De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.

Discussie: 3.1 of 5.1

  1. #1

    Standaard 3.1 of 5.1

    Hallo

    Ik heb een paar vragen;

    Ik ben van plan om een home cinema system aan te schaffen.
    • Hierbij twijfel ik nog of ik een 3.1 of een 5.1 systeem aan zal schaffen. Ik ben niet iemand die heel vaak dvd's kijkt. Het zou mij meer gaan om af een toe een (muziek)dvd-tje te kijken, radio luisteren en de tv over de speakers te laten gaan. Kan ik dan beter een 3.1 of 5.1 systeem aanschaffen?
    • Daarnaast twijfel ik nog tussen de JBL CS 68 of de Harman Kardon HKTS 2 (3.1 systeem) of de JBL CS 680 en de Harman Kardon HKTS 7 of de Harman Kardon HKTS 11. (5.1 systeem)
    • Uit de receiver ben ik ook nog niet echt uit; het wordt de Onkyo TX SR-606 of de Harman Kardon Cinefortune 7BQ. Ons huis is niet zo groot dus we zullen de muziek niet super hard zetten.
    • Als laatste wil ik nog een dvd recorder aanschaffen. Dit zal waarschijnlijk de Panasonic DMR-EH58 gaan worden.
    • Functioneren bovenstaande apparaten in combinatie met elkaar goed of zie ik zaken over het hoofd?
    Kan iemand mij advies geven of uit eigen ervaring vertellen?
    Alvast bedankt.

    Groeten Paul

  2. #2

    Standaard

    MIjn reaktie heb ik verplaatst naar jouw topic in de rubriek Home Theater Algemeen omdat dit topic daar al bestaat.

    Daarom:
    Slotje a.u.b.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 03-12-2008 om 23:04 Reden: Dubbelpost
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •