De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Indies: Koop DVD releases in augustus

    Indies: Koop DVD releases in augustus



    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Ziet er leuk uit, de inhoud van de Golden Earring dvd. En dat mag ook wel...hebben ze zeker wel verdiend!! Hopen dat de beeld- en geluidskwaliteit ook naar behoren is.

  3. #3

    Standaard

    Kijk dat moet een fijne DVD zijn...
    The Golden Earring.

    Ik heb de docu al gezien, werd ooit uitgezonden op NED 3.
    Dat gaat dus zeker geld kosten

    HC

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Ik hoop dat het allemaal echte 5.1 tracks zijn niet van die neppe (jullie weten welke ik bedoel) gewoon 2.0 DD geluid door de decoder met een slecht resultaat

  6. #6

    Standaard

    He he....weet ik eindelijk wat dit gaat worden van de Golden Earring. Vooral het "16:9 - geschikt voor alle beeldformaten" stelt mij zeeeeer tevreden .
    Ik kijk wel wattie kost, want een goeie docu is nooit weg natuurlijk.

  7. #7

    Standaard Waarom?

    Jullie denken vast: "waarom wil een jongen van 14 jaar een Golden Earring dvd?" Nou het is niet echt m'n favo muziek soort maar ik ben een enorme fan van Dick Maas die bijna alle clips van the G.E. heeft gemaakt en die zijn geweldig dus daarom MOET ik deze dvd hebben.

  8. #8

    Standaard

    Ook een jongen van 14 kan van deze geweldige muziek houden hoor...
    Dat is de kracht van de Earring. Als je bij optredens gaat kijken loopt daar jong en oud..

    Maar ik vrees dat ik je teleur moet stellen. Don't stop the show is een docu over de Earring. Er worden bij mijn weten geen complete videoclips getoond.
    Ik geloof dat er een DVD is of komt met de clips van de Earring, daar heb je dan meer aan.

    Greetz HC

  9. #9

    Standaard

    De film Escape to grizzly mountain
    die ga ik waarschijnlijk kopen maar dan moet het beeld niet steeds om de haverlkap stilstaa nnet zoals in de film the man without a face

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •