De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Moonraker [Blu-ray Disc]

    Moonraker

    Agent 007 verkent de ruimte, Venetië en Rio de Janeiro om wederom de wereld te redden.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Zeker niet de beste maar Jaws maakt veel goed. Bond blijft leuk om soms de tijd mee te doden...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    Leuke Bondfilm! Komt er zeker in voor een leuk prijsje

  4. #4

    Standaard

    Best vermakelijke film maar zeker geen hoogvlieger uit de Bond reeks, wel mooie locaties zoals Venetie, Rio en de ruimte . Voor mij alleszins een verplichte aanschaf als Bond fan.

  5. #5

    Standaard

    Zo zie je maar weer dat smaken verschillen, want ik vind dit nog steeds één van de leukste! Een lekker in het gehoor liggende score van John Barry, schitterende lokaties en decors en Roger Moore op zijn allercharmantst. Geweldige one-liners en uitstekende sfeer maken het herhaaldelijk weerzien juist regelmatig mogelijk. En de blu-ray is echt geweldig, vooral als je 'm groot beamt.

    Ook leuk dat Arnold Moonraker een hoge waardering geeft, juist omdat deze film door velen als slechtste uit de serie wordt bestempeld, een predikaat die de film gewoonweg niet verdient. Het is leuk entertainment voor het hele gezin, veel humor en vaart. Topbond!

  6. #6

    Standaard

    Zoals ik al eerder zei is het verhaal toch wel een beetje over de top, en daar blijf ik dus bij.
    Bovendien is het duidelijk, nu ik de film nog eens heb bekeken op blu-ray, dat er hier en daar toch iets is fout gelopen in de montage, sommige beelden springen wel op een heel rare manier over.
    Dit zou toch niet mogen in een productie als deze.

    Commentaar 2011:
    Redelijk goede Bond-film, die ik echter wat overdreven vind wat betreft het ruimteavontuur.
    De invloed van Star Wars is duidelijk merkbaar en hoort eigenlijk niet thuis in een spionageverhaal.
    Voor mij is het allemaal een beetje té veel van het goede.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •