Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 29 van 29 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    In de MM van België zit het weer raar in elkaar (ben in oostakker geweest). Daar is het 2+1 op verschillende titels maar je moet goed uitkijken want op de ene doos hangt er een sticker en op een andere hangt er geen (voorbeeld: Zo stond er maar 1 doos met een sticker van Windtalkers). En als je jouw films hebt uitgekozen moet je dan eerst nog eens naar de balie van CD/DVD om daar een bon te gaan halen zodat je die 3de film gratis krijgt, dus zeer omslachtig!!

    Actie is geldig tot 15 januari btw.
    Tot 15 januari? Fantastisch

  2. #27

    Standaard

    Gisteren bij MM Rijswijk de 3=2 actie van V&D aangekaart. Er vanuit gaande dat ze (oude batmans) bij V&D € 25,- zouden (waren niet op voorraad) kosten (en 3 dus voor € 50,-) kreeg ik ze bij MM Rijswijk ook voor die prijs mee.

    Later die dag bij V&D 3 andere BR's gekocht met een stuksprijs van € 29,95, maar die kwamen voor € 24,95 op de kassabon. Uiteindelijk dus € 49,90!
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Later die dag bij V&D 3 andere BR's gekocht met een stuksprijs van € 29,95, maar die kwamen voor € 24,95 op de kassabon. Uiteindelijk dus € 49,90!
    Dat foutje heb ik ook gehad. Want de cassiere scande ook de 2e en 3e keer hetzelfde bedrag (ja, ik was even eerlijk)
    Iemand bij de centrale administratie heeft lopen slapen denk ik.

    Een échte bluray liefhebber misschien?

  4. #29

    Standaard

    Bij de MM Hengelo een boel Columbia Picture's (MustHave) BluRay's met 3=2 sticker. Bij de kassa werd het echter niet verrekend, moest boven een factuur halen. De BlueRay's waren ook nog een 19,99 p/s

    Zelf gehaald: Spider-Man 3, Hollow-Man en Dracula. Maar zag ook Surfs Up, All The Kings Man, Black Hawk Down, Click, Final Fantasy, Hostel, Men in Black, Superbad, Vantage Point en nog wat die me zo niet te binnen schieten...
    Laatst aangepast door ralfbosz : 21-03-2009 om 09:15 Reden: oeps het zijn geen dvd's ;)
    ...

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •