Pagina 36 van 38 EersteEerste ... 2632333435363738 LaatsteLaatste
De resultaten 876 tot 900 van 945 worden weergegeven.
  1. #876

    Standaard

    Na de tip hier deze vandaag binnengekregen


  2. #877

  3. #878

    Standaard

    Nieuwe Nederlands ondertitelde release van Dybex:

    Rahxephon Collector's Edition (4 BD / 7 DVD) - 20 juli
    Pre-order - Dybex.com (komt waarschijnlijk ook op hun Amazon store en anime-store.fr)

    A4 size box
    Book met 64 kleurenpagina's
    Artbook met 36 kleurenpagina's

  4. #879

    Standaard

    Ik wilde vanavond de blu-ray van de docu Never-ending Man: Hayao Miyazaki van Anime Ltd kijken die ik een paar weken terug bij Amazon UK had besteld, maar mijn speler gaf aan dat de regio niet klopte, terwijl het volgens het hoesje gewoon regio B zou moeten zijn. Nu zag ik later in de recensies op Amazon hier ook mensen over klagen. Eerst even een mailtje naar Anime Ltd gestuurd of ze een vervangingsprogramma hebben en anders maar contact met Amazon opnemen. Wel een vreemde fout die Anime Ltd bij het maken van de disc gemaakt heeft.

  5. #880

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Nieuwe Nederlands ondertitelde release van Dybex:

    Rahxephon Collector's Edition (4 BD / 7 DVD) - 20 juli
    Pre-order - Dybex.com (komt waarschijnlijk ook op hun Amazon store en anime-store.fr)

    A4 size box
    Book met 64 kleurenpagina's
    Artbook met 36 kleurenpagina's
    Bedankt Scavenger voor de info

  6. #881

    Standaard

    Besteld bij Zavvi.com:



    Zijn GitS:TNM en Wolf Children een beetje goede animes? Vraagje voor de kenners .

  7. #882

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Besteld bij Zavvi.com:



    Zijn GitS:TNM en Wolf Children een beetje goede animes? Vraagje voor de kenners .
    Wolf Children is geweldig.

    GitS: The New Movie ga je alleen snappen als je eerst de 5 ARISE episodes hebt gekeken. The New Movie is een vervolg op deze serie.

  8. #883

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Wolf Children is geweldig.

    GitS: The New Movie ga je alleen snappen als je eerst de 5 ARISE episodes hebt gekeken. The New Movie is een vervolg op deze serie.
    Bedankt voor je reactie. Wolf Children lijkt mij inderdaad erg mooi, stond al langer op mijn lijst om eens te zien. Heb alleen GitS (origineel + 2.0 versies) en GitS 2: Innocence gezien. Denk je dat The New Movie ook te pruimen is als ik die ARISE afleveringen niet kijk, of is dat een heel slecht idee?

  9. #884

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koroshiya Ichi Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie. Wolf Children lijkt mij inderdaad erg mooi, stond al langer op mijn lijst om eens te zien. Heb alleen GitS (origineel + 2.0 versies) en GitS 2: Innocence gezien. Denk je dat The New Movie ook te pruimen is als ik die ARISE afleveringen niet kijk, of is dat een heel slecht idee?
    Als je ARISE niet hebt gezien, dan is het verhaal erg ingewikkeld en je mist een hoop achtergrondinformatie. Ik raad aan om eerst de serie te kijken, alvorens je aan de film begint. Deze begint namelijk waar de serie ophield. The New Movie is vooral bedoeld om alle losse eindjes van de serie aan elkaar te knopen. Je kunt de film het beste zien als een extra lange ARISE episode.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 28-06-2020 om 21:56

  10. #885

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als je ARISE niet hebt gezien, dan is het verhaal erg ingewikkeld en je mist een hoop achtergrondinformatie. Ik raad aan om eerst de serie te kijken, alvorens je aan de film begint. Deze begint namelijk waar de serie ophield. The New Movie is vooral bedoeld om alle losse eindjes van de serie aan elkaar te knopen. Je kunt de film het beste zien als een extra lange ARISE episode.
    Het is mij helemaal duidelijk. Toch maar ARISE kijken dan. Zal vast geen straf zijn, haha! Nogmaals bedankt voor je hulp .

  11. #886

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Ik wilde vanavond de blu-ray van de docu Never-ending Man: Hayao Miyazaki van Anime Ltd kijken die ik een paar weken terug bij Amazon UK had besteld, maar mijn speler gaf aan dat de regio niet klopte, terwijl het volgens het hoesje gewoon regio B zou moeten zijn. Nu zag ik later in de recensies op Amazon hier ook mensen over klagen. Eerst even een mailtje naar Anime Ltd gestuurd of ze een vervangingsprogramma hebben en anders maar contact met Amazon opnemen. Wel een vreemde fout die Anime Ltd bij het maken van de disc gemaakt heeft.
    Contact met Anime Ltd gehad en volgens hen heeft de maker van de discs de fout gemaakt, hadden zij de juiste bestanden doorgestuurd en hebben ze meteen die initiele print begin april al teruggeroepen. Amazon heeft daar blijkbaar geen gehoor aan gegeven, want mijn exemplaar is op 2 juni verstuurd.

    Nu maar naar Amazon terugsturen en mijn geld terugvragen, want geen idee of een nieuw exemplaar wel goed zou zijn. Wel een gedoe dat terugsturen, kan niet gratis naar een adres in NL, wat ik bij een bestelling bij Amazon DE wel een keer kon doen, maar moet naar UK en ik moet zelf de kosten voorschieten en dan krijg je maximaal 13 GBP terug. Zag dat een pakje naar UK met track & trace bij Post NL 13 euro kost, dus dan doe ik dat maar, want dan kan ik de zending in ieder geval nog volgen.

  12. #887

    Standaard

    Nederlandse Blu-ray van Weathering With You komt op 28 augustus uit volgens Bookspot.

    https://www.bookspot.nl/film/makoto-...-5051083161862

    Ik vrees dat dit net zo'n ramp gaat worden als de Dragon Ball Super Broly NL Blu-ray, maar we zullen zien.

    Er komt ook een DVD van One Piece Stampede op 31 juli

    https://www.bookspot.nl/film/takashi...-5051083161831
    Laatst aangepast door Scavenger : 01-07-2020 om 15:56

  13. #888

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Nieuwe Nederlands ondertitelde release van Dybex:

    Rahxephon Collector's Edition (4 BD / 7 DVD) - 20 juli
    Pre-order - Dybex.com (komt waarschijnlijk ook op hun Amazon store en anime-store.fr)

    A4 size box
    Book met 64 kleurenpagina's
    Artbook met 36 kleurenpagina's
    Anime-store.fr link

    De Duitse Nipponart editie die eerder dit jaar verscheen gebruikt dezelfde Blu-ray discs met Nederlandse ondertiteling. De Nipponart editie is goedkoper, maar minder luxueus.

    https://www.anisearch.de/news/review...-von-nipponart
    Wie üblich greift Nipponart für die Neuauflage von älteren Titeln auf die bereits vorhandene deutsche Vertonung zurück. Bei „RahXephon“ gibt es in diesem Punkt jedoch zwei Abstriche zu vermelden: So bot die alte DVD-Veröffentlichung von Panini Video zusätzlich eine deutsche Surround-Tonspur im 5.1-Format – die Blu-ray hingegen bietet nur die Stereo-Option. Des Weiteren werden mehrere Szenen von Episode 3 trotz deutscher Sprachauswahl nur mit japanischem Ton wiedergegeben. Davon abgesehen macht die Synchro jedoch einen qualitativ guten Eindruck. Selbstverständlich ist auch die japanische Tonfassung enthalten und die zugehörigen Untertitel. Letztere übrigens nicht nur in deutsch, sondern zusätzlich auch in französisch und niederländisch. Opening und Ending sind nicht untertitelt.

  14. #889

    Standaard

    Als ik die recensie zo lees dan kan ik het maar beter bij mijn dvd's houden.

  15. #890
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja het is geen cel animatie, dus kan het alleen opgeschaald worden. Soms gaat dat goed, en soms valt het tegen, gaat samen met wie de encoding job doet. Geen idee hoe Rahxephon eruit ziet en zal ook niet kunnen vergelijken want heb de DVD versie niet in bezit.

    Een hele lange tijd de Japanse BD versie op mijn wenslijst gehad, maar gelukkig niet toegehapt want de EU versies zijn natuurlijk wel een stukje goedkoper ... en anime is reeds duur genoeg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  16. #891

    Standaard

    Vandaag de blu-ray Ghibli ga Ippai Special Short Short 1992 - 2016 bij amazon.co.jp besteld met een selectie Ghibli shorts (die niet in het museum draaien).

    038E5164-D0E8-449D-A494-778204F4B242.jpg

  17. #892

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tja het is geen cel animatie, dus kan het alleen opgeschaald worden. Soms gaat dat goed, en soms valt het tegen, gaat samen met wie de encoding job doet. Geen idee hoe Rahxephon eruit ziet en zal ook niet kunnen vergelijken want heb de DVD versie niet in bezit.

    Een hele lange tijd de Japanse BD versie op mijn wenslijst gehad, maar gelukkig niet toegehapt want de EU versies zijn natuurlijk wel een stukje goedkoper ... en anime is reeds duur genoeg
    Dat niet alleen, maar ook het ontbreken van extra's en het feit dat de dvd een 5.1 mix heeft en de blu-ray kennelijk enkel een 2.0 track.

  18. #893

    Standaard

    Er bestaat geen 5.1 mix van de Japanse audio. De reviewer had het over de Duitse dub 5.1 track die ontbrak.

  19. #894

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Er bestaat geen 5.1 mix van de Japanse audio. De reviewer had het over de Duitse dub 5.1 track die ontbrak.
    De Engelse dub is op de dvd ook 5.1, terwijl die op de blu-ray om de een of andere reden slechts 2.0 zou zijn.

  20. #895
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Merendeel van de Engelse gedubde releases door bv. FUNimation zijn vaker 5.1 audio tracks, terwijl voor de JP releases de audio tracks van TV series (haast) altijd een 2 sporen stereo track is. Zelf nog geen JP release tegengekomen met een 5.1 track behalve dan bij films dan waar het wel vaker voorkomt maar niet bij TV series dus.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  21. #896

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scavenger Bekijk bericht
    Nederlandse Blu-ray van Weathering With You komt op 28 augustus uit volgens Bookspot.

    https://www.bookspot.nl/film/makoto-...-5051083161862

    Ik vrees dat dit net zo'n ramp gaat worden als de Dragon Ball Super Broly NL Blu-ray, maar we zullen zien.

    Er komt ook een DVD van One Piece Stampede op 31 juli

    https://www.bookspot.nl/film/takashi...-5051083161831
    Geen grote DB fan. Wat was er mis met de release? Ik las vanmorgen in de Volkskrant een artikel over deze distributeur, Periscope, die veel meer anime naar Nederland wil gaan halen.

    Van Weathering With You heb ik de Anime Ltd release met soundtrack besteld.

    https://www.alltheanime.com/products...9a48e187&_ss=r
    Laatst aangepast door tmvde : 30-07-2020 om 09:38

  22. #897

    Standaard

    Ze hebben de bioscoopversie gebruikt en verkeerd omgezet naar een Blu-ray encode (de home video master zou niet op tijd beschikbaar zijn geweest). Het beeld heeft een groene/warme kleurtemperatuur (homevideo gebruikt koelere kleurtemp. dan bioscopen), verkeerde gammaniveau en lelijke banding artefacten. Nu is het zo dat alle releases van deze film banding hebben, maar de banding in b.v. de UK en Japanse BDs is aanzienlijk minder opvallend dan de NL BD:



    Mij werd verteld dat de ProRes HQ master die door Toei werd geleverd de problemen al zou hebben, maar ik neem dat met een korreltje zout aangezien de Your Name NL BD ook het verkeerde gammaniveau heeft. Verkeerde colorspace conversies die b.v. gammaniveau veranderen kunnen banding artefacten verergeren. Kan me niet voorstellen dat zowel Toei als Toho dezelfde vergissing maken.

    Ik heb de Zavvi Exclusive UHD+BD+OST Deluxe Edition van Weathering With You voorbesteld. Heb al de Japanse UHD+BD en misschien haal ik later nog de Italiaanse standaard BD voor de betere encode.
    Laatst aangepast door Scavenger : 30-07-2020 om 11:06

  23. #898

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Geen grote DB fan. Wat was er mis met de release? Ik las vanmorgen in de Volkskrant een artikel over deze distributeur, Periscope, die veel meer anime naar Nederland wil gaan halen.

    Van Weathering With You heb ik de Anime Ltd release met soundtrack besteld.

    https://www.alltheanime.com/products...9a48e187&_ss=r

    Dat wil soms ook niks zeggen hoor. De Anime Ltd versie van Your Name is qua beeld bv veel slechter (compressie, macroblocking) dan de Japanse en Amerikaanse release.

  24. #899

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Dat wil soms ook niks zeggen hoor. De Anime Ltd versie van Your Name is qua beeld bv veel slechter (compressie, macroblocking) dan de Japanse en Amerikaanse release.
    Anime Limited had de encodes van de Australische Madman gebruikt (zowel eerste editie als de verbeterde replacement disc). Sinds het debacel met Your Name is Madman overgestapt naar een x264 encoder en is de kwaliteit verbeterd.

    Voor Weathering With You gaan ze de encodes van GKIDS/Shout Factory gebruiken. Had geen problemen met de Shout encodes van Mind Game (beter dan UK/FR/JP BD) en Liz & The Blue Bird (gebruikt helaas theatrical master). Promare encode schijnt ook goed te zijn (UK BD gebruikt zelfde encode).
    Laatst aangepast door Scavenger : 30-07-2020 om 12:04

  25. #900

Pagina 36 van 38 EersteEerste ... 2632333435363738 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •