Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Avatar - The last Airbender (Live Action)

    [FONT='Verdana','sans-serif']M. Night Shyamalan is door Paramount Pictures’ MTV films en Nickelodeon Movies gecontracteerd om een trilogie van live-action films te schrijven, regisseren en produceren die gebaseerd is op de animatieserie. De geplande releasedatum voor de eerste film is 2 juli 2010, die gebaseerd is op boek 1. Boek 1 duurt 9 uur, het zal dus moeilijk worden om er een film van ongeveer 2 uur van te maken. Ook zullen alle afleveringen vanaf boek 1 opnieuw worden uitgezonden.[/FONT]

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me niet bijster slim om op dit moment met een filmreeks te beginnen die Avatar heet, en de eerste film uit te brengen amper een half jaar nadat de nieuwste James Cameron met dezelfde naam in premiëre gaat.

  3. #3

    Standaard

    ik vind de serie echt wat hebben en heb alle delen gezien samen met mijn zoon. hoe goed cgi ook mag zijn, dit kun je niet door echte mensen laten spelen, hooguit een superstrak geanimeerde film. maar goed, soms kan het juist ook verrassend uitpakken.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door intexor Bekijk bericht
    Lijkt me niet bijster slim om op dit moment met een filmreeks te beginnen die Avatar heet, en de eerste film uit te brengen amper een half jaar nadat de nieuwste James Cameron met dezelfde naam in premiëre gaat.
    Als ze dat zouden doen, denk ik dat ze het eerder the Last Airbender zullen noemen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    ik vind de serie echt wat hebben en heb alle delen gezien samen met mijn zoon. hoe goed cgi ook mag zijn, dit kun je niet door echte mensen laten spelen, hooguit een superstrak geanimeerde film. maar goed, soms kan het juist ook verrassend uitpakken.
    Ik heb de serie nu 3x in zijn geheel gezien. En ik moet zeggen dat dit toch één van de beste tekenfilms sinds een lange tijd is.
    Het heft echt alles, spanning, humor, goed getekend, emotie, zeer sterke op zichzelfstaande afleveringen, een einde.
    Mooi uitgewerkte details van alle naties, met ieder zijn eigen gevechtssturing,etc, etc. Ik kan nog wel even doorgaan.

    Aanrader.

  6. #6

    Standaard





    Tot voor kort had ik nooit verwacht enthousiast te zijn over een tekenfilm op Nikelodeon, maar verdorie, Avatar : The Last Airbender is écht steengoed. Verbazing allom, toen ik zag dat er achter de bijzonder mooie tekenstijl en interessante figuren ook een stevig verhaal zat. Eveneneens uitzonderlijk is de manier waarop de serie er in slaagt zowel slapstick als slimme humor moeiteloos te combineren met pure ernst in dit fantasierijke avontuur. Ook de karakterontwikkeling blijft niet uit en zelfs het scenario is een vermelding waard. En dat allemaal zonder de inteligentie van kinderen te onderschatten en het typische downtalken te vermijden.

    Yup, dat een geweldig cineast als M. Night Shyamalan dit naar het grote scherm mag brengen, klinkt naar mijn mening fantastisch in de oren. Zijn intentie zit alvast helemaal goed. Ook al is het zijn eerste reuze-project. Shyamalan schrijft ditmaal dus niet zélf, maar heeft wel fantastisch bronmateriaal ter beschikking. Als ik lees over zijn plannen om er een grootste trilogie van te maken, kan ik alleen maar goedkeurend 'ja' knikken. 'Avatar' heeft dat ook nodig.

    Het blijft natuurlijk afwachten ... in de juiste handen kan het adembenemende cinema worden. In de foute handen krijg je een regelrechte ramp met foute effecten en belachelijke kostuums en filmsets. Veel zal afhangen van de casting. Ik geloof alvast in Dev Patel als Zuko.

  7. #7

    Standaard

    Korte beelden van The last airbender:

    http://www.youtube.com/watch?v=FqMKRSTHFzc&fmt=22

    Ziet er al goed en getrouw uit. Ben benieuwd.

  8. #8

    Standaard

    Dat ziet er inderdaad best goed uit. Ben erg benieuwd naar de adaptie van serie naar film. Maar deze beelden geven mij daar wel vertrouwen in op de een of andere manier, hoewel het natuurlijk niets zegt over de inhoud.

  9. #9

    Standaard

    Teaser Trailer van The Last Airbender

    http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=56500

    ziet er behoorlijk uit
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  10. #10

    Standaard

    Ik vind het niets zeggend ..laat nog weinig los de teaser.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  11. #11

    Standaard

    Heb zelf nog nooit iets van de serie gezien dus misschien dat ik er daarom nog niet naar uit kijk. Al beloven de reacties op 24 min uit de film toch dat het iets bijzonders gaat worden. Een echte trailer zal me misschien enthousiast kunnen maken.
    Simpsons Quote.
    I'm sorry, that leg's going to have to come off. Did I say leg? I meant that wet bathing suit.

    Verkooptopic

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Ik vind het niets zeggend ..laat nog weinig los de teaser.
    Je ziet toch wel degelijk dat er sprake is van luchtsturing middels Martial Arts, vuursturing en hoe immens groot de vuurnatie zal zijn. Ben voor het eerst echt benieuwd naar een tekenfilmverfilming.

  13. #13

    Standaard

    @Edgar S. : Ben ik het mee eens. Heb me erg afgevraagd hoe e.e.a. eruit zou gaan zien in het echt, maar deze teaser heeft me een geweldig idee gegeven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bugssje Bekijk bericht
    Heb zelf nog nooit iets van de serie gezien dus misschien dat ik er daarom nog niet naar uit kijk. Al beloven de reacties op 24 min uit de film toch dat het iets bijzonders gaat worden. Een echte trailer zal me misschien enthousiast kunnen maken.
    Nu haal je Avatar van James Cameron en "The last airbender", gebaseerd op de tvserie met de naam "avatar", door elkaar.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deweb Bekijk bericht
    @Edgar S. : Ben ik het mee eens. Heb me erg afgevraagd hoe e.e.a. eruit zou gaan zien in het echt, maar deze teaser heeft me een geweldig idee gegeven.
    Gek genoeg ben ik ook zeer benieuwd naar het geluid in de film, in de serie zaten af en toe prachtige effecten zoals diepe lage tonen of bijvoorbeeld die ratelende geluiden van die ijzeren wagens van de vuurnatie, die klonken voor een tekenfilmserie zeer goed. Ook de effecten van de diverse naties tijdens het sturen van de elementen waren erg goed gedaan.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Gek genoeg ben ik ook zeer benieuwd naar het geluid in de film, in de serie zaten af en toe prachtige effecten zoals diepe lage tonen of bijvoorbeeld die ratelende geluiden van die ijzeren wagens van de vuurnatie, die klonken voor een tekenfilmserie zeer goed. Ook de effecten van de diverse naties tijdens het sturen van de elementen waren erg goed gedaan.
    Niet te vergeten: de theme song

  16. #16

    Standaard

    In New York vorige week de trailer gezien op het grote doek, zag er zeer veelbelovend uit. Goede special effects en ik denk ook best wel een interessant verhaal, zeker omdat er toch ook - waaronder ik - een grote groep is die alleen vaag wat weer over het verhaal van the Last Airbender.

  17. #17

    Standaard

    WWWhhhaaaaaa, deze wordt megavet

    Shyamalan blijft vet trouw aan de tekenfilm.

    Check de superbowl spot:

    http://www.themoviebox.net/movies/20...he/trailer.php


    Kan niet wachten

  18. #18

    Standaard

    Het gaat er allemaal steeds vetter uitzien, release July 2010, dus hier augustus (als men slim is, zomervakantie dus veel kinderen die dit willen gaan zien).
    Nog een trailer die mij wel aanspreekt: http://backseatcuddler.com/2010/02/1...really-flashy/

  19. #19

  20. #20

    Standaard

    Na Clash of the Titans en Alice in Wonderland wordt nu ook deze film omgezet naar 3D. Waarom doen ze dat toch, bij Alice en Clash voegde het ook al niets toe (behalve 2 euro per kaartje dan).

  21. #21

    Standaard

    De effecten van deze film zullen zeer overheersend zijn, als je die in 3D kan zien denk ik dat dat wel degelijk iets toe kan voegen. Alles hangt er van af hoe de 3D wordt toegepast. Ik hoop echt, na het zien van de trailers, dat dit niet een 3D overkill wordt zoals wel vaker gebeurd met nieuwe technieken (denk aan de slomoround uit the Matrix die werkelijk overal in terug te zien was met de meest belachelijke uitwerkingen).

  22. #22

    Standaard

    APPA!!!

    Yip, Yip......
    **** me gently with a chainsaw.

  23. #23
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Maak dat mee ... meneer Shyamalan heeft nog eens een trailer in elkaar gekregen die interesse opwekt.
    Hopelijk houdt hij dat in de film ook aan.


  24. #24

    Standaard

    Dit wordt samen met inception van [christopher nolan]
    De zomer toppers van 2010

  25. #25

    Standaard

    Is er al enig idee van een NL bioscoop datum?
    En wat ik me afvraag is of er een NL gesproken versie komt, het blijft immers een jeugdfilm, en of dan ook de tekenfilmstemmen gebruikt worden. Ook hierin vind ik dat deze serie een van de weinige is waarin de stemmen mij niet vreselijk irriteren. De meeste NL gesproken tekefilms zijn vrij slecht gedaan maar hier heb ik het idee dat er echt moeite voor gedaan is, of zou dat gewoon komen omdat de rest van de serie zo goed in elkaar zit dat het niet opvalt?
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 02-05-2010 om 16:02

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •