De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Within Temptation - Black Symphony [Blu-ray Disc]

    Within Temptation - Black Symphony

    Zeer verzorgde HD uitgave van een prachtige show van metalband met symfonieorkest

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    De show samen met een maat bezocht en enorm genoten. Omdat de DVD eerder verkrijgbaar was deze samen met die maat bekeken via PS3 op mijn Sony full HD 40 inch. Zag er allemaal prachtig uit. Later zelf de BR gekocht. Ook prachtig. Ben doorgaans lyrisch over BR maar verschil in kwaliteit viel mij hier toch tegen. Had eigenlijk net zo goed de DVD kunnen kopen.

  3. #3

    Standaard

    Zeer geslaagde release, goed verzorgde BD en beeld maar vooral het geluid zijn werkelijk top!
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  4. #4

    Standaard

    Beste Concertregistratie , die ik tot nu toe heb gezien, en gehoort!

    En een " Neerlands product" waar we zuinig en trots op moeten zijn.

    groet peterr
    It`s life Jim...But not as We know it

  5. #5

    Standaard

    Sluit me aan bij beide vorige reacties. Dit is 1 van mijn referentie blu-rays (heb bijna 500 titels!), de in de review gegeven scores voor beeld en geluid vallen me dus wat tegen. Wat mij betreft een "Topper!"...

  6. #6

    Standaard

    Super concert en een super Blu-ray Disc uitgave. Zeker een topper!!!!

  7. #7

    Standaard

    Een fraaie Blu-ray Disc set met Black Symphony als verplichte kost voor de fans.
    Zelf vond ik de muziek van WT altijd wel "wat hebben", en heb de BR eigenlijk als blinde aankoop gekocht.
    Nu ruim 2 weken verder ben ik om, dit is een fantastische uitgave van een denderend concert.
    De combi van WT met het Metropole orkest is heerlijk, het orkest word prachtig weergegeven over de rearspeakers, de band zelf over de fronts en de stem van Sharon over de Centerspeaker.

    Enige minpuntje is toch wel het beeld bij zommige close-ups, dit is soms verre van scherp.

    Zelf ben ik nu helemaal om, en zoals omschreven is WT een band die zich inmiddels bewezen heeft en laat zien dat ze een daverende show neer kunnen zetten voor een groot (en klein) publiek.
    Het is niet alleen verplichte kost voor de fans, maar ook voor alle muziekliefhebbers die graag een goedverzorgde concertregistratie op dvd/Blu-Ray mogen zien.

    Ik ben zelf groot fan van "Acda en de Munnik" en heb ook erg genoten van hun optreden met het Metropole orkest, alleen is deze nooit op dvd uitgekomen , gelukkig is er wel een cd van uitgebracht (jammer genoeg niet met allen nummers die ze die avond gespeeld hebben.

  8. #8

    Standaard

    het schijn samen met rush snakes and arrows een van de mooiste concert registraties op blu ray te zijn
    kom op meer concerten op blu ray
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    het schijn samen met rush snakes and arrows een van de mooiste concert registraties op blu ray te zijn
    kom op meer concerten op blu ray
    even off-topic dan: Kijk eens naar de BluRay van The Police: Certifiable. Live in Buenos Aires. Die jongens zijn het zeker nog niet verleerd. Het geluid is wmb wel erg op de muziek gebaseerd. Je hoort dus niet heel erg veel publiek hossen in de achtergrond. Dit puur ter info. De disc is er niet beter of slechter om.

    On-topic: WT is voor mij altijd een twijfelaar geweest. Nooit echt fan van de goth-scene geweest en WT schuurt daar op zijn minst toch tegenaan. Met hier en daar een nummer dat mij misschien kan bekoren zeker geen MUST buy voor mij dus.

    Nog ff Off-Topic: Rond de kerst nog wel de Wit Licht registratie van Marco Borsato op TV gezien. Dit zag er ook zeker Prachtig uit. Maar ook hier hoef ik niet een heel concert van te zien. Weet overigens niet of die op BR te krijgen is.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    On-topic: WT is voor mij altijd een twijfelaar geweest. Nooit echt fan van de goth-scene geweest en WT schuurt daar op zijn minst toch tegenaan. Met hier en daar een nummer dat mij misschien kan bekoren zeker geen MUST buy voor mij dus.
    Ook voor mij was het een twijfelaar omdat ik net als jij niets heb met de goth-scene, ik ben blij dat ik hem heb aangeschaft, en er zitten ook nummers bij die mij niet echt lekker liggen.

  11. #11

    Standaard

    genieten dit zowel de rustige balades als het harde werk
    subliem
    die gaan we vaak draaien
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  12. #12

    Standaard

    Voor een app my movies heb ik deze blu-ray toegevoegd. Omdat ik dacht dat het uit nederland kwam, volgens hun kwam de cover uit duitsland of zwitserland. Kan dat kloppen?
    Blu-ray = Future

  13. #13

    Standaard

    erg goed concert , zeer zeker een aanrader ( leuk met 8.1 (stereo en home cinema dts/neo music ) , inderdaad de jurken zijn prachtig op de mooie sharon en zingen kunnen ze als de beste een van de faforieten bij mij

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denonfreaker Bekijk bericht
    erg goed concert , zeer zeker een aanrader ( leuk met 8.1 (stereo en home cinema dts/neo music ) , inderdaad de jurken zijn prachtig op de mooie sharon en zingen kunnen ze als de beste een van de faforieten bij mij
    Nog steeds een van de weinige muziek Blu-ray's die ik nog wel eens afspeel. Blijft inderdaad een geweldig concert.

    (@Denonfreaker: lees ook even de FAQ van het forum door en dan met name de Avatar-afbeeldingen )
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •