Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 91 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Dus niet!
    Alle bestellingen bij cdwow zijn geanuleerd!
    Is dat zo? Ik kreeg vandaag gewoon een update dat er (nog altijd) gewacht wordt op nieuwe voorraad.
    Wij hebben een lichte vertraging gehad van onze leverancier en wij wachten op de bevestiging van de datum wanneer het artikel weer voorradig is voor levering.
    Zodra wij het artikel weer in voorraad hebben op deze datum zullen wij het u meteen toesturen en u een email verzenden om dit te bevestigen.

  2. #27

    Standaard

    Ik hoop het beste voor jou Alexander!

  3. #28

    Standaard

    same here, het is al de 3de keer dat ik hetzelfde bericht krijg

  4. #29

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Ik hoop het beste voor jou Alexander!
    Helaas. Waardeloze service. Ik kreeg van PayPal het bericht dat mijn geld is teruggestort. Van CD-Wow geen enkel bericht verder.

  5. #30

    Standaard

    Gewoon maar even wachten tot de "stormloop" op deze box voorbij is. Dan zal hij wel weer leverbaar worden. De productie zal zeker nog wel door blijven draaien voor deze release
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  6. #31

    Standaard

    Ach, 40 euro was de UK box bij CDWOW en binnen een week in huis...


  7. #32

    Standaard

    Zijn hier meer mensen die BoB blu-ray via de PS3 afspelen? Ik heb mijn PS3 ingesteld op LCPM (i.t.t. bitstream) dus dat zou geen problemen moeten opleveren. Maar ik vind het geluid slecht. Bijna alles gaat over de centerspeaker, ook bijvoorbeeld het bulderen van de vliegtuigmotoren. Gevolg: het geluid klinkt vlak, hoog en overstuurd. Ik ben benieuwd waar dit aan ligt: de PS3, de disc, of is dit normaal?

  8. #33

    Standaard

    Dan staat er vrijwel zeker iets verkeerd ingesteld bij je en/of mankeert er iets aan je horen. Ik gebruik ook de PS3 als blu-ray speler en heb de hele BOB-serie op blu-ray daarop bekeken, en het is een van de betere geluidservaringen die ik tot nu toe ben tegengekomen. Met juist ook een heel breed geluidsbeeld en veel effecten uit de achterste speakers.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  9. #34

    Standaard

    Heb 2 dagen geleden alle delen zitten kijken het geluid is gewoon waanzinig vond de DTS track al goed bij de regio 1 versie maar dit is echt gewoon mooi vind het voor lekker klinken bij bastone lekker hard en veel geknal

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Krizna Bekijk bericht
    Zijn hier meer mensen die BoB blu-ray via de PS3 afspelen? Ik heb mijn PS3 ingesteld op LCPM (i.t.t. bitstream) dus dat zou geen problemen moeten opleveren. Maar ik vind het geluid slecht. Bijna alles gaat over de centerspeaker, ook bijvoorbeeld het bulderen van de vliegtuigmotoren. Gevolg: het geluid klinkt vlak, hoog en overstuurd. Ik ben benieuwd waar dit aan ligt: de PS3, de disc, of is dit normaal?
    Je Dynamic Range Compression staat op ''auto'', deze moet UIT staan!

  11. #36

    Standaard

    Helaas heeft CDWOW deze box nog steeds niet in assortiment
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  12. #37

    Standaard

    Weet iemand wat de afmetingen zijn van de box? Is hij even groot als de DVD tinbox, of is hij qua hoogte gelijk aan Blu-Ray doosjes? Oftewel of hij uitsteekt als hij op de plank staat tussen de Blu-Ray's.

  13. #38

    Standaard

    Eigenlijk dezelfde verhouding met een normale keepcase als bij de DVD versie, dus nagenoeg even hoog als een normaal BD doosje.

  14. #39

    Standaard

    Hallo allemaal,

    heeft de UK versie NL ondertiteling? Zo niet, wie heeft deze wel en is deze gewoon wel te volgen met Engelse ondertiteling?
    --

  15. #40

    Standaard

    De UK versie heeft geen NL ondertiteling helaas. Ik kan niet voor je oordelen of het al dan niet te volgen is met engelse ondertiteling. Ik heb daar persoonlijk nooit zoveel moeite mee.

  16. #41

    Standaard

    Oke, bedankt. Ik heb Band of Brothers Blu-Ray, de UK versie, nieuw besteld voor €18,-. Dat is wel goed toch.
    --

  17. #42

    Standaard

    Mag ik vragen waar je die zo goedkoop heb besteld?

  18. #43

    Standaard

    Ja, bij Amazon.co.uk.
    Niet van een marketplace seller, gewoon van Amazon.co.uk zelf.

    Hier de link:

    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...2882078&sr=8-3
    --

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Mag ik vragen waar je die zo goedkoop heb besteld?
    Ik dacht dat dit niet over prijzen mocht gaan maar enkel over de film en editie?

    Daar hebben we andere onderdelen voor' - jullie woorden

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fonzie Bekijk bericht
    Ik dacht dat dit niet over prijzen mocht gaan maar enkel over de film en editie?

    Daar hebben we andere onderdelen voor' - jullie woorden
    Nu draai je het om he Alleen in de Pricewatch mag alleen een prijs worden genoemd. In andere topics mag jij best de plaats van aanschaf en de prijs noemen.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #46

    Standaard

    Deze mini serie laat je voelen wat een gruwelijke oorlog het was voor de soldaten aan zowel de goede als Duitse kant. Bizar dat je dit als mens door kunt maken. Deze film is niet alleen vermaak maar heeft ook een boodschap, geen oorlog meer! In de film krijg je de indruk dat deze mannen de oorlog ondergaan in plaats dat zij het beleven? Heel veel respect voor de Veteranen!
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    Ja, bij Amazon.co.uk.
    Niet van een marketplace seller, gewoon van Amazon.co.uk zelf.

    Hier de link:

    http://www.amazon.co.uk/Band-Brother...2882078&sr=8-3
    €18 is dus niet helemaal de prijs waarvoor je hem gekocht hebt; met verzendkosten en VAT komt het op £20.38, ofwel €23,95
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    €18 is dus niet helemaal de prijs waarvoor je hem gekocht hebt; met verzendkosten en VAT komt het op £20.38, ofwel €23,95
    De verzendkosten horen niet bij de prijs van de serie zelf. Daarnaast heb ik meerdere dingen tegelijk besteld dus waarom zou je de verzendkosten juist bij de prijs van BoB rekenen en niet bij de anderen? Je betaalt namelijk maar een keer verzendkosten per bestelling bij amazon.co.uk zelf. Bij de marketplace is dat anders. Ook verandert de koers steeds en scheelt het weer een paar centen met jouw berekening nu.
    --

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door roninpacino Bekijk bericht
    De verzendkosten horen niet bij de prijs van de serie zelf. Daarnaast heb ik meerdere dingen tegelijk besteld dus waarom zou je de verzendkosten juist bij de prijs van BoB rekenen en niet bij de anderen? Je betaalt namelijk maar een keer verzendkosten per bestelling bij amazon.co.uk zelf. Bij de marketplace is dat anders. Ook verandert de koers steeds en scheelt het weer een paar centen met jouw berekening nu.
    Je betaalt bij amazon eenmalig 1.39 en verder gewoon 0.39 per item aan verzenden. Daarbij moet je de VAT moet je zeker bij de prijs rekenen.
    Opstelling video/audio: Philips 65OLED803 / Denon AVR-X3500H / Sony UBP-X800 / Yamaha CD-S300 / Pro-Ject Debut II

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Je betaalt bij amazon eenmalig 1.39 en verder gewoon 0.39 per item aan verzenden. Daarbij moet je de VAT moet je zeker bij de prijs rekenen.
    Verzenden is zelfs nog wat duurder.
    Die VAT verhoging geldt alleen als bij staat dat er naar de UK geleverd wordt door amazon's preferred merchant en dat is slechts een VAT verhoging van 1% van het bedrag zonder VAT.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •