Pagina 5 van 54 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 1327 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard


    Slecht nieuws, want Voom HD verdwijnt per 1 september bij UPC.
    Ook fashion tv verdwijnt uit het royaal pakket, (maar dat is veel minder erg).
    "FOX life" komt er dan bij in het starterspakket.
    Zappelin 24 en familie 24 komen erbij in het royaalpakket.
    Fox life is volgens totaal tv een soort net5 met veel bekende series,
    dus dat zal vanaf 1 sept op kanaal 13 een toevoeging zijn,
    maar de hd kijker verliest een hele mooie zender aan voom hd.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2300
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  2. #102

    Standaard

    Daar heb ik toch wel een vette baal van, weer een echte hd zender minder Getver
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  3. #103

    Standaard

    Aan één kant inderdaad zonde. Aan de andere kant... het signaal is al een week of wat brak (blokken) en het audio is ook alweer geruime tijd out of sync. Wel jammer dat UPC het niet verder onderbouwd anders dan dat er in de toekomst RTL HD voor terug komt. (oktober-ish?). Nu komen er alleen een Fox kanaal voor vrouwen en themakanaal nogwat-24 voor in de plaast... beiden SD.

  4. #104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Fox life zou nog wat kunnen zijn, omdat deze ook de serie true blood brengt.
    Maar ja geen HD, dus in theorie gaan we er op achteruit.
    Voom HD was wel een referentie HD kanaal.
    Echt Dolby Digital, veel crap, maar ook concerten, extreme sporten e.d.

    Echter één HD kanaal minder is nooit goed.
    Laten we hopen dat hier over een jaar (of twee) flink om kunnen lachen......

    Als het merendeel HD is zit niemand meer te wachten op dit soort zenders!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #105

    Standaard


    Een aantal publieke omroepen hebben aan totaal tv laten weten wat hun HD plannen van nu en later zijn.
    BNN= voorlopig helemaal niet
    NCRV= "volop in uitvoerende fase om hd mogelijk, te maken." Niets concreets.
    EO= medio 2010 een paar eigen geproduceerde programma's in HD,
    maar voorlopig geen hd aankopen.

    De rest van de omroepen heeft (nog) niet op de vraag geantwoord.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2303
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  6. #106

    Standaard


    Prinsengracht concert in HD op publieke omroep.
    De avro brengt 2 versies op tv zaterdag 22 augustus.
    Om 17.45 het kinder prinsengracht concert bij z@pp
    en om 21.20 op ned 2 de welbekende volwassen versie.
    bron: http://www.mediacourant.nl/?p=30678
    Laatst aangepast door johanhoitink : 27-08-2009 om 11:40
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  7. #107

    Standaard



    Voom HD gaat niet alleen bij UPC weg, maar zal bij alle aanbieders in europa verdwijnen.
    Echter zal hij bij veel aanbieders vervangen worden voor het extreme sporten kanaal: RUSH HD, wat een van de kanalen is van VOOM Networks.
    UPC zegt echter plaats te moeten maken voor de komende HD kanalen van RTL (7 & 8 ) en zal dus niet meteen Rush HD als vervanger opnemen in zijn pakket.
    Het lijkt me natuurlijk wel denkbaar dat als er volgend jaar meer hd kanalen zijn, er een HD Royaal pakket zal ontstaan, waar deze (Rush HD) dan heel makkelijk in opgenomen zou kunnen worden.

    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2321
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  8. #108
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wordt een beetje het standaard UPC verhaal.
    Ja het is er....., maar nog effe niet bij UPC!
    Want elk HD kanaal erbij is natuurlijk meegenomen

    Aan de andere kant
    The hell with quantity, shoot for quality....

    Daar reken ik RTL 8 maar effe voor het gemak..........., niet bij!
    Nadeel is wel dat Rush HD (helaas niet de band ) volledig HD is en RTL voorlopig weer minimaal, nee marginaal!
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-08-2009 om 11:53
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #109

    Standaard

    lees net ook: zwitserse publieke in 2012 van 1 naar 6 hd kanalen en als doel in 2015 volledig native hd uit te zenden.
    europa is er flink mee bezig, maar niemand leert wat van de engelsen, waar 1 hd kanaal succesvol wordt gevuld met alleen native hd content.

    en claudio de insteek van rtl was wel om niet als de publieken te starten, maar met meer hd. (maar ja...hoeveel is meer, tenopzichte van bijna niets bij de publieken?)
    Laatst aangepast door johanhoitink : 27-08-2009 om 12:08
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  10. #110
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Há, eerst idd maar even zien.
    Gelukkig heb ik genoeg andere alternatieven om mijn HD honger te stillen.

    Wel raar dat we in een tijdperk aankomen, waarin mijn HD vakantie film montages betere beeldkwaliteit geven als de echte tv programma's
    Dat is wel eens anders geweest.

    En anders een NG game of BD etc etc..
    Genoeg HD Food om de honger te stillen.
    Maar het valt dan wel weer tegen als ik met het vrouwtje meekijk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  11. #111

    Standaard

    Ik vind het toch wel jammer dat Voom HD verdwijnt.
    Voom zie ik liever blijven dan dat gare Zen-HD blijft.

  12. #112

    Standaard

    roy klopt maar als je fotografeert zoals ik dan is zen toch de moeite waard
    Wel dat irritante rustgevend geluid uitzetten natuurlijk haha
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  13. #113

    Standaard

    Ik zie liever een goed live concert op Voom dan dat ik ook maar 2 minuten naar een totaal nutteloos beeld kijk.
    Hier zou je van tot rust moeten komen... ik kan er alleen maar kwaad om worden omdat het mij totaal niet boeit.

    O,ja... ik mag ook graag fotograferen, en nog zie ik dan het nut niet in van Zen.

  14. #114
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roy de Jong Bekijk bericht
    Ik zie liever een goed live concert op Voom dan dat ik ook maar 2 minuten naar een totaal nutteloos beeld kijk.
    Hier zou je van tot rust moeten komen... ik kan er alleen maar kwaad om worden omdat het mij totaal niet boeit.

    O,ja... ik mag ook graag fotograferen, en nog zie ik dan het nut niet in van Zen.
    Dat blijkt ook uit je expressie....
    Relax.....

    Recept: verplicht 2x maal daags Zen kijken.

    Geintje uiteraard.
    Zen is een leuke demo showcase.
    Maar in de praktijk keek ik steeds vaker Zoom, maar dan ook weer alleen omdat het HD was.
    Anders kwam ik er zeker nooit!
    Maar van mij hoefte beide niet weg.

    'Less' is in dit geval niet 'more'
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #115

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid Ik keek Zoom ook veel liever als dat irritante zen
    Maar aangezien Zoom verdwijnt nu 2x denk ik 20 minuten naar zen gekeken zonder geluid.
    Het zal allemaal wel herhaling zijn, maar heb nu 2 plekjes gezien in europa warvan ik het bestaan niet wist, notabene op een eiland waar ik al 5x op vakantie ben geweest
    En deze lokatie staan in geen enkele reisgids of boek van dat eiland(wat ik heb of ken)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  16. #116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Even voor de duidelijkheid Ik keek Zoom ook veel liever als dat irritante zen
    Maar aangezien Zoom verdwijnt nu 2x denk ik 20 minuten naar zen gekeken zonder geluid.
    Het zal allemaal wel herhaling zijn, maar heb nu 2 plekjes gezien in europa warvan ik het bestaan niet wist, notabene op een eiland waar ik al 5x op vakantie ben geweest
    En deze lokatie staan in geen enkele reisgids of boek van dat eiland(wat ik heb of ken)

    Hé, no worries

    Ik gooi tijdens feestjes vaak mijn pc aan met de Webshots screensavers geactiveerd!
    Daar heb ik enorm veel foto's van de mooiste plekken en uithoeken der aarde bijstaan.
    Dagelijks een nieuwe topselectie, high res en in breedbeeld!
    En aangezien mijn pc monitor de grote Kuro is, geeft dat een spectaculair plaatje in HD res.
    Lekker muziekje erbij...

    Eigenlijk al mijn pc's thuis en op het bedrijf vertonen dagelijks deze exotische oorden.


    Maar om weer on topic te komen.
    Zen TV leende zich daar ook perfect voor.
    Gewoon voor op de achtergrond.
    Af en toe een blik waardig.

    En als je het dan zo bekijkt is bewegend weer beter dan een still.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 27-08-2009 om 23:56
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #117

    Standaard


    Tele2 wil volgend jaar ook HD in hun tv pakket gaan aanbieden via internet protocol op het glasvezel netwerk,
    dat zich steeds verder uitbreid in nederland.
    Dit zal als voordeel hebben dat de ruimte minder beperkt is dan op de kabel of sateliet.
    Dus is het makkelijker mogelijk een groter aantal hd zenders te bieden.

    Dat juich ik alleen maar toe!
    wie weet om dan over te stappen of om dat het goede concurentie is die de klant alleen maar ten goede zal komen.
    bron: http://www.totaaltv.nl/?action=nieuws&id=2333
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Nadeel is wel dat Rush HD (helaas niet de band ) volledig HD is en RTL voorlopig weer minimaal, nee marginaal!
    Hoezo Rush de band niet in HD? Schaam je! De blu-ray is nota bene in Rotterdam geschoten!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  19. #119
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die heb ik uiteaard..., maar een heel kanaal was nog beter geweest!!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Die heb ik uiteaard..., maar een heel kanaal was nog beter geweest!!
    Mijn stem heb je!
    Vous au moins, vous ne risquez pas d'être un légume, puisque même un artichaut a du cœur... [Amélie Poulain]

  21. #121

    Standaard


    Het Tele2 HD XL pakket heeft Foxlife HD toevoegt.
    UPC komt de 7e met de SD variant, waar nu op kanaal 13 al promo's voor draaien.
    In die promo's wordt zelfs de hd kwaliteit van het kanaal genoemt, maar bij UPC zal het voorlopig alleen om de SD variant gaan.
    Laatst aangepast door johanhoitink : 02-09-2009 om 19:27
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  22. #122

    Standaard

    .
    Laatst aangepast door Bjorn024 : 09-09-2019 om 00:49

  23. #123

    Standaard

    nieuwe seizoen Rail away van de EO begon net niet zoals belooft in HD.
    ik hoop dat dit oude herhalingen zijn en we aansluitend verder dit tv seizoen wel die beloofde hd plaatjes gaan zien.
    Wie heeft er nog HD programma's op de publieken gezien, behalve studio sport?
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  24. #124

    Standaard


    Vanaf 14 september zal Servus tv in HD aan het pakket van Canal digitaal worden toegevoegd.
    Servus TV zal nieuws, sport, entertainment, reportages, muziek en documentaires gaan uitzenden maar ook culturele programma’s.
    bron: http://www.digitaletelevisiewereld.c...ldigitaal.html
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

  25. #125

    Standaard


    BEAGLE in HD
    Aanstaande zondag 13 september om 21.20 uur zal een extra lange uitzending in HD op de VPRO beginnen over de reis van Charles Darwin.
    Destijds gevaren op het schip de Beagle, nu opnieuw gedaan op het schip "stad Amsterdam".
    Ook via internet kun je de reis live volgen (http://beagle.vpro.nl/).
    Sony maakte een ware studio van dit schip en leverde ook de HD camera´s, PDW-700, PMW-EX3 en PMW-EX1.
    bron http://www.imakemedia.nl/articles/details/162701/

    uiteraard zullen alle verdere afleveringen van deze serie ook in HD te zien zijn bij de VPRO
    Laatst aangepast door johanhoitink : 11-09-2009 om 18:13
    In ouderwets 2D: Philips 42pes0001, Panasonic dmp BD-55, Jamo/Onkyo 5.1 opstelling, UPC / Horizon.

Pagina 5 van 54 EersteEerste 12345678915 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •