Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste
De resultaten 251 tot 275 van 1327 worden weergegeven.
  1. #251

    Standaard

    en ik hoop dat tegen die tijd het publieke bestel ook eens een hervorming ondergaat.
    niet meer allemaal geldverslindende omroepen die ieder voor zich een heel bestuur,
    techniek en allerlei andere dingen hebben die elkaars wiel telkens opnieuw uitvinden en in van alles overlappen of driedubbelop doen.
    Dat kan veel beter en de voorbeelden zijn in veel buurlanden te vinden. (sorry dat dit even enorm off topic was)
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #252

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    31 Maart 2012?
    Ja dan is het niet meer nodig want dan is de wereld vergaan, zegt men!!!
    21 december 2012 als ik het goed heb.

  3. #253

    Standaard

    Het viel mij gisteravond op dat Grey's Anatomy op Net5 in HD was te zien. Heb Ziggo als kabelaar.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  4. #254

    Standaard


    Als volgend jaar het themakanalen pakket verdwijnt zal canal digitaal hun HD pakket halveren in prijs naar 5 euro per maand.
    even beetje off topic: Ook zal nog voor de kerst de firmware update voor 1080i beeld voor de canal digitaal hd ontvanger er zijn.
    Dit ipv het in basis (technisch betere) 720P.(uiteraard afhankelijk van het bronmateriaal.)
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2666 , http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2667
    Laatst aangepast door johanhoitink : 08-12-2009 om 18:59
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #255
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht

    Dit ipv het in basis (technisch betere) 720P.(uiteraard afhankelijk van het bronmateriaal.)
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2666 , http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2667
    ....., en afhankelijk van het scherm en de mogelijkheid om de volledige resolutie één op één weer te geven.
    720p is weliswaar progressief, maar moet op alle schermen worden gescaled!
    Van 1280x720 naar 1360X 768, of naar 1920x1080.
    Gaat er vooral om dat men de originele resolutie weergeeft, zei het 1080i of 720p , en niet een eigen up/downscaling!

    Ook even beetje off topic
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 08-12-2009 om 19:50
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #256

    Standaard

    ik melde "ipv" en dat was ook niet helemaal correct, want ze hebben na die nieuwe firmware natuurlijk keus uit beide.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #257

    Standaard

    Even een vraag aan mensen die ook HD kijken via CAIW, Ik heb zins afgelopen vrijdag een Humax IRHD-5000c en de HD zenders deden het eerste instantie goed. Op vrijdag avond gaven de meeste ineens een probleem, bijvoorbeeld twee HD zenders door elkaar. Ik heb op zaterdag de kabel tussen het Humax een wanddoos vervangen en daarmee leken alle problemen de wereld uit. Maar gisteren avond deden alleen Nederland 1 en eurosport het goed in HD. De rest had wel één van deze twee zenders er door heen. Maar ik heb zonet bij thuiskomst weer gegeken en nu werkt alles weer. Nu is mijn vraag is dit iets wat ligt bij CAIW, of te wel is dit bekend verschijnsel, of moet ik het zoeken in de kabel die loopt van mijn meterkast naar de wanddoos?

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    Even een vraag aan mensen die ook HD kijken via CAIW, Ik heb zins afgelopen vrijdag een Humax IRHD-5000c en de HD zenders deden het eerste instantie goed. Op vrijdag avond gaven de meeste ineens een probleem, bijvoorbeeld twee HD zenders door elkaar. Ik heb op zaterdag de kabel tussen het Humax een wanddoos vervangen en daarmee leken alle problemen de wereld uit. Maar gisteren avond deden alleen Nederland 1 en eurosport het goed in HD. De rest had wel één van deze twee zenders er door heen. Maar ik heb zonet bij thuiskomst weer gegeken en nu werkt alles weer. Nu is mijn vraag is dit iets wat ligt bij CAIW, of te wel is dit bekend verschijnsel, of moet ik het zoeken in de kabel die loopt van mijn meterkast naar de wanddoos?
    Ik kijk ook naar HD via Caiway, maar via een ingebouwde decoder in de tv. Ik heb geen probleem gezien de afgelopen dagen, zoals jij hier vermeld.
    Ik weet niet waar jij woont, ikzelf in Schiedam, misschien was het een plaatselijk probleem.

  9. #259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door suedje Bekijk bericht
    Ik kijk ook naar HD via Caiway, maar via een ingebouwde decoder in de tv. Ik heb geen probleem gezien de afgelopen dagen, zoals jij hier vermeld.
    Ik weet niet waar jij woont, ikzelf in Schiedam, misschien was het een plaatselijk probleem.
    Ik woon in Gouda maar ik heb geen vrienden of familie die al zover zijn met HD en zo om het even te checken. Wat ik wel kan doen is om te zorgen dat de aansluiting naar de slaapkamer het weer doet dat is een aparte kabel die loopt vanuit de meterkast. Het probleem is dat ik de kabel heb los getroken uit de wanddoos. Deze hing namelijk al uit de muur toen ik dus maandag wilde testen maar ik trok te hard aan de kabel. Ik hoop van het weekend als mijn rug weer wat beter is.

  10. #260

    Standaard

    beste homernt en suedje, dit gaat iets te veel off topic, liever even in ander of nieuw topic.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #261

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door homernt Bekijk bericht
    21 december 2012 als ik het goed heb.
    Tenminste een iemand die zijn huiswerk gedaan heeft
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  12. #262

    Standaard

    Deze week zie ik wat reclame van Tele2 voorbijkomen voor hun HD pakket. Weet iemand de HD zenders die daar in zitten? Hun site is daar niet echt duidelijk in.

    Het standaard pakket is minder, maar een leuk HDpakket moet dat wel weer goedmaken hopelijk

  13. #263

    Standaard


    Canal Digitaal heeft met RTL Nederland een deal om RTL4HD nog dit jaar door in hun HD-pakket op te nemen. Wie weet zelfs voor de kerst!
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2710
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  14. #264

    Standaard


    Een pers-presentatie van UPC bracht gisteren niets concreets, maar wel wat voornemens voor het nieuwe jaar.
    Veel aandacht komend jaar voor on demand, maar ook de dorrgifte van de hd kanalen van sbs broadcasting en RTL nederland.
    Die waren natuurlijk al vaak genoemd, maar dit keer voegde upc content VP Ivo lochtman er ook EenHD en BBCHD toe aan hun wensen lijst voor volgend jaar.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2712
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #265

    Standaard


    Kabel Veendam (SKV) ziet voorlopig af van het geplande uitgebreide HD pakket en zal daarom zonder meerkosten een aantal hd-kanalen aan het basispakket toevoegen.
    Per 1 januari 2010 zullen Nederland1 HD, Nederland2 HD, Nederland3 HD, BBC HD en National Geographic Channel HD voorlopig gratis beschikbaar komen.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2720
    Laatst aangepast door johanhoitink : 21-12-2009 om 17:49
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  16. #266

    Standaard


    Het 2e seizoen van Dexter in HD komt er aan bij de VPRO.
    Dit keer wekelijks vanaf vrijdag 8 januari om 23.15 op Ned3HD.
    bron: http://weblogs.vpro.nl/dexter/
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  17. #267

    Standaard

    Ik vind het prima dat tv zenders zo langzamerhand hd gaan worden maar het kan mij nu ook weer niet zo boeien dat ik hier meer voor ga betalen. Uiteindelijk wordt alles toch hd in het basispakket, daar ontkomt men toch niet aan.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  18. #268

    Standaard

    Ik snap niet waarom het zo lang moet duren eer RTL 4 en 5 in HD worden doorgegeven bij UPC.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #269

    Standaard

    UPDATE RTL4HD bij Canal Digitaal:
    Vanaf a.s. woensdag zal rtl4hd zit ie in het HD-pakket ipv MyZen.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2722
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  20. #270
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door *TIMMIE* Bekijk bericht
    Ik snap niet waarom het zo lang moet duren eer RTL 4 en 5 in HD worden doorgegeven bij UPC.
    Zie het zo...

    Waarom wil je nu al een blu-ray speler, als de eerste titels pas in april en pas later meer uitkomen!
    Hypothetisch dan...

    Ook al hebben we het, we kunnen er voorlopig toch niets mee.
    Dan liever eerst Net5 HD
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #271

    Standaard

    klopt claudio in het bericht over rtl4hd bij canal dig wordt ook al gemeld dat er nu zeer beperkt native hd op rtl4 zal zijn, dus dan liever net5HD.
    Maar...als de deal toch al rond is met rtl en het er ook maar iets beter uitziet dan de rtl4 die ik nu heb,
    zou ik het niet erg vinden als ze daar even op enter drukken en ik er plezier van kan hebben.

    Dus timmie, wat houdt ze tegen zal een technische holdup zijn of ze willen niet nog een hd zender introduceren zonder echt hd materiaal
    om dat ze zich nu al schamen en de berichtgeving over hun "hd" aanbod steeds schrijnender vinden.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #272

    Standaard

    Net5HD brengt vrijdag 5 februari om 22.30 de extra lange openings aflevering van het slotseizoen van LOST.
    Dat is drie dagen nadat die in amerika wordt uitgezonden.
    Dit moet wel in native hd zijn toch? en laat UPC het snel doorgeven pleassssssse!!!!!

    bron: http://www.mediacourant.nl/?p=51272#more-51272
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  23. #273

    Standaard

    Maar...als de deal toch al rond is met rtl en het er ook maar iets beter uitziet dan de rtl4 die ik nu heb,
    zou ik het niet erg vinden als ze daar even op enter drukken en ik er plezier van kan hebben.
    Precies wat ik bedoel. Het gaat in deze ook meer om het idee. Als het bij anderen zo snel kan en het is beschikbaar, contracten zijn er... bring it on! Maar er zullen wellicht andere (marketing)technische factoren meespelen.

    Overigens heb ik ook liever Net5, vanwege het grotere aanbod en dus meer toegevoegde waarde.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  24. #274
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik denk (lees: hoop) dat UPC gewoon wederom een grote update wil brengen voor hun boxen met simulcast, betere hd opnames compatibiliteit.
    En een hoop nieuwe features en zenders!

    De vorige DVR update duurde lang maar bracht een hoop nieuwe features e.d.

    Of men is gewoon een contract aangegaan waarin van te voren is bepaald wanneer ze komen, denkende daar een goed deal te zijn aangegaan, om er later achter te komen dat men de kleine lettertjes toch niet goed heeft gelezen betreft de concurrentie!

    Overigens allemaal suggestie van mijn onwetende kant
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #275

    Standaard

    Is er al iets bekend of Eredivisie Live in HD gaat uitzenden?
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 11 van 54 EersteEerste ... 78910111213141521 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •