Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.

Discussie: phillips 951

  1. #51

    Standaard

    952

    Hoe zit het met de warmteproductie van deze speler?

    (heb zelf 957, gelijk aan de 951)
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  2. #52

    Standaard DVD957

    Mijn speler is nu twee weken in reparatie en Philips gaat bepalen wat ermee gaat gebeuren... (ben benieuwd)

  3. #53

    Standaard

    lol

    ging dat bij mij maar zo snel.
    dus ik geloof het niet zo dat het zo snel bij je zal gaan
    ben hem al bijna 8 weken kwijt. Maar Dennis heeft een nieuwe
    dus mishien hebben wij ook wel geluk


    [Dennis heb je wel aanvullende garantie erbij genomen voor 99 jaar]

    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  4. #54

    Standaard Dennis heb je wel aanvullende garantie erbij genomen voor 99

    Nee Rink, ik hoop dat deze nieuwe een half jaartje blijf draaien en dan stap ik over naar het echte werk.

    D3all, de warmte productie is hetzelfde als de 951.

  5. #55

    Standaard Re: warmte

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Nee Rink, ik hoop dat deze nieuwe een half jaartje blijf draaien en dan stap ik over naar het echte werk.

    D3all, de warmte productie is hetzelfde als de 951.
    Bedankt.
    DVD collectie (niet actueel)- Laatste dvd: Heroes - seizoen 1 (eindelijk gekocht)

  6. #56

    Standaard

    Dennis

    heb je een mail gestuurd waar ik om je bewijsje dat je hem gratis hebt gehad ivm dat ik dat aan mijn dealer kan laten zien
    nu moet ik bijna 300 euro betalen.
    mail me ff terug als je wil

    groeten Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  7. #57

    Standaard

    hallo

    Ik heb de 701 nu net 15 maanden oud
    Precies het zelfde probleem
    Wat hebben ze uiteindelijk met jouw 951 gedaan.
    groetjes bert

  8. #58

    Standaard

    dat weet ik nog niet heb vanmiddag gebeld met de dealer
    en die zei dat de reparateur een coulance aan het aanvragen is bij philips voor de kosten.
    Ik heb gezegd dat ik die 3 honderd euro niet ga betalen en dat ik vrijdag terug kom en een oplossing wil

    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  9. #59

    Standaard

    Rink,

    Heb je een mailtje gestuurd. De dealer moet natuurlijk wel een beetje druk leggen bij de reparateur anders krijg je inderdaad een vette rekening.

  10. #60

    Standaard

    Nou Rink geloof het of niet maar de nieuwe speler die ik heb gekregen van Philips kan weer terug voor reparatie. Het beeld staat regelmatig stil, zo iets als een laag wisseling, spoel ik dat stuk terug doet die het op dat stuk prima maar 25 minuten later doet hij het weer. Kan de leen DVD speler van de dealer weer afhalen die ik net terug had gebracht.

    Wat een k.t DVD spelers maakt die Philips.

  11. #61

    Standaard

    Je hebt wel erge pech.
    ik ga er zo ff heen kijken of er een oplossing is voor me
    heb wel het gevoel dat ik aan het lijntje gehouden wordt.

    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Wat een k.t DVD spelers maakt die Philips.
    Heb met mijn Philips dvd-speler geen problemen anders. Je hebt gewoon pech denk ik, had met een ander merk ook kunnen gebeuren.

  13. #63

    Standaard had met een ander merk ook kunnen gebeuren.

    Natuurlijk dat is ook zo maar nu dan het volgende. Ik kreeg een nieuwe DVD speler van Philips omdat die van mij dus al 8 weken weg was en al meer in reparatie was geweest. Ik heb dus alles in zwarte uitvoering en Philips geeft mij nu een zilvere. Ik terug naar mijn Dealer en die belt Philips op en als antwoord krijgen we dat ze geen zwart meer maken en niets meer bij hun op voorraad staat. Leuk dus zit je met een zilver component tussen allemaal zwarte componenten. Gelukkig ben ik al van plan om binnen een half jaar alles te gaan vervangen naar high end spul maar daar heb ik nu dan nog niets aan ik zit nu dus met een allergaartje en bij de eerste film die we kijken gaat deze speler al vreemd doen.

    Nee voor mij geen Philips meer, kan niet wachten tot dat ik al het geld bij elkaar heb gespaard.

    Philips

  14. #64

    Standaard Re: had met een ander merk ook kunnen gebeuren.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Ik heb dus alles in zwarte uitvoering en Philips geeft mij nu een zilvere. Ik terug naar mijn Dealer en die belt Philips op en als antwoord krijgen we dat ze geen zwart meer maken en niets meer bij hun op voorraad staat.
    Das inderdaad wel lullig hoewel ik zilver persoonlijk mooier vind dan zwart. Ik had graag een zilvere dvd-speler gekocht maar ik zit met hetzelfde probleem: heb een zwarte receiver. Toen ik die receiver nl. kocht waren er nog geen zilvere dvd-spelers..

  15. #65

    Standaard

    Ik vind zilver ook mooier daarom zal het volgende ook zilver worden maar daar past deze DVD speler dan ook niet bij want het merk wat ik dan koopt heeft een mooier afwerking dan Philips (Onkyo, Denon, Harman Kardon in ieder geval moet die THX zijn)

  16. #66

    Standaard

    Nou vandaag eindelijk het verlossende woord ik krijg een nieuwe van philips.(of ik daar zo blij mee moet zijn weet ik niet)
    Maar ik acepteer hem toch maar en neem gelijk aanvullende garantie erbij.
    Zodra ik hem heb zal ik het meedelen.
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  17. #67

    Standaard

    Nou Rink ik hoop dat die nieuwe die jij krijg wel gelijk goed werkt.

  18. #68

    Standaard 9 weken

    Inmiddels ben ik mijn Philips dvd-speler al 9 weken kwijt... snik snik

  19. #69

    Standaard

    Nou heb mijn nieuwe nog steeds niet binnen en moet je kijken wanneer ik mijn eerste post gedaan heb het is toch niet meer normaal ofwel

    Groeten Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rink
    Nou heb mijn nieuwe nog steeds niet binnen en moet je kijken wanneer ik mijn eerste post gedaan heb het is toch niet meer normaal ofwel

    Groeten Rink
    Helemaal mee eens !!!

  21. #71

    Standaard

    Nog 1 a 2 maanden en dan ben ik van die philips shit af.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Nog 1 a 2 maanden en dan ben ik van die philips shit af.
    Ik vind het jammer dat je zo over Philips denkt hoewel ik het in jou geval wel kan voorstellen. Ik ben een Philips-fan in hart en nieren en heb persoonlijk niet zoveel op met al die Japanse apparatuur die men tegenwoordig overal ziet. Maar ja, misschien ben ik wel een beetje ouderwets?!

  23. #73

    Standaard

    Vandaag maar weer eens langs geweest bij de expert

    en gevraagd of er eens een beetje haast achter gezet kon worden want dit begon aardig op een kerst cadeautje te lijken.
    Mee eens waren ze en heb al een nieuwe uitgezocht in de winkel bij ze een sony ns410. is wel een stukje goedkoper maar ben nu al blij dat ik straks toch een andere heb en niet weer een philips.

    groet
    Rink
    mijn dvd collectie laatste update 30-09-2003
    X-Files Season 1
    DON'T WALK ON THE GRASS, JUST SMOKE IT

  24. #74

    Standaard Ik ben een Philips-fan in hart en nieren en heb persoonlijk

    Je goed recht maar als ik kijk naar de Philips AV receivers en versterkers dan kan ik totaal niet onder de indruk raken. Het is echt iets om mee te beginnen maar op een gegeven moment ben je toe aan iets beters en weet je dat je moet gaan sparen.

  25. #75

    Standaard Re: Ik ben een Philips-fan in hart en nieren en heb persoonl

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dennis
    Je goed recht maar als ik kijk naar de Philips AV receivers en versterkers dan kan ik totaal niet onder de indruk raken. Het is echt iets om mee te beginnen maar op een gegeven moment ben je toe aan iets beters en weet je dat je moet gaan sparen.
    Ja maar dan praat je over een compleet andere prijsklasse en dan heb je het al snel over high-end. Zodra ik mijn studie afgerond heb, schaf ik een compleet nieuwe set aan. Waarschijnlijk Marantz of Denon. Deze merken zijn ook Japans maar in de high-end heb je weinig andere keus. Voorlopig houd ik het dus nog bij mijn Philips apparatuur waar ik zelf zeer tevreden over ben.

    Zolang er echter goede Europese alternatieven zijn, zal ik persoonlijk nooit iets van Japanse makelij aanschaffen -zoals ik zelf never nooit niet een Japanse auto zou kopen- maar dat is misschien een vreemde kronkel van mij..

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •