Pagina 31 van 38 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste
De resultaten 751 tot 775 van 945 worden weergegeven.
  1. #751
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Na een weekje van eens deftig de benen te strekken in Gelderland, terug thuis en er is één en ander binnengekomen bij mijn ouders thuis of op te halen in het postkantoor.


    Fate/kaleid liner Prisma Illya CE and The Heroic Legend of Arslan Season 1 Series 1 via Amazon UK.


    Weer een prachtige set van Universal voor Arslan zoals ook het geval was met Seraph. Niet mijn foto's maar hier zie je wat meer over de inhoud van deze set.





    Plastic Memories Volume 1 and Wagnaria!! 3 Volume 1 via UP1USA





    En DuRaRaRa Volumes 1 tem 4 via Righstuf, deze keer zonder enige douanekosten. Nochtans de exacte prijzen op een sticker op de doos. Pakketje kwam Europa binnen via Zwitserland.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  2. #752
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren ontvangen van Amazon JP, en zoals altijd 2 dagen tussen verzending en aankomst.



    • Persona 3 The Movie: #4 Winter of Rebirth
    • Magical Girl Lyrical Nanoha The Movie 1st
    • Magical Girl Lyrical Nanoha The Movie 2nd A's





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  3. #753

    Standaard

    @ Stefaan, zo the Heroic Legend of Arslan ziet er goed uit! Zitten alle 25 eps van seizoen 1 hierin?

    Ik zag op IMDB dat seizoen 2 slechts 3 eps bevat, is deze serie nog lopende?

    Het heeft mijn aandacht iig!!
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  4. #754
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Martin, nee komt in 2 delen. Eerste deel bevat de eerste 13 afleveringen, deel twee komt uit in december.

    Seizoen 2 bevat 8 afleveringen en loopt momenteel nog. Er zijn ook twee OVA's ( direct op video ) gebundeld met de manga, eentje uitgekomen in mei en een andere in december. Geen idee of Universal hier ook iets mee van plan is. Misschien gebundeld met het tweede seizoen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #755

    Standaard

    Ok dank voor de uitleg en voor de tip
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  6. #756
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen probleem.

    Vandaag ontvangen via Zavvi UK. Tweede maal dat dit voorvalt, maar het ziet er naar uit Zavvi voor Collector's Editions gratis verzending met tracking aanbiedt. Wordt dan ook héél snel geleverd via koerier DPD in twee dagen.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  7. #757
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Gisteren deze ontvangen via Zavvi

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  8. #758

    Standaard

    Vandaag Only Yesterday gearriveerd, nu alleen Ocean Waves nog en ik heb alle Ghibli's op blu-ray. In Duitsland en Italië is deze wel al uit, maar ik heb Engelse subs nodig.

    image.jpg

  9. #759
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Twee weken niets meer gepost hier, laatste bericht dateert van 13 augustus. Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat 'k niets ontvangen heb. Vorige week in Italië en de week daarvoor gewoon geen tijd om foto's te nemen van de nieuwe aanwinsten ... te druk bezig met anime kijken


    De week voor ik naar Italië vertrok het volgende ontvangen. Vooral blij met Fist of the North Star welke 'k voor $24,95 op de kop heb getikt. Heeft wel een maand geduurd vooraleer Amazon deze verzonden heeft. Was blijkbaar één van de laatste die van deze promotie gebruik kon maken, want titel is nu zelfs OOP.









    En terwijl ik in Italië van het leven aan het genieten was, kwam ook het volgende pakketje toe van UP1USA welke afgelopen maandag werd opgepikt bij het postkantoor.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #760
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag ontvangen van Amazon UK, wat sneller is dan verwacht om dat tracking eerst maandag aangaf als levering, maar het lijkt erop dat BPost meer en meer leveringen doet op zaterdag.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  11. #761
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eentje ontvangen deze week, deel 2 van het derde seizoen van Wagnaria!! via UP1USA


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  12. #762
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Drie dagen in Duitsland verbleven voor het werk en toen ik woensdag avond thuis kwam lag het volgende op me te wachten.


    Ook 2 Studio Ghibli art books ontvangen, dat brengt het totaal van dergelijke boeken in mijn bezit op negen.





    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #763
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Geen Blu-ray deze keer, maar dat mag de pret absoluut niet drukken ... in tegendeel.

    Gisteren ontvangen. Aria heeft een speciaal plaatsje in mijn hart, en een complete set van deze serie in het bezit hebben van de mooie US releases in hun art box was dan ook een doelstelling na het kijken van de serie 2 jaar geleden.

    Probleem was wel dat van het eerste seizoen de box set toen reeds OOP was, en dat de tweedehands prijzen gemakkelijk $300 of meer moesten opbrengen, iets wat ik niet wilde betalen hoezeer de serie me ook aanspreekt.

    Vorige week zag ik er eentje voor net geen $100 nieuw via een Amazon Marketplace seller welke door Amazon werd afgehandeld. Heb dan ook niet getwijfeld omdat deze ook niet zo vaak voorbij komt voor een mooie prijs, althans niet nieuw. Aangezien Amazon de afhandeling deed heb 'k deze dan ook via expedited shipping besteld, om de additionele administratie kosten van de douane te ontlopen.

    De set is in uitstekende conditie en heeft geen visuele problemen, gelukkig maar want was weerom gewoon verpakt in een bubbeltjes envelop iets wat Amazon wel vaker doet, hun verpakkingsmethode is zeker voor verbetering vatbaar.

    In ieder geval de start van mijn week kan niet meer stuk, heb nu eindelijk de ganse Aria set compleet.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  14. #764
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    En nogmaals geen blu-ray ... of toch eentje, in ieder geval gisteren was voor mij Lupin-dag, in totaal negen titels ontvangen. Er zijn er nog vier onderweg, helaas één pakketje met drie titels zit momenteel vast bij de douane diensten.




    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #765
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Vandaag nog eens drie Lupin uitgaves ontvangen, volgende maand maar eens een Lupin marathon houden


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #766

    Standaard

    Nog tijd om het allemaal te kijken of niet?
    **** Mijn Traderstatus (160+ trades)

  17. #767
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Valt wel mee, of toch niet altijd. Kijk ook véél lopende series via Crunchyroll, waardoor de BD series er wat bij inschieten de laatste tijd. Volgende maand wordt wel een Lupin maand, dat staat nu al vast. Er is trouwens nog eentje onderweg van deze Gemini Twilight, reeds lang OOP en voor meer dan 80$ op Amazon US marketplace, maar zelf voor 5£ overgenomen vaan een Brit.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  18. #768
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week ook de volgende ontvangen;






    En wat meer foto's van de Haruhi set. Doosje om de "extra's" te herbergen de 9 art cards en een dubbelzijdig leaflet. Misschien kan hier ooit de film in de box worden gestopt. Geen idee wie tegenwoordig de licentie heeft in de US, zat vroeger bij Bandai maar nu niet langer actief in de US markt.

    Achterkant en zijkanten




    Cases voor- en achterkant



    Disks voor The Melancholy of Haruhi-chan Suzumiya & Nyoron! Churuya-san


    Disks voor The Melancholy of Haruhi Suzumiya




    Disks voor The Disappearance of Nagato Yuki-Chan


    Art cards en leaflet
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #769
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Marnie is ook al aangekondigd voor 3 oktober.
    En mijn UK versie is onderweg. Helaas zal deze waarschijnlijk meteen retour gaan, want er zijn deftige authoring problemen met deze release van Studio Canal waarbij de laser in de Blu-ray speler alle kanten opgaat en de film niet deftig kan afgespeeld worden

    ​Vandaag wel het volgende ontvangen een Anime UK News forumlid, Lupin the 3rd: The Secret of Twilight Gemini​ voor de vriendelijke prijs van 5£ wat een koopje is want de titel is reeds lang OOP en momenteel geen te vinden op eBay en tweedehands prijzen op Amazon starten vanaf 50$

    Tweede titel is geen anime, maar een andere genre waar 'k een zwak voor heb, de laatste Spaghetti Western release van Wild East.

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  20. #770
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ontvangen gedurende het laatste deel van deze week.

    When Marnie Was There via Amazon UK en Plastic Memories Vol 2 via UP1USA. Helaas is Studio Canal bij de authoring van When Marnie Was There behoorlijk de mist ingegaan, want er zijn talloze rapporten dat de Blu-ray gewoon niet goed kan afgespeeld worden. Amazon beidt trouwens de titel niet meer aan na de vele aanvragen die ze hebben ontvangen van klanten die de titel willen terugsturen.

    Na de post van iemand op het Aniway forum over zijn aankoop van de schitterende The Twelve Kingdoms DVD boxen was dit mijn prikkel om eindelijk eens werk te maken om de Blu-ray versies aan te kopen want deze staan reeds zo lang op mijn verlanglijstje.
    Dan maar deel 1 & 2 van The Twelve Kingdoms via eBay aangekocht voor een nette prijs. Helaas heeft één of andere clown bij de douanedienst (zou wel eens kunnen) of by eBay GSP (niet zeker) een mes gebruikt om het pakje van Deel 1 te controleren. Het resultaat is een enorme snee in de plastiek van de cover, dat valt nog mee want een case is zo vervangen. Maar wat erger is dat de snee ook de cover serieus heeft beschadigd.

    Nu rest me alleen nog deel drie van The Twelve Kingdoms op de kop te tikken, dat wordt een serieuze uitdaging want haast niet te vinden op tweedehands sites en als je ze kan vinden zijn ze serieus aan de prijs.

    Tenslotte vandaag ook het volgende ontvangen Now And Then, Here And There via een eBay verkoper, en Assassination Classroom: Season One Part Two via Amazon UK.





    Laatst aangepast door StefaanD : 08-10-2016 om 12:00
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #771

    Standaard

    Gisteren en vandaag gekeken: . Erg coole serie, maar het viel mij vooral op hoe ontzettend mooi en teder de muziek op momenten is. Iemand enig idee of componist Ken Arai meer noemenswaardige dingen heeft gedaan, behalve muziek voor deze serie?

  22. #772
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Ken Arai is vooral bezig als DJ voor zover 'k kon nagaan. Parasyte was de eerste serie waarvoor hij de muziek verzorgde.

    Zelf eergisteren reeds Outlaw Star ontvangen. Op de afgelopen MCM had Anime Ltd. deze bij in voorverkoop net zoals andere titels o.a. Tatami Galaxy, maar de release datum van Outlaw Star is pas 5 december.Was dan ook serieus verrast toen Zavvi plots een email zond dat deze verzonden was. Dan ook nog eens via een koerier met tracking hoewel ik zelf voor gratis verzending had gekozen waarbij Zavvi dan de normale, en vooral tragere, post route gebruikt.
    Andrew Pratridge van Anime Ltd. was niet opgezet met het feit dat de Outlaw Star reeds zo vroeg werd verzonden door Zavvi, en daarom is de release datum naar voren gebracht op 14 november ... een unicum voor AL





    En gisteren de eerste volumes ontvangen van Erased en Owarimonogatari ontvangen via UP1USA.
    Het minimalistisch cover art design van Erased spreekt me wel aan. En toch nog even muggeziften over de Monogatari release, want de OBI is hier niet langer transparent zoals bij vorige releases wel het geval was, iets waarmee AoA begonnen is met de vorige titel Tsukimonogatari.


    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  23. #773
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Sinds begin deze week het volgende ontvangen, Wake Up, Girls! The Movie via ImportCDs omdat deze daar het goedkoopst was.


    En vandaag de Tiger & Bunny box set ontvangen. Tijdje geleden een tweetal episodes bekeken van deze show, en pakte me direct dus moest ik de best mogelijke release in bezit hebben. De Kazé release, is zoals zo vaak bij deze distributeur, qua beeld kwaliteit een héél stuk minder en de US Viz Media release is dan weer geplaagd door een probleem met de helderheid.


    Ook vandaag de Studio Ghibli Songs New Edition ontvangen. Hoop later deze week de Anime Ltd. Escaflowne release te mogen ontvangen, deze is momenteel onderweg.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  24. #774
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Eindelijk, eindelijk na drie jaren wachten en wachten, de release bleef immers maar uitgesteld worden, vandaag dan toch eindelijk The Place Promised in Our Early Days/Voices of a Distant Star ontvangen van Base.com

    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #775
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Deze week het volgende ontvangen, God Eater Vol. 1 via UP1USA, Tatami Galaxy CE, Lucky Star CE en Ouran High School Host Club CE via Amazon UK.



    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


Pagina 31 van 38 EersteEerste ... 21272829303132333435 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •