De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ervaringen met Samsung PS-50A756

    Hoi,

    Ik ben van plan op korte termijn een 50 inch plasma scherm aan te schaffen. Na het lezen van de diverse berichten in dit forum was ik eigenlijk wel overtuigd dat ik voor een Panasonic zou gaan. Ik ben echter vandaag voor advies naar een speciaalzaak geweest en die wezen mij op de Samsung PS-50A756. Hun mening was dat dit ten opzichte van de huidige Panasonics een betere koop zou zijn omdat het zwart beter zou zijn en de prijs vergelijkbaar. Op internet heb ik al reviews gelezen die inderdaad zeer positief zijn over dit toestel en die ook stellen dat dit toestel zich kan meten met de Panasonics. Ik zou echter ook wel eens wat objectieve gebruikerservaringen willen weten.

    Heeft er dus al iemand ervaring met dit toestel? En zo ja, hoe bevalt deze.
    Onkyo TX-SR703 en DV-SP504E, Klipsch SF1, SC1, SR1,RW8 en Samsung Plasma PS50A756.

  2. #2

    Standaard

    Ik ben ook nieuwschierig naar ervaringen. De prijs en specificaties van deze plasma lijken me erg goed.

  3. #3

    Standaard

    Wegens een defect aan mijne panasonic 42 inch kan niet meer gemaakt worden,ben ik overgegaan naar deze plasma morgen komen ze de plasma brengen.
    krijgt goede reviews op internet,ik ben benieuwd.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Wegens een defect aan mijne panasonic 42 inch kan niet meer gemaakt worden,ben ik overgegaan naar deze plasma morgen komen ze de plasma brengen.
    krijgt goede reviews op internet,ik ben benieuwd.
    En? Ben je al aan het genieten van de nieuwe aanschaf?
    Onkyo TX-SR703 en DV-SP504E, Klipsch SF1, SC1, SR1,RW8 en Samsung Plasma PS50A756.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc99 Bekijk bericht
    En? Ben je al aan het genieten van de nieuwe aanschaf?
    Ja ik heb deze zaterdag bijna een week,ik vind het beeld schitterend geluid van de tv is wat minder.
    Ik ben er blij mee geen miskoop gekocht.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •