De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.

Discussie: Panasonic BD-35

  1. #1

    Talking Panasonic BD-35

    Ik had onlangs een folder van de mediamarkt gekregen, met daarin allerlei leuke acties waaronder de bd-35 van panasonic voor 250 euro. Die prijs was al aardig maar we zijn immers Nederlanders dus het kan goedkoper

    Ik ging maar eens bij de bcc.nl kijken of ze die blu-ray speler hadden. Jahoor voor 350 euro!! Dus ik dacht mooi want every day low prices en een klein beetje service bij bcc is altijd wel handig. Ziet u ergens anders het zelfde product goedkoper krijgt u het verschil + 25 % van het verschil.

    Dus ik was gister naar de bcc in pumerend zei tegen zo;n verkoper ik wil die speler en dan wil ik gelijk de prijs aangepast hebebn want ik weet waar die goedkoper is. Liet de mediamarkt folder zien. Reactie verkoper = priceless

    Kortom een mooie speler voor 227 euro :P
    Laatst aangepast door Roy de Jong : 23-12-2008 om 09:41

  2. #2

    Standaard

    Goede tip!

    Vanavond hetzelfde gedaan alleen dan met de S350. Voor 239 mee gekregen . Voucher voor de 6 gratis films wordt nagestuurd.

    Maar er was een mooie verrassing! Je krijgt nog 4 Warner blu-rays naar keuze gratis! 3 gelijk meenemen 1 via de take 3 get 4 site bestellen. Ze zijn wel alleen vergeten de vouchers erbij te stoppen. Morgen maar bellen.

  3. #3

    Standaard

    Heb de Pana DMP-BD35 voor € 299,- bij MM Zoetermeer gehaald (was daar toevallig), bij MM Rijswijk was ie € 317,-. Had uiteraard hiermee naar de BCC kunnen gaan...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  4. #4

    Standaard

    MM Amsterdam-arena stond ie vorige week voor €269,-

  5. #5

    Standaard

    Roy weet je toevallig ook hoeveel de BD55 kost?
    | DVD: 502 | HD-DVD: 48 | Blu-ray: 80| Samsung 50f6650| Pioneer VSX-919AH | LG BD370 | Toshiba HD-EP35 | Q-acoustics Q7000| Thatcable, Oehlbach en Monster

  6. #6

    Standaard

    De BD35 nu bij Foka.nl voor €255,00 inclusief verzenden.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •