Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded Bekijk bericht
    Maak dat mee ... meneer Shyamalan heeft nog eens een trailer in elkaar gekregen die interesse opwekt.
    Hopelijk houdt hij dat in de film ook aan.

    als hij trouw blijft aan het verhaal/de serie kan dat bijna niet missen en zullen er ook vervolgen uit gaan komen .

  2. #27
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2003
    Woonplaats
    Wetteren, België

    Standaard

    Enorm benieuwd naar deze film.
    Ik moet toegeven dat ik nog maar enkele afleveringen van de serie heb gezien, maar wat ik zag stond me wel aan. Ondanks het feit dat het voor kinderen is, lijkt het me wel een leuk verhaal

  3. #28

    Standaard

    als hij trouw blijft aan het verhaal/de serie kan dat bijna niet missen en zullen er ook vervolgen uit gaan komen .
    In een interview met het online scifi-magazine Starlog heeft producent Frank Marshall bevestigd dat The Last Airbender-trilogie niet in één keer zal opgenomen worden. In tegenstelling tot bvb. The Lord of the Rings zal The Last Airbender-saga film per film worden gedraaid. Volgens Marshall zouden de opnames nog zes jaar in beslag kunnen nemen.

    Regisseur M. Night Shyamalan schrijft momenteel nog aan het scenario van de tweede film. Intussen probeert hij ook het Last Airbender-universum mythologisch in kaart te brengen. Volgens Marshall is het de bedoeling om de sets, schepen en natie-rekwisieten uit de eerste film te recycleren in de sequels.

    Bron: Filmtotaal

  4. #29

    Standaard

    De eerste reviews zijn niet best slechts 6/100 op rottentomatoes . de film heeft ook maar een runtime van 108 minuten.

  5. #30

    Standaard

    http://www.aintitcool.com/node/45640

    De blu-ray ga ik ook niet kopen. Zo beetje de slechtste film ooit volgens deze review. Laat het aan mij voorbij.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    De eerste reviews zijn niet best slechts 6/100 op rottentomatoes . de film heeft ook maar een runtime van 108 minuten.
    108 minuten is een uur en 48 minuten, sinds wanneer is dat een maatstaf voor de kwaliteit van een film ?
    Meeste quotes zijn van mensen die Avatar niet kennen van de tekenfilmserie maar wat mij zorgen baart over deze film zijn de reviews van degene die de serie wel kennen, ook die zijn niet mals. Toch maar wachten op de DVD uitgave dan vrees ik.
    Laatst aangepast door Edgar Smit : 01-07-2010 om 20:10

  7. #32

    Standaard

    Als de film zo slecht blijkt te zijn zal het wrss wel bij deze 1 ne film blijven, dus geen trilogie.
    Summer Glau can simply walk into Mordor.

    www.tv-shows.be - DVD Profiler

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    108 minuten is een uur en 48 minuten, sinds wanneer is dat een maatstaf voor de kwaliteit van een film ?
    Meeste quotes zijn van mensen die Avatar niet kennen van de tekenfilmserie maar wat mij zorgen baart over deze film zijn de reviews van degene die de serie wel kennen, ook die zijn niet mals. Toch maar wachten op de DVD uitgave dan vrees ik.
    Natuurlijk is de lengte van een film geen maatstaf voor kwaliteit, maar aangezien het eerste seizoen van de animatie serie uit 20 afleveringen van 30 minuten bestond is de 108 minuten voor de film erg weinig. Ik had gewoon op wat meer episch gehoopt. Maar let`s face it het is een kinderfilm geworden. met na horen zeggen een verschrikkelijk 3D omzetting. Gemiste kans als je het mij vraagt. Gelukkig hebben we de animatieserie nog en dies wel erg tof!

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door black_sabat Bekijk bericht
    Als de film zo slecht blijkt te zijn zal het wrss wel bij deze 1 ne film blijven, dus geen trilogie.
    Of gewoon direct een reboot. Het bronmateriaal is gewoon geschikt voor een epische trilogy alla lord of the rings.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Natuurlijk is de lengte van een film geen maatstaf voor kwaliteit, maar aangezien het eerste seizoen van de animatie serie uit 20 afleveringen van 30 minuten bestond is de 108 minuten voor de film erg weinig. Ik had gewoon op wat meer episch gehoopt. Maar let`s face it het is een kinderfilm geworden. met na horen zeggen een verschrikkelijk 3D omzetting. Gemiste kans als je het mij vraagt. Gelukkig hebben we de animatieserie nog en dies wel erg tof!
    Weet ik wel, maar het stond er zo vreemd. Ik ben het wel met je eens, gezien de animatieserie had ik ook een behoorlijk episch iets verwacht waar minimaal en trilogie uit zou komen.
    3D heb ik het toch nog niet zo op dus daar maak ik me niet druk om, als er iets nieuws is wordt het toch altijd te pas en te onpas gebruikt. Denk maar aan de The Matrix en hoe vaak toen in werkelijk alle producties tot en met series aan toe die technieken werden gebruikt.

  11. #36

    Standaard

    Score op IMDB: 5.1/10

    Niet dat dit een referentie is, maar toch...


  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Score op IMDB: 5.1/10

    Niet dat dit een referentie is, maar toch...
    Inmiddels 4.7 en de reviews geven steevast 1 t/m 4 sterren (van de 10 dan he), maar gezegd moet worden dat er meer 1'en dan 4'en bij zitten. Het lijkt er sterk op dat dit een enorme flop gaat worden. Jammer. En eerlijk gezegd begin ik wat te twijfelen aan Shyamalan.Zelfs zijn Lady In The Water en The Happening kon ik nog wel waarderen, maar de trend is onmiskenbaar negatief. Zijn films worden steeds slechter. Hoe kan dat toch? Ik heb bijna de neiging om het hem zelf te vragen, omdat ik op de een of andere manier nog steeds een zwak voor hem heb. Veel potentie, maar het komt er niet meer uit of zo.

  13. #38

    Standaard

    jammer stond ook op mijn lijstje
    nog even afwachten dus
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #39

    Standaard

    Gisteravond de trailer in de bioscoop gezien maar deze film kon me totaal niet bekoren. Naar mijn gevoel ligt alles er te dik op en de hoofdpersoon vond ik niet geloofwaardig overkomen. Voor de goede orde: de serie heb ik niet gezien.

  15. #40

    Standaard

    Ik heb de film niet gezien maar ik weet wel dat er in de VS enige ophef is over de casting van vooral blanke mensen. De mensen die hier tegen demonstreren stemmen waarschijnlijk sowieso 1 zonder de film gezien te hebben.

    Maar buiten dit heb ik ook alleen nog maar negatieve recensies gelezen.

  16. #41

    Standaard

    Weer van die zeikende Amerikanen, net zoals bij The Golden Compass... (wat overigens een prima film is, heb er erg van genoten!)

  17. #42

    Standaard

    Wat op Rottentomatoes (de verzamelde pers) verdacht vaak naar voren komt, zijn de verwijten betreffende racisme. Verder hebben veel mensen de wrange nasmaak van 'Lady in the Water' (die ik zélf best kon waarderen) en 'The Happening' (z'n eerte misser, imo) nog niet verwerkt, de helft van de reviews lijken wel na-besprekingen over z'n vorige werk.

    Ja hoor, Shyamalan cast blanke mensen omdat hij racist is. *fronst*

    Ik ga 'The Last Airbender' niet op voorhand verdedigen en zal dat ook niet doen als hij werkelijk ondermaats is. Maar bij de vele weinig onderbouwde besprekingen stel ik me eveneens vragen ...

  18. #43

    Standaard

    Het bewijs dat Nederlanders niet van films houden is geleverd. The Last Airbender heeft in z'n eerste weekend ruim 8 ton opgeleverd, terwijl The Expendables net onder de 5 ton bleef steken.

    This is exactly why the terrorists hate us!
    Concertagenda op Podiuminfo

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Het bewijs dat Nederlanders niet van films houden is geleverd. The Last Airbender heeft in z'n eerste weekend ruim 8 ton opgeleverd, terwijl The Expendables net onder de 5 ton bleef steken.

    This is exactly why the terrorists hate us!
    Dus omdat een in jouw ogen betere film in zijn eerste weekeinde minder draait dan een volgens veel recensies slechtere film houden Nederlanders niet van film?
    Of bedoel je simpelweg het feit dat twee nieuw uitgekomen films samen 13 ton opleveren in hun eerste weekeinde het bewijs is dat Nederlanders niet van film houden? Hoe dan ook, ik vind het een bewering die kant noch wal raakt.

    En over dat racisme gedoe, het is een film gebaseerd op een tekenfilmserie, hoe kun je daar uberhaupt racistisch voor casten??!!

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Het bewijs dat Nederlanders niet van films houden is geleverd. The Last Airbender heeft in z'n eerste weekend ruim 8 ton opgeleverd, terwijl The Expendables net onder de 5 ton bleef steken.

    This is exactly why the terrorists hate us!
    Haha, the expendables kan je moeilijk een goede film noemen, leuk voor de nostalgische waarde maar verder heeft dit weinig om het lijf. The last airbender is volgens alle recenties niet je van het om het maar zachtjes uit te drukken, buiten het feit dat ze je ijskoud 10,50 vragen om binnen te komen omdat je een brilletje nodig hebt om alles te kunnen zien. Ik vind dat deze films nog ruim bedeeld zijn qua omzet, hoewel ik had verwacht dat the expendables iets beter zou scoren.
    Who buys DVD's anyway? :)

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    Dus omdat een in jouw ogen betere film in zijn eerste weekeinde minder draait dan een volgens veel recensies slechtere film houden Nederlanders niet van film?
    Of bedoel je simpelweg het feit dat twee nieuw uitgekomen films samen 13 ton opleveren in hun eerste weekeinde het bewijs is dat Nederlanders niet van film houden? Hoe dan ook, ik vind het een bewering die kant noch wal raakt.

    En over dat racisme gedoe, het is een film gebaseerd op een tekenfilmserie, hoe kun je daar uberhaupt racistisch voor casten??!!
    Tussen de regels doorlezen, beste Edgar. It's called a sense of humour. I suggest you go out and get one. <Dat was er trouwens ook één>
    Concertagenda op Podiuminfo

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door marcelb7 Bekijk bericht
    Tussen de regels doorlezen, beste Edgar. It's called a sense of humour. I suggest you go out and get one. <Dat was er trouwens ook één>
    zit hier met een kaakholteontsteking en fijne medicatie, mijn sense of humor ligt tijdelijk ergens anders.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar Smit Bekijk bericht
    zit hier met een kaakholteontsteking en fijne medicatie, mijn sense of humor ligt tijdelijk ergens anders.
    Meer medicatie nemen...
    Concertagenda op Podiuminfo

  24. #49

    Standaard

    Vanavond de film gezien. Had er toch nog wel redelijk hoge verwachtingen van. Had eigenlijk alle reviews en meningen hier niet gelezen om zo 'blanco' mogelijk te gaan kijken.

    Nou jemig wat een tegenvaller was dit. Buitengewoon slechte niks toevoegende 3D (duidelijk een opgepimpte 2D film, wat ik dus ook niet vooraf wist), een verhaal dat me maar niet kon boeien (jemig hoe lang kan je neuzelen over vuur en water) en wat maar nooit echt spannend werd. Tegen het eind kwam ik eindelijk een beetje in het verhaal. Ik had een lekkere overrompelende orkaan verwacht met fantastische beelden en een denderend geluidsspoor. Het bleek slechts een flauw briesje te zijn. Misschien hadden er voor een werkelijke storm wat 'Luchtmeesters' in de zaal moeten zitten?

    Wat jammer, M. Night Shamalama Ding Dong vind ik echt de meest afzakkende regisseur met werkelijk steeds slechter wordende films. The Sixth Sense vond ik briljant, Unbreakable wel bijzonder, maar daarna werd het steeds suffer tot lachwekkend toe.

    Jammer. Nu komt "Devil" eraan, wel een interessante trailer, maar "from the mind of M. Night You Know Who", wat kunnen we daar nu van verwachten?
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  25. #50

    Standaard

    Ik had best hoge verwachtingen van deze film, hij leek mij zeker de moeite waard maar wat een deceptie uiteindelijk. Nu kende ik de serie niet echt, had er nooit naar gekeken maar net zo als bij veel nieuwe verhalen in de bioscoop zou je op zijn minst een beetje een introductie tot die wereld verwachten die dus ook helaas uit bleef.
    Ik was dus al vanaf het begin het spoor een beetje bijster maar uiteindelijk had ik gewoon het gevoel alsof ik naar een Uwe Boll film zat te kijken. Grootse effecten, veel geblablabla maar niet echt iets zinnigs en gebeurtenissen in het verhaal die niet eens werden uitgelegd waardoor je echt het gevoel had naar losse scenes achter elkaar te zitten kijken.
    Ik vond het een beetje jammer. Dat waren dus 108 minuten van mijn leven die ik niet meer terug krijg . De trailer was interessant en sprak mij aan maar de film was eigenlijk heel erg voorspelbaar en dan dat "open einde" vond ik helemaal vreemd.
    Ikran is not horse!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •