Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253132333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 851 tot 875 van 945 worden weergegeven.
  1. #851

  2. #852

    Standaard

    De Dybex Blu-ray van Serial Experiments Lain heeft Nederlandse ondertiteling.

    Unboxing en review in het Frans:


    Buy link:
    Dybex.com
    Anime-store.fr (niet op voorraad op dit moment)

    Prachtige set. Ik ga die volgende maand halen. Ik heb de UK/US BD niet gehaald omdat de beeldkwaliteit niet goed is.

  3. #853

    Standaard

    Dank Scavenger voor deze info
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #854

  5. #855
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oeps, nu pas gezien (kom niet zo gek veel meer op het forum). Nee helemaal niet anime-moe het is nog altijd het merendeel van mijn fysieke aankopen en wat ik bekijk. Ik plaats gewoon geen foto’s meer ... omdat ik teveel anime kijk

    Overzicht van wat ik dit jaar gekocht heb. Als iemand foto's wil van één van deze dan hoor ik het wel.

    Januari 2020
    1/8 12/31 Heaven's Lost Property: FORTE (Limited Edition) [DVD] (US)
    1/13 12/18 Katsugeki TOUKEN RANBU: Complete Series [BD] (UK)
    1/13 12/18 Samurai Harem: Complete Collection [DVD] (UK)
    1/13 1/9 Love Live! 9th Anniversary Blu-ray Box (Forever Edition) [JP Import BD] (Japan)
    1/15 1/11 Attack on Titan: Roar of Awakening (Collector's Edition) [BD/DVD] (UK)
    1/15 1/11 Twin Star Exorcists: Part 2/4 (with Limited Edition booklet) [BD] (UK)
    1/15 1/11 Twin Star Exorcists: Part 3/4 (with Limited Edition booklet) [BD] (UK)
    1/15 1/11 Twin Star Exorcists: Part 4/4 (with Limited Edition booklet) [BD] (UK)
    1/20 1/8 Heaven's Lost Property Forte: Season 2 [BD/DVD] (US)
    1/21 9/7 Aria The Animation "Prima Triple Plus with Guidebook" $325 Tier [Kickstarter BD] (US)
    1/21 1/11 Code Geass: Lelouch of the Rebellion I - Initiation (Collector's Edition) [BD] (UK)
    1/21 1/11 Code Geass: Lelouch of the Rebellion II - Transgression (Collector's Edition) [BD] (UK)
    1/21 1/11 Code Geass: Lelouch of the Rebellion III - Glorification (Collector's Edition) [BD] (UK)
    1/21 1/11 Devils and Realist: Complete Collection [BD] (UK)
    1/21 1/11 Devils' Line: Complete Collection [BD] (UK)
    1/21 1/11 UQ Holder: Complete Series [BD] (UK)
    1/28 1/6 Haikyu!! 2nd Season (Premium Edition) [BD/DVD] (US)
    1/28 1/6 Haikyu!! 3rd Season (Premium Edition) [BD/DVD] (US)
    1/28 11/18 I Want To Eat Your Pancreas [Aniplex BD] (US)
    1/28 12/24 Tsurune (Premium Edition) [BD] (US)


    Februari 2020
    2/1 1/11 Mobile Suit Gundam: The Origin V-VI (Collector's Edition) [BD] (UK)
    2/1 1/11 SSSS.Gridman (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    2/4 12/4 Snow White with the Red Hair: Season 1 & 2 Collection (Collector's Edition) [BD] (UK)
    2/4 1/11 ZOMBIE LAND SAGA (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    2/13 2/10 KOYOMIMONOGATARI: Calendar Tale Part 01 [Light Novel]
    2/13 2/10 NEKOMONOGATARI: Cat Tale (White) [Light Novel]
    2/13 2/10 NISEMONOGATARI: Fake Tale Part 01 [Light Novel]
    2/13 2/10 NISEMONOGATARI: Fake Tale Part 02 [Light Novel]
    2/13 2/10 TSUKIMONOGATARI: Possession Tale [Light Novel]
    2/15 2/10 KOIMONOGATARI: Love Tale [Light Novel]
    2/15 2/10 KOYOMIMONOGATARI: Calendar Tale Part 02 [Light Novel]
    2/15 2/10 NEKOMONOGATARI: Cat Tale (Black) [Light Novel]
    2/18 1/29 Diebuster: The Movie [BD] (US)
    2/18 1/29 Gunbuster: The Movie [BD] (US)
    2/18 1/29 Gunbuster 2: Volume 1 [DVD] (US)
    2/18 1/29 Gunbuster 2: Volume 2 [DVD] (US)
    2/18 1/29 Gunbuster 2: Volume 3 [DVD] (US)
    2/19 2/12 Millennium Actress [BD/DVD] (US)
    2/27 2/12 BPS Battle Programmer Shirase: Complete Collection [BD] (US)
    2/27 2/24 futurelog: Range Murata [Illustration Book]
    2/27 2/12 Human Crossing: Complete Collection [BD] (US)
    2/27 2/12 Princess Tutu: Complete Collection [BD] (US)
    2/28 11/26 Sound! Euphonium: The Movie ~Our Promise: A Brand New Day~ [JP Import BD] (JP)


    Maart 2020
    3/3 2/4 Penguin Highway (Collector's Edition) [BD/DVD] (UK)
    3/6 11/20 Kaguya-Sama Love Is War [Aniplex BD] (US)
    3/6 12/24 Food Wars! Shokugeki no Soma: The Third Plate (Premium Edition) [BD/DVD] (US)
    3/6 12/24 That Time I Got Reincarnated as a Slime: Season One: Part 02 (Limited Edition) [BD/DVD] (US)
    3/6 12/24 Zoku Owarimonogatari [Aniplex BD] (US)
    3/9 3/24 A.D. Police: To Protect and Serve [SD on BD] (US)
    3/27 2/21 Tokyo Ghoul:re Part 2 (Collector's Edition with Bonus AllTheAnime.com Exclusive Box) [BD] (UK)


    April 2020
    4/6 3/4 A Certain Magical Index III Part One [BD/DVD] (US)
    4/6 3/4 A Certain Magical Index III Part Two [BD/DVD] (US)
    4/6 3/4 Attack on Titan: Season 3 Part 2 (Limited Edition) [BD/DVD] (US)
    4/6 3/4 Fruits Basket: Season One Part Two (Limited Edition) [BD/DVD] (US)
    4/6 3/4 Honey And Clover: The Complete First Season [BD] (US)
    4/6 11/20 Promised Neverland [Aniplex BD] (US)
    4/6 3/4 Release The Spyce (Premium Edition) [BD] (US)
    4/6 3/10 Sound! Euphonium 2: Volume 1 [BD] (US)
    4/6 3/10 Sound! Euphonium 2: Volume 2 [BD] (US)
    4/16 4/9 Calamity of a Zombie Girl [BD] (UK)
    4/16 4/9 RE-KAN!: Complete Collection [BD] (UK)
    4/16 4/9 Seven Mortal Sins: Complete Series [BD] (UK)
    4/16 4/9 The Girl in Twilight: Complete Collection [BD] (UK)
    4/23 4/22 Date A Live Movie: Mayuri Judgement: Kurumi Tokisaki 1/7 (Alter) [Figure] (JP)
    4/27 4/9 Saga of Tanya the Evil: The Complete Series [BD] (UK)
    4/29 2/14 Mobile Suit Gundam Wing: Endless Waltz (Collector's Edition with Bonus AllTheAnime.com Exclusive Box) [BD] (UK)
    4/29 4/24 Mobile Suit Gundam Thunderbolt: Bandit Flower (Collector's Edition) [BD] (UK)
    4/29 4/24 Mobile Suit Gundam Thunderbolt: December Sky (Collector's Edition) [BD] (UK)


    Mei 2020
    5/6 3/12 Honey And Clover: The Complete Second Season [BD] (US)
    5/6 4/16 Golden Kamuy: Season Two [BD/DVD] (US)
    5/6 4/16 Love Tyrant: The Complete Series [BD] (US)
    5/6 4/16 My Hero Academia: Season Three Part Two [BD/DVD] (US)
    5/6 3/12 Poco's Udon World [BD] (US)
    5/6 4/16 Seitokai Yakuindomo: Complete Collection [BD] (US)
    5/6 4/16 The Twelve Kingdoms: The Complete Series [BD] (US)
    5/11 4/16 Riddle Story of Devil (Limited Edition) [DVD] (US)
    5/12 4/4 Mobile Suit Gundam 0083 (Collector's Edition) [BD] (UK)


    En wat ik momenteel in bestelling heb staan
    3/4 Her Blue Sky [JP Import BD] (JP)
    3/4 Weathering with You [JP Import BD] (JP)
    3/5 The Rising of the Shield Hero: Season One Part One (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    3/5 The Rising of the Shield Hero: Season One Part Two (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    3/9 King's Game (Collector's Edition) [BD] (UK)
    3/9 Mobile Suit Gundam 00: Part 2 (Collector's Edition) [BD] (UK)
    3/9 Ushio & Tora: Complete TV Series (Limited Edition) [BD] (UK)
    3/12 Kyo Kara Maoh!: The Complete Third Season [BD] (US)
    3/12 The Quintessential Quintuplets: Season 1 (Limited Edition) [BD/DVD] (US)
    4/13 Astra Lost in Space: The Complete Series [BD] (UK)
    4/13 How Heavy Are the Dumbbells You Lift?: The Complete Series [BD] (UK)
    4/13 Promare (Collector's Edition) [BD/DVD] (UK)
    4/13 Radiant: Season One -Part One- [BD] (UK)
    4/13 Radiant: Season One -Part Two- (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    4/13 Wise Man's Grandchild: The Complete Series (Limited Edition) [BD/DVD] (UK)
    5/6 After the Rain: Complete Collection [BD] (US)
    5/6 City Hunter: Season 1 | Set 1 [BD] (US)
    5/6 City Hunter: Season 1 | Set 2 [BD] (US)
    5/6 Rascal Does Not Dream of a Dreaming Girl [Aniplex BD] (US)
    5/6 Real Girl (Premium Edition) [BD] (US)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  6. #856

    Standaard

    Stefaan, waar komt jouw fascinatie voor dit genre toch vandaan? Ik kom in mijn verzameling niet verder dan wat Ghilbi-titels...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #857

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Stefaan, waar komt jouw fascinatie voor dit genre toch vandaan? Ik kom in mijn verzameling niet verder dan wat Ghilbi-titels...
    Dan mis je best wat moois, maar Stefaan is het andere uiterste
    Ik zelf koop altijd veel van de films die genomineerd worden voor de animatieprijs van het jaar in Japan, maar dan niet de films die onderdeel uitmaken van een serie.

  8. #858
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja hoe gaat zoiets? In België was er lange tijd een radio spot voor een vacature site, ‘Op een dag vind je de job van je leven, en dan ben je weg natuurlijk’ en eigenlijk gaat dit wel wat op voor mij en anime, ‘op een dag vind je het genre van je leven...’

    Het is voor mij ook grotendeels begonnen met de Ghibli films, hier ooit geïntroduceerd door iemand op het forum. Daarna wat series beginnen zoeken en kijken zoals Eden of The East, Fractale (geen hoge scores bij het anime gild maar ik vond het geweldig), dan volgden de Evangelion films, de verschillende Ghost in a Shell films en Akira en ik was helemaal verkocht. Er was dan wel even een korte pauze maar de rustgevende Aria heeft me tenslotte helemaal binnen getrokken in het anime genre.

    Vind het moeilijk om uit te leggen wat me zo aantrekt in anime, vaak het visuele want met animatie kan je echt wel véél verder gaan dan alleen natuurlijke beelden. Ook dat in anime er genoeg genres zijn, zoals horror, samurai verhalen, actie, psychologisch, komedie, ... zodat er voor elk wat wils is, en het feit dat genres ook gekruist en vermengd worden; een serie over schoolmeiden wat na een paar episodes plots in een zombie setting blijkt te zijn geplaatst geen probleem en zelfs sterk uitgewerkt (School Live). Zelfs typische School Idol series kan ik zeer pruimen al was het alleen al voor de muziek. Vaak zijn soundtracks bij anime series/films ook vaak bijzonder. Die voor Macross Frontier bijvoorbeeld heb ik grijs gedraaid in de auto.

    Wat fysieke aankopen betreft helaas wel duurder dan andere genres, en soms zijn de Japanse uitgaves echt heel mooi en onweerstaanbaar
    ... maar ook duur.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #859

    Standaard

    Big Fish & Begonia is ook een aanrader. Chinese anime die prachtig geanimeerd is en een interessant verhaal vol Chinese folklore heeft.


  10. #860
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Absoluut een aanrader. Er zijn er zoveel, en net zoals met elk genre is er ook bagger te vinden
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #861

    Standaard

    Eén van de redenen dat ik maar een beperkt aantal Japanse titels in mijn verzameling heb, is dat ik Japans (maar ook Chinees) als gesproken taal niet zo 'trek'. Ik vind het erg vermoeiend om naar te luisteren. Maar dat is heel persoonlijk. En een Japanse film met ingesproken Engels audiospoor te kijken vind ik dan weer het andere uiterste. Maar soms doe ik dat om te voorkomen dat ik de film uit zet.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  12. #862

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja hoe gaat zoiets? In België was er lange tijd een radio spot voor een vacature site, ‘Op een dag vind je de job van je leven, en dan ben je weg natuurlijk’ en eigenlijk gaat dit wel wat op voor mij en anime, ‘op een dag vind je het genre van je leven...’

    Het is voor mij ook grotendeels begonnen met de Ghibli films, hier ooit geïntroduceerd door iemand op het forum. Daarna wat series beginnen zoeken en kijken zoals Eden of The East, Fractale (geen hoge scores bij het anime gild maar ik vond het geweldig), dan volgden de Evangelion films, de verschillende Ghost in a Shell films en Akira en ik was helemaal verkocht. Er was dan wel even een korte pauze maar de rustgevende Aria heeft me tenslotte helemaal binnen getrokken in het anime genre.

    Vind het moeilijk om uit te leggen wat me zo aantrekt in anime, vaak het visuele want met animatie kan je echt wel véél verder gaan dan alleen natuurlijke beelden. Ook dat in anime er genoeg genres zijn, zoals horror, samurai verhalen, actie, psychologisch, komedie, ... zodat er voor elk wat wils is, en het feit dat genres ook gekruist en vermengd worden; een serie over schoolmeiden wat na een paar episodes plots in een zombie setting blijkt te zijn geplaatst geen probleem en zelfs sterk uitgewerkt (School Live). Zelfs typische School Idol series kan ik zeer pruimen al was het alleen al voor de muziek. Vaak zijn soundtracks bij anime series/films ook vaak bijzonder. Die voor Macross Frontier bijvoorbeeld heb ik grijs gedraaid in de auto.

    Wat fysieke aankopen betreft helaas wel duurder dan andere genres, en soms zijn de Japanse uitgaves echt heel mooi en onweerstaanbaar
    ... maar ook duur.
    Leuk om te lezen man, het is ook een heel tof genre. De film Ghost in the Shell trok mij ergens eind jaren '90 het genre in (compleet anders dan alles wat ik ervoor heb gezien en erg fijn voor de ogen, al snapte ik toentertijd vrij weinig van het verhaal).
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  13. #863

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Big Fish & Begonia is ook een aanrader. Chinese anime die prachtig geanimeerd is en een interessant verhaal vol Chinese folklore heeft.

    Thanks voor de tip, gaat op m'n lijstje
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  14. #864

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Eén van de redenen dat ik maar een beperkt aantal Japanse titels in mijn verzameling heb, is dat ik Japans (maar ook Chinees) als gesproken taal niet zo 'trek'. Ik vind het erg vermoeiend om naar te luisteren. Maar dat is heel persoonlijk. En een Japanse film met ingesproken Engels audiospoor te kijken vind ik dan weer het andere uiterste. Maar soms doe ik dat om te voorkomen dat ik de film uit zet.
    Persoonlijk inderdaad, maar het wende bij mij. Het duurde wel even, maar ik ben het Japans gaan waarderen en zelfs een mooie taal gaan vinden waarin ik nu toch echt de emoties kan onderscheiden. Dat wat eerst niet lukte. Geef het nog een kans!

    Bij Chinees heb je natuurlijk Mandarijn en Kantonees. Heb liever Mandarijn, Kantonees klinkt een beetje zeurderig
    Laatst aangepast door Martin Z. : 14-05-2020 om 12:37
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  15. #865

    Standaard

    Over Ghibli gesproken, m'n collectie is uptodate :P

    ghibli small5.jpg
    Laatst aangepast door Martin Z. : 23-05-2020 om 13:36
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  16. #866

    Standaard

    Deze twee in de actie 1 kopen 1 gratis bij JB Hi-Fi




  17. #867

    Standaard

    Mijn Ghost In The Shell Blu-ray verzameling wat uitgebreid en de trilogie van Mardock Scramble volledig gemaakt.



    Laatst aangepast door rakker : 30-05-2020 om 22:53

  18. #868
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Mooie aanwinsten rakker.

    ondertussen op Anime Ltd.’s Cloud Matsuri (online convention) werden de volgende blu-ray licenties aangekondigd. Vooral Evangelion is een verrassing alsook eindelijk een BD release voor Planetes. Evangelion wordt een Ultimate Edition ... lees niet goedkoop

    • Neon Genesis Evangelion, Evangelion: Death(True)2 and The End of Evangelion
    • Planetes
    • Code Geass: Lelouch of the Re;surrection
    • Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
    • K: Seven Stories
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #869

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Mooie aanwinsten rakker.

    ondertussen op Anime Ltd.’s Cloud Matsuri (online convention) werden de volgende blu-ray licenties aangekondigd. Vooral Evangelion is een verrassing alsook eindelijk een BD release voor Planetes. Evangelion wordt een Ultimate Edition ... lees niet goedkoop

    • Neon Genesis Evangelion, Evangelion: Death(True)2 and The End of Evangelion
    • Planetes
    • Code Geass: Lelouch of the Re;surrection
    • Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba
    • K: Seven Stories
    Inderdaad StefaanD vooral Evangelion ben ik zeer benieuwd naar


  20. #870

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rakker Bekijk bericht
    Mijn Ghost In The Shell Blu-ray verzameling wat uitgebreid en de trilogie van Mardock Scramble volledig gemaakt.



    Waarom 2x Solid State Society?

  21. #871

    Standaard

    De Manga UK BDs van GITS SAC Laughing Man en Individual Eleven compilatie films zijn een upscale van DVD master. Lionsgate stuurde de verkeerde masters op meen ik mij te herinneren.

  22. #872

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Over Ghibli gesproken, m'n collectie is uptodate :P

    ghibli small5.jpg
    Je kunt weer aan de bak

    https://www.blu-ray.com/movies/From-...lu-ray/270509/
    https://www.blu-ray.com/movies/Only-...lu-ray/270508/

  23. #873

    Standaard

    Haha yup, lopende band werk! Maar het einde is (voorlopig) in zicht, niet veel meer te releasen in deze serie..
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  24. #874

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Z. Bekijk bericht
    Haha yup, lopende band werk! Maar het einde is (voorlopig) in zicht, niet veel meer te releasen in deze serie..
    Voorlopig, maar Ghibli is bezig met twee nieuwe speelfilms. Eén van senior en één van junior.

  25. #875

    Standaard

    En dat terwijl Nausicaä eigenlijk niet eens een Ghibli film is.

Pagina 35 van 38 EersteEerste ... 253132333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •