Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 576 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    quote uit de test die ik enkele postings geleden al had gelinkt;

    The initial boot-up time of the BD55 is not far off from that of the BD50. It takes roughly 24 seconds to boot up the BD55 from powered off to the Blu-ray splash screen and another 9 seconds to display the first screen of a Blu-ray Disc ("Hitch") previously inserted in the player. This is about 6 or 7 seconds faster than the BD50. When the BD55 is already powered on, the differences are a bit more substantial. Placing a disc in the tray and pressing "play" takes around 20 seconds for a Blu-ray Disc (9 seconds faster than BD50) and 18 seconds for a DVD (2 seconds faster than the BD50).
    For Blu-ray Discs with BD-Java based menus, the difference is a bit more noticeable. Pirates of the Caribbean: The Curse of the Black Pearl loads in about 45 seconds on the BD55 versus 56 seconds on the BD50. We measured this by inserting the disc into the tray, pressing play on the BD55 and starting the clock. When the first trailer from the POTC Blu-ray Disc itself appeared on the screen (after the spinning coin), we stopped the clock. As a point of reference, the mighty PS3 from Sony loads that same BD-Java disc in about 40 seconds, so the Panasonic isn't far off. In fact, on "Hitch," the Panasonic was actually about 9 seconds faster than the PS3 and on a standard DVD, the BD55 was 6 seconds faster than the PS3. These load times are easy to live with, particularly with the enhanced picture and sound benefits available on Blu-ray Disc.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Arnold van Oostrum Bekijk bericht
    quote uit de test die ik enkele postings geleden al had gelinkt;
    Ik denk toch dat de sony s550 sneller zal zijn, ook sneller dan de ps3 daar sony een tijdje geleden heeft aangekondigd een vernieuwde laserunit/drive te zullen gebruiken die aanmerkelijk sneller zou zijn met laden en afspelen.

    Tijdens het laden kun je nog mooi even wat drinken of wat te knabbelen halen.

  3. #53

    Standaard

    Zijn er eigenlijk ook nog andere (goedkopere/betere?) spelers dan de bd55 die ook via een oude receiver (dus zonder hdmi en decoders ) de nieuwe geluidsstromen kunnen sturen? En zo ja welke? Heeft dit ook een specifieke naam zodat ik dit kan opzoeken via de specs? Ik hoor namelijk niet zo veel positiefs over de upscaling van dvds bij de panasonic blu-ray spelers en dit is toch wel belangrijk.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PascalE Bekijk bericht
    Zijn er eigenlijk ook nog andere (goedkopere/betere?) spelers dan de bd55 die ook via een oude receiver (dus zonder hdmi en decoders ) de nieuwe geluidsstromen kunnen sturen? En zo ja welke? Heeft dit ook een specifieke naam zodat ik dit kan opzoeken via de specs? Ik hoor namelijk niet zo veel positiefs over de upscaling van dvds bij de panasonic blu-ray spelers en dit is toch wel belangrijk.
    Er is sowieso heel weinig concurrentie momenteel. Als je analoog wil uitsturen zit je met de BD55 heel goed.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    Er is sowieso heel weinig concurrentie momenteel. Als je analoog wil uitsturen zit je met de BD55 heel goed.
    Oke bedankt, nog maar even wachten tot eind oktober dan .
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  6. #56

    Standaard

    Even nog een vraagje, is het geluidsverschil eigenlijk wel goed hoorbaar als ik de nieuwe vormen van geluid (dts hd e.d.) uitstuur via analoog t.o.v. de gewone dolby surround via analoog? Ofwel is de meerprijs van een bd55 t.o.v. bijv een bd35 of een sony het wel waard want eigenlijk betaal ik imo alleen voor die analoge output van dat nieuwe geluid?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PascalE Bekijk bericht
    Even nog een vraagje, is het geluidsverschil eigenlijk wel goed hoorbaar als ik de nieuwe vormen van geluid (dts hd e.d.) uitstuur via analoog t.o.v. de gewone dolby surround via analoog? Ofwel is de meerprijs van een bd55 t.o.v. bijv een bd35 of een sony het wel waard want eigenlijk betaal ik imo alleen voor die analoge output van dat nieuwe geluid?

    DTS HD (MA) en PCM klinken echt een stuk beter dan gewoon DTS en DD.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander D Bekijk bericht
    DTS HD (MA) en PCM klinken echt een stuk beter dan gewoon DTS en DD.
    Ook bij analoge output? En als je een simpel home cinema setje hebt?
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PascalE Bekijk bericht
    Ook bij analoge output? En als je een simpel home cinema setje hebt?
    Nee, waarschijnlijk heel weinig. Je geluid is maximaal zo goed als de zwakste schakel.
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  10. #60
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik weet niet precies wat het prijsverschil is tussen die twee.
    Maar het zou wel jammer zijn als je het zometeen toch wilt, maar uiteindelijk niet hebt.
    Uiteraard wel binnen de beperkingen die Alexander hierboven aangeeft.

    Maar in potentie is HD Audio een flinke aanrader!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #61

    Standaard

    mijn eerste speler was een sony300b speelde pcm = ongecomprimeerd audio af en dd dts=gecomprimeerd,
    daarna kwamen de 2 nieuwe audioformaten beiden ongecomprimeerd thrue hd en dts ma hd
    als je dat verschil niet hoort(zelfs op een goedkoop setje) dam mag je rap naar de oorarts
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #62

    Standaard

    Tja het punt is een beetje (staat ook in een ander topic) dat we nu een oude receiver + goedkoop setje boxen hebben. In de toekomst kopen we vast wel ooit een nieuwe goede receivers maar omdat we dat toch niet op korte termijn gaan doen dacht ik aan de BD55 omdat die als enige de nieuwe geluidsformaten analoog kan uitzenden, maarja als dit niks oplevert dan is het ook niet nuttig om hem aan te schaffen.
    HD audio ondersteunen de meeste van de nieuwe generatie spelers maar het ging mij dus specifiek om de bd55 aangezien die dat analoog kon uitsturen.
    En johnsmeets is dat ongecomprimeerd geluid dan via de HDMI uitgezonden? Dat betekent nog dat ik een nieuwe receiver nodig heb (wat wel ooit gaat gebeuren maar niet in de zeer nabije toekomst).
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  13. #63

    Standaard

    geluid via analoog of hdmi maakt niet uit
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    geluid via analoog of hdmi maakt niet uit
    Dus dit is dan niet waar?:

    Oorspronkelijk gepost door PascalE
    Ook bij analoge output? En als je een simpel home cinema setje hebt?
    Nee, waarschijnlijk heel weinig. Je geluid is maximaal zo goed als de zwakste schakel.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  15. #65
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hij bedoelt dat het niet uitmaakt welke aanslluiting je gebruikt.
    De voorwaarden blijven hetzelfde als in de andere draad.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Hij bedoelt dat het niet uitmaakt welke aanslluiting je gebruikt.
    De voorwaarden blijven hetzelfde als in de andere draad.
    Ofwel de aansluiting maakt niet uit (analoog of hdmi) maar de boxen die eraan hangen zorgen voor het juiste geluid? In dat geval hoef ik eigenlijk zowiezo geen nieuwe receiver te kopen, alleen betere boxen...
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  17. #67

    Standaard

    alles gaat om balans van alle onderdelen.
    daar moet je bij de planning ook naar de toekomst rekening houden.
    De prijs kwaliteitverhouding tussen de componenten moet gewoon een beetje in balans zijn.
    Stel je koopt de 55 en hebt een redelijk goede versterker en je sluitpost is 500 euro voor alle boxen incl subwoofer,dat werkt wel maar wil niet zeggen dat dat mooi klinkt.
    Een leidraad zou kunnen zijn
    500 blu ray 500 versterker 1500 tv 1500 boxen(is maar een voorbeeld)
    500 blu ray 500 versterker 1500 tv 500 boxen vind ik onverstandig.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    alles gaat om balans van alle onderdelen.
    daar moet je bij de planning ook naar de toekomst rekening houden.
    De prijs kwaliteitverhouding tussen de componenten moet gewoon een beetje in balans zijn.
    Stel je koopt de 55 en hebt een redelijk goede versterker en je sluitpost is 500 euro voor alle boxen incl subwoofer,dat werkt wel maar wil niet zeggen dat dat mooi klinkt.
    Een leidraad zou kunnen zijn
    500 blu ray 500 versterker 1500 tv 1500 boxen(is maar een voorbeeld)
    500 blu ray 500 versterker 1500 tv 500 boxen vind ik onverstandig.
    Dat begrijp ik, maar een nieuwe versterker/boxen zijn pas in de toekomst van belang. En ik vraag me (zoals eerder gevraagd) af of het wel nut heeft om een BD55 aan te schaffen vanwege de analoge out functie icm de goedkopere speakers + receiver met analoge aansluitingen. Is het dan niet verstandiger om een goedkopere blu-ray speler te kopen als het geluid toch nog niet merkbaar is? In de toekomst komt vast nog een hdmi receiver + goede boxen maar nu is dat niet het geval en als dat in de toekomst het geval is dan voldoet dan zeker een goedkopere blu-ray speler aangezien de decoders zowiezo al in die receiver gaan zitten.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  19. #69
    Junior Member
    Registratie datum
    Oct 2008
    Woonplaats
    In the 'Village'

    Standaard

    Iemand al enig idee waar of wanneer de DMP-BD35 op voorraad is?

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PascalE Bekijk bericht
    Dat begrijp ik, maar een nieuwe versterker/boxen zijn pas in de toekomst van belang. En ik vraag me (zoals eerder gevraagd) af of het wel nut heeft om een BD55 aan te schaffen vanwege de analoge out functie icm de goedkopere speakers + receiver met analoge aansluitingen. Is het dan niet verstandiger om een goedkopere blu-ray speler te kopen als het geluid toch nog niet merkbaar is? In de toekomst komt vast nog een hdmi receiver + goede boxen maar nu is dat niet het geval en als dat in de toekomst het geval is dan voldoet dan zeker een goedkopere blu-ray speler aangezien de decoders zowiezo al in die receiver gaan zitten.
    wat jij wil dan heb je niet de nieuwe geluidsformaten en als je dan ook nog een tv hebt die niet full hd is, dan is de upgrade naar blu ray weinig zinvol op dit moment.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  21. #71
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Inderdaad, het is zo persoonlijk.
    En niemand anders dan jij zelf kan dat bepalen!

    En ik herhaal maar even dat de optische en coaxiale uitgangen ook al een flinke verbetering zijn t.o.v. een dvd speler.

    Dolby Digital van een dvd speler haalt maximaal 448 Kb/s maar is meestal 384 Kb/s
    Dolby Digital van een BD speler is maximaal 640 Kb/s
    Minder compressie is dus meer audio informatie ( Vandaar dat conservatieve audiofielen blijven zweren bij vinyl, want daar is geen sprake van compressie)

    De nieuwe formaten zijn uiteraard technisch beter, maar pas echt aantoonbaar op de betere apparatuur, maar zelfs op een "standaard" setje zal er verschil zijn.
    Waarschijnlijk alleen aantoonbaar met een direct 1:1 vergelijk, dus dan kun je je afvvragen wat voor jouw het nut is.

    Zie het als het afspelen van een MP3 met verschillende compressies op jouw set.
    Als je het goed vergelijkt hoor je het wel, maar hoe belangrijk is dat "kleine" verschil voor jouw.


    Hieronder nog even alle specs van de audio formaten binnen de Blu-ray of HD DVD.
    Houdt er rekening mee dat dit puur technische specifiicaties zijn.
    Er is natuurlijk ook veel verschil in de bronkwaliteit van de film etc.
    Een slecht gemaakte soundtrack wordt nooit beter door een codering, je haalt nooit meer dan het maximale eruit.
    Maar dat was bij dvd etc ook al zo, dus!

    Blu-ray disc audioformaten

    Linear PCM (LPCM): audio tot 8 kanalen (7.1) ongecomprimeerde audio. Dit kan in 48/96 Khz audio van 16/24 bits.

    Dolby Digital (DD): audio tot 6 kanalen (5.1) met een bitrate tot 640 kb/s

    Dolby Digital Plus (DD+): audio tot 8 kanalen (7.1) met een verbeterde compressie technieck tegenover DD en met een verhoogde bitrate tot 6.14 Mb/s.

    Dolby ThrueHD: audio tot 8 kanalen (7.1) maar dit in een losseles audio encoding systeem met een bitrate tot 18.4 Mb/s. Is gelijk aan de studio-master. Men gebruikt geen compressie technieken.

    DTS: tot 7 kanalen (6.1) met een bitrate tot 1509 kb/s. wordt ook gebruikt op gewone dvd's in een verlaagde bitrate van 768 kb/s.

    DTS-HD (High definition audio): kan tot 8 kanalen met een bitrate tot 6 Mb/s. Gebruikt nog steeds compressie, maar geeft zeker een verhoogde geluidskwaliteit tegenover standaard DTS geluid.

    DTS-HD-Master Audio: kan meer dan 8 kanalen (7.1+) met een bitrate tot 24.5 Mb/s. Dit is een Lossles audio encoding systeem dat gelijk is aan de studio-master (Geen Compressie).

    Welke je dan moet nemen is lastig, ook omdat als je ooit een andere versterker koopt, je waarschijnlijk alleen gebruik maakt van de bitstream voor HD Audio.

    Wil je ooit allen een speaker upgrade doen, en heeft je versterker 5.1 of 7.1 analoog in, dan is de 55 waarschijnlijk jouw beste keus!

    Succes met je beslissing
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 09-10-2008 om 12:20
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    wat jij wil dan heb je niet de nieuwe geluidsformaten en als je dan ook nog een tv hebt die niet full hd is, dan is de upgrade naar blu ray weinig zinvol op dit moment.
    Tja hier kom ik niet veel verder mee. Ik vraag gewoon af wat een verstandige beslissing is. Ik heb wel een full hd televisie en ik vraag me dus gewoon af of ik het verschil ga horen als ik de bd55 aansluit op mijn oude receiver met simpele boxen. Is dat verschil niet heel erg merkbaar dan kan ik beter voor een bd35 ofzo gaan aangezien die ook bijna alles kan wat de bd55 kan.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  23. #73

    Standaard

    zie claudio voor uitgebreide uitleg.
    Het antwoord is waarschijnlijk wel maar je geeft ook nergens aan wat je voor receiver en boxen hebt,kun je wel zeggen dat je er niet verder mee komt maar als niemand weet wat je hebt kan er ook moeilijk een zinnige uitleg gegeven worden.
    Ok stom voorbeeld mijnerzijds
    eerste set was een setje van 800 euro van sony speler receiver en 5.1 boxen welliswaar met hdmi(maar met de bd 55 kan het geluid ook analoog dus dat moet niet uitmaken.)
    merkte behoorlijk verschil tussen dolby digital dts en linair pcm, toen ik update naar de pana50 had ik ook de nieuwe formaten die al op een aantal blu rays stonden,maar die ik eerst niet kon afspelen, weer een groot verschil.
    Dat werd alleen maar groter met de nieuwe versterker en boxenset die een week later kwamen.
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    zie claudio voor uitgebreide uitleg.
    Het antwoord is waarschijnlijk wel maar je geeft ook nergens aan wat je voor receiver en boxen hebt,kun je wel zeggen dat je er niet verder mee komt maar als niemand weet wat je hebt kan er ook moeilijk een zinnige uitleg gegeven worden.
    Ok stom voorbeeld mijnerzijds
    eerste set was een setje van 800 euro van sony speler receiver en 5.1 boxen welliswaar met hdmi(maar met de bd 55 kan het geluid ook analoog dus dat moet niet uitmaken.)
    merkte behoorlijk verschil tussen dolby digital dts en linair pcm, toen ik update naar de pana50 had ik ook de nieuwe formaten die al op een aantal blu rays stonden,maar die ik eerst niet kon afspelen, weer een groot verschil.
    Dat werd alleen maar groter met de nieuwe versterker en boxenset die een week later kwamen.
    Ik heb een receiver van Technics met uitsluitend analoge aansluitingen en een 5.1 setje van sony (standaard home cinema set destijds). Een full-hd televisie (panasonic 42"). En ik zoek dus een blu-ray speler waar ik veel plezier ga beleven. Een nieuwe receiver + evt. boxen komt pas in de toekomst dus mijn vraag is en blijft heeft het nut om een bd55 te kopen? zodat ik HD geluid analoog via de receiver naar mijn 5.1 set kan sturen, hoor ik daar veel verschil in? Of is het slimmer om gewoon een goedkopere blu-ray speler te kopen aangezien het verschil in geluid verwaarloosbaar is (ik ben echt geen purist) en ik later daar van kan gaan genieten als ik nu gewoon een goedkopere blu-ray speler koop en later dus hdmi versterker + goede boxen.
    Panasonic TX-P37C10 | PS3 Slim | HDI Dune Base 3.0 | Onkyo 507 | JBL SCS 178

  25. #75

    Standaard

    volgens mij is het wel degelijk hoorbaar bedenk dat mijn eerste setje zonder blu ray ook maar 500 was, je je vraag herhalen hoeft niet was duidelijk
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

Pagina 3 van 24 EersteEerste 123456713 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •