Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 945 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Akira heb ik al besteld ben benieuwd naar de audio track (Dolby True HD 192khz 24 bit!).

    De NL BD van Resident Evil Degeneration had ik na aankoop meteen terug gebracht. Er staat namelijk alleen een Franse Dolby True HD track op: belachelijk! Heb nu mooi de UK versie, deze heeft wel Engels Dolby True HD en nog NL ondertitels ook.

    Nog erger is het met de NL versie van Appleseed Ex-Machina; het True HD logo staat op de hoes maar is niet als audiospoor op de BD daadwerkelijk aanwezig!

    Helaas zullen mijn favourite (vaak oudere) anime het BD medium waarschijnlijk nooit halen dus wat dat betreft houd ik het wel gewoon bij DVDs. Alhoewel er hopelijk misschien toch wel kans is op Devil May Cry of de nieuwe Ho***o No Kenserie op BD...

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Akira heb ik al besteld ben benieuwd naar de audio track (Dolby True HD 192khz 24 bit!).

    De NL BD van Resident Evil Degeneration had ik na aankoop meteen terug gebracht. Er staat namelijk alleen een Franse Dolby True HD track op: belachelijk! Heb nu mooi de UK versie, deze heeft wel Engels Dolby True HD en nog NL ondertitels ook.

    Nog erger is het met de NL versie van Appleseed Ex-Machina; het True HD logo staat op de hoes maar is niet als audiospoor op de BD daadwerkelijk aanwezig!

    Helaas zullen mijn favourite (vaak oudere) anime het BD medium waarschijnlijk nooit halen dus wat dat betreft houd ik het wel gewoon bij DVDs. Alhoewel er hopelijk misschien toch wel kans is op Devil May Cry of de nieuwe Ho***o No Kenserie op BD...
    Laat even weten hoe Akira bevalt. En wat betreft de oudere series denk ik dat het afhangt van de levensvatbaarheid van Blu-Ray; Bij DVD kwamen er op een gegeven moment ook hele obscure, oude films en series in de winkel te liggen, films en series waarvan ik ook niet verwacht had dat ze op dvd zouden uitkomen. Ik denk dus dat je er van uit kunt gaan dat alles wat er nu op dvd te krijgen is ook op BD uit zal komen... Als Blu-Ray even oud of ouder wordt natuurlijk...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Laat even weten hoe Akira bevalt. En wat betreft de oudere series denk ik dat het afhangt van de levensvatbaarheid van Blu-Ray; Bij DVD kwamen er op een gegeven moment ook hele obscure, oude films en series in de winkel te liggen, films en series waarvan ik ook niet verwacht had dat ze op dvd zouden uitkomen. Ik denk dus dat je er van uit kunt gaan dat alles wat er nu op dvd te krijgen is ook op BD uit zal komen... Als Blu-Ray even oud of ouder wordt natuurlijk...

    Je hebt inderdaad gelijk dat er door de jaren heen hele obscure dingen uiteindelijk ook op DVD te vinden waren. Omdat we het hier over anime hebben ligt het natuurlijk ook aan de Amerikaans/westerse distributeurs en welke licenties zij willen aangaan, gelukkig dat Japan ook regio B hanteert. Toch zie ik de oude Gatchaman, Devilman en Area 88 series nog niet zo snel op Blu-ray verschijnen, gelukkig maar dat DVD zo'n gangbaar medium is geworden.

  4. #79

    Standaard

    Helaas. Japan hanteert regio A als het gaat om Blu-rays. Check anders even de sticky over regio coderingen.
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  5. #80

    Standaard

    Je kunt je Blu-ray speler alltijd nog regio vrij maken? diverse tricks voor natuurlijk

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster1978 Bekijk bericht
    Je kunt je Blu-ray speler alltijd nog regio vrij maken? diverse tricks voor natuurlijk
    Voor zover ik weet kan dat alleen nog met soldeerwerk. Daar beginnen mensen niet snel aan (ook i.v.m. garantie).
    Er zijn ook winkels die regiovrije spelers aanbieden, echter tegen belachelijk hoge prijzen...
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roadster1978 Bekijk bericht
    Je kunt je Blu-ray speler alltijd nog regio vrij maken? diverse tricks voor natuurlijk
    Ook voor de PS3?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  8. #83

    Standaard

    Aan de lijst toegevoegd:

    Gundam Wing Complete Remastered Edition (http://www.amazon.co.uk/Gundam-Wing-...125743&sr=1-13)
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Aan de lijst toegevoegd:

    Gundam Wing Complete Remastered Edition (http://www.amazon.co.uk/Gundam-Wing-...125743&sr=1-13)
    Correctie:

    The picture quality of this addition is brilliant as you would expect from a remastered edition. However I would like to draw attention to the fact that currently (09/12/2008) Amazon says that this is Blu-ray and needs to be played in a Blu-ray player. This is NOT true. This is a DVD, which works in a normal DVD player. Although if you have a good TV or monitor it can look amazing thanks to the remastering.

    Weer van de lijst gehaald :sad: (sukkels bij Amazon...)
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  10. #85

    Standaard

    Voor de liefhebbers van Ghibli films. Er is een docu blu-ray uit met als mooiste onderdeel een flink aantal achtergrondschilderingen uit diverse animatiefilms in full HD.
    Wat prijzig maar voor de echte liefhebber en de blu-ray is regiovrij ondanks dat Yesasia regio A vermeld.

    Oga Kazuo Exhibition: Ghibli No Eshokunin - The One Who Painted Totoro's Forest
    http://www.yesasia.com/global/oga-ka...0-en/info.html

    http://timmaughanbooks.com/2009/02/2...-blu-ray-2007/
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  11. #86

    Standaard

    Ik heb gisteren Akira binnen gekregen en bekeken. De beeld kwaliteit is gewoon goed te noemen en duidelijk een stap vooruit ten opzichte van de dvd. Je kunt hier en daar wel zien aan de print dat de film 20 jaar oud is. Ik heb de dvd er even bij gepakt en je kunt zien dat het daar ook al is. Het valt alleen minder op dus de bron is hier waarschijnlijk debet aan. In iedergeval de kleuren komen veel beter tot hun recht. Op het geluid is niks te aanmerken. Alleen wat trailers en een storyboard van 700 pagina's als extra's.

  12. #87

    Standaard

    Bedankt voor je review-tje... Voor de juiste prijs denk ik dat iedere liefhebber er dan wel voor kan gaan.

    Ben benieuwd hoe de opgeknapte versie van Ghost in the Shell (2.0 redux) er uit gaat zien. Wel wat minder oud maar desalniettemin een indicatie over het al dan niet zinvol zijn van een goede opknapbeurt van dat soort japanse pareltjes...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Bedankt voor je review-tje... Voor de juiste prijs denk ik dat iedere liefhebber er dan wel voor kan gaan.

    Ben benieuwd hoe de opgeknapte versie van Ghost in the Shell (2.0 redux) er uit gaat zien. Wel wat minder oud maar desalniettemin een indicatie over het al dan niet zinvol zijn van een goede opknapbeurt van dat soort japanse pareltjes...
    Wat is het verschil van de redux met de gewone versie?

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Wat is het verschil van de redux met de gewone versie?
    Kôkaku kidôtai receives a major visual and sound update. The 2.0 edition of the movie features new CG/SFX for a number of scenes and also a 6.1 surround sound recording. The original soundtrack has been overseen by Academy Award-winning sound enginner Randy Thom.

    Meer hier over even zo snel niet kunnen vinden, maar zal niet zo moeilijk zijn...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #90

    Standaard

    Voor de liefhebbers, de japanse uitgave van de Patlabor trilogie is ook regiovrij. Heb zelf vorige maand in Osaka Patlabor 2 & 3 gekocht en ze bevatten een japanse en engelse audiotrack en engelse ondertitels.

    Patlabor 1 spec's:
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-85

    Patlabor 2 spec's
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-86
    Bij de spec's van de tweede film staat geen engelse audiotrack maar deze staat er wel degelijk op.

    Patlabor 3 WXIII
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-87

    Moet de eerste en derde film nog kijken, dus of er een engelse audiotrack op staat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Wilde eerst gewoon erg graag de tweede film zien

    Groeten Youri

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marlboro_man Bekijk bericht
    Voor de liefhebbers, de japanse uitgave van de Patlabor trilogie is ook regiovrij. Heb zelf vorige maand in Osaka Patlabor 2 & 3 gekocht en ze bevatten een japanse en engelse audiotrack en engelse ondertitels.

    Patlabor 1 spec's:
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-85

    Patlabor 2 spec's
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-86
    Bij de spec's van de tweede film staat geen engelse audiotrack maar deze staat er wel degelijk op.

    Patlabor 3 WXIII
    http://www.cdjapan.co.jp/detailview.html?KEY=BCXA-87

    Moet de eerste en derde film nog kijken, dus of er een engelse audiotrack op staat durf ik nog niet met zekerheid te zeggen. Wilde eerst gewoon erg graag de tweede film zien

    Groeten Youri
    Ik wist niet dat er een deel drie was? Maar de prijs is wel nogal pittig, $80 per stuk?! (bijna 60 Euro...). Hoe is de beeldkwaliteit? En hoe is deel drie? (ik vond deel twee namelijk ietwat "rustig", veel dialoog etc...).
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb gisteren Akira binnen gekregen en bekeken. De beeld kwaliteit is gewoon goed te noemen en duidelijk een stap vooruit ten opzichte van de dvd. Je kunt hier en daar wel zien aan de print dat de film 20 jaar oud is. Ik heb de dvd er even bij gepakt en je kunt zien dat het daar ook al is. Het valt alleen minder op dus de bron is hier waarschijnlijk debet aan. In iedergeval de kleuren komen veel beter tot hun recht. Op het geluid is niks te aanmerken. Alleen wat trailers en een storyboard van 700 pagina's als extra's.
    Kreeg gister bericht van Axel Music dat de mijne verstuurd wordt dus kan niet wachten!

    Maak je gebruik van een home cinema set want het geluid moet bij deze BD toch echt wel iets bijzonders zijn...

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Kreeg gister bericht van Axel Music dat de mijne verstuurd wordt dus kan niet wachten!

    Maak je gebruik van een home cinema set want het geluid moet bij deze BD toch echt wel iets bijzonders zijn...
    Nee, ik heb maar twee boxen maar ik vond het zo ook niet verkeerd klinken.

  19. #94

    Standaard

    Iemand enig idee of dit de moeite waard is?

    http://www.cdwow.nl/blu-ray/Karas-Co...t/view/6533113

    Zo ja, dan lijkt me dit een koopje!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Bedankt voor je review-tje... Voor de juiste prijs denk ik dat iedere liefhebber er dan wel voor kan gaan.

    Ben benieuwd hoe de opgeknapte versie van Ghost in the Shell (2.0 redux) er uit gaat zien. Wel wat minder oud maar desalniettemin een indicatie over het al dan niet zinvol zijn van een goede opknapbeurt van dat soort japanse pareltjes...
    Ik heb deze review gevonden:http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe....0_blu-ray.htm

    Ik denk dat hem is. Ik weet niet of hier zo gelukkig van wordt. Denk dat ik gewoon het orgineel wil.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Ik heb deze review gevonden:http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe....0_blu-ray.htm

    Ik denk dat hem is. Ik weet niet of hier zo gelukkig van wordt. Denk dat ik gewoon het orgineel wil.
    Ik zie wat je bedoelt, denk ik. Wel is er bij deze box sprake van 1 schijf met de orginele versie op blu-ray...

    Er staat namelijk bij extra's o.a.:

    • Disc 2: Ghost in the Shell (1995) on Blu-ray

    Dus je kan, als deze versie je niet bevalt nog altijd de originele film kijken. Ik kijk er in ieder geval naar uit, al is het om de her-opgenomen muziek op disc te hebben
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Ik wist niet dat er een deel drie was? En hoe is deel drie? (ik vond deel twee namelijk ietwat "rustig", veel dialoog etc...).
    Het is al een tijd geleden dat ik Patlabor 3 heb gezien, maar ik vond hem de lijn uit deel 2 goed voortzetten. Dat betekent; schitterende animatie, interessant verhaal, uitstekende soundtrack en opnieuw heel veel dialoog. Als je Patlabor 2 eigenlijk te veel lullen en niet genoeg sex vond dan denk ik dat deze je ook tegen zal staan

    Volgens mij was het verhaal in 3 wel iets anders dan normaal, omdat de intruder/vijand nu geen groepering of regering is, maar een organisme, echter heb ik dit deel niet goed meer in mijn hoofd zitten. Uiteindelijk vond ik het verhaal wel de diepte van 2 bereiken, dat weet ik nog wel.

    Eigenlijk heb ik 1 en 3 te weinig gezien om een goede vergelijking tussen alle delen te maken, maar ik ben een redelijk grote fan van 2 (moet er wel zin in hebben om hem te kijken, en nu ik de VHS niet meer heb kan ik hem niet eens meer zien) en 3 gaf mij dat zelfde gevoel; op alle fronten goed, maar je moet er even voor gaan zitten. BD/DVD versie heb ik helaas niet.

    re GitS2.0; Aan de ene kant jammer van de remake'achtige versie, iets waar de puristen natuurlijk niet op zitten te wachten, maar als de originele versie ook op de BD staat lijkt me dat juist een mooie set. Ik vond de verhouding teken/celanimatie en CGI in deel 1 juist goed, maar in Innocence maken ze al een veel grotere stap richting meer CGI, dus dat ze nu in deze 2.0 versie de verhouding meer CGI brengen komt niet echt als een verassing. Ik zou hem zonder de originele versie niet kopen denk ik.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door p3on Bekijk bericht
    Het is al een tijd geleden dat ik Patlabor 3 heb gezien, maar ik vond hem de lijn uit deel 2 goed voortzetten. Dat betekent; schitterende animatie, interessant verhaal, uitstekende soundtrack en opnieuw heel veel dialoog. Als je Patlabor 2 eigenlijk te veel lullen en niet genoeg sex vond dan denk ik dat deze je ook tegen zal staan

    Volgens mij was het verhaal in 3 wel iets anders dan normaal, omdat de intruder/vijand nu geen groepering of regering is, maar een organisme, echter heb ik dit deel niet goed meer in mijn hoofd zitten. Uiteindelijk vond ik het verhaal wel de diepte van 2 bereiken, dat weet ik nog wel.

    Eigenlijk heb ik 1 en 3 te weinig gezien om een goede vergelijking tussen alle delen te maken, maar ik ben een redelijk grote fan van 2 (moet er wel zin in hebben om hem te kijken, en nu ik de VHS niet meer heb kan ik hem niet eens meer zien) en 3 gaf mij dat zelfde gevoel; op alle fronten goed, maar je moet er even voor gaan zitten. BD/DVD versie heb ik helaas niet.

    re GitS2.0; Aan de ene kant jammer van de remake'achtige versie, iets waar de puristen natuurlijk niet op zitten te wachten, maar als de originele versie ook op de BD staat lijkt me dat juist een mooie set. Ik vond de verhouding teken/celanimatie en CGI in deel 1 juist goed, maar in Innocence maken ze al een veel grotere stap richting meer CGI, dus dat ze nu in deze 2.0 versie de verhouding meer CGI brengen komt niet echt als een verassing. Ik zou hem zonder de originele versie niet kopen denk ik.
    Niet zo zeer te veel lullen, maar ietwat veel dialoog, wat ten koste ging van potentieel fantastisch geanimeerde actie (als ik me goed herriner was de openingsscene van deel 2 daar een goed voorbeeld van). Wat betreft de erotische anime moet ik zeggen dat er maar weinig is waarbij de kwaliteit van de animatie ook maar in de buurt komt van een goeden anime. Daar ligt mijn interesse dan ook niet... Je moet meer denken aan (goede) ghibli anime (princess mononoke, spirited away, howls moving castle) , wings of the honeamise, metropolis, steamboy etc... Aan de andere kant was Perfect Blue een geweldig voorbeeld van een kwaliteits anime met ook nog eens wat sex , ik zou willen dat die titels eens op blu-ray uitgebracht werden (regio B)...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Niet zo zeer te veel lullen, maar ietwat veel dialoog
    Ik denk dat er een klein misverstand is, want met lullen bedoel ik namelijk dialoog... lol

    Erotische anime, met uitzondering van Urotsukidokji!, heb ook ik totaal geen interesse in hentai. Perfect Blue had natuurlijk wat wel seksueel getinte scenes, maar mag geen hentai genoemd worden. Nogmaals, een klein misverstandje.

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door p3on Bekijk bericht
    Ik denk dat er een klein misverstand is, want met lullen bedoel ik namelijk dialoog... lol

    Erotische anime, met uitzondering van Urotsukidokji!, heb ook ik totaal geen interesse in hentai. Perfect Blue had natuurlijk wat wel seksueel getinte scenes, maar mag geen hentai genoemd worden. Nogmaals, een klein misverstandje.
    Grinnik... Ik wilde dan ook alleen maar een nuancering aanbrengen (omdat ik niet "teveel" maar "wat veel" bedoelde). Ik bedoelde dan ook niet dat er teveel penissen in de film zaten ;p
    Urotsukidokji! ken ik niet, maar wat maakt die film/serie dan zo bijzonder?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 4 van 38 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •