Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste
De resultaten 676 tot 700 van 945 worden weergegeven.
  1. #676
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    @Werner, geantwoord op je PB

    @Marcel, Martin, ja die box is zeker niet goedkoop, maar wel de zéér de moeite. FMA kan toch als een hoeksteen worden gezien in de anime wereld, en heb me er een tijd geleden ook goed mee vermaakt. Dus dat de blu-ray er kwam was goed nieuws voor me, en aangezien 'k nog geen versie had van deze, ben niet zo braaf als 'k eruit zie , was de beslissing snel genomen welke versie 'k wou.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #677

    Standaard

    Doelde ook niet op de prijs maar op de mooiheid van deze versie
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  3. #678
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Is goed

    Trouwens vrijdag nog de volgende 2 opgepikt in het postkantoor.

    • Tenchi Muyo: War on Geminar Part Two
    • Monster box set




    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  4. #679
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren een doos opgehaald op het postkantoor, maar was laat thuis en dus geen mogelijkheid om goeie foto's te maken. Deze middag wel gelukt ... mag 'k hopen





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #680

    Standaard

    ben de laatste maand (mede dankzij deze thread) me wat meer gaan richten op dit genre; wat me opvalt is dat vaak het geluidsspoor Japans 2.0 is en Engels 5.1; wil zelf eigenlijk het liefst de originele taal (Japans) maar zie toch vaak in reviews dat de 5.1 track vaak veel beter is..... jammer.
    Vorige week bv de dvd van Guyver the bioboosted armor bekeken en de eerste afleveringen keek ik met de Japanse track en disc 2 toch maar even luisteren hoe de Engelse dub klonk en wat een verschil zeg ! gelukkig waren de Engelse stemmen niet echt vervelend dus de serie verder afgekeken in de 5.1 track.

    Is er trouwens een site (speciaal voor anime) waar je kunt zien of een dvd/blu-ray gecensureerd is ? en wat zijn buiten Amazon en Zavvi (waar ik nu de titels koop) goede sites om titels te kopen (liefst douane vriendelijk).

    mijn laatste aankopen bij Zavvi:




    Laatst aangepast door Peter van santbrink : 17-12-2015 om 22:18
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #681

    Standaard

    dit weekend binnen gekregen:





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  7. #682
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Peter, mooie aanwinsten.

    Zoveel interessante web shops zijn er niet voor anime. Je hebt wel nog UP1 maar deze altijd een stukje duurder. Dan is er ook de zuster site UP1USA waar je US releases kan bestellen. Ook duurder dan pak weg amazon.com, maar hier heb je het voordeel dat je nooit of te nimmer douane kosten hebt.

    Er is ook het Belgische Archonia maar ook daar zijn ze niet goedkoop.

    Tenslotte is er nog Rightstuf, een héél bekende web shop welk ook zelf titels distribueert. Er is daar van tijd tot tijd een studio sale en op het eind van het jaar altijd een kerst sale.

    Dat is het zo wat.


    Wat Fairy Tale betreft, is het wel jammer dat Manga in de UK afgestapt is van de blu-ray uitgaves en vanaf nu alleen DVD uitgaves gaat doen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Peter, mooie aanwinsten.

    Zoveel interessante web shops zijn er niet voor anime. Je hebt wel nog UP1 maar deze altijd een stukje duurder. Dan is er ook de zuster site UP1USA waar je US releases kan bestellen. Ook duurder dan pak weg amazon.com, maar hier heb je het voordeel dat je nooit of te nimmer douane kosten hebt.

    Er is ook het Belgische Archonia maar ook daar zijn ze niet goedkoop.

    Tenslotte is er nog Rightstuf, een héél bekende web shop welk ook zelf titels distribueert. Er is daar van tijd tot tijd een studio sale en op het eind van het jaar altijd een kerst sale.

    Dat is het zo wat.


    Wat Fairy Tale betreft, is het wel jammer dat Manga in de UK afgestapt is van de blu-ray uitgaves en vanaf nu alleen DVD uitgaves gaat doen
    Bedankt Stefaan voor de tips: tot nu toe het meeste besteld bij Amazon en Zavvi; op bluray.com hebben ze op het forum een Anime thread en wat handig is, een header met "best anime deals" (bij Amazon), maar dat wist je waarschijnlijk al

    vorige week besteld bij Amazon.com (1 order, wel verzendoptie waarbij je van te voren de belasting betaald):












    Vorige week begonnen met Cowboy Bebop, waanzinnig gaaf tot nu toe (7 afleveringen); mooie combinatie van actie, humor, beetje drama en een prachtige soundtrack;
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  9. #684
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    De anime rubriek op blu-ray.com ken 'k maar al te goed
    De deals zijn daar nu inderdaad sinds kort rubriek georiënteerd zo te zien, is iets nieuws.

    Geen BD of DVD maar wel anime gerelateerd, want vandaag deze schoonheid mogen ontvangen van Solaris Japan, Yukino Yukinoshita van SNAFU. Yui Yuigahama uit dezelfde serie is nog in bestelling.




    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #685

    Standaard

    Attack On Titan: Part 1 Collector's Edition UK versie slechts 18.95 pond !
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  11. #686
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eentje deze week


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #687
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week het volgende ontvangen.

    Is This a Zombie? Of the Dead via Amazon.com omdat het zelfs goedkoper was dan in de Rightstuf sale, en Ikki Tousen: Dragon Destiny in the MVM Deal of the Week.

    En tenslotte ook het tweede pakket ontvangen uit de Rightstuf sale. Eerste pakket is nog altijd op de terugweg naar Righstuf omdat de tracking pagina na vrijgave door de douane plots aantoonde dat het adres niet juist was. Helaas geen tracking van de route terug naar Rightstuf, het is nu dus even wachten op bevestiging van hen en het opnieuw verzenden.

    En maandag verwacht in een pakket met twee titels van Amazon JP






    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #688

    Standaard

    mooi rijtje weer, Stefaan: zie dat je ook wel eens bij Amazon JP besteld; hoe zit dat met de verzending, heb je kans op douane kosten of kan je een gokje wagen ?

    zelf besteld/binnen van Zavvi.com:




    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  14. #689
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ook mooie aanwinsten daar Peter. Blue Exorcist is één van de weinige UK Manga uitgaves welke exact dezelfde encodering gebruikt als de US Aniplex releases, maar dan stukken goedkoper

    Amazon Japan verrekend altijd zelf de douane kosten, dus zijn deze inbegrepen. Levering gebeurd door DHL en is razendsnel. Vorige week woensdag opgepikt en vandaag ontvangen, maar het kan zelf sneller, soms zelfs in twee dagen pakjes van Amazon JP ontvangen. Bij Amazon JP Marketplace verkopers is de kans uiteraard groter op douane kosten.

    Zag dat ik het nog niet vermeld had maar hier is een goeie Google spreadsheet met o.a. Japanse BD en DVD's welke Engelse ondertitels/of dub (dubs, niet aan mij besteed trouwens) bevatten.

    Morgen foto's van de 2 Amazon Japan aanwinsten, het is nu te donker om deftige kiekjes te nemen. Ben wel behoorlijk zeker dat deze niet meteen je genre zullen zijn
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #690
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het pakket dat ik gisteren ontvangen heb van Amazon JP. Het zat deze keer wel in een plastiek zak, wat betekent dat er iets is gebeurd met het pakket onderweg. En dat is inderdaad het geval, de harde plastieke cover van Love Live! The Movie is rechtsboven beschadigd, te zien op de foto waar de plastiek wrap rond het pakket is gescheurd. Nog geen idee of ik dit zal melden aan Amazon JP omdat ik geen ervaring heb met vervangingen bij hen.

    De andere titel is Oreimo seizoen 1. Ook uit in de US door Aniplex en in de UK door MVM maar alleen op DVD.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #691
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Moet dringend wat minder aankopen want de kijkachterstand is serieus aan het oplopen. Vandaag de Irregulars ontvangen


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #692

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Moet dringend wat minder aankopen want de kijkachterstand is serieus aan het oplopen. Vandaag de Irregulars ontvangen
    Eenvoudige oplossing: gewoon je credit card doorknippen
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  18. #693
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is één optie Marcel

    Vandaag trouwens mijn vervangingsexemplaar van Love Live! Movie ontvangen van Amazon JP. De beschadigde versie mag ik zelfs houden.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #694

    Standaard

    Mijn Anime kijkachterstand loop ook aardig op:

    Anime to watch.jpg

    en kijkachterstand uitgebreid met Amazon.com order:





    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #695
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Dat is inderdaad een aardige stapel geworden.

    Mooie aankopen ook weer. Fullmetal Alchemist: Brotherhood ga ik ook deze maand bestellen. Je hebt waarschijnlijk gezien op blu-ray.com of elders dat de licentie Aniplex die FUNimation geeft binnenkort afloopt. Een aangezien Aniplex of America geen interesse heeft in catalogus titles verwacht ik hier ook geen nieuwe uitgave van.


    Vorige week vrijdag eindelijk mijn eerste pakket uit de Rightstuf sale ontvangen. Op 7 januari gaf de tracking page aan dat het pakket terug op weg was naar Righstuf wegens een incorrect adres. Vorige week nogmaals contact opgenomen met Rightstuf omdat ze het pakket nu toch wel ontvangen zouden moeten hebben. Dat was niet het geval, dus begon een beetje te vrezen dat het pakket volledig van de planeet verdwenen was.

    Tot ik deze week maandag een telefoontje kreeg van een vriendelijke dame van de douane die me vroeg of het adres correct was. Ik kon dit bevestigen en we hebben het dan nogmaals dubbel gecontroleerd, kwestie van zeker te zijn. Ze zie OK dan gaat het pakket terug in de leveringsroute.

    En dan vrijdag eindelijk opgepikt.

    Ook op vrijdag ontvangen via amazon.com, Honey en Clover Set 3 was ik bijna vergeten dat ik deze nog niet in bezit had.





    De Rightstuf doos, gelukkig héél goed verpakt zodat de inhoud het leven in limbo tussen 7 en 25 januari zonder kleerscheuren heeft overleefd.





    En de inhoud













    Zo en nu ga 'k terug één en ander bekijken
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #696

    Standaard

    Het is jammer dat een dag maar 24 uur bevat.... Te weinig tijd en dan heb ik ook nog een grote stapel non-anime films/series liggen; hoop wel dat die Darker Than Black box geleverd gaar worden, staat op out of stock....

    gisteren begonnen met Heat Guy J (dvd, UK Manga editie), tot nu toe erg goed; en vandaag binnen van Amazon.com:

    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  22. #697
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eentje deze week, de laatste, denk ik, in de ontbrekende Part 2 FUNimation releases welke ik nog moest aankopen, Chrome Shelled Regios Part 2


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #698
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag 2 pakjes van Amazon.com ontvangen en deze krijg ik er nog eentje binnen via DHL uit Japan.

    FMA:B zal wellicht niet als een verrassing komen voor degene die de anime release wereld van dicht bij volgen. FMA:B is uitgegeven door FUNimation maar eigenlijk een Aniplex licentie, en binnenkort verloopt de licentie van FUNimation op deze titel en AoA heeft nog nooit de neiging gehad om catalogus titels opnieuw uit te brengen. Black Butler is ook aangekocht in deze optiek, hoewel de FUNimation licentie voor deze pas volgend jaar verloopt.





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #699
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Pakket van Amazon JP wat ik gisteren ontvangen heb, had de volgende inhoud;

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #700
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze twee ontvangen vandaag.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 28 van 38 EersteEerste ... 18242526272829303132 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •