Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 945 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    ik heb dit weekend Gothem knight op blu ray gezien. Animatie was goed tot erg goed.
    De verhalen verschilden wel behoorlijk. Er zaten goede tussen maar ook een paar die niet veel toevoegen.

    Zeker geen slechte
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Divius Bekijk bericht
    amazon.

    Weet alleen niet of het die versie is, want er staat op amazon geen pic.
    En welke regio? En aspect ratio? Die (1.33:1) klopt op Amazon vaker niet...

    Product Details
    Actors: Nozomu Sasaki, Mami Koyama, Mitsuo Iwata, Tesshô Genda, Hiroshi Ôtake
    Directors: Katsuhiro Ôtomo
    Writers: Katsuhiro Ôtomo, Izô Hashimoto
    Producers: Haruyo Kanesaku, Hiroe Tsukamoto, James Yosuke Kobayashi, Ryohei Suzuki, Sawako Noma
    Format: Animated, Color, Subtitled
    Language: English, Japanese
    Subtitles: English, Japanese
    Aspect Ratio: 1.33:1
    Number of discs: 1
    Rating:
    Studio: Honneamise
    DVD Release Date: February 24, 2009
    Run Time: 124 minutes
    Average Customer Review: No customer reviews yet. Be the first.
    ASIN: B001LMU182
    Amazon.com Sales Rank: #2,837 in Movies & TV (See Bestsellers in Movies & TV)
    Popular in this category: (What's this?)
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    ik heb dit weekend Gothem knight op blu ray gezien. Animatie was goed tot erg goed.
    De verhalen verschilden wel behoorlijk. Er zaten goede tussen maar ook een paar die niet veel toevoegen.

    Zeker geen slechte
    Hoe vond je de beeldkwaliteit?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Hoe vond je de beeldkwaliteit?
    Goed
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bettina Bekijk bericht
    Goed
    OK ... Duidelijk... Niks te merken van de hier genoemde kritiek: http://bluray.highdefdigest.com/357/...hamknight.html ? Deze vraag simpelweg omdat ik tot nu toe altijd representatieve oordelen wat betreft de beeldkwaliteit op HighDefDigest heb gevonden... Hooguit een enkele keer (letterlijk 1 keer namelijk bij de Animatrix) een te hoog gewaardeerde beeldkwaliteit, maar tot nu toe niet andersom...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  6. #56

    Standaard

    Cowboy Bebop The Movie - Knockin' On Heavens Door is ook uit op Blu-Ray, helaas alleen nog japans en zonder subs.(wel regiovrij)

    Kan niet wachten tot ze eindelijk een keer de tv-serie van Cowboy Bebop uitbrengen op Blu-Ray.......en dan hopelijk wel met het engelse geluidsspoor!!

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kevin Lottering Bekijk bericht
    Cowboy Bebop The Movie - Knockin' On Heavens Door is ook uit op Blu-Ray, helaas alleen nog japans en zonder subs.(wel regiovrij)

    Kan niet wachten tot ze eindelijk een keer de tv-serie van Cowboy Bebop uitbrengen op Blu-Ray.......en dan hopelijk wel met het engelse geluidsspoor!!
    De films (alle anime) moeten eerst een beetje gaan lopen, en pas dan zullen series de aandacht krijgen die ze verdienen en op BD uitkomen. Niet heel erg belangrijk, maar toch: Was de CB serie niet in 1.33:1?
    Ben ook wel benieuwd hoe een dergelijke serie de overgang naar HD doorstaat... wat betreft de beeldkwaliteit bedoel ik dan. En hoeveel afleveringen ze op een schijf gaan zetten
    Ik vind eigenlijk nergens de bevestiging dat het om een regio-vrije BD gaat (niet dat mijn Japans zo goed is hoor ;p) maar heb je misschien een link naar de bron?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    De films (alle anime) moeten eerst een beetje gaan lopen, en pas dan zullen series de aandacht krijgen die ze verdienen en op BD uitkomen. Niet heel erg belangrijk, maar toch: Was de CB serie niet in 1.33:1?
    Ben ook wel benieuwd hoe een dergelijke serie de overgang naar HD doorstaat... wat betreft de beeldkwaliteit bedoel ik dan. En hoeveel afleveringen ze op een schijf gaan zetten
    Ik vind eigenlijk nergens de bevestiging dat het om een regio-vrije BD gaat (niet dat mijn Japans zo goed is hoor ;p) maar heb je misschien een link naar de bron?
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-19

    Geen idee of CB daadwerkelijk 1:33 is, op DVD in iedergeval wel (ik heb de eerste uitgave's in regio 1).

    "You can't make chickensalad out of chickenshit" Kathy Bates in Six Feet Under

  9. #59

    Standaard

    Als ik goed begrijp wat hier staat: http://www.nt2099.com/J-ENT/news/blu...me-dvd-review/ Dan zijn de Gunbuster films niet meer dan samenvoegsels van gedeeltes van de serie (???) met weliswaar wat opnieuw opgenomen audio en een paar nieuwe beelden, maar toch?.. Ik vraag me af of dit de serie recht doet... Heeft iemand de serie gezien?

    En het lijkt er op dat Gunbuster vs Diebuster: Aim for the Top - The Gattaii inderdaad beide films zijn in een box. Daarmee is mijn vraag hierover beantwoord...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  10. #60

    Standaard Akira

    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  11. #61

    Standaard

    Jo

    eerste post

    maar eh... Afro Samurai / Afro Samurai Resurrection zijn helaas geen region B en ook niet Region Free ze zijn namelijk region A alleen voor Canada en Amerika omdat ik dat heb gezien op : http://www.axelmusic.com/list?p_titl...&orderby=point

    check het maar, zelf vind ik 't ook erg jammer want PS3 kan helaas geen region A afspelen als het en europese is natuurlijk.

  12. #62

    Standaard

    05-02-2009 Ghost In The Shell (SPHE Blu-Ray)

    Ik heb gekeken bij bol.com, frs en dvdoutlet maar geen van alle heeft deze al in de lijst opgenomen. Terwijl andere uitgaves ruim van te voren te pre-orderen zijn. Dus komt hij wel op 5 feb. uit?
    Ik had dit gepost in de nederlandse realsae lijst draad maar hier is het misschien een beter plaats.

  13. #63

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik had dit gepost in de nederlandse realsae lijst draad maar hier is het misschien een beter plaats.
    Bedankt, ik zal 'm toevoegen. Heb je nog een linkje naar je bron?
    Ik kan in ieder geval niet wachten... edit: Wat! 5-02-2009! Dat was gisteren, had ik hem al kunnen hebben? Iemand 'm al zien liggen? Edit van de edit: Stond al in mijn eigen lijst?! 't Was een lange werkweek...
    Laatst aangepast door CrimsoNl : 06-02-2009 om 20:11
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hazyvill Bekijk bericht
    Jo

    eerste post

    maar eh... Afro Samurai / Afro Samurai Resurrection zijn helaas geen region B en ook niet Region Free ze zijn namelijk region A alleen voor Canada en Amerika omdat ik dat heb gezien op : http://www.axelmusic.com/list?p_titl...&orderby=point

    check het maar, zelf vind ik 't ook erg jammer want PS3 kan helaas geen region A afspelen als het en europese is natuurlijk.
    Je hebt gelijk, ik pas de lijst aan. Ik heb nog even verder gezocht maar ik vind ook alleen regio A versies. Thanks!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #65

    Standaard

    wat regio A betreft kot Akira er ook aan
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hakker Bekijk bericht
    wat regio A betreft kot Akira er ook aan
    Hoezo? Ook regio vrij: http://www.hdmoviesource.com/catalog...90786ea2251a89
    Of prefereer je regio A?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #67

    Standaard

    nee ik had alleen nog niet gezien dat het regiovrij was
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Als ik kijk op Yesasia komen daar toch aardig wat anime titels voorbij, b.v. Spriggan en Steamboy. Helaas is echt alles daarvan regio A...
    En reviews vinden over die releases is ook lastig. Ik zou dan toch wel willen weten wat de beeld -en geluidskwaliteit is.
    Misschien moet ik mijn speler toch maar laten chippen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  19. #69

    Standaard

    Akira is als het goed is een wereldwijde release dus zou ook tegen die tijd gewoon hier in de winkels moeten liggen.

    Overigens ook bij Axel Music in de pre-order:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/669198620041

    Even nog over Vexille.....ik was eigenlijk niet zo happy met die DFW release want ik vond persoonlijk dat er nogal wat banding in sommige scenes aanwezig was.

    Nu maar hopen dat alles van Ghost In The Shell een beetje vlot in Regio B uitkomt.....of dat er een regio oplossing komt voor de PS3 (dan ben helemaal in mijn sas).

    Leuke thread trouwens
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Akira is als het goed is een wereldwijde release dus zou ook tegen die tijd gewoon hier in de winkels moeten liggen.

    Overigens ook bij Axel Music in de pre-order:
    http://www.axelmusic.com/productDetails/669198620041

    Even nog over Vexille.....ik was eigenlijk niet zo happy met die DFW release want ik vond persoonlijk dat er nogal wat banding in sommige scenes aanwezig was.

    Nu maar hopen dat alles van Ghost In The Shell een beetje vlot in Regio B uitkomt.....of dat er een regio oplossing komt voor de PS3 (dan ben helemaal in mijn sas).

    Leuke thread trouwens
    Ik ben ook niet voor niks op deze versie aan het wachten: http://www.play.com/DVD/Blu-ray/4-/6...searchsource=0
    Maar of deze release geen last heeft van (het inherent aan animatie, maar eigenlijk niet nodige) banding? Ik ben dan ook absoluut geen fan van DFW, elke BD van DFW heeft me op een of meer punten teleurgesteld.
    Over Ghost in the Shell is een hoop onduidelijk, zoals je oa hierboven al hebt kunnen lezen. Wanneer hij daadwerkelijk uitkomt is me nog steeds niet duidelijk (ik zal dan ook de datum in de lijst weghalen tot ik meer weet). Verder is er helaas op verschijdene plaatsen te lezen dat in ieder geval de japanse import van Ghost in the Shell op Blu-Ray over een matige beeldkwaliteit beschikt. Ik hoop dat ze de film recht gaan doen en 'm misschien eerst eens netjes opknappen.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  21. #71

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Bedankt hiervoor...
    Ik ben alleen niet overtuigd van de beeldkwaliteit als ik de screenshots bekijk. Deze zijn 720p en zelfs op deze resolutie zien ze er niet al te scherp uit (laat staan bij 1080p). Als je dan ziet wat voor een inhaalslag Disney (ja ik weet het disney ;P) maakt bij Sleeping Beauty (ja ja ik weet het ;P) dan vind ik het toch jammer dat ze zo'n super klassieker als Akira niet een goede opknapbeurt geven. Mischien niet zo puristisch van mij, maar de dvd kan ik natuurlijk altijd nog kijken mocht de charme van de film door het "oppoetsen" verloren gaan (lijkt me echter stug).
    Desalniettemin zal ik 'm aanschaffen, al is het omdat er in ieder geval geen artefacten e.d. meer te zien zullen zijn. O ja, en voor het geluid natuurlijk...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  23. #73

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    04-06-2009 Ghost In The Shell (SPHE Blu-Ray)

    Uit de Nederlandse release lijst op dit forum.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=59930
    Grinnik, ik moet zeggen dat ik die lijst al lang niet meer gebruik gezien ik bijna al mijn BD-tjes online aanschaf en uit het buitenland laat komen (en de buitenlandse releases niet gelijk lopen met de Nederlandse). Bedankt dat je het even hebt doorgesluisd naar dit draadje. Ik zal de datum in de lijst toevoegen.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  25. #75

    Standaard

    Aan de lijst toegevoegd:

    Ghost in the Shell 2.0 redux (03-08-2009) gepimpte versie van deel 1
    Ghost in the Shell 2 Innocence (03-08-2009)


    Zie: http://uk.blu-ray.com/movies/movies....by=releasedate
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 3 van 38 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •