De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Secret Policeman's Ball

    Ik heb vandaag bij MovieMax België een box gekocht van The Secret Policeman's Ball, met enkele registraties van de liefdadigheidsshows die vele Britse komieken destijds gegeven hebben ten voordele van Amnesty International. Deze bevatten het beste van het beste op gebied van Britse stand-up comedy (zoals de Dick of the Year sketch).

    Uitgegeven door Just Entertainment en ik heb € 18,95 betaald. De releasedatum staat bij veel winkels op Januari 2009 maar ik heb 'm dus al.



    De box bevat:

    - Pleasure at her Majesty's (1976)
    - The Mermaid Frolics (1977)
    - The Secret Policeman's Ball (1979)
    - The Secret Policeman's Other Ball (1982)
    - The Secret Policeman's Third Ball (1987)
    - The Secret Policeman's Biggest Ball (1989)

    Met o.a. John Cleese, Rowan Atkinson, Stephen Fry, Hugh Laurie, Peter Cooke, Terry Jones, Michael Palin, Lenny Henry, French & Saunders, enz...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  2. #2

    Standaard

    Ik geloof dat hij bij ons ook al een week of drie in de winkel ligt. Wij (FRS) vragen er een tientje voor.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  3. #3

    Standaard

    Tsja dan heb ik me weer laten 'oplichten' door MovieMax. Niet de eerste keer dat ze het dubbel vragen van een normale dvd prijs.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #4

    Standaard

    beeld + geluid (vooral jammer ivm optredens van o.a. sting, david gilmour, phil collins etc) zeer matig, als gekopieerde VHS
    prijs 9,95 vergoedt veel

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •