Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 29 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke winkels (MM-en) 3 halen 2 betalen actie???

    Ik lees her en der dat er een aantal winkels (waaronder ook één MM) de 3 Blu-ray's halen 2 betalen actie hebben.

    Maar welke zijn het nou en weet men ook tot wanneer de actie lopen??????
    Commander 'Stinger' (James Tolkan):
    "Your ego is writing checks your body can't cash." TOPGUN

  2. #2

    Standaard

    Ik kan je in ieder geval alvast verzekeren dat het bij de MM'en geen landelijke actie is. Bij de vestiging hier in Groningen keken ze me aan alsof ik Chinees sprak. Ze hebben hier alleen 3=2 op Disney's/Pixars (25, meestal 30 euro p/s) en 2 voor 30 op een magere selectie titels van Fox.

    3=2 is op dit moment in NL gaande bij o.a. Free Record Shop en Mediadis.
    Veel (UK) webshops hebben ook dergelijke acties lopen, waaronder Amazon.co.uk, Play.com, Zavi etc. etc.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  3. #3

    Standaard

    Azur.be en Proxis hebben ook 3=2 acties lopen
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  4. #4

    Standaard

    MM Antwerpen heeft zo'n actie op ongeveer 70% van alle titels.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  5. #5

    Standaard

    Was gister bij de Media Markt in Zoetermeer en daar hebben ze ook een 3=2 actie, voor zover ik heb gezien op alle titels. Bij de voorwaardes stond in ieder geval niets over uitzonderingen. Ik ga vandaag nog eens kijken of ik The Dark Night kan combineren met nog 2 titels...

  6. #6

    Standaard

    Eindhoven heeft alleen een 2 voor 30,- actie van Fox-titels, verder niets.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Spiderman Bekijk bericht
    Was gister bij de Media Markt in Zoetermeer en daar hebben ze ook een 3=2 actie, voor zover ik heb gezien op alle titels. Bij de voorwaardes stond in ieder geval niets over uitzonderingen. Ik ga vandaag nog eens kijken of ik The Dark Night kan combineren met nog 2 titels...
    Zojuist geweest en heb The Dark Knight, L.A. Confidential en The Last Samurai meegenomen voor € 46,-. Bovendien zaten hier ook nog de Take 3, Get 4 stickers op dus heb zojuist nog Zodiac erbij besteld. 4 Titels dus voor € 11,50 per stuk. Dat zijn nog eens acties!
    Laatst aangepast door Spiderman : 10-12-2008 om 14:26

  8. #8

    Standaard

    MM Arnhem kent ook de 2 voor 30 actie voor Fox Titels...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    MM Arnhem kent ook de 2 voor 30 actie voor Fox Titels...
    MM Maastricht en Heerlen ook, maar ze hebben ook nog een 2 voor 35 euro actie daarnaast.

  10. #10

    Standaard

    Weet iemand als deze actie ook nog in Hasselt loopt?

  11. #11

    Standaard

    Sommige V&D's hebben ook nog steeds een 3 halen, 2 betalen actie. De actie liep officieel maar tot 9 december, dus het kan zijn dat het niet in elke V&D meer is...

  12. #12

    Standaard

    is er in mm alkmaar een actie 3=2?

  13. #13

    Standaard

    In Hengelo zag ik de BluRays voor 16 euro p/s liggen, dus 32 per twee. Voordeel als je er maar 1 wil, nadeel als je er twee wil...
    ...

  14. #14

    Standaard

    Ik heb onlangs ook gebruik gemaakt van de Fox actie 2 voor 30. Ik vroeg aan een medewerker bij MM Rotterdam Centrum of ik een derde film ook voor 15 euro kon krijgen. Hij gaf aan dat de films voor 15 euro per stuk in hun systeem staan. Je hoeft dus geen 2 films te kopen om van de korting te profiteren. Officieel mocht hij dit uiteraard niet zeggen.
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  15. #15

    Standaard

    Mediamarkt Zoetermeer heeft nog de hele maand December de actie 3=2 op alle blu-ray films !
    Aantal blu-ray's in bezit: 132

  16. #16

    Standaard

    Welke mediamarkten hebben nog meer de actie 3=2 in noord holland misschien?

  17. #17

    Standaard

    heeft mediamarkt arnhem deze aktie nog???
    kan ik vandaag of morgen nog ff langs gaan....

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    heeft mediamarkt arnhem deze aktie nog???
    kan ik vandaag of morgen nog ff langs gaan....
    nooit gehad!
    Wel een actie van FOX 2 voor €30,-

  19. #19

    Standaard

    nog steeds?
    tot eind van het jaar?
    anders rij ik weer voor niks
    het is toch al druk zat.....

  20. #20

    Standaard

    afgelopen zondag hadden ze ze in ieder geval nog staan, maar ik zou er niet over inztten als ik jou was, beperkt aanbod (+- 20 titels) van bedenkelijke aard.

  21. #21

    Standaard

    de 2 voor 30 actie bij de MM Arnhem staat op een vreemde plek, bij de digitale camera's, niet bij de overige blu rays!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  22. #22

    Standaard

    In MediaMarkt Oostakker vanaf nu ook 2+1 op zo'n 70% van de titels.

    Echter wel niet geldig op boxsets (Prison Break, Lost, ...); in de Nederlandse vestigingen wel?

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    de 2 voor 30 actie bij de MM Arnhem staat op een vreemde plek, bij de digitale camera's, niet bij de overige blu rays!

    hebben ze wel een degelijke assortiment aan de titels?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door edwinvb Bekijk bericht
    hebben ze wel een degelijke assortiment aan de titels?
    ja. Maar behalve die actie en Dark Knight (20 euro) weinig prijsknallers...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  25. #25

    Standaard

    In de MM van België zit het weer raar in elkaar (ben in oostakker geweest). Daar is het 2+1 op verschillende titels maar je moet goed uitkijken want op de ene doos hangt er een sticker en op een andere hangt er geen (voorbeeld: Zo stond er maar 1 doos met een sticker van Windtalkers). En als je jouw films hebt uitgekozen moet je dan eerst nog eens naar de balie van CD/DVD om daar een bon te gaan halen zodat je die 3de film gratis krijgt, dus zeer omslachtig!!

    Actie is geldig tot 15 januari btw.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •