Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 91 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Laten we het hier bij laten en weer ontopic gaan over de BR uitgave van Band of Brothers

  2. #52

    Standaard

    bob gevonden op http://hmv.com/hmvweb/displayProduct...;-1&sku=838117

    betrouwbare shop? heeft deze nl subs?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  3. #53

    Standaard

    Kom op skank, kijk even verder op het forum rond.
    Over HMV staat wel wat op de internetwinkelspagina, is de grootste winkelketen in UK betreffende CD, DVD en BD.
    Dan heb je het dus over de UK versie van BOB en daar staat weer genoeg over in het Blu-ay gedeelte en waarschijnlijk ook in dit draadje.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #54
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tja HMV kende 'k ook nog niet, kwestie van ervaring misschien. Maar aan de
    andere kant Pep jij bent ook een halve Brit natuurlijk

    Volgens dvdcompare.net geen NL ondertitels op de UK versie. Ook play.com
    bevestigd dit
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #55

    Standaard

    Dat is dan weer waar, ik ben daar wel eens geweest Maar er is een topic over HMV op het forum, dus er is makkelijk informatie over HMV te vinden en dan vul ik het nog even aan hier.

    Ook het antwoord op de wel of geen ]NL subs is vrij eenvoudig te vinden, vandaar dat ik eigenlijk aangaf dat als er iets meer moeite gedaan wordt het niet gevraagd hoeft te worden.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dat is dan weer waar, ik ben daar wel eens geweest Maar er is een topic over HMV op het forum, dus er is makkelijk informatie over HMV te vinden en dan vul ik het nog even aan hier.

    Ook het antwoord op de wel of geen ]NL subs is vrij eenvoudig te vinden, vandaar dat ik eigenlijk aangaf dat als er iets meer moeite gedaan wordt het niet gevraagd hoeft te worden.
    Mee eens, sommigen kwakken meteen een vraag neer waarvan het antwoord erg makkelijk gevonden kan worden.

    Van de url van skank komt hij binnen één klik bij de help van hmv waarin alles staat....zo moeilijk is dat toch niet?

  7. #57

    Standaard

    was een beetje laks van me idd , i know
    mijn excuses, maar was het beu om geen goedkope versie te vinden met nl subs
    heb dan maar de volle 44 euro betaald deze morgen in mm oostende

    erg benieuwd of deze bluray beter is dan de dvd
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  8. #58

    Standaard

    Ik heb de de Box vanmiddag bij van Leest gekocht voor € 24,99.
    Ben erg benieuwd, de DVD was al indrukwekkend maar als ik alle verhalen zo hoor dan moet dit perfect zijn.
    Eerst de serie gekeken op SBS in 4:3 en dolby surround en daarna op DVD en waarschijnlijk zal ik nu uit gaan komen op .

  9. #59

    Standaard

    Heb gisteren de schitterende tincan/steelbook van deze serie gekregen voor mijn verjaardag. De nieuwste 6-disc release die net een paar weken uit is met nieuwe extra's op elke disc.
    20 euro bij Media Markt en Saturn en ik denk de beste koop ever! Alleen al de tincan is die prijs meer dan waard.

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Franklin1975 Bekijk bericht
    Heb gisteren de schitterende tincan/steelbook van deze serie gekregen voor mijn verjaardag. De nieuwste 6-disc release die net een paar weken uit is met nieuwe extra's op elke disc.
    20 euro bij Media Markt en Saturn en ik denk de beste koop ever! Alleen al de tincan is die prijs meer dan waard.
    Het is alleen een metal case en geen tin En staan er nieuwe extra's op ja? De extra's zijn toch gewoon het zelfde als de eerdere blu-ray release?

  11. #61

    Standaard

    Ja dat dacht ik ook..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #62

    Standaard

    Er staan inderdaad geen nieuwe extra's op. Alleen de verpakking is anders.

  13. #63

    Standaard

    Meesterwerk.

    Een van de beste series maar dan in HD! Zeer aangrijpend en prachtig verteld. Ik moet hem nog op blu ray aanschaffen..

  14. #64

    Standaard

    Ook ik heb hem een tijdje geleden op mogen nemen in mijn collectie.
    Vooral die field guide is super met die oude beelden!,

    Echter jammer dat je dan geen ondertiteling kan selecteren zodat je tegelijkertijd de serie kan volgen.,

    Of kan je dat nog apart instellen (heb ik niet gevonden in ieder geval)

  15. #65

    Standaard

    Zojuist gekocht bij Bol.com voor 19.95 en dan krijg je zo'n prachtige tinnen box. Wow. Nog niet gezien, maar het beeld en geluid is echt overweldigend.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  16. #66

    Standaard

    Voor 20 euro binnengehaald. Fantastische serie in prachtige kleuren en geluid. Een klein smetje. De ned. ondertiteling is wat licht van kleur, waardoor ie bij lichte achtergronden miinder duidelijk wordt. Jammer. Voor de rest een prima reeks!
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Voor 20 euro binnengehaald. Fantastische serie in prachtige kleuren en geluid. Een klein smetje. De ned. ondertiteling is wat licht van kleur, waardoor ie bij lichte achtergronden miinder duidelijk wordt. Jammer. Voor de rest een prima reeks!
    Beetje licht.. de ondertitels zijn toch gewoon "altijd" wit :S dus dan vallen ze sowieso tegen een lichte achtergrond weg.. Daar heb je dan niet alleen bij deze serie last van

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door pjblack Bekijk bericht
    Voor 20 euro binnengehaald. Fantastische serie in prachtige kleuren en geluid. Een klein smetje. De ned. ondertiteling is wat licht van kleur, waardoor ie bij lichte achtergronden miinder duidelijk wordt. Jammer. Voor de rest een prima reeks!
    Ik snap wat je bedoelt. Sommige subs hebben een schaduwrandje of een iets dikkere outline. Je ziet bij blu-rays onderling nog best wat variatie is manier van ondertitelen. Bij BOB viel me dit ook al op. Maar goed, verder idd een fantastische serie en dito uitgave.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  19. #69

    Standaard

    Helemaal mee eens Michael Hamers. Het ene wit is het andere wit niet.
    Move to Movie
    UE55JS8000L 55 Samsung TV


    PANASONIC 4K PLAYER

  20. #70

    Standaard

    ik wil deze aanschaffen, maar is de tincase de nieuwste uitgave? en de beste? kan iemand mij helpen.

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik wil deze aanschaffen, maar is de tincase de nieuwste uitgave? en de beste? kan iemand mij helpen.
    Er is alleen verschil in verpakking, de nieuwe variant zit in een kartonnen doosje. Lijkt mij dus een minder stevige verpakking, maar kan daar zelf niet over oordelen want ik heb de tincase.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HBx2000 Bekijk bericht
    Er is alleen verschil in verpakking, de nieuwe variant zit in een kartonnen doosje. Lijkt mij dus een minder stevige verpakking, maar kan daar zelf niet over oordelen want ik heb de tincase.
    Fout, de her uitgave zit in een tincase!

  23. #73

    Standaard

    ik heb de tincase gehaald, is dit met betere transfer ofzo ?

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    ik heb de tincase gehaald, is dit met betere transfer ofzo ?
    Nee, transfer is sinds de eerste release het zelfde het is puur de verpakking.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Fout, de her uitgave zit in een tincase!
    Volgens mij had de allereerste uitgave dat ook, toen werd het een kartonnen doosje en nu zijn ze dus blijkbaar weer terug bij af.
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •