Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 49 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Leukste bioscoopervaringen

    Er is hier wel zo'n negatief topic over de grootste bioscoop ergernissen, maar volgens mij geen tegenovergesteld topic over de leuke kanten van bioscoop bezoek (althans, ik kon het niet vinden). Daarom dit topic waar mensen hun leukste, mooiste of meest gedenkwaardige bioscoopervaringen kunnen neerpennen. Dat kunnen dus momenten zijn dat je een bepaalde film voor het eerst zag, de omgeving waarin je een bepaalde film zag, een moment waarop je een film in de bioscoop ineens wel vreselijk kon waarderen etc etc. Kortom, alles wat je te binnen schiet aan bijzondere bioscoopervaringen waar je nog met veel plezier aan terug denkt.

    Laat maar komen!
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  2. #2

    Standaard

    Ik ga nu pizza eten en dan denk ik hier eens goed over na
    Ik vind het in ieder geval een leuk topic!
    *edit*

    Jurassic Park 1993, weet de datum niet meer precies maar het was in ieder geval de premiere. Ik ben volgens mij in een roes naar buiten gelopen. Wat een film. Wat een beleving. Nu was ik ook 9 jaar...Ik denk dat ik vanaf toen echt verslaafd was aan film.
    Laatst aangepast door Marc T. : 06-12-2008 om 18:21

  3. #3

    Standaard

    Topicstarter geeft het goede voorbeeld?
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Topicstarter geeft het goede voorbeeld?
    Boe! Ik had nu juist gehoopt dat iemand anders het voortouw eens zou nemen. Maar goed, ik zal er met een beginnen en dat was het zien van Taxi Driver, begin vorig jaar in Berlijn. Ik was daar op vakantie en had zojuist een week van seks, drugs en rock'n roll achter de rug, waarin ik enkele dagen op de meest dubieuze plekken van Berlijn in de meest dubieuze situaties beland was - echt de schimmige onderwereld die Taxi Driver zou levendig portretteert en aanklaagt. De film had daarmee een enorme resonantie die ik daarvoor nooit gehad had, juist omdat ik exact geleefd had in het milieu van de film. Dus toen ik daarna uit de bioscoop kwam, was ik weliswaar in een compleet andere stad dan New York en 30 jaar later, maar juist daardoor werd de universaliteit van de film zo benadrukt, hij was nog even relevant.

    En het was wel grappig overigens om de filmzaal binnen te lopen, met naast de deur op de grond een Duitstalig versie van Godard's 'A bout de souffle' in filmblikken te zien staan, ik had ze zo kunnen meenemen. Dan had ik Ausser Atem kunnen projecteren op een projector die ik niet heb! :smile:
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  5. #5

    Standaard

    Die ene avond in de bios met dat lekkere vrouwtje was wel een leuke ervaring
    ‎Broodje Frikandel Speciaal

  6. #6

    Standaard

    Ontzettend veel eigenlijk. Hoogte punten waar toch wel op het IFFR dit jaar.

    Bij Stellet Licht dit jaar bijvoorbeeld waar de regisseur Carlos Reygadas aanwezig was. Persoonlijk naar de film bedankt voor die ontzettend mooie film!

    Of bij Wonderful Town waar opeens de regisseur van El Cielo, la tierra, y la lluvia naast me kwam zitten. Ik kreeg het spontaan benauwd.

    Verder heb ik veel lol getrapt bij Bee Movie dit jaar. Twee kleuterklassen kwamen gezamelijk binnen toen de film al begonnen was. En wij waren behoorlijk aangeschoten van de alcohol.

    Of de film Ex-drummer in het filmhuis. Iedereen vond het walgelijke film maar ik kwam niet meer bij. Waren zelfs mensen voor me die zeiden dat ze voor de film Alles is Liefde waren gekomen maar niet goed op de datum gelet hadden. De zaal was naar de pauze half leeg. En ik kreeg nog weken naar de projecties te horen hoe onbeschoft hard ik aan het lachen was.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Ik ga nu pizza eten en dan denk ik hier eens goed over na
    Ik vind het in ieder geval een leuk topic!
    *edit*

    Jurassic Park 1993, weet de datum niet meer precies maar het was in ieder geval de premiere. Ik ben volgens mij in een roes naar buiten gelopen. Wat een film. Wat een beleving. Nu was ik ook 9 jaar...Ik denk dat ik vanaf toen echt verslaafd was aan film.
    Idem, al was ik 12. Zelden zon volgepakte zaal gezien waarbij de mensen buiten al met gigantische verwachtingen stonden te wachten tot het ging beginnen.

    En met The Fellowship eigenlijk hetzelfde. M'n neef zat zo in de film dat ie aan het eind dacht dat het pauze was :smile:

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Verder heb ik veel lol getrapt bij Bee Movie dit jaar. Twee kleuterklassen kwamen gezamelijk binnen toen de film al begonnen was. En wij waren behoorlijk aangeschoten van de alcohol.

    Of de film Ex-drummer in het filmhuis. Iedereen vond het walgelijke film maar ik kwam niet meer bij. Waren zelfs mensen voor me die zeiden dat ze voor de film Alles is Liefde waren gekomen maar niet goed op de datum gelet hadden. De zaal was naar de pauze half leeg. En ik kreeg nog weken naar de projecties te horen hoe onbeschoft hard ik aan het lachen was.
    Moet je even goed kijken in het ergenissen topic, misschien sta je daar ook bij .

  9. #9

    Standaard

    Hier was het The Lion King, moet toen ongeveer 8 geweest zijn. Kan me nog precies herinneren hoe zeer ik bijna uit m'n stoel viel toen die klauw hier opeens in beeld kwam:
    http://nl.youtube.com/watch?v=hvBFjdYnW4U

    En dan was er natuurlijk nog The Lost World toen ik 12 was. Geen topfilm natuurlijk, maar destijds wat ik nog een stuk minder kritisch. Ik kon toen echt nog 100% volledig opgaan in een film, wat nu toch niet meer mogelijk is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  10. #10

    Standaard

    LOTR: The Two Towers, de veldslag bij Helm's Deep. Ik zat echt op het puntje van m'n stoel en dacht alleen maar "Holy Shit!". Ongelofelijk episch.

    Verder bij 300, als dat nummer "Returns a King" begint en die ruiters over de heuvel komen in slowmotion (volgens mij) was echt zo'n tof moment. Hele tijd uitgekeken naar de film, eindelijk was ie er en het geluid in de bios stond volgens mij een stuk harder dan normaal, maar niet té hard. Perfect.

    War of the Worlds, als Tom Cruise + fam wegrijd, en achter hen alles weggevaagd word.. wat een toffe special effects.

    Zullen er vast nog wel een paar geweest zijn.. maar deze schoten me te binnen.

  11. #11

    Standaard

    Mijn allereerste bioservaring staat me nog goed bij. Dat was The Empire Strikes Back.
    Met name die scène met die enorme looptanks in de sneeuw die naar je toe kwamen stampen heeft op mij als klein jochie diepe indruk achter gelaten.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #12

    Standaard

    Jurassic Park, volgens mij mijn eerste bioscoopbezoek en net als andere kwam ik ook met mijn mond op de grond van verbazing weer naar buiten.
    Verder alledrie de LotR delen, natuurlijk. Ook hier met stomheid geslagen om datgene wat PJ ervan wist te brouwen...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  13. #13

    Standaard

    Ben blij dat men er bij de Pathe voor heeft gekozen om toch wat meer (light)arthouse titels te draaien. Nu kan je af en toe ook eens wat andere films in de bios zien, die daar toch wel een grotere indruk op me maken. Mooi voorbeeld daarvan was After the Wedding.

    Verder vind ik het toch stiekem ook wel leuk om eens naar de sneak te gaan. Een uitverkochte zaal bij een (domme) komedie als Shoot 'm Up heeft toch ook echt wel wat. De reacties van het publiek maken het dan toch nog een stukje leuker, moet zeggen dat er hier in Groningen bij de sneak altijd wel een leuk sfeertje hangt.

    Verder laatst erg gelachen bij Kunfu Panda, niet zo zeer om de film maar meer om een klein jongetje van een jaar of vijf. Die moest af en toe zo schaterlachen, niet zo zeer om de grappen maar meer om de slap-stick momenten.

  14. #14

    Standaard

    Verrassingen zijn altijd geweldig zoals bij The Orphanage, Spider Forrest en Tropa de Elite. Het moment dat je de "klik" met de film ervaart en als het ware de film wordt ingezogen.

    Wat ik ook een erg leuke bioscoopdag vond, was in Rialto te Amsterdam. Daar draaide de Thaise horrorfilm Shutter. Erg goede film. Het leuke was dat er daarna nog een soort lezing was over Aziatische horror. Er werden fragmenten getoond en enkele "experts" gingen dan vertellen over die fragmenten en evt invloed op de westerse cinema. Er ontstonden leuke discussies.

    Verder heb ik jaren geleden enkele zwoele zomeravonden beleefd bij het Stenen Hoofd te Amsterdam. Gratis werden er buiten films op een groot scherm geprojecteerd. Je zat onderuitgezakt en kon drinken halen aan de bar, lekker een sigaretje opsteken. Vele gelijkgestemden en een uiterst relaxte sfeer. Helaas is zoiets weer verdwenen vanwege vergunningperikelen.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Wat ik ook een erg leuke bioscoopdag vond, was in Rialto te Amsterdam. Daar draaide de Thaise horrorfilm Shutter. Erg goede film. Het leuke was dat er daarna nog een soort lezing was over Aziatische horror. Er werden fragmenten getoond en enkele "experts" gingen dan vertellen over die fragmenten en evt invloed op de westerse cinema. Er ontstonden leuke discussies.
    Zoiets lijkt mij inderdaad ook een keer leuk, al hoeft het voor mij persoonlijk dan niet over Aziatische horror te gaan . Het filmhuis in de stad heeft ook wel eens van dit soort avonden, zal het eens wat beter in de gaten houden.

    Verder hoop ik dat ze er hier in de stad ook eens wat vaker voor kiezen om klassieker te vertonen, zo lijkt het me bijvoorbeeld fantastisch om Once upon a time in the west eens op groot scherm te zien.

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Verrassingen zijn altijd geweldig zoals bij Spider Forrest. Het moment dat je de "klik" met de film ervaart en als het ware de film wordt ingezogen.
    Dat kan ik me nog goed herinneren. Mijn eerste aanraking met het horrorfestival in Amsterdam. Me broer en ik konden het totaal niet vinden. En toen we het vonden schrokken we ons kapot. Wat kwam daar een alternatief publiek op af zeg. Daarbij liepen er continue mensen uit de zaal en kwam ik nergens in de film. Dat ''klik'' gevoel'' had ik dus nergens. Wil deze hersenspinsel zeker nog eens herkijken.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Dat kan ik me nog goed herinneren. Mijn eerste aanraking met het horrorfestival in Amsterdam. Me broer en ik konden het totaal niet vinden. En toen we het vonden schrokken we ons kapot. Wat kwam daar een alternatief publiek op af zeg. Daarbij liepen er continue mensen uit de zaal en kwam ik nergens in de film. Dat ''klik'' gevoel'' had ik dus nergens. Wil deze hersenspinsel zeker nog eens herkijken.
    Ik weet nog wel dat ik bij een andere voorstelling zat. 's avonds en jij geloof ik 's middags. Heb hem inmiddels op dvd....regio 1 en da's helaas geen beste uitgave. Ik vind het echter een razend sterke film. Vooral in de bios met gelijkgestemden. Had totaal geen last van dat er mensen de zaal uitliepen. Er werd daarna heftig gediscussieerd....altijd leuk. Op het AFFF komt inderdaad wat ander volk op af dan het reguliere mainstream publiek. Vind ik zelf altijd wel leuk want die mensen zijn echt geinteresseerd in het genre....leuk sfeertje altijd.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik weet nog wel dat ik bij een andere voorstelling zat. 's avonds en jij geloof ik 's middags. Heb hem inmiddels op dvd....regio 1 en da's helaas geen beste uitgave. Ik vind het echter een razend sterke film. Vooral in de bios met gelijkgestemden. Had totaal geen last van dat er mensen de zaal uitliepen. Er werd daarna heftig gediscussieerd....altijd leuk. Op het AFFF komt inderdaad wat ander volk op af dan het reguliere mainstream publiek. Vind ik zelf altijd wel leuk want die mensen zijn echt geinteresseerd in het genre....leuk sfeertje altijd.
    Klopt we zaten in de middagvoorstelling van 17.00. We moesten ook nog terug met de trein naar Zuid-Limburg. Dat is toch al gauw drie uur reizen.

    Dat van die regio 1 uitgave was ik van op de hoogte. Dat zei je me toen al.

    Misschien dit jaar weer eens erheen gaan. Voor een weekendje ofzo. Hotel boeken en kijken wat er draait. Night of Terror moet nogal een belevenis appart zijn. Daar wil ik wel eens heen en dan kijken hoe die mensen dat allemaal beleven.

  19. #19

    Standaard

    Meest recentelijk: Tropic Thunder. Na een dag vol bier met weinig verwachtingen naar deze film, en volslagen flabbergasted raken door deze sterke prent!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  20. #20

    Standaard

    Tegenwoordig zijn mijn bioscoopbezoeken niet echt memorabel. Waar ik de laatste jaren echt van onder de indruk was waren: there will be blood, caché en verder wel aardige dingen, maar echt iets speciaals heb ik volgens mij op deze 2 na niet gezien. Ja, Man From London vond ik ook bijzonder afgelopen jaar in Rotterdam. The Matrix en Starship Troopers, dat was ook wat. The Matrix was de eerste film die ze in onze nieuwe bioscoop lieten zien. tijdens het bouwen hingen er al veel posters op van die film, daar was ik zo van ondersteboven dat ik de dagen heb afgeteld. En dan nog het verjaardagsfeestje van Tom, Jurassic Park, ik mocht niet van mijn ouders, maar op het laatste moment weer wel. En natuurlijk stiekem naar Power Rangers: the Movie.

    Soms zou ik wel willen dat ik weer wat kleiner was. Toen was het zo speciaal om naar de bioscoop te gaan, en toen was ik iedere keer zo onder de indruk van wat ik nu weer op dat grote scherm gezien had dat ik helemaal blij naar buiten kwam "Dit is echt de beste film die ik ook gezien heb!", helaas komt dat nu nooit meer voor.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  21. #21

    Standaard

    Mijn eerste bioscoopervaring die ik me kan herinneren was Batman van Tim Burton. Als 8 jarige jongetje vond ik de film echt geweldig. Nu kan ik hem wat minder waarderen.

    Natuurlijk was ik zoals velen ook onder de indruk van films als Jurassic Park en Lord of the Rings toen ik ze in de bioscoop zag. Andere films die ik nooit zal vergeten, zijn Being John Malkovich (ik had nog nooit zo'n film gezien) en Death Proof. Bij de laatste ging de hele zaal uit zijn dak toen Stuntman Mike die 4 vrouwen vermoorde met zijn auto. Mooi om zo iets mee te maken, overkomt mij helaas veel te weinig.

    Als laatste heb ik ook echt genoten van de Pathé Comebacks. Hierdoor heb ik onder andere films als Taxi Driver, The French Connection, Aliens en, mijn persoonlijke hoogtepunt, 2001: A Space Odyssey in de bioscoop mogen aanschouwen. De kwaliteit van de print was erg slecht, maar dat doet er niet echt toe. Helaas doet Pathé dit al jaren niet meer
    Sometimes nothin' can be a real cool hand.

  22. #22

    Standaard

    Ook een memorabele avond was vorig jaar zomer in Chasse Breda. Eerst had ik David Lean's 'A Passage to India' gezien, wat wel een aardige film was maar ook niet meer. Meteen daarna werd ook 'Night of the Hunter' vertoond in een nieuwe print en ik had die film eenmaal eerder op DVD gezien en was toen niet vreselijk onder de indruk. Toch besloot ik om hem nog eens te kijken, ook al wist ik dat ik het einde (het laatste kwartier of zo) niet zou kunnen zien omdat ik anders de laatste bus naar mijn woonplaats niet meer zou halen. Ik was echter zo gigantisch onder de indruk van de film ineens, dat ik weigerde om eerder de zaal te verlaten, ik zat als aan mijn stoel genageld. Het gevolg was dus wel dat ik een uur of twee naar huis mocht lopen midden in de nacht, maar ik vond dat eigenlijk helemaal niet erg; integendeel, de terugreis was bijna nog mooier dan de film zelf! Lekker twee uur lang ongestoord muziek luisteren in het donker op straat, helemaal in de wolken van de film die ik zojuist gezien had - het was magisch.

    Overigens was die twee uur lopen naar huis me zo goed bevallen, dat ik een paar dagen later exact hetzelfde nog eens gedaan heb, toen echter 's middags na afloop van INLAND EMPIRE (de tweede maal dat ik die gezien had toen) - de bussen reden af en aan maar ik vond het lopen weer heerlijk, maar dat zal ook deels door de XTC gekomen zijn vermoed ik
    The only mature I care about is Victor Mature - The Boys in the Band

    Filmblog | DVD's/Blu-ray's | Filmlijstje | Last.fm

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht

    Verder heb ik veel lol getrapt bij Bee Movie dit jaar. Twee kleuterklassen kwamen gezamelijk binnen toen de film al begonnen was. En wij waren behoorlijk aangeschoten van de alcohol.

    Of de film Ex-drummer in het filmhuis. Iedereen vond het walgelijke film maar ik kwam niet meer bij. Waren zelfs mensen voor me die zeiden dat ze voor de film Alles is Liefde waren gekomen maar niet goed op de datum gelet hadden.
    Wat betreft dat eerste: Zo ben ik eens vanwege geldtekort in de Nederlandse versie van Finding Nemo terechtgekomen op een tijdstip met heel veel kinderen die allerlei dieren gingen nadoen. Enerzijds was dat vreselijk, anderzijds was het ook wel weer hilarisch te noemen.

    Wat betreft dat tweede: Dat heb ik ook eens gehad. Ik en mijn ouders zouden naar Der Untergang gaan, maar ik bleek heel verkeerd gekeken te hebben. We zijn toen maar naar National Treasure gegaan.

    En verder...ja, ik heb ook heel veel mooie herrineringen. Voornamelijk van de inmiddels gesloten Delfste bioscopen Delfia en Apollo:
    - Lotr Fotr, de eerste keer in Delft
    Ik had al wat films gezien, maar ik denk dat het de meest intense filmervaring is geweest die ik ooit heb beleefd. Ik was me totaal niet bewust van het begrip "3 uur film" (laat staan dat ik me had gerealiseerd dat de film zo lang duurde) en kwam terecht in een bijna belachelijk heerlijk eenvoudige bioscoop. Het avontuur, de gedachten (die ik me nog steeds herriner), het beeldformaat, mijn vader die ontspannen aan het roken was...onvergetelijk!!!
    Ik ben naderhand nog vaak in die bioscoop terecht gekomen.

    -Lotr Rotk in Apollo
    3,5 uur film. Met zijn allen in de rij. Iedereen was zenuwachtig maar had er zin in. De film leek dagen te duren zonder dat iemand er echt bezwaar tegen had en ik heb met constant open mond die film beleefd. Naderhand ben ik duizelig van plezier de bioscoop uitgekomen. Wat was dat geweldig!!! En dan heb ik het nog niet over het feit dat ik daar voor het eerst een applaus hoorde in een bioscoop, en zo ontzettend mooi. Ik heb zelfs gejoelt van ontlading (ik dacht: "what the hell kan mij het schelen..ik doe het gewoon")).
    Eenzelfde duizeling van geluk had ik later bij King Kong, die ik ook zeer intens heb beleefd. Met tranen en al.

    -De sneak in Delfia
    Nog nooit had ik een sneak beleefd, maar ik ging erheen. Toen ik de titel (the fast en the furious) hoorde dacht ik "oh shit" maar het was geweldig. Een goede sfeer, iedereen met drank, de beamer die een paar keer uitviel (en als het weer begon dan begon iedereen spontaan te klappen).

    - Met een heel leger wachten tot een film was afgelopen die was uitgelopen zodat wij erin konden voor de Davinci code om er vervolgens twee meisjes werkelijk schaterend van de lach uit de bioscoopzaal te zien komen (meer publiek was er gewoon niet). Prachtig!!!

    - Met welgeteld vier man wachten op een film in een zaal ergens bovenin. Toen het wel erg lang duurde kwam de operator ineens aangehold om de film aan te zetten.

    - Shrek 2 in het Nederlands in Delfia. Nog nooit heb ik zo ongelofelijk hard moeten lachen dat ik tegen mijn mede-bioscoop genoot zei "ik blijf even zitten want anders val ik op de grond". Ik denk dat ik best wel wat mensen heb geirriteerd bij die vertoning, maar ik kon er echt niets aan doen (mocht iemand zich dit nog herrineren: Mijn excusses voor toendertijd).

    - In mijn eentje in een piepkleine zaal zitten. Toen ik het kaartje kocht riepen ze tegen elkaar "ik heb een kaartje verkocht voor (....)". Ik heb ongeloofelijk moeten lachen, hoewel ze me wel bijna vergaten.

    - De voorpremiere van Hellboy in de rai Amsterdam. Wat een zaal! Wat een geluid! Wat een mensen! Wat een belevenis!

    - De voorpremiere van Transformers. Goede sfeer, gejuich bij elke auto die tot leven kwam..jammer van de cola waardoor ik naar de wc moest.

    - Zwartboek. Niet de leukste filmervaring ooit (zoals ik over deze film zeg: Het is echt geen leuke film, maar het is wel een best goede film), maar wel een hele intense. Ik heb mezelf moeten dwingen om in de stoel te zitten en niet weg te lopen. Vervolgens ben ik bijna als gehypnotiseerd de bioscoop uitgelopen, recht het centrum van Den Haag in. Dan krijgt zo'n centrum toch een totaal andere betekenis hoor. Het WNF heeft toen trouwens nog een donateur in me gevonden, want verdoofd door de ervaring was ik een makkelijk slachtoffer voor een (overigens best aardige) straatverkoper.

    - Wallace and Gromit
    Zomaar ineens naar de bioscoop omdat ik daar zin in had (doorgaans de leukste uitjes). Een enorm vrolijke film en ervoor was er in de foyer iemand die meest onwijze skateboard(?) truucs uithaalde. Dat ik erna 3 euro betaalde voor een glaasje appelsap mocht zelfs de prijs..euh..pret niet bederven .

    En daar houd ik het maar even bij. Maar ojongenojongen/omeisjemeisje (ik wil niet discrimineren) wat heb ik een intens plezier gehad in bioscopen de laatste 7-8(?) jaar.
    Laatst aangepast door deweb : 08-12-2008 om 22:14 Reden: Stukje over Zwartboek en W&G toegepast

  24. #24

    Standaard

    Met z'n vieren in de zaal zitten tijdens een zondagavondvoorstelling van Wanted in de Euroscoop in Maasmechelen, dus geen ergernissen . Was tijdens de Briko filmdagen: iedere filmvoorstelling 3 euro en dus ook nog goedkoop. Beter kan het niet.
    Laatst aangepast door RJI : 08-12-2008 om 22:21 Reden: verkeerde film Wanted en niet My best friend's girl (was een andere keer)
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  25. #25

    Standaard

    @RJI: Zo had bij Delfia en Apollo om 5 uur het happy hour: voor 3,50 of 4,50 naar de bioscoop. Kijk: DAN kon je nog eens wat vaker naar de bioscoop (wat ik dan ook ZEER regelmatig heb gedaan trouwens ). En echt niet alleen oude films: Sin City en Batman Begins heb ik op de dag van de release gezien. Ik blijf balen dat ik tegenwoordig niet meer zo makkelijk dagelijks op een vrij aangenaam tijdstip voor weinig geld naar de film kan in mijn omgeving zonder abonnement ofzoiets waar ik toch moeite mee heb.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •