Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 1327 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Het zwemmen is volgens mij niet HD, let maar eens op de uitslagen rijdjes enzo. Erg jammer terwijl het bron materiaal wel in HD beschikbaar is, kijk maar naar Eurosport HD bij mij weldegelijk Native HD. De studiobeelden van de NOS zien er daarintegen wel gelikt uit en supermooi.

    Nu maar hopen dat de CL er wil in HD in komt dit jaar.
    Owh ... dan heb ik waarschijnlijk naar een samenvatting op EurosportHD zitten kijken want ik zag van de week toch echt een stuk zwemmen op EurosportHD zonder het NativeHD logo rechts onderin....

    CL in HD gok ik ook op ... MOET gewoon kunnen!

  2. #77
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb nog niks gezien, maar dat is logisch zit namelijk in de VS.
    Daar is sowieso heel veel in HD.
    Laters....!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #78

    Standaard

    dacht ik al dat je op vakantie was, want je had niet eens gereageerd op de RTL HD aankondiging. Ja in de states vind je wel wat hd aanbod ja.......
    jaloers, maar veel plezier daar claudio!
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  4. #79

    Standaard

    5 vragen en antwoorden over publieke omroep in HD:
    Welke programma’s worden momenteel in HD-kwaliteit uitgezonden?
    De uitzendingen rondom de 96e Tour de France (NOS) vormde de aftrap voor regulier aanbod van HDTV in Nederland. Hoewel er nog geen overzicht bestaat van welke programma’s al in HD-kwaliteit zijn en welke niet, zal het aantal programma’s dat in volwaardig HD wordt uitgezonden vanaf nu stapsgewijs toenemen.
    Steeds meer publieke omroepen zullen overgaan tot het produceren (of laten produceren) van HD programma’s. Daarnaast is de NPO druk bezig om alle buitenlandse series en films, indien beschikbaar, in HD aan te kopen.

    Hoe kan het dat de kwaliteit van sommige HDTV-kanalen per kanaal verschilt?
    Momenteel zijn er twee verschillende soorten HDTV: beeld dat met HD-apparatuur wordt opgenomen (het zogenaamde ‘originele HD-beeld’), en beeld dat niet met HD-apparatuur wordt opgenomen maar later wordt opgewaardeerd naar HD-kwaliteit (het zogenaamde ‘upconverted’ beeld). In het eerste geval kan de bandbreedte die wordt gebruikt om uit te zenden een rol spelen. Zo zenden sommige kanalen via de satelliet in 16 Mb/s uit. Doordat de publieke omroep een zo groot mogelijk publiek wil bereiken zenden wij, in overleg met de distributeurs, in 12 Mb/s uit. Momenteel zijn wij bezig om deze snelheid langzaam te verhogen. In het tweede geval is de opnameapparatuur bepalend: upconverted beeld zal altijd kwalitatief iets minder sterk zijn als origineel HD beeld. Steeds meer publieke omroepen zullen daarom overgaan tot het geleidelijk meer produceren (of laten produceren) van HD programma’s.
    Hoe kan het dat de beeldstandaard voor sommige kabelaars en satellietaanbieders wordt aangepast?
    Een deel van het HD-materiaal dat bij ons binnen komt heeft een onhandelbare hoge standaard voor sommige distributeurs ten opzichte van ander materiaal. Dit omvat onder meer sommige binnenkomende live uitzendingen (zoals de Tour de France) en aangekocht beeld. De publieke omroep moet de onhandelbare hoge standaard van dit materiaal voor kabelaars en satellietaanbieders omzetten naar iets dat zij kunnen verzenden naar de eindgebruiker. Het originele materiaal is simpelweg te groot om door deze aanbieders te kunnen worden verzonden. Het converteren van dergelijk beeldmateriaal wordt ook bij buitenlandse landelijke omroepen als oplossing toegepast.
    Mijn geluid loopt soms niet synchroon met het HD-beeld op Nederland 1, 2 of 3. Hoe kan dit?
    Doordat de publieke omroep een zo groot mogelijk publiek wil bereiken zenden wij, in overleg met de distributeurs, in 12 Mb/s uit. Momenteel zijn wij bezig om deze snelheid langzaam te verhogen. Met name oudere typen HD-settopboxen die de afgelopen jaren zijn verspreid kunnen audio/synchronisatie problemen vertonen bij bandbreedtes groter dan 12 Mb/s. U kunt uw distributeur vragen of u de juiste settopbox heeft en welke mogelijkheden er zijn om audio en beeld te synchroniseren.
    Ik kan geen Teletekst of gesproken ondertiteling op de HD-kanalen ontvangen. Is dit binnenkort wel mogelijk?
    Tijdens het uitzenden wordt Teletekst wel degelijk meegestuurd, maar helaas in een vorm die niet door alle Settopboxen wordt ondersteund. Per 1 september 2009 wordt er een nieuw systeem in gebruik genomen waarmee Teletekst als standaard DVB dienst wordt meegestuurd en dus door alle Settopboxen wordt ondersteund. Dit geldt ook voor DVB ondertiteling. Gesproken Ondertiteling vereist jammer genoeg een grotere aanpassing in de uitzendstraat. Momenteel wordt hier hard aan gewerkt, zodat begin volgend jaar ook Gesproken Ondertiteling op een standaardmanier in de HD kanalen is verwerkt.
    Bron: NPO
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Owh ... dan heb ik waarschijnlijk naar een samenvatting op EurosportHD zitten kijken want ik zag van de week toch echt een stuk zwemmen op EurosportHD zonder het NativeHD logo rechts onderin....

    CL in HD gok ik ook op ... MOET gewoon kunnen!
    Gisteren meteen maar even gekeken op EurosportHD en waarempel... zowaar nu wel een NativeHD logo rechts onderin. In vergelijking met NL2HD zag dit er ook wel iets beter uit. Cunclusie mag dus wel zijn dat NL2HD het zwemmen niet in HD doorgeeft maar wel een hele goede bron heeft. De verschillen waren namelijk maar beperkt zichtbaar.

    Owh .. het CL voetbal van gisterenavond was in ieder geval geen HD dat was zeker wel duidelijk. Hopelijk dat dit per wedstrijd nog kan veranderen .

  6. #81

    Standaard

    kunst en kitch op ned1hd was gister ook best erg goed beeld, maar (naar mijn inschatting) geen hd.
    dat ondanks dat zij wel ooit getest hebben met hd als proef voor NPO.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #82

    Standaard

    he NPO heeft op hun site een zesde vraag (na de bovenstaande 5)
    6. Wanneer een film in Full HD wordt uitgezonden, wordt op mijn scherm het beeld weergegeven in 4:3, waardoor er links en rechts twee zwarte balken ontstaan. Dit kan ik met de instellingen van de set-upbox of mijn tv niet weg krijgen. Hoe komt dit?
    Veel programma’s worden nu nog geconverteerd van SD- naar HD-kwaliteit. Ongeveer 5 tot 10% van alle uitgezonden programma’s bestaat nog uit 4:3-programmamateriaal, waarbij met zwarte balken links en rechts een standaard HDTV-signaal wordt gemaakt met 16:9 aspect-ratio. Uw HDTV-ontvanger is niet in staat er een ander formaat van te maken. HDTV is namelijk per definitie altijd 16:9. Zolang er naar HDTV geconverteerde 4:3-programma’s worden uitgezonden zal dit probleem blijven bestaan en moet u terugschakelen naar het SD-kanaal om de zwarte balken weg te krijgen. Natuurlijk streven wij ernaar om zo weinig mogelijk in 4:3 uit te zenden, maar dit is in enkele gevallen onvermijdelijk. De enige mogelijkheid is het weglaten van delen boven en onder in beeld. Dit achten wij echter onwenselijk.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurriaan Wittenberg Bekijk bericht
    Gisteren meteen maar even gekeken op EurosportHD en waarempel... zowaar nu wel een NativeHD logo rechts onderin. In vergelijking met NL2HD zag dit er ook wel iets beter uit. Cunclusie mag dus wel zijn dat NL2HD het zwemmen niet in HD doorgeeft maar wel een hele goede bron heeft. De verschillen waren namelijk maar beperkt zichtbaar.

    Owh .. het CL voetbal van gisterenavond was in ieder geval geen HD dat was zeker wel duidelijk. Hopelijk dat dit per wedstrijd nog kan veranderen .
    Dat was te verwachten de wedstrijd van gister was Namelijk een voorronde. Deze wedstrijden worden niet opgenomen door de UEFA maar worden namelijk door de plaatselijke tv opgenomen, ge-edit en gebroadcast, dit was in dit geval RTP1 en deze hebben nog geen mogelijkheid in HD optenemen dus het bronmateriaal was sowiso niet HD, het zag er wel beter uit dan op het gewone kanaal.

    Vanaf de groepsfase worden alle wedstrijden door de UEFA opgenomen en ge-edit en dan zullen alle wedstrijden in HD beschikbaar zijn en hopelijk ook zo door de NOS uitgezonden worden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  9. #84

    Standaard


    Eurosport 2 HD is voorlopig alleen als test in polen te zien, maar hij komt eraan!
    Eurosport 2 HD wordt dan het 2e simulcast hd-kanaal van eurosport.
    Het 1e eurosport HD kanaal is al bij alle grote aanbieders, op caiw na, in het pakket.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2263
    Laatst aangepast door johanhoitink : 02-08-2009 om 15:40
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #85

    Standaard

    MTVNHD verschijnt ook in steeds meer europeesche landen. Oostenrijk, portugal, italie, kroatie en spanje zijn toegevoegd. Nederland laat nog even op een deal wachten.
    bron: http://www.c21media.net/news/detail....&article=50799
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  11. #86

    Standaard

    Jammer genoeg zijn het vooral weer even voornemens en roddels die de klok slaan,
    maar die van de NPO zijn ook uitgekomen en rtl lijkt ook goed op weg, dus.....
    een nieuwe roddel:

    Fashion TV HD misschien binnenkort bij UPC.
    In Nederland is het heel goed mogelijk dat UPC het HD kanaal wel op korte termijn gaat toevoegen aan haar HD aanbod. Fashion TV is namelijk al langere tijd in onderhandeling met UPC Europe over de doorgifte van het HD kanaal op alle Europese kabelnetwerken die in bezit zijn van Liberty Global. Dit is onderdeel van een grote campagne van het modekanaal om het HD kanaal wereldwijd te lanceren. Inmiddels is FTV HD al beschikbaar bij televisieaanbieders in Australië, Azië, Afrika, het Midden Oosten en delen van Europa. In Nederland is de zender onder andere te zien bij CAIW.
    bron: www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2276
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  12. #87

    Standaard

    hmm, vind ik geen interessante toevoeging.... heb ik liever E! Entertainment om maar iets te noemen...

  13. #88

    Standaard

    Heb momenteel zo'n drie fashion zenders maar om die nu in hd te willen?

    Leuk hoor, de hele dag van die magere lijken in bikini's...wees blij dat het niet in hd is..
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  14. #89

    Standaard

    ik heb zelf alleen af en toe bij VOOM HD wat fashion en zelfs dat boeit me niet,
    dus klopt liever iets anders.
    BBC HD en MGM HD lijken me wel wat.
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  15. #90
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Fashion HD Boeit me ook niks.
    Wat ik in Amerika mooi vond waren zenders als ESPN HD
    Met allemaal Dirt races en extreme sports.
    Dat was echt een genot om te zien.
    Normaal gesproken niet echt zenders waar ik normaal veel naar kijk, maar dit was zo rete strak en mooi in beeld gebracht!

    Verder hoop ik vooral dat hier de tvseries snel in HD te bekijken zijn, want dat vond ik ook echt een toegevoegde waarde...., op welke zender dan ook.

    Ben benieuwd naar Studio Sport dit weekend!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #91

    Standaard

    yup meer "normale"zenders in hd
    we hebben al een slaapverwekkende hd zender zen of zo iets walgelijk hoe verzint men het
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  17. #92

    Standaard

    ja niet normaal, die My Zen heeft vorig jaar zelfs hd zender van het jaar bij hotbird gewonnen?!?!?!?!?!?!?!? http://www.thematv.com/melodyzentv-b...year-2008.html
    Laatst aangepast door johanhoitink : 09-08-2009 om 08:06
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  18. #93

    Standaard

    Leuk om te zien hoe de publieken hdtv aan het infaseren zijn. Ik zat vanavond Studio Sport Eredivisie te kijken, en zag dat sommige titels ("tweede helft", en de naambordjes bij de interviews na de wedstrijden) in hd waren. Zag er mooi uit.
    Laatst aangepast door Krizna : 09-08-2009 om 18:53 Reden: typo

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Tja de wedstrijdbeelden komen geloof ik van E.D. live en zolang die nog geen HD leveren wordt het lastig!
    De rest is zeker strak.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard


    WK atletiek "in principe" NATIVE HD op NED3hd, bevestigd de NPO.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2282

    TOCH NIET, HERSTEL!!!: de publieke omroep heeft dit bericht ingetrokken en het zal upscaled naar hd zijn.
    “Inderdaad wordt het WK atletiek ons in HD aangeboden vanuit Duitsland. Echter de kosten van de transmissie van de beelden vanuit Duitsland naar Nederland is te duur voor ons.” De NOS zegt geen extra budget te hebben voor het transport van HD beelden naar Hilversum. “Als we dat zouden doen moeten we bezuinigen het uitzenden van andere sportevenementen” aldus Willinge Prins. Voor de directe toekomst is de kans zeer klein dat andere sportevenementen in HD via de NOS worden uitgezonden. “We zenden het WK Atletiek en andere sporten in principe NIET uit in HD. Zoals het er nu naar uitziet zal het eerstvolgende wat we in HD uitzenden is het WK Voetbal in Zuid-Afrika.”
    bron http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2285

    ps: las op chello forum dat ook het prinsengrachtconcert op zat 22 aug in hd uitgezonden zal worden op ned2, maar waar deze wijsheid vandaan komt werd niet vermeld, dus afwachten.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 12-08-2009 om 19:21
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  21. #96

    Standaard


    SBS nederland heeft inkopen gedaan op HD apparatuur gebied!

    De komende twee maanden gaan ze bezig met het installeren van de nu geleverde apparatuur die ze in april bij grass valley besteld hadden.
    Met eerdere hd veranderingen aan de studio in 2008 zou dit misschien wel de laatste horde kunnen zijn voor Net5HD en VeronicaHD?
    bron: http://www.4rfv.co.uk/industrynews.asp?id=97883
    Laatst aangepast door johanhoitink : 15-08-2009 om 16:14
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #97

    Standaard

    @Johan

    Wat is dat nu weer. Hebben we eindelijk een HD kanaal word er geen gebruik van gemaakt. What's the point van in juli 2009 drie HD kanalen opstarten en dan pas weer in juli 2010 iets native HD uitzenden

    Voor mij maar gewoon Eurosport HD en Sport1HD, die zenden teminste wel alles in HD uit. Dus ook geen CL bij de NOS, jammer jammer jammer.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johanhoitink Bekijk bericht
    he NPO heeft op hun site een zesde vraag (na de bovenstaande 5)
    6. Wanneer een film in Full HD wordt uitgezonden, wordt op mijn scherm het beeld weergegeven in 4:3, waardoor er links en rechts twee zwarte balken ontstaan. Dit kan ik met de instellingen van de set-upbox of mijn tv niet weg krijgen. Hoe komt dit?
    Veel programma’s worden nu nog geconverteerd van SD- naar HD-kwaliteit. Ongeveer 5 tot 10% van alle uitgezonden programma’s bestaat nog uit 4:3-programmamateriaal, waarbij met zwarte balken links en rechts een standaard HDTV-signaal wordt gemaakt met 16:9 aspect-ratio. Uw HDTV-ontvanger is niet in staat er een ander formaat van te maken. HDTV is namelijk per definitie altijd 16:9. Zolang er naar HDTV geconverteerde 4:3-programma’s worden uitgezonden zal dit probleem blijven bestaan en moet u terugschakelen naar het SD-kanaal om de zwarte balken weg te krijgen. Natuurlijk streven wij ernaar om zo weinig mogelijk in 4:3 uit te zenden, maar dit is in enkele gevallen onvermijdelijk. De enige mogelijkheid is het weglaten van delen boven en onder in beeld. Dit achten wij echter onwenselijk.

    En gelukkig maar. Ik snap niet hoe mensen kunnen kijken naar opgerekte of ingezoomde afgesneden of plaatselijk vervormde beelden om alles maar persé in breedbeeld te kijken. De zwarte balken links en rechts zijn nou eenmaal noodzakelijk om het originele beeld weer te geven.

    Ik was vroeger al zo'n breedbeeldpurist die dolgraag van films de Widescreen edities had, ook als dat betekende dat je giga grote balken onder- en bovenin had. Maar dit was wel het beeld zoals de regisseur het had bedoeld.

    p.s. Johan, ik lees je stukjes graag, je weet waar je over praat en geeft een hoop leuke informatie hier
    Laatst aangepast door John Tak : 15-08-2009 om 16:48
    "Volg de spinnen...? Waarom is het niet gewoon: 'volg de vlindertjes'...."

  24. #99

    Standaard

    @davidshadow: ja das echt even afwachten of de omroepen het platform wat de npo hun nu bied snel gaan oppakken of niet.
    voorlopig lijkt de sport (behalve de studiopresentatie ervan) dus gewoon upscaled te blijven.
    Voor veel omroepen zal de keus hun euro aan een duurdere camera (HD) of een interessantere gast of langere reis voor een beter verhaal niet voor die camera zijn.
    zeker niet nu nog de meerderheid van de mensen geen hd decoder bezit.
    Tuurlijk is dit een geval van het kip en het ei, wie was er eerder.

    De overheid zou hier bij gaan helpen meende ik, dit was althans de wens van zowel de npo als de commercielen.
    Sabine Scholten van RTL Nederland zei dit laatst:
    "Het is zo dat er met de overheid (OC&W en EZ) wordt gesproken over een stimuleringsfonds met het doel om de introductie van HDTV in Nederland te bevorderen.
    Aan dit brede overleg nemen zowel broadcasters (publieken en commerciëlen) als producenten en distributiepartijen deel.
    Het is nog niet helder of dit fonds er überhaupt komt. Mocht dit uiteindelijk niet het geval zijn, zal RTL de introductie van HD mee laten lopen in de reguliere vervangingsinvesteringen."

    Dit is al weer een tijd geleden en economische zaken is in ieder geval betrokken geweest bij de onderhandelingen met de kabelaars en andere distributeurs.
    (edit: ook gelezen dat upc en ziggo eenmalig 2 miljoen aan NPO hebben betaald voor opstart HD zenders. bron: http://www.satellitemagazine.com/?ac...0+echt+op+gang)
    Of dit fonds er gekomen is en of omroepen hier ook hun duurdere camera door kunnen huren?
    Het upscalen van het bronmateriaal (dat beter is dan sd) en dit uitzenden is al wel beter dan wat we hadden, dus gewoon hopen (en voor EO fans bidden) wat er nog aan native hd komt in de nabije toekomst.

    @John Tak, zeker mee eens niet aan het beeldformaat en zijn verhouding knoeien.
    dank voor je compliment, hopelijk nog heel veel goede nieuwtjes om te lezen binnekort.
    Ik blijf het net afspeuren naar meer. Ik probeer ter verduidelijking de echte nieuwtjes door middel van een foto of logo boven het bericht af te laten steken bij het gezellige geklets over hd beloftes.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 16-08-2009 om 10:45
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  25. #100

    Standaard

    Wat die Mirjam Willinge Prins van de afdeling Marketing & Communicatie van de NOS zei over dat het eerstvolgende hd sportevenement het WK voetbal zou zijn, hoop ik dat ze de winterspelen even vergeten was.`


    De wedstrijden tijdens de Olympische Spelen in Vancouver 12 tot 28 Februari 2010 zullen uiteraard wel in HD kwaliteit worden aangeboden door de organisatie.
    Olympic Broadcasting Services Vancouver (OBSV), die de tv beelden van de Olympische wedstrijden maakt zal gebruik maken van Panasonic P2 HD series apparatuur.
    Ze zullen worden doorgegeven in het 1080i HD format.
    bron: http://www.olympischespelen.net/hd_televisie.htm
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 4 van 54 EersteEerste 1234567814 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •