Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.

Discussie: phillips 951

  1. #26

    Standaard

    751 is wel een iets ander type dan de 951/958 serie
    Klopt, er zitten natuurlijk wel wat verschillen in. Dit zijn voornamelijk hardwareverschillen. De firmware die ik in m'n 751 heb zitten wordt ook gebruikt voor de 95x serie.
    Veel problemen zijn vaak op te lossen door een firmware-upgrade.
    Probeer het gewoon eens. Zet versie 7.22 (8.11 is niet optimaal) er in en kijk of je nog steeds zoveel problemen er mee hebt.

  2. #27

    Standaard

    Probeer het gewoon eens. Zet versie 7.22 (8.11 is niet optimaal) er in en kijk of je nog steeds zoveel problemen er mee hebt.
    Ik heb zelf nog geen problemen met de dvd speler (957, hopelijk blijft dat zo). Ik volg vooral alleen deze thread omdat ik zelf zo'n speler heb.

    Wat zijn al die problemen van de versie 7.22 dan? Niet dat ik die nu heb, maar ben benieuwd wat de 'oude' versie voor problemen zou kunnen geven.

    Komisch trouwens hoe je het hebt de gemakkelijkheid over 'even een andere firmware er in zetten'. Ik zou niet weten hoe. Buiten de pluggen en dvdeetjes afspelen om heb ik de knowhow niet voor en lijkt me het geen goed idee om er zomaar aan te gaan zitten sleutelen.

  3. #28

    Standaard

    Wat zijn al die problemen van de versie 7.22 dan? Niet dat ik die nu heb, maar ben benieuwd wat de 'oude' versie voor problemen zou kunnen geven.
    Versie 7.22 geeft geen problemen, 8.11 schijnt niet helemaal lekker te werken met SVCD. Heb daar zelf geen ervaring mee omdat ik nu zelf 7.22 gebruik.

    Komisch trouwens hoe je het hebt de gemakkelijkheid over 'even een andere firmware er in zetten'.
    Het is ook dood eenvoudig, gewoon ff een cd-tje branden met 2 files volgens de juiste instellingen. Cd in speler stoppen, aanzetten en wachten totdat ie klaar is.

  4. #29

    Standaard

    Het is ook dood eenvoudig, gewoon ff een cd-tje branden met 2 files volgens de juiste instellingen. Cd in speler stoppen, aanzetten en wachten totdat ie klaar is.
    Dat lijkt me niet zo moeilijk nee. Bedankt voor de info.

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door d3all
    Dat lijkt me niet zo moeilijk nee. Bedankt voor de info.
    Het is ook helemaal niet moeilijk als je het goed doet. Een vriend van me deed het met zijn Yamakawa en die bleef er in... Zo dood als een pier was ie. Kon mooi terug naar de garage. Het bleek achteraf de verkeerde versie te zijn, maar dat was niet helemaal duidelijk uit de readme's...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander van Breukelen


    ...Veel problemen zijn vaak op te lossen door een firmware-upgrade.
    Probeer het gewoon eens. Zet versie 7.22 (8.11 is niet optimaal) er in en kijk of je nog steeds zoveel problemen er mee hebt.
    Probleem na firmware upgrade (Philips 957) is helaas nog
    niet verholpen. Ik breng hem volgende week terug naar de
    winkel, hopelijk gaat dit niet te veel kosten (anders gaat
    ie echt het raam uit en koop ik alsnog zo'n goedkoop
    ding van € 150 - 175 )

  7. #32

    Standaard Re: phillips 951

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    Hallo allemaal

    Mijn dvd speler is kapot gegaan na net 1 jaar
    wie heeft de zelfde problemen gehad met dit apparaat

    Op een gegeven moment blijft het beeld stil staan en loopt de teller alle chapters af en daarna geeft hij diskfout.
    dit doet hij bij elke dvd.

    groeten Rink
    Hoi Rink,

    Is jouw speler regiovrij ?

  8. #33

    Standaard

    ja regio vrij gemaakt door de leverancier


    hoezoo dan

    groet rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    ja regio vrij gemaakt door de leverancier


    hoezoo dan

    groet rink

    Ik vroeg me af of het regiovrij maken van
    de leverancier er misschien iets mee te maken heeft...
    ...maar na de firmware upgrade is de regio-instelling
    weer terug naar Regio 2 en het probleem bestaat
    nog steeds. Een kennis wist mij te melden dat het
    mogelijk een oververhittings probleem van de speler
    zou kunnen zijn.... (wordt vervolgd)

    groet Marc

  10. #35

    Standaard

    mogelijk een oververhittings probleem van de speler
    zou kunnen zijn....
    Die dingen kunnen goed warm worden. Heb ik zelf ook zorgen over. Vergelijking: De schijfjes (naast de speler zelf nat.) die uit mijn dvd speler komen zijn meestal echt warm. Iemand uit mijn familie heeft een sony 305 dvd speler, daar komen de schijfjes er bijna net zo koel uit als dat je ze er in hebt gestopt.

    Ik hoop niet dat het een kwestie van tijd is voordat mijn speler (philips 957) er ook de brui aan geeft.

  11. #36

    Standaard mogelijk een oververhittings probleem van de speler

    Ja, hotspots zorgen voor een versnelde veroudering van de electronica.

  12. #37

    Standaard

    mogelijk een oververhittings probleem van de speler
    Waarschijnlijk is dit niet het probleem. Het schijnt dat er een foutje in de laser montage zit.

    kijk maar op dit forum

  13. #38

    Standaard

    Nog iemand die de voorkeur geeft aan het 'vaderlands' product?
    Philips moet toch echt een keer wat Japanse QA mensen inhuren, want er zijn ook al problemen met TV's die vage/wazige plekken op de buis hebben. Voor mijj geen Philips...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  14. #39

    Standaard

    Vandaag bericht gehad van Philips dat ik hem begin volgende week weer goed en wel terug krijg. Hun zijden dat het een zeer zeldzame fout was. Hopenlijk kan die nu nog even mee maar over een maand of 6 vervang ik de hele boel en het zal zeker geen Philips worden.

  15. #40

    Standaard

    Nog geen problemen gehad met mijn Philips 950. De DVD's zijn na het ejecten weliswaar een beetje warm maar niet heet. Het enige 'foutje' wat ik tot nu toe ben tegengekomen is wanneer ik herhaaldelijk de 4x/32x knoppen gebruik, dat de speler op een gegeven moment naar de volgende chapter springt (wat alleen zou mogen gebeuren wanneer ik de eerder genoemde knop heel kort in druk) en niet meer fast-foward/backward speelt (wat zou moeten gebeuren bij het langer ingedrukt houden van de eerder genoemde knoppen)

    Trouwens is dit een maar weinig voorkomend fenomeen en ik heb er weinig last van. Ik vraag me alleen af of anderen dit ook hebben.

  16. #41

    Standaard

    He dennis

    hoe zit het jouw dvd speler
    heb je hem terug wat was er mee
    ik heb nog steeds niks gehoord en ben het spuugzat


    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  17. #42

    Standaard

    Rink,

    Ik heb hem nog niet terug het onderdeel wat ze moesten hebben was niet op voorraad. Heb wel een DVD speler in bruikleen van mijn dealer dus is het te doen maar ze doen er wel zeeeeeeerrrrr lang over. Ik twijfel of ze het eigenlijk wel kunnen vinden ik ben hem nu al meer dan 8 weken kwijt waarvan die er al 6 weken bij Philips ligt.

    Prutsers meer kan ik er niet van maken.

    Philips

  18. #43

    Standaard

    ik ben vandaag naar de dealer geweest
    en toen vertelde hij dat ze hem vorige week terug hebben gehad
    maar dat ze er niks aan konden vinden na 5 weken????????

    Toen hebben ze hem bij de dealer een tijdje aangehad om te testen. en je raad het vast wel.

    ja hoor toen deed die gelijk weer raar dus hij is nu weer teruggestuurd naar philips

    wordt vervolgd
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  19. #44

    Standaard

    Dit is toch niet te geloven wat een eikels daar zeg. Ze testen gewoon niet! Als het geen standaard Error is gaat het ver voor de reparatie mensen van Philips.

  20. #45

    Standaard

    JE mag toch nu wel gaan verwachten dat je een nieuwe krijg van Philips. Ik weet alleen niet of je daar nu zo blij mee moet zijn.

    Philips

  21. #46

    Standaard

    nou ben al zover dat ik hem helemaal niet terug wil wil gewoon me geld terug en dan geen philips meer dan maar een iets goedkopere speler van sony en dan regio vrij laten maken ofzo

    groeten rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    iets goedkopere speler van sony en dan regio vrij laten maken ofzo
    Een goedkope speler van Sony regiovrij laten maken=een hele dure speler...
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mike Philippens

    Een goedkope speler van Sony regiovrij laten maken=een hele dure speler...
    Weet je er dan 1 die ik bij de expert kan halen die goed is hoeft niet speciaal dts decoder te hebben want die heeft mijn versterker al maar wel makkelijk regio vrij te maken is.

    Anders moet ik hier weer een thread openen om mijn regio 1,4 films weg te doen.

    rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    Weet je er dan 1 die ik bij de expert kan halen die goed is
    Hmmm...kweenie...ben niet van de consumentenbond natuurlijk en ik kan niet in jouw portemonnee kijken. Ook weet ik niet wat jouw eisen zijn t.a.v. kwaliteit enzo.
    Volgens mij is een Pioneer (444 bv) een hele goede speler die voor een €tje of 40-50 regiovrij te maken is.
    Je kunt ook een El-Cheapo speler halen zoals de Hiteker die bij MM Den Haag voor €99 ligt. Voor dat geld val je je nooit een buil, als je het tenminste niet erg vindt als ie ontploft na een jaar

    Loop anders effe door het DVD Spelers forum want er zijn zat threads over de verschillende spelers.
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  25. #50

    Standaard

    Rink,

    Ik heb van Philips een nieuwe gekregen en wel de 952 die als extra, vergeleken met de 951, mp3 bestanden kan afspelen. Ik kan met deze oplossing wel tevreden.

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •