Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 56 van 56 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Kan iemand mij uitleggen waarom Philip Seymour Hoffman genomineerd stond als bijrol? Was toch echt een hoofdrol wat hij speelde.
    Nee dat was Meryl Streep.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Iedereen heeft het erover dat het zo mooi is dat Ledger voor zijn laatste film een oscar heeft gewonnen, maar zijn laatste film moet nog uitkomen.
    Dus tot die tijd is The Dark Knight zijn laatste :wink:. Maar begrijp wat je bedoelt.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Iedereen heeft het erover dat het zo mooi is dat Ledger voor zijn laatste film een oscar heeft gewonnen, maar zijn laatste film moet nog uitkomen.
    Ik denk dat iedereen het als zijn laatste film beschouwt omdat het de laatste film is die hij helemaal heeft kunnen afwerken. The Imaginarium Of Doctor Parnassus was nog verre van volledig gefilmd toen hij overleed, en daarom hebben ze de film wat aangepast en hebben Johnny Depp, Jude Law en Colin Farrell als soort van eerbetoon de hoofdrol van Heath overgenomen voor de scenes die men nog niet gefilmd had.

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door deTuinman Bekijk bericht
    Nee dat was Meryl Streep.
    Ja, samen met Philip Seymour Hoffman. Het is wel vaker zo dat hoofdrollen in de bijrollen categorie genomineerd worden, Catherine Zeta Jones bijvoorbeeld een paar jaar terug. Ik snap dat niet zo goed.

  5. #55

    Standaard

    De opening was meesterlijk en het 'The Musical is back' vond ik geweldig. Nooit gedacht dat Jackman zo kon entertainen. Enkel jammer dat hij enorm weinig aan het woord was. Ben blij dat ik deze niet live heb gezien. De speeches gingen zo veel vlotter...
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  6. #56
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2003
    Woonplaats
    The Dutch mountains

    Standaard

    Samen met de vrouw in twee delen gekeken en was erg onder de indruk van Hugh Jackman, een goede presentator en een buitengewone goede entertainer. Zijn openingact en de musicalact samen met Beyonce was excellent.

    Gewoon degelijk entertainment zoals de Oscar show altijd al is.
    "How inappropriate to call this planet Earth, when clearly it is Ocean." Arthur C. Clarke

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •