Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 80 van 80 worden weergegeven.
  1. #76
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Filmkwaliteit is als mode!

    Je door iemand anders laten wijsmaken wat jij mooi hoort te vinden!
    Ja dag..., dat maak ik lekker zelf wel uit
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  2. #77

    Standaard

    Er wordt nog één ding vergeten voor een goede box office vergelijking. Tegenwoordig zijn er meer mensen op de aarde, die van een film kunnen genieten in veel meer bioscopen waar ze ook meer voor betalen. De films in deze top 10 zijn allemaal recente films. Als we de klok nu eens 31 jaar terug draaien, dan denk ik toch echt dat de eerste Star Wars het beter had gedaan qua opbrengsten dan The Phantom Menace.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  3. #78

    Standaard

    Je moet de Box Office ook naar inflatie (of aantal verkochte tickets) rangschikken. Dan staat Gone With The Wind nog altijd op 1, en die is zeventig jaar oud. Star Wars staat nog altijd op 2. Star Wars Episode 1 staat op plaats 19. Kijk hier voor die lijst.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BrianB Bekijk bericht
    Je moet de Box Office ook naar inflatie (of aantal verkochte tickets) rangschikken. Dan staat Gone With The Wind nog altijd op 1, en die is zeventig jaar oud. Star Wars staat nog altijd op 2. Star Wars Episode 1 staat op plaats 19. Kijk hier voor die lijst.
    Dat is een interessant lijstje en denk ik de enige echte vergelijking als je de kwaliteit van een film beoordeeld naar de opbrengst.
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  5. #80

    Standaard

    Opnieuw bekeken op blu-ray, en heb niets toe te voegen aan mijn eerdere commentaar.
    Fantastische film !!

    Commentaar 2008:
    Wederom een prima film van Christopher Nolan, die hiermee bewijst dat hij de geknipte regisseur is voor de Batman-films.
    De prent zit weer boordevol actie, maar ook heeft de film een zeer goed scenario, beter dan bij de eerste (nieuwe) Batman film.
    Christian Bale, Gary Oldman, Michael Caine en Morgan Freeman zijn net als in de eerste film wederom prachtig in hun rollen.
    Maar de rol in deze film is toch wel 'The Joker', gespeeld door Heath Ledger. Ik dacht dat met de eerste Joker, toen vertolkt door Jack Nicholson, het niemand beter zou kunnen, maar dat is dus buiten Ledger gerekend. Hij is werkelijk subliem in deze rol, als hij hier niet een Oscar voor krijgt dan weet ik het echt niet meer.
    Zoals iedereen wel weet zal dat dan wel postuum moeten gebeuren, want Heath Ledger overleed begin dit jaar (2008).
    Maar één ding weet ik nu wel zeker, niemand zal hem dit ooit nadoen, werkelijk prachtig wat hij hier liet zien. Het is des te jammer dat we nooit meer van Ledger's prachtprestaties zullen zien.
    Over de film verder: ook de special effects zijn naar goede gewoonte prachtig en de donkere sfeer die zo typisch is voor de Batman-verhalen hangt nu ook weer over de ganse film.
    Kortom, een pracht van een film waar je ruim meer dan 2 uur van kan genieten, en dubbel en dik een 5 sterren waard, maar die konden zelfs alleen al op Ledger's naam worden geschreven.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •