Pagina 8 van 38 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 945 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stormachtig Bekijk bericht
    iemand een idee waar Howl's moving castle nog te koop is? ik kan er zelf alleen 1 vinden op ebay en dat is een spaanse versie ( castle castillo vagabundo) en wil toch liever een engelse titel.
    Op blu-ray is 'ie toch nog niet te koop? In ieder geval nog niets over gelezen; als je info hebt post dan even wat "links"!
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  2. #177

    Standaard

    Ik heb er zelf ook nauwelijks iets over kunnen vinden, omdat het spaans is. Maar ik heb wel deze versie op ebay gevonden: http://cgi.ebay.co.uk/BLU-RAY-HOWLS-...item5ad664fbfa

  3. #178

    Standaard

    Dan is het omdat die uitgever in Spanje rechten heeft om dat te doen en dat nog nergens anders iemand dat gedaan heeft. Kwestie van wachten.

  4. #179
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    http://www.dvdbeaver.com/film2/DVDRe...yo_blu-ray.htm

    Prachtige screenshots!

    Ik twijfel of ik hem niet gewoon in de VS ga bestellen, maar ja, een tekenfilm zonder NL subs is wat lastig om uit te lenen aan het neefje/nichtje

  5. #180

    Standaard

    Wel jammer dat er geen lossless Japanse audiotrack op staat. Ik heb nog geen HD-audio versterker maar wellicht wel in de toekomst.
    DVDProfiler Movie Collector
    LG OLED65C8PLA, Oppo UDP-203, Panasonic DP-UB824,Pioneer BDP LX88, Toshiba HD-XE1, Onkyo TX NR 5010, Velodyne DD15, Canton Vento 890, Q-Acoustics i7000, XBox360
    "Penguins mate for life. That doesn't surprise me much because they all look alike. It's not like they're going to meet a really new, great looking penguin someday."

  6. #181

    Standaard

    Je kan dan ook beter de Japanse versie kopen (met Japanse DTS-HD):
    http://www.yesasia.com/global/ponyo-...0-en/info.html

    Ik heb deze zelf en het klinkt geweldig (en het ziet er geweldig uit natuurlijk)

    Meer info over deze Japanse release (beetje verder scrollen op die pagina om alle audio tracks te zien):
    http://www.asianblurayguide.com/deta...a_anime_japan/

    Het menu is alleen in het Japans dus dat is wel even puzzelen
    Laatst aangepast door Loggie : 15-02-2010 om 18:29
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  7. #182
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Je kan dan ook beter de Japanse versie kopen (met Japanse DTS-HD):
    http://www.yesasia.com/global/ponyo-...0-en/info.html

    Ik heb deze zelf en het klinkt geweldig (en het ziet er geweldig uit natuurlijk)

    Meer info over deze Japanse release (beetje verder scrollen op die pagina om alle audio tracks te zien):
    http://www.asianblurayguide.com/deta...a_anime_japan/

    Het menu is alleen in het Japans dus dat is wel even puzzelen
    Ja maar ff €57 voor één film vind ik wat veel

    Versta van dat Japans toch helemaal niets dus ik weet niet of ik veel verschil zal merken tussen de losless en de Amerikaanse Japanse audiotrack

  8. #183

    Standaard

    De meeste films die je koopt in Japan (maakt niet uit op welk medium) zijn behoorlijk prijzig .
    Maar ach dan heb je ook wat
    En het liefst heb ik de Japanse uitgave's van de Ghibli films......maar dat is een persoonlijke tik
    Japans versta ik ook niet maar daar hebben we ondertitels voor gelukkig....en die staan er genoeg op (welliswaar geen NL).
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  9. #184

  10. #185

    Standaard

    Ponyo maar even toegevoegd... Raar dat 'ie er nog niet bij stond.
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  11. #186

    Standaard

    Ook Rebuild of Evangelion 1.11 komt naar de UK toe
    http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=306138

    Jammer dat de Brave Story Bluray van Kaze er nog steeds niet bij staat in de lijst.
    Is de lijst puur bedoeld voor UK releases ofzo?

  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Ook Rebuild of Evangelion 1.11 komt naar de UK toe
    http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=306138

    Jammer dat de Brave Story Bluray van Kaze er nog steeds niet bij staat in de lijst.
    Is de lijst puur bedoeld voor UK releases ofzo?
    Staat al in de lijst (eerste pagina van deze thread), krijgt trouwens zeer goede review op HighDefDigest: http://bluray.highdefdigest.com/3050...enotalone.html

    Wil "Brave Story" best toevoegen alleen mijn Frans is dusdanig slecht dat ik niet weet of het gaat om een uitgave met op zijn minst Nederlandse ondertitels... Wat betreft de inhoud van de lijst; Het moeten regio B en NL of GB ondertiteld zijn... Maar mocht hij ook Nederlands ondertiteld zijn; Is hij al te bestellen en zo nee, vanaf wanneer dan?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  13. #188

    Standaard

    Evangelion 1.11 heb je er nog niet instaan, 1.01 wel. Er komen twee blu-rays van (ja zowaar van een anime 2! blu-rays)

    Brave story is in frankrijk te krijgen, net zoals Origine (origin van funimation). Beide zijn NL ondertiteld, regio B, 16:9, 5.1 &.2.0 audio in zowel japans als frans. Zijn al ruim een jaar verkrijgbaar.

    De naruto blu-rays zijn nu ook enige tijd verkrijgbaar, maar die heb ik nog niet geverifieerd.

  14. #189

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Drikus Bekijk bericht
    Evangelion 1.11 heb je er nog niet instaan, 1.01 wel. Er komen twee blu-rays van (ja zowaar van een anime 2! blu-rays)

    Brave story is in frankrijk te krijgen, net zoals Origine (origin van funimation). Beide zijn NL ondertiteld, regio B, 16:9, 5.1 &.2.0 audio in zowel japans als frans. Zijn al ruim een jaar verkrijgbaar.

    De naruto blu-rays zijn nu ook enige tijd verkrijgbaar, maar die heb ik nog niet geverifieerd.
    Bedankt voor de tips, lijst is aangepast.
    Origine ("Origin spirits of the past" neem ik aan) stond er al in en heb ik al. Vond ik wel aardig, maar niet geweldig... Hoe is brave story?
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  15. #190

    Standaard

    Hallo Anime en Blu-ray fans. Ik zou heel graag Ponyo op Blu-ray willen hebben, nu zie ik dat deze nog niet in Europa uit is. Gaat dit nog wel gebeuren? Ik heb namelijk de voorkeur voor Nederlandse ondertiteling. Mocht het nog niet bekend zijn of hij in Europa uit gaat komen.. dan zou ik 'm ook wel willen importeren. Waar kan ik dit het beste doen (wat betreft de prijs)? Heb helaas geen creditcard dus moet gebruik maken van Paypal. Alvast bedankt!
    Laatst aangepast door Laydc : 28-02-2010 om 20:30

  16. #191
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  17. #192

    Standaard

    Denk dat het dan Axelmusic wordt.. heb ik vaker besteld en is altijd goed gegaan. Jammer dat er dus nog niks bekend is over een Europese release, dan kon m'n zusje ook nog meegenieten

  18. #193

    Standaard

    Die conclusie over een Europese release kan ik niet bevestigen, ik heb niet uitgebreid gezocht naar een Europese release datum... Het lijkt erop dat het in ieder geval nog even gaat duren, maar uiteindelijk zal 'ie hier ook uitkomen. En wat betreft de ondertitels; in sommige gevallen hebben zelfs regiovrije uitgaves nl ondertitels, maar ook dat weet ik in dit geval niet (volgens mij kun je dat op Axelmusic wel uitzoeken)...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

  19. #194
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #195

    Standaard

    Thnx Peptalk. Niet alle UK versies hebben NL ondertiteling of wel? Ik denk er nog even over na.. of nu kopen met Engelse ondertiteling, of wachten. Wordt wel lastig aangezien ik erg ongeduldig ben. Gelukkig laat m'n portomonee het nu even niet toe

  21. #196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Laydc Bekijk bericht
    Thnx Peptalk. Niet alle UK versies hebben NL ondertiteling of wel? Ik denk er nog even over na.. of nu kopen met Engelse ondertiteling, of wachten. Wordt wel lastig aangezien ik erg ongeduldig ben. Gelukkig laat m'n portomonee het nu even niet toe
    Deze heeft bijna zeker geen NL subs, de VS versies uiteraard ook niet.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #197

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door CrimsoNl Bekijk bericht
    Bedankt voor de tips, lijst is aangepast.
    Origine ("Origin spirits of the past" neem ik aan) stond er al in en heb ik al. Vond ik wel aardig, maar niet geweldig... Hoe is brave story?
    Brave Story is geweldig Had de dvd al in bezit en nu dan ook de Blu-Ray uitgegeven door KAZE.
    Maar ondanks het feit dat op de site van KAZE zelf melding wordt gemaakt van NL subs staan ze er niet op.....ook in het menu kan je ze niet kiezen.
    Jammer dus
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Loggie Bekijk bericht
    Brave Story is geweldig Had de dvd al in bezit en nu dan ook de Blu-Ray uitgegeven door KAZE.
    Maar ondanks het feit dat op de site van KAZE zelf melding wordt gemaakt van NL subs staan ze er niet op.....ook in het menu kan je ze niet kiezen.
    Jammer dus
    Ik heb met een DVD van Kaze meegemaakt dat de NL ondertiteling alleen in het Franse menu te kiezen was, misschien dat je er wat aan hebt.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #199

    Standaard

    Daar zat ik ook aan te denken.
    Maar er komt alleen een Fr menu in beeld.
    Wat wel raar is (ik kijk met een PS3) is dat ik wel een 2de ondertitlespoor kan kiezen alleen verschijnt er niets.

    Ik kreeg van de week Summer Days with Coo binnen (ook van KAZE) en die had 3 verschillende menu's in de 3 talen (zoals jij ook al aangaf).
    Maar die Blu-Ray komt meteen met een menu in het Frans......er valt niets anders in te stellen.
    Of de Blu-Ray moet erg vreemd ge-authored zijn dusdanig dat de PS3 alleen het Franse menu kan opstarten?
    Laatst aangepast door Loggie : 11-03-2010 om 16:15
    "I've seen things you people wouldn't believe"
    -Bladerunner-


  25. #200

    Standaard

    Jammer van de ondertiteling van "Brave story", ben er inmiddels wel benieuwd naar...

    Toegevoegd aan de lijst:

    Astro Boy (31-05-2010 GB)
    Afro Samurai: Complete Murder Sessions (?) (24-05-2010)

    O.a. hier te vinden: http://uk.blu-ray.com/movies/movies....leasetimestamp

    Toch maar "Vexille" van DFW besteld voor een tientje, ik hoop dat dit een van de meevallende DFW uitgaves blijkt te zijn (die zijn er namelijk niet al te veel)...
    ...to start from scratch you first have to create a universe...

    Sony KDL 52Z4500 / Multiregion Oppo BDP-80 / Yamaha RX-V465 / Boston Acoustics A 360 - A 25 - A 225C / Cisco 8455DVB HD PVR / Marmitek IR Control8 / Logitech Harmony 300i / 401 Blu-Ray's / Laatste aanwinst: "Attack the Block"

Pagina 8 van 38 EersteEerste ... 45678910111218 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •