Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 52 van 52 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Grens = aantal postcount (nader te bepalen, bijv. 30)
    Werk voor organisatoren is er niet als het vBulletin goed onderhouden wordt.
    Mbv php-scripts is het voor een geoefende programmeur eenvoudig om het script te laten kijken welke gebruiker gewonnen heeft.
    Script heeft dan een globale vormgeving bijvoorbeeld:

    antwoord goed/niet goed --> niet goed --> jammer volgende keer beter
    |
    |
    antwoord juist --> postcount lager dan bijv. 30 dvd gewonnen
    |
    |
    postcount hoger dan bijv. 30 --> blu-ray of Special Edition

    Zo moeilijk is het toch niet zeker?
    En op die manier bied je beide "groepen" een uitstekende prijs!
    Daarnaast stimuleer je nieuwe gebruikers om (meer) te gaan posten.


    Jeroen.
    Four-Star Trader (158 positief) / SafeTrader
    R.I.P. pa 21-08-2007
    R.I.P. schoonpa 10-05-2008

  2. #52

    Standaard

    En waar leg je dan de grens tussen iemand die wél en iemand die niets bijdraagt aan het forum/de site? Sorry hoor maar ik vind dit een beetje een onzinnige discussie. Zeker gezien de populariteit van de prijsvragen is het ook voor de organisatoren niet te doen om te gaan bekijken wie welke DVD verdient

    Het is ook onzin in principe. Het is een uitstekende initiatief van DVD en het gaat er ook niet om hoeveel posts iemand maakt in het geheel. Ik lees afentoe ook meer dan dat ik post maar dan is het mischien moeilijk om hierin een onderscheiding te maken. Ook als er "misbruik" van gemaakt word,door de grote participatie is dat moeilijk te onderscheiden maar het lijkt mij ook dat dvd hier toch ook liever wat actieve leden hebben die hier dagelijks of weekelijks wat posten dan alleen die maandelijks en dan jaarlijks wat posten. De onderscheid is moeilijk, maar voor degene die de leden die hier met 2 posts een prijs winnen,zijn toch wat "minder bekend" want de vaste posters kennen elkaar van topics etc. Dan is het dus moeilijk om hierin de onderscheid te maken.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •