Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 109 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    philips geeft weinig tot nooit prijs wat er in zit.
    Ik ben in de menus nog geen veranderingen aan opties tegen gekomen.

    ook is het probleem van "vergeten" welke ingang geselecteerd stond niet opgelost.
    Dus nog steeds vergeet hij of je analoge tv keek, een usb stickie opende of dat je blu ray keek, als je hem met de afstandsbedienig hebt uit en weer aangezet.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #27

    Standaard Goedkoopste aanbieding 42PES0001D

    Op dit moment in aanbieding bij Wehkamp voor € 1.299 + € 8 verw bijdrage + € 25 bezorgkosten.
    Wordt ie netjes thuisbezorgd. Er is wel een levertijd van 4 weken, maar je hebt dan nog de tijd om naar een nog goedkopere aanbieding te kijken. Afbestellen kan dan altijd nog en dat doet Wehkamp liever dan de LCD leveren en een paar dagen later weer ophalen.
    (Je kunt altijd als consument binnen 8 dagen een aankoop terugbrengen, zelfs zonder opgaaf van reden).

  3. #28

    Standaard

    Philips geeft meestal na een poosje bij een van de modellen prij wat er veranderd is. Het is soms alleen zoeken en wachten.

    Voor de PES geldt:

    Q591E_0.94.0.0
    • audio issue solved when switching between HDMI sources.
    • Optimalisation Audio SPDIF for HTS3367

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr_Parker Bekijk bericht
    ...Voor de PES geldt:
    Q591E_0.94.0.0
    • audio issue solved when switching between HDMI sources.
    • Optimalisation Audio SPDIF for HTS3367
    Hey mr Parker ik ben benieuwd naar waar je deze info vind?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #30

    Standaard

    Zeer regelmatig komt enkele dagen na de firmware update bij een van de betrokken modellen opeens een "nieuwe" versie van de instructie hoe je de tv moet updaten in het engels. Het ...._fur_eng.pdf bestand. Deze is dan afwijkend in grote ten op zichte van de andere talen. Na het verhaal over hoe up te daten staat dan wat er veranderd is bij elke versie. Zoals je kunt zien bij de 42pes0001D is de software gelijk aan die van de 9803, er is bij een van de firmwares immers specifiek iets voor dat model aangepast wat bij de andere niet van toepassing is.

    Toevallig is dat dit keer bij de 42PES0001D/10, en ook bij de H versie, het geval. Dit keer is het zelfs bij haast alle modellen het geval, maar dat is lang niet altijd het geval. Het is dan ook noodzaak om te weten welke modellen dezelfde software gebruiken.
    Er is ook ergens een website waar iemand de aanpassingen iedere keer bij houdt en waar je tevens de oude firmwares kunt vinden voor een eventuele downgrade als je er niet te vreden over bent, maar die site weet ik zo niet meer. Zou ik ook weer moeten zoeken.

  6. #31

    Standaard

    Heb ook een raar probleem. Als ik van een HD kanaal (Ziggo) schakel naar een niet-HD kanaal, dan verdwijnt het geluid. Alleen het HD geluid doet het dan nog (dus het geluid op HD kanalen). Ik moet dan de TV uit en weer aandoen om ook op gewone (lees: niet HD) kanalen geluid te hebben. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen?

  7. #32

    Standaard

    probeer eens om alleen je settopbox uit en aan te zetten ipv je tv zodat we kunnen uitsluiten of het je tv of je ziggo kast is. Het klinkt namelijk als een bekend hd settopbox probleem.
    doordat je met het aan en uitzetten van je tv een nieuwe handshake (hdmi) aangaat kan jouw oplossing wel werken maar niet persee de bron van het probleem zijn.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #33

    Standaard

    Heb het geprobeerd, alleen de ziggo-box uitschakelen, maar dat werkt niet. Lijkt toch een TV probleem te zijn. Ga de firmware upgrade uitvoeren, hopen dat dat werkt.

  9. #34

    Standaard

    ben benieuwd (.94 is de recentste versie)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #35

    Standaard

    Heb de software upgrade uitgevoerd en dat lijkt te werken. Heb een paar keer heen en weer gezapt tussen HD en 'gewone' digitale TV (en dus ook 'gewoon' geluid) en alles bleef het doen. Mocht er verandering in komen laat ik het hier even weten voor mensen die dit probleem wellicht in de toekomst tegen kunnen komen.

    Bedankt voor je hulp!

  11. #36

    Standaard

    Is het zo dat wanneer je een update uitvoert, alle instellingen kwijt bent of blijven alle
    instellingen gewoon bewaard ?
    Laatst aangepast door fransie : 28-07-2009 om 19:03

  12. #37

    Standaard

    Firmware Upgrade - Software, Version: 000.097.000.000 Nederlands
    Zip-bestand (26.35 MB), 2009-08-26

    bron: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...=Link_Software
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  13. #38

    Standaard

    Firmware Upgrade - Software, Versie: 000.098.000.000 Nederlands
    Zip-bestand (26.35 MB), 2009-09-08

    bron: http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...=Link_Software
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #39

    Standaard

    Sinds de installatie van 000.098.000.000 krijg ik men tv niet meer aan met mijn Harmony remote. Ik moet de TV dan uit en aan zetten via de knop opzij.
    Dan werkt het af een aanzetten weer, maar na een tijdje niet meer.
    PS:Ik vermoed dat de Harmony er niets mee te maken heeft. Voor de zekerheid probeer ik het morgen met de standaard afstandsbediening.

    Heeft iemand dit probleem ook?

  15. #40

    Standaard

    ik heb dat mijn geluid om de (ongeveer) 5 minuten even een seconde wegvalt.
    maar heb nog niet uitgesloten of het bij blu ray ook zo is, dus zou best goed een upc-hd dingetje kunnen zijn.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #41

    Standaard

    Heeft iemand nog 000.097.000.000 ergens?
    Zou die graag terugplaatsen.

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    ik heb dat mijn geluid om de (ongeveer) 5 minuten even een seconde wegvalt.
    maar heb nog niet uitgesloten of het bij blu ray ook zo is, dus zou best goed een upc-hd dingetje kunnen zijn.
    Da's toevallig, of ook weer niet...............
    Ik heb hier ook last van met de PES i.c.m. m'n upc hd box.
    Op de hd kanalen Ned 1,2,3 heb ik zo nu en dan een hick up in het geluid en dan vooral op Ned 3 bij voetbal uitzendingen.
    Dvd's en blu-ray's spelen perfect dus heb 't idee dat dit aan upc ligt.

    Ander vraagje.
    Zijn alle 3 de HDMI ingangen op de PES identiek en maakt het uit welke bron je op 1 van de 3 HDMI ingangen aansluit ?
    In de handleiding staat bijvoorbeeld dat HDMI ingang 1 en 2 voor blu ray speler of HD ontvanger geschikt is.
    Bij HDMI 3 staat alleen ''HDMI ingang"
    Laatst aangepast door fransie : 17-09-2009 om 17:16

  18. #43

    Standaard

    mijn blu ray speler zit toevallig in hdmi ingang nummer 3 en doet het perfect,
    dus ik sluit niet uit dat er verschillen zouden kunnen zijn, maar volgens mij niet.
    Als je ook via de wizard je blu ray aansluit kun je gewoon 3 selecteren.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door redcap Bekijk bericht
    Heeft iemand nog 000.097.000.000 ergens?
    Zou die graag terugplaatsen.
    nee heb hem niet, sorry, maar:
    ik ben hel erg benieuwd waarom?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door fransie Bekijk bericht
    Zijn alle 3 de HDMI ingangen op de PES identiek en maakt het uit welke bron je op 1 van de 3 HDMI ingangen aansluit ?
    In de handleiding staat bijvoorbeeld dat HDMI ingang 1 en 2 voor blu ray speler of HD ontvanger geschikt is.
    Bij HDMI 3 staat alleen ''HDMI ingang"
    Bij HDMI 3 kun je er waarschijnlijk ook voor kiezen om het geluid op een andere aansluiting aan te bieden. Dit is handig als de bron beschikt over een HDMI 1.0 uitgang, dus zonder geluid.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  21. #46

    Standaard VERSIE .97 terug als nieuwste firmware!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door redcap Bekijk bericht
    Heeft iemand nog 000.097.000.000 ergens?
    Zou die graag terugplaatsen.
    U vraagt wij draaien zal Philips gedacht hebben?
    Nee waarschijnlijk komen ze er op terug en is 0.98 niet goed geweest, want versie 0.97 wordt weer als recentste aangeboden op hun site.
    http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/d...=Link_Software
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #47

    Standaard

    Ik heb op de 42pes0001D/10 steeds last dat het beeld even zwart wordt (1a2 sec).
    En dat soms een maal en dan weer meerderen keren als je een andere keer kijkt.
    Wie heeft hier ook last van en wat kan je er eventueel aan doen.

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door dick w Bekijk bericht
    Ik heb op de 42pes0001D/10 steeds last dat het beeld even zwart wordt (1a2 sec).
    En dat soms een maal en dan weer meerderen keren als je een andere keer kijkt.
    Wie heeft hier ook last van en wat kan je er eventueel aan doen.
    Welkom op dit forum dick w.

    Het kan bij het kijken naar bepaalde BD's voor komen dat het beeld af en toe even wegvalt. Dit zou dan door de HDCP komen of een fout die veroorzaakt worden door de automatische synchronisatie van beeld en geluid of het door de receiver laten herhalen van de signalen.

    Over het algemeen is het dus afhankelijk van de BD en dus niet van de apparatuur.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 29-09-2009 om 09:39
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  24. #49

    Standaard philips 42pes0001d/10

    Ik heb niets op de philips 42pesooo1d/10 aangesloten.
    Het is dus puur de tv die het zwarte beeld geeft.
    Soms zelfs met een raar geluid in de boxen.
    Philips heeft nog geen antwoordt hebben nieuwe kabel gestuurd
    maar dat helpt niet want volgen philips waren de eerste serie niet goed.

  25. #50

    Standaard

    In dat geval is het dus een defekt en zul je moeten kijken of je aanspraak kunt maken op de garantie. Neem daarom contakt op met de winkel waar je deze gekocht hebt. Deze moet dan overleggen met jou en Philips wat er met de TV moet gebeuren.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

Pagina 2 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •