De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Bi versterking hoe?

  1. #1

    Standaard Bi versterking hoe?

    Hallo,

    Mijn achter luidspekers kan ik op bi pool en di pool zetten, nu lees ik in mijn handleiding dat ik bi versterking kan maken, maar ik vindt het zo ingewikkeld! kan iemand mij helpen?

    En volgens mijn krijg je beter geluid of heeft bi versterking helemaal niks in huis?

  2. #2

    Standaard

    Bi-versterking kan alleen gebruikt worden voor de front luidsprekers en heeft dus niets te maken met bi- en di-pool surround luidsprekers.

    Staat ook in de handleiding van de receiver.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    heel simpel:
    bi-versterking is voor zowel hoge tonen als voor lage tonen een aparte versterker.
    je hebt dan dus 2 verschillende versterkers nodig.
    het kan heel mooi geluid opleveren, maar dan ga je wel meteen aan hele dure versterkers en hele dure speakers.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    heel simpel:
    bi-versterking is voor zowel hoge tonen als voor lage tonen een aparte versterker.
    je hebt dan dus 2 verschillende versterkers nodig.
    het kan heel mooi geluid opleveren, maar dan ga je wel meteen aan hele dure versterkers en hele dure speakers.
    O ok dan laat maar.

  5. #5

    Standaard

    Voor bi-versterking heb gebruik je dan 2 eindversterker-kanalen en heb je een luidspreker met bi-wiring mogelijkheid nodig. Het ene kanaal wordt dan gebruikt voor de hoge tonen en de andere voor de lage tonen.

    Het verhaal van Edgar S. over de dure versterker en luidsprekers kun je met een korreltje zout nemen omdat hij je er waarschijnlijk op wilt wijzen dat je op dit forum genoeg informatie hierover kunt vinden bvb door de zoek-funktie te gebruiken.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  6. #6

    Standaard

    Ah laat maar want vindt zo ook wel goed! ook kei mooi geluid! en heeft me al zat geld gekost.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •