Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 945 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    FMA zou wel leuk zijn ja!
    Bleach lijkt me wel tof... Er van uit gaande dat geen van die series het tergend eindeloze karakter hebben van een dragonball of naruto en er niet ogenschijnlijk simpele gebeurtenissen over meerder afleveringen worden uitgesmeerd...

  2. #27

    Standaard

    Ik ben er niet zo in thuis in dit Anime gebeuren (vind het wel heel erg leuk! ) en begin het nu ook wat meer te kijken.

    Maar kan een film als Resident Evil: Regeneration hier ook onder vallen? Of zit ik nu mis?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ben er niet zo in thuis in dit Anime gebeuren (vind het wel heel erg leuk! ) en begin het nu ook wat meer te kijken.

    Maar kan een film als Resident Evil: Regeneration hier ook onder vallen? Of zit ik nu mis?
    Wat mij betreft wel. Het gaat hier immers over een cgi ( = animatie) film, en de film is stevig met zijn roots geplant in Japan (de spelreeks waar deze op gebaseerd is komt ook uit Japan). Is hij al op Blu-Ray te verkrijgen? Dan kan ik hem toevoegen aan de lijst in de openingspost...
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 13-12-2008 om 21:06

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Wat mij betreft wel. Het gaat hier immers over een cgi ( = animatie) film, en de film is stevig met zijn roots gepland in Japan (de spelreeks waar deze op gebaseerd is komt ook uit Japan). Is hij al op Blu-Ray te verkrijgen? Dan kan ik hem toevoegen aan de lijst in de openingspost...
    De film is vrij nieuw dus ik denk dat het nog even duurt met de BR. Maar hij kan binnenkort in de lijst dan

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    De film is vrij nieuw dus ik denk dat het nog even duurt met de BR. Maar hij kan binnenkort in de lijst dan
    Resident Evil: Degeneration is vanaf 12-01-2009 te koop bij Play.com

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/-/60...archtype=genre

    En een goede bron voor Anime op Blu-Ray gerelateerd nieuws:

    http://www.activeanimehd.com/

    (mij is alleen niet duidelijk geworden waar deze site zijn thuisbasis heeft. Lijkt Amerika te zijn... Dus dan waarschijnlijk Regio A :sad
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 14-12-2008 om 13:10

  6. #31

    Standaard

    En de US-versie (volgens HDmoviesource regiovrij) op 27 december 2008

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denv82 Bekijk bericht
    En de US-versie (volgens HDmoviesource regiovrij) op 27 december 2008
    Ik pas hem aan in de lijst... Thanks!

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Resident Evil: Degeneration is vanaf 12-01-2009 te koop bij Play.com

    http://www.play.com/DVD/Blu-ray/-/60...archtype=genre
    Anders ook nog bij bol

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/resident...786/index.html

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door NewDust Bekijk bericht
    Is dit op Blu-Ray?

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Is dit op Blu-Ray?
    Sorry, foutje van mij. Ik was er vanuit gegaan dat dit de blu-ray was. Verder niks op bol.com, dus geen blu-ray, helaas.

  11. #36

    Standaard

    Nog een site gevonden waar alle animatiefilms (inclusief Anime/Manga) die in Engeland te verkrijgen zijn op een rij worden gezet. Dus alles regio B...

    http://uk.blu-ray.com/movies/movies.php?genre=animation

    Ook op de site de mogelijkheid om te kiezen tussen o.a. de volgende andere landen: Amerika, Canada en Zuid Korea... Op het eerste gezicht echter alleen regio A anime te vinden...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  12. #37

    Standaard

    Handig zo'n lijst.
    Heb zelf Appleseed ex Machina, en die vind ik echt geweldig. Welke regiovrije anime Blu-ray films lijken qua stijl op deze?
    It's not the size of the man that counts in a fight, it's the size of fight in the man.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Neil Bekijk bericht
    Handig zo'n lijst.
    Heb zelf Appleseed ex Machina, en die vind ik echt geweldig. Welke regiovrije anime Blu-ray films lijken qua stijl op deze?
    Qua animatie (CGI dus) lijken Vexille en Resident Evil: Degeneration erg op Appleseed. Vexille is van het zelfde team dat Appleseed Ex Machina heeft gemaakt en is hun nieuwste film...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  14. #39

    Standaard

    Dead Space Downfall aangeschaft bij een "3 voor de prijs van 2" actie... Beeldkwaliteit: goed. Animatie: slecht to matig. Verhaal: alleen interessant voor diegene die het spel hebben gespeeld. Horror/splatter gehalte: behoorlijk.
    In z'n algemeenheid niet echt een goede animatiefilm, het valt ook te betwijfelen of hij uberhaubt als aanverwante van anime te boek moet staan gezien de typisch Amerikaanse stijl van animeren en verhaal vertellen. Ik zal 'm verwijderen uit de lijst.

    Nou ja... iemand moest 'm als eerste kijken. Misschien kan iemand zich nu opofferen om Vexille te kopen van DFW en hier door te geven hoe het met de beeldkwaliteit zit ;p
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #40

    Standaard

    Gunbuster The Movie
    Gunbuster 2: Die Buster - The Movie
    Gunbuster vs Diebuster: Aim for the Top - The Gattaii

    Is de derde titel toevallig de eerste twee titels maar dan samengevoegd? Ik kom er niet achter... iemand
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  16. #41

    Standaard Resident Evil Degeneration

    R.E.D. binnen... (besteld bij HD Movie Source) en net voor het kijken zag ik dat er een review op HighDefDigest stond (http://bluray.highdefdigest.com/1848...neration.html). De paar negatieve kanttekeningen wat betreft de beeldkwaliteit zorgde ervoor dat ik daar dan ook extra op ging letten. En zoals (bijna) altijd had de reviewer wel een beetje gelijk. Zijn wat negatieve uitlatingen over plot e.d. vond ik echter niet geheel terecht... De film doet gewoon wat 'ie moet doen, een verhaaltje over "zombies" vertellen en een flinke portie behoorlijk goed geregisseerde actie laten zien. Een stuk beter dan Dead Space in ieder geval en voor de liefhebber toch wel een aanrader...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #42

    Standaard

    En goed nieuws voor diegene die Final Fantasy: Advent Children op blu-ray willen hebben (ik dus ): http://ps3.ign.com/articles/787/787984p1.html De vraag is wanneer...? alweer geduld hebben
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  18. #43

    Standaard

    Ik heb Vexille en deze is op hetzelfde niveau van appleseed zowel kwa geluid, beeld en verhaal.

  19. #44

    Standaard

    Even schaamteloos spammen, ik heb Paprika en Tekkonkinkreet op blu ray te koop, als je interesse hebt mag je PM-en. Het is toch niet mijn genre!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Ik heb Vexille en deze is op hetzelfde niveau van appleseed zowel kwa geluid, beeld en verhaal.
    Bedoel je dat de film net zoals Appleseed bewust "zacht" (lees; onscherp) is gehouden? Daardoor miste ik een beetje het HD gevoel (bij de overzichtshots van de stad was er wel mooi scherp beeld...). Maar bedankt voor je berichtje, oh ja; Was dit de versie van DFW? (Dual layer?)
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  21. #46

    Standaard

    idd de DFW versie. En ik vidnt dat zacht juist geslaagt! Moest alles scherp zijn zou het een klein beetje tegenvallen denk ik...
    Maar het enige dat ik persoonlijk echt jammer vindt is dat je niet kan kiezen tussen de gesproken talen want er staat maar 1 track op
    Ze hadden er toch de engelse track ook mogen opzetten.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    idd de DFW versie. En ik vidnt dat zacht juist geslaagt! Moest alles scherp zijn zou het een klein beetje tegenvallen denk ik...
    Maar het enige dat ik persoonlijk echt jammer vindt is dat je niet kan kiezen tussen de gesproken talen want er staat maar 1 track op
    Ze hadden er toch de engelse track ook mogen opzetten.
    Smaken verschillen nu eenmaal. Ik houd er in ieder geval niet van als filmmakers er kunstmatig voor zorgen dat het beeld minder scherp is dan het zou kunnen zijn. In het geval van haarscherp beeld zou je (als je hier niet zo van houd) m.b.v. de instellingen op je tv het beeld wat "softer" kunnen maken, andersom is dit lastiger of zelfs niet mogelijk. Maar dat terzijde verder kunnen we wel concluderen dat het om een aanrader in het genre gaat... Maar gezien de wat beperkte taal opties wacht ik op de versie die op Play.com gaat komen.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  23. #48

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    Strak Strak, is al ergens bekend waar we deze kunnen pre orderen ?
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  25. #50

    Standaard

    amazon.

    Weet alleen niet of het die versie is, want er staat op amazon geen pic.

Pagina 2 van 38 EersteEerste 12345612 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •