De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Logo's bij de recensies

    Hoi DVD.NL crew,

    Met regelmaat probeer ik jullie recensies op de site/forum bij te houden. Wat me echter bij BluRay recensies begint te storen is het gebrek aan duidelijke logo's in de rechter kolom. Er is bijvoorbeeld totaal geen onderscheid tussen DTS, DTS HD, DTS HD-MA en Dolby Digital/Dolby TrueHD.

    Tevens kan het interessant zijn om hier met logo's aan te geven welke codec is gebruikt voor het video (MPEG2, VC1, H264).

    Ik begrijp dat dat niet zomaar geïmplementeerd is in een geautomatiseerde invoer omgeving zoals jullie die wellicht hebben. Maar zeker voor het audio lijkt het mij een nette toevoeging, ondanks dat de gebruikte audioformaten wel al genoemd staan in het standaard overzicht van het bericht.

    Groet,
    Jurriaan Wittenberg

  2. #2

    Standaard

    Mag ik er de vraag aan toevoegen, of het mogelijk is om bij de RSS feed van jullie nieuwe recensies ook erbij te vermelden als het gaat om een Blue-Ray?
    Nu staat dit er vaak niet bij, en is het niet duidelijk als het om een nieuwe special edition DVD gaat, of om een blue-ray uitgaven... (soms staat het erbij vermeld in de omschrijving, dat het gaat om een HD-uitgave, soms niet).

  3. #3

    Standaard

    Jurriaan, ik ben het volledig met je eens.
    En die verbetering gaat er ook zeker komen. Kan alleen nog niet goed aangeven wanneer. We zijn begonnen met stapsgewijze verbetering in de database structuur. Het eerste resultaat is een vernieuwde releaselijst, die we zeer binnenkort gaan presenteren.

  4. #4

    Standaard

    we kijken reikhalzend uit!!
    OWh en verder wil ik eigenlijk ook KERSTBALLEN als mogelijke smileys

    maar nu draaf ik door!

  5. #5

    Standaard

    Vanaf nu worden de Dolby TrueHD en DTS HD MA logo's bij de Blu-ray Disc recensies getoond. Eerder ingevoerde BD recensies worden hierop bijgewerkt.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    Vanaf nu worden de Dolby TrueHD en DTS HD MA logo's bij de Blu-ray Disc recensies getoond. Eerder ingevoerde BD recensies worden hierop bijgewerkt.
    Wow!! Da's dan wel weer HEEL erg snel.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •