Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 80 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Dark Knight, The [Blu-ray Disc]

    Dark Knight, The

    Fantastisch vervolg op Batman Begins met behoud van IMAX scènes in super HD kwaliteit.

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Een review waar ik het geheel mee eens ben
    Het switchen naar de IMAX scenes viel mij zowat totaal niet op. En dat was tijdens mijn 2e kijkbeurt! Ik had eerst de non imax versie gedownload, en daarna eentje met deze scenes. Ik wist het dus, maar opnieuw werd ik zo in de film gezogen, dat het mij 1x opviel.

    Mijn Blu-ray met Batpod is alvast onderweg!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  3. #3

    Standaard

    Ik vind dat de extra's nog een beetje meer hadden mogen zijn. Maar zeker een koopwaardige uitgave, alleszins, steengoeie film!!!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #4

    Standaard

    Waarom is de dvd versie 6 minuten korter?

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Waarom is de dvd versie 6 minuten korter?
    de vier procent versnelling, zoals die bij PAL DVD’s wordt toegepast

  6. #6

    Standaard

    hé! Er staat een verwijzing naar Van Leest? Is dat nu een nwe sponsor van dvd.nl?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  7. #7

    Standaard

    Heb hem van de week gezien op Bluray, werkelijk geniaal weer, goede recensie waar ik het totaal mee eens ben!

  8. #8

    Standaard

    Elk van de vijf Blu-ray Disc schijven met de tien afleveringen is een 50 GB double layer disc.
    Eh?
    "God schmod. I want my monkey man!"

    Mijn Schijfjes

  9. #9

    Standaard

    ja daar kom ik weer, maar mn dropouts zijn nog steeds niet weg:sad:

    en ga niet voor 1 titel een andere versterker halen (je zou het haast doen voor deze ).

    kan nu ffe niet van deze film genieten

  10. #10

    Standaard

    We weten het nu wel, rollo.
    Je hebt 'm optisch aangesloten he?
    Zoek een goede tulpkabel en sluit je speler coaxiaal aan.
    Hopelijk helpt dat.

  11. #11

    Standaard

    Hoe dan ook: het is inhoudelijk zeker een betere film dan Batman Begins, en die was ook al niet slecht... De films van Burton en Schumacher bevinden zich daar ergens ver in de diepte onder. Zij zijn er nooit in geslaagd om de complexe psyche van Batman te schetsen, in hun versie is Batman gewoon een miljonair-weldoener, die goed doet tot op het vervelende af. Christian Bale is daarentegen zelf randpsychotisch.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  12. #12

    Standaard

    Werner (en/of anderen), ik heb nooit een Batman film gezien (hoe is 't mogelijk hè) en heb nu The Dark Knight besteld.
    Welke raad je me aan om de serie in blu te completeren?
    Alvast bedankt!
    Barend

  13. #13

    Standaard

    Als eerste zou ik dan Batman Begins kopen en kijken. Die twee sluiten perfect op elkaar aan.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Heb de hele film nog niet gezien maar voel me net een klein kind om deze te kijken, zo veel verwachten heb ik er van.

    Mijn nieuwe HT is onderweg dus van de week eindelijk is gaan kijken.
    What ?

  16. #16

    Standaard

    Een maand of wat geleden Batman Begins nog op dvd gezien, maar ik kon me niet inhouden en heb samen met de The Dark Knight toch ook de Blu-Ray besteld van Batman Begins.

    Het is inderdaad aan te raden om deze achter elkaar te kijken.
    Send a maniac to catch a maniac...

  17. #17

    Standaard

    "De beide Blu-ray Discs zijn verpakt in een fraai ogende Blu-ray Disc Steelbook verpakking"

    Ehh , hoezo fraai ogend, klote steelbooks

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    "De beide Blu-ray Discs zijn verpakt in een fraai ogende Blu-ray Disc Steelbook verpakking"

    Ehh , hoezo fraai ogend, klote steelbooks
    dat vinden ze zelf waarschijnlijk ook, maar het woordje fraai moet nu eenmaal in een recensie voorkomen op dvd.nl....ik heb in ieder geval nog geen recensie gelezen zonder dat woord
    i am possessed by all that is evil
    the dead of your god, i demand
    i spit at the virgin you worship
    and sit at lord Satan's left hand

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Brasse Bekijk bericht
    de vier procent versnelling, zoals die bij PAL DVD’s wordt toegepast
    Is de DVD dan niet PAL?

  20. #20

    Standaard

    Tuurlijk.
    Als iets SNELLER gaat, duurt het KORTER, da's logisch.
    De PAL DVD gaat SNELLER, dus...

  21. #21

    Standaard

    DVD hoeft natuurlijk niet persé PAL te zijn, Regio 1 DVD's zijn NTSC.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Ook dat klopt, maar we hebben het over de NL uitgave, niet over de USA Never The Same Color uitgave.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door McMurphy Bekijk bericht
    "De beide Blu-ray Discs zijn verpakt in een fraai ogende Blu-ray Disc Steelbook verpakking"

    Ehh , hoezo fraai ogend, klote steelbooks
    Heb de UK-uitgave. Stukke beter

  24. #24

    Standaard

    Me too, in een boxset met Batman Begins erbij.

  25. #25

    Standaard

    Ik vind Steelbooks juist net even wat mooier dan die plastic hoesjes.
    En de keepcases zijn de laatste jaren echt slecht geworden door de hoge olieprijzen. Die doosjes werden steeds dunner. Hopelijk komt daar nu weer verandering in.

    En dat steelbooks sneller beschadigingen oplopen... dat klopt inderdaad. Maar als je er "normaal" mee omgaat is er niets aan de hand. Heb hier aardig wat steelbooks en metalpaks staan in nieuwstaat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik ze ook nooit uitleen (heb ik sowieso een hekel aan).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

Pagina 1 van 4 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •