Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 945 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Met beide titels kan je niet verkeerd gaan en de kwaliteit van de BD's zijn uitstekend.

    Paprika is zowieso een must sinds Satoshi Kon (de maker ervan) is overleden (pas geleden)!!

    Satoshi Kon maakte ook:
    Perfect Blue (1998)
    Millennium Actress (2001)
    Tokyo Godfathers (2003)
    Paranoia Agent (2004)
    Paprika (2006)
    Good Morning (part of Ani*Kuri15) (2008)
    The Dream Machine (2011) (To be released posthumously)
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  2. #302

    Standaard

    Wederom gaat Ghibli weer een paar films op Blu Ray zetten.
    Deze keer worden het :

    -My Neighbors the Yamadas
    -Laputa: Castle in the Sky

    Beiden worden in Japan op 22 Dec gereleased
    Ook deze versies zullen weer behalve de Japanse audio ook nog een aantal talen bevatten en de nodige ondertitels net zoals hun andere BD uitgaves.

    Bron:
    http://www.asianblurayguide.com/
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  3. #303

    Standaard

    Vanaf 15 november zijn er 2 nieuwe Regio B releases mét Nederlandse ondertiteling:
    Bron: FilmFreak, www.Archonia.nl, www.mangaheuvel.be, www.aniway.nl, www.kaze.fr

    Professor Layton En De Eeuwige Diva Blu-ray & DVD NL
    De professor en Luke staan voor een nieuw raadsel als de jonge zangeres Janice Quatlane hen vertelt dat ze de geest van haar overleden vriendin heeft gezien. Gentleman als Layton is, kan hij deze jongedame in haar verwarring niet in de steek laten. Om het mysterie op te lossen gaan Luke en de professor naar het wereldberoemde operahuis 'Crown Petone'. Daar gaat de laatste opera van de geniale componist Oswald Whistler in première. Daar, blijkt de voorstelling uit te lopen op een angstaanjagend spel: de winnaar maakt kans om onsterfelijk te worden! De sleutel tot dit raadsel ligt blijkbaar in het eeuwige leven...

    In deze fantastische productie worden de talenten van Masakazu Kubo (Pokémon) en Akihiro Hino (maker van de game) verenigd in een feature film met alle karakters uit de beroemde saga.

    Blu-ray details: Japan, 2009, 95 minuten, Japans & Frans 2.0 / 5.1, 16:9, Nederlands en Frans ondertiteld.

    Detail images: 0 - 1

    DVD details: JDVD details: Japan, 2009, 95 minuten, Japans & Frans 2.0 / 5.1, 16:9, Nederlands en Frans ondertiteld.

    Detail images: 0 - 1

    Release date: 15-11-2010


    ___________________

    Summer Wars Blu-ray & DVD NL
    Een fantastisch avontuur waar het onmogelijke mogelijk wordt en het virtuele reeël.

    Oz is een digitaal community platform waar miljoenen avatars het grootste online sociale netwerk vormen. Er onstaat zo een tweede leven zonder de beperkingen van de werkelijkheid. Kenji, een verlegen scholier die verslingerd is aan wiskunde, doet als vakantiebaantje beheerderswerk voor Oz. Hij kan het bijna niet geloven als Natsuki, het meisje van zijn dromen, hem vraagt mee te gaan naar Nagano, haar geboorteplaats. Daar raakt hij verzeild op het tradionele feest van de Jinnouchi-clan. Al snel komt hij er achter dat Natsuki hem alleen maar heeft gevraagd om haar verloofde te spelen, zodat zij in goed daglicht komt te staan bij haar oude overgrootmoeder. Op dat moment wordt Oz aangevallen door een virus met rampen op de hele planeet als gevolg. Met de hulp van Kenji start de hele Jinnouchi-clan een ware familiekruistocht om de virtuele wereld en zijn bewoners te redden.

    Na "The Girl Who Leapt Through Time" komt dezelfde crew met een nieuw avontuur afkomstig uit de Madhouse Studio's (Nana, Death Note) Yoshiyuki Sadamoto (Evangelion) en Mamoru (One Piece).

    Blu-ray details: Japan, 2009, 110 min, Japans, Frans 2.0 & 5.1 , 16:9, Nederlands en Frans ondertiteld.

    Detail images: 0 - 1

    DVD details: Japan, 2009, 110 min, Japans, Frans 2.0 & 5.1 , 16:9, Nederlands en Frans ondertiteld.

    Detail images: 0 - 1

    Release date: 15-11-2010

    _____

    Misschien het leuk om de BD te benoemen waar ook een NL releases van is. Ik tel er zelf nu een aantal (Summer Wars, Professor Layton, Evangelion 1.11, Paprika etc)

  4. #304

    Standaard

    Jammer dat de Fr/NL uitgave van Summer Wars geen DTS-HD en DOLBY TRUE HD heeft zoals de Japanse uitgave.
    Ik ben benieuwd of de US of UK versie die wel gaan hebben.

    Voor de rest niets dan lof over de film want het is een pareltje
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  5. #305

    Standaard

    Volgens mij is het nog niet eerder gemeld, maar op 18 november komt Nausicaa ook in de UK uit. Zie o.a. http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...3B-1%3B-1%3B-1

    Qua prijs is het wel een wat aantrekkelijkere optie dan de dure (maar ongetwijfeld superieure) Japanse editie.

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Volgens mij is het nog niet eerder gemeld, maar op 18 november komt Nausicaa ook in de UK uit. Zie o.a. http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...3B-1%3B-1%3B-1

    Qua prijs is het wel een wat aantrekkelijkere optie dan de dure (maar ongetwijfeld superieure) Japanse editie.
    Nou, met Ponyo scheelde het volgens mij niet veel in kwaliteit, dus ik ga er van uit dat het nu ook weer dik in orde is.

    Btw: AWESOME dat Summer Wars hier uitkomt, en dik eerder dan de UK release. Japanse release is me iets te duur, evenals de Taiwanese release, en die is qua regio ook nog niet bevestigd...

    Zekere aanschaf, mocht de UK uitgave beter blijken gaat de NL versie wel weer de deur uit .
    Laatst aangepast door Flying Dagger : 15-09-2010 om 20:20

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Flying Dagger Bekijk bericht
    Nou, met Ponyo scheelde het volgens mij niet veel in kwaliteit, dus ik ga er van uit dat het nu ook weer dik in orde is.
    Ik doelde ook eigenlijk niet op de beeldkwaliteit maar meer op het complete pakket. Ik ga die UK-editie toch ook bestellen.

  8. #308

    Standaard

    Eindelijk weer wat tijd...

    Allereerst @Drikus: Lijst in de beginpost aangepast... thx

    Verder: eindelijk regiovrije BD speler op komst (Oppo bdp-80)!! Dus tips voor Must-Have regio A en/of C anime om te testen zijn welkom!
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 16-09-2010 om 18:58
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  9. #309

    Standaard

    Mooi dat de UK de releases van Japan blijft volgen. Mag wel wat sneller van mij maar toch. Ik hoop alleen wel dat mijn favoriet "Omohide Poro Poro" niet nog heel lang gaat duren. Kwaliteit heb ik ook wel vertrouwen in.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Eindelijk weer wat tijd...

    Allereerst @Drikus: Lijst in de beginpost aangepast... thx

    Verder: eindelijk regiovrije BD speler op komst (Oppo bdp-80)!! Dus tips voor Must-Have regio A en/of C anime om te testen zijn welkom!

    Eden of the east lijkt me daar zeer geschikt voor.
    Het enige nadeel, deze serie komt ook in de uk uit op blu ray (gelukkig)
    Want ik ga deze gewoon in de Uk bestellen.
    Maar het is een geweldige serie, en ik verwacht dat de blu ray release goed is.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  11. #311

    Standaard

    Komt er van Nausicaa, net als met Ponyo, ook weer zo'n mooie digipack versie? Ik kan deze helaas niet vinden
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Komt er van Nausicaa, net als met Ponyo, ook weer zo'n mooie digipack versie? Ik kan deze helaas niet vinden
    De UK-versie heeft dat in ieder geval definitief niet, kan ik bevestigen. Bij mij zat ie vandaag bij de post.

  13. #313

    Standaard

    Het is geen digipack, maar... Nausicaa Of The Valley Of The Wind voor €15,51 (inclusief verzenden) besteld bij Amazon.co.uk...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  14. #314

    Standaard

    Afgelopen weekend heb ik hem trouwens bekeken en hij is (zoals verwacht) buitengewoon mooi. De kleuren en de scherpte zijn bijna perfect, en vooral het detail van sommige van de achtergronden komt nog beter tot z'n recht dan bij de eerdere DVD-versies. Sommige shots lijken net iets te soft, maar dat is nauwelijks als kritiek bedoeld. Ik denk niet dat we deze film ooit beter in de huiskamer gaan krijgen als met deze BD.

    Het pakket extra's is trouwens niet heel uitgebreid, maar ik vond het nog wel acceptabel. En een ander iets wat opviel: de 3 audio-tracks krijgen alle 3 het kenmerk 'eng' terwijl de laatste 2 toch echt Japans waren.

  15. #315

  16. #316

    Standaard

    Voor wie 'm nog niet heeft: Ponyo €13,99 inclusief verzenden: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/9...k/Product.html
    Alleen deze week!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #317

    Standaard

    amazon.com heeft anime op blu ray sale, alleen nog tot morgen.
    ik heb net de blu ray van Eden of the east gekocht voor 24 euro inclusief. Prima prijs dacht ik zo.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  18. #318
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ja ja wrijf het er nog maar eens in dat 'k mijn exemplaar te vroeg heb gekocht
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #319

    Standaard

    @Stefaan:
    Heb je de Japanse BD's al besteld van Laputa Castle in the Sky en My Neighbor The Yamadas?
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    @Stefaan:
    Heb je de Japanse BD's al besteld van Laputa Castle in the Sky en My Neighbor The Yamadas?
    komt de yamada's uit als regio B? Wil die film wel graag hebben. Zo'n leuke film.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  21. #321
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    @Stefaan:
    Heb je de Japanse BD's al besteld van Laputa Castle in the Sky en My Neighbor The Yamadas?
    Laputa wel ja, Yamadas nog niet heb wel nog 2 kortingscodes van 5 $ gekregen
    van yesasia die tellen tot eind februari. Als je er eentje wilt laat maar weten dan.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #322

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    komt de yamada's uit als regio B? Wil die film wel graag hebben. Zo'n leuke film.
    Die zal uiteindelijk wel als regio B gaan uitkomen....ik heb alleen geen idee wanneer.
    Overigens is de Japanse versie regiovrij ....maar wel prijzig helaas.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Laputa wel ja, Yamadas nog niet heb wel nog 2 kortingscodes van 5 $ gekregen
    van yesasia die tellen tot eind februari. Als je er eentje wilt laat maar weten dan.
    Voor korting ben ik altijd in de markt Stefaan
    Ik ga ze beiden aan het eind van de maand bestellen (vorige maand een beetje erg veel uitgegeven dus deze maand even rustig aan)

    Beiden overigens nog de beste wensen!!
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  23. #323
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Voor korting ben ik altijd in de markt Stefaan
    Ik ga ze beiden aan het eind van de maand bestellen (vorige maand een beetje erg veel uitgegeven dus deze maand even rustig aan)
    Mijn excuses, nog eens goed naar die mail gekeken van yesasia. Er worden 2
    kortingscodes gegeven maar eentje is voor yesstyle.com en de andere voor yesasia.com

    Trouwens die kortingscodes kan je blijkbaar ook al niet doorgegeven aan iemand
    anders want ze zijn gekoppeld aan een emailadres.

    Had je graag zo'n kortingscode gegeven maar het zal helaas dus niet lukken.
    Lijkt me wel een goed idee om beide apart te bestellen, normaal krijg je na je
    eerste bestelling zo'n kortingscode en dat is nog altijd goedkoper dan beide
    samen bestellen want het verschil is dan maar 2$ wat niet echt de moeite is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #324

    Standaard

    Geen probleem Stefaan

    Ik ga ze dan per deel bestellen.
    De korting als je ze beiden koopt is niet echt de moeite waard inderdaad.
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  25. #325

    Standaard

    Toegevoegd aan de lijst

    Evangelion: 2.22 You Can (Not) Advance (30-05-2011)

    http://uk.blu-ray.com/movies/Evangel...Blu-ray/20309/
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 39101112131415161723 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •