.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #431

    Standaard

    Weet iemand of Tekken Blood Vengeance ook uit gaat komen op blu ray? Kan hem namelijk alleen op dvd vinden.

  7. #432

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna Bekijk bericht
    Weet iemand of Tekken Blood Vengeance ook uit gaat komen op blu ray? Kan hem namelijk alleen op dvd vinden.
    Das toevallig ik hem zojuist net gekeken en dan lees ik dit...

    Maar volgens mij voorlopig alleen op BD als onderdeel van de Tekken Hybrid game voor de PS3...

  8. #433

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Das toevallig ik hem zojuist net gekeken en dan lees ik dit...

    Maar volgens mij voorlopig alleen op BD als onderdeel van de Tekken Hybrid game voor de PS3...
    Ja ik heb hem net ook gekeken (heb ook Tekken Hybrid), maar ik kwam er dus achter dat ze met Tekken Tag Tournament 2 Prologue NIET de prologue op het verhaal bedoelde, maar ook echt prologue als in demo... dus nu wil ik hem eigenlijk wegdoen (nu die nog wat waard is) en dan de film apart kopen.

  9. #434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna Bekijk bericht
    Weet iemand of Tekken Blood Vengeance ook uit gaat komen op blu ray? Kan hem namelijk alleen op dvd vinden.
    Deze wordt in Nederland/Frankrijk niet op blu-ray uitgegeven. Op dit moment er hier enkel een dvd release van. Mogelijk in de toekomst,... who knows.

    Bron: www.kaze.fr

  10. #435

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yuna Bekijk bericht
    Ja ik heb hem net ook gekeken (heb ook Tekken Hybrid), maar ik kwam er dus achter dat ze met Tekken Tag Tournament 2 Prologue NIET de prologue op het verhaal bedoelde, maar ook echt prologue als in demo... dus nu wil ik hem eigenlijk wegdoen (nu die nog wat waard is) en dan de film apart kopen.

    Haha hier precies hetzelfde vol enthousiasme gekocht en thuis er achter komen dat TTT2 idd alleen maar een preview is, maar ach TTT1 brings back memories leuk om te hebben en aangezien Blood Vengeance hier dus niet uitkomt en het feit dat ik het een zeer vermakkelijk filmpje vond maakt die 39 Euro het uiteindelijk wel waard.

  11. #436

    Standaard

    Arrietty krijgt in Engeland, naast de reguliere versie, ook een "Deluxe Collectors Edition".



    Zie http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294

  12. #437

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Arrietty krijgt in Engeland, naast de reguliere versie, ook een "Deluxe Collectors Edition".



    Zie http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    Die heb ik voorbesteld, ben benieuwd of die de moeite waard is. prijsverschil met de gewone versie is niet zo heel veel. Daarom deze toch maar besteld. Heb de film nog niet gezien, ben zeer benieuwd.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  13. #438

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Die heb ik voorbesteld, ben benieuwd of die de moeite waard is. prijsverschil met de gewone versie is niet zo heel veel. Daarom deze toch maar besteld. Heb de film nog niet gezien, ben zeer benieuwd.
    Heb hem net gekeken en hoewel ik een zeer kieskeurige anime-kijker ben, vond ik dit echt een héél mooie film. Aanrader.

  14. #439

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door coveragentcov Bekijk bericht
    Heb hem net gekeken en hoewel ik een zeer kieskeurige anime-kijker ben, vond ik dit echt een héél mooie film. Aanrader.
    Zit op de Blu-Ray(UK release) de UK stemmen en de US stemmen? Er zijn namelijk 2 verschillende Engelse talige opnamens.

  15. #440

    Standaard

    Op de (UK)release staan de UK stemmen.

  16. #441

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Arrietty krijgt in Engeland, naast de reguliere versie, ook een "Deluxe Collectors Edition".



    Zie http://www.amazon.co.uk/gp/product/B...pf_rd_i=468294
    Besteld! Is zo te zien gelijk aan de Ponyo digipack?
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  17. #442

  18. #443

    Standaard

    Op zich leuk nieuws, maar het zijn wel zo'n beetje m'n minst favoriete Ghibli's.

  19. #444

    Standaard

    Vind ik zeker niet! Howl's moving castle staat bij mij toch wel aardig bovenaan.

  20. #445

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Op zich leuk nieuws, maar het zijn wel zo'n beetje m'n minst favoriete Ghibli's.
    Howls moving castle koop ik, earthsea weet ik nog niet. Die viel tegen vond ik
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #446

    Standaard

    De UK volgt dus nog steeds Japan na +/- een half jaar met back-catalog releases. Aziatische sites maar weer in de gaten houden of die binnenkort weer met nieuwe release data op de proppen komen, dan volgt de UK na een half jaar. Ik koop in ieder geval alles.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  22. #447

    Standaard

    Ik zie ze wel graag in een digipack verschijnen. Die van Ponyo en Arietty zijn erg mooi
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  23. #448

    Standaard

    Ook in Amerika staan weer twee Ghibli's gepland op 22 mei.



  24. #449

    Standaard

    From Up On Poppy Hill (Kokuriko-zaka kara)
    Japanse release 20-6-2012 op blu-ray.

    Nu wachten op de UK release...
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  25. #450

    Standaard

    Grave of the fireflies

    en

    Totoro


    Beide Japanse blu ray release 18-07-2012
    Laatst aangepast door Edwin V : 21-04-2012 om 18:22
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

Pagina 18 van 38 EersteEerste ... 814151617181920212228 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •