De resultaten 1 tot 18 van 18 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beëindigd: Prijsvraag Blu-ray Disc Get Smart

    Prijsvraag Blu-ray Disc Get Smart

    Warner Home Video brengt op 10 december de hilarische comedy GET SMART uit op Blu-ray en DVD. In deze film vol humor en actie spelen Steve Carell (THE OFFICE) en Anne Hathaway (THE DEVIL WEARS PRADA) de hoofdrollen. Naast de film bevatten zowel de Blu-ray als de DVD veel hilarische extra’s.

    Synopsis
    In de actiekomedie "Get Smart" gaat Maxwell Smart op een missie om het nieuwste plan van het misdaadsyndicaat KAOS voor werelddominantie tegen te houden. Wanneer het hoofdkwartier van het Amerikaanse spionagebureau CONTROL overvallen wordt en de identiteit van hun agenten in gevaar komt, heeft The Chief geen andere keuze dan zijn overijverige analist Maxwell Smart te promoveren. Smart heeft er altijd al van gedroomd om samen met de ster van het bureau, Agent 23, in het veld te werken. Hij wordt echter aan een andere agent gekoppeld: de lieftallige-maar-dodelijke veteraan Agent 99. Smart beschikt over weinig ervaring en zelfs nog minder tijd. Gewapend met slechts een paar spionagegadgets en zijn onstuitbaar enthousiasme moet hij KAOS zien te verslaan en zo de wereld van de ondergang redden.

    We organiseren een prijsvraag waarbij we 3x een Blu-ray Disc pakket bestaande uit de Blu-ray Disc uitgave van Get Smart met een laser mogen weggeven.

    Prijsvraag is beëindigd
    Laatst aangepast door Arnold van Oostrum : 02-01-2009 om 08:56

  2. #2

    Standaard

    Weer meegedaan. Weer een leuke prijsvraag.

  3. #3

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    i'm in
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  6. #6

    Standaard

    Done. Goede actie weer!
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Doet me wel een beetje aan Arletta van SBS denken!
    Qua niveau dan!
    Met alle respect!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    weer meegedaan,


    alleen vraagske, wanneer krijg ik de eerste " CUT" ???? en het welkomstcadeau heb ik ook nog niet ontvangen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #9

    Standaard

    Meegedaan aan 'de moeilijkste prijsvraag van het jaar'

  10. #10

    Standaard

    Uitslag Get Smart

    1. Hoe heet de acteur die bekend is van The 40 Year-Old Virgin en die in deze film geheim agent Maxwell Smart speelt?

    Antwoord: Steve Carell

    2. Hoe heet de jonge actrice die bekend is van The Princess Diaries en The Devil Wears Prada en die in deze film de mooie Agent 99 speelt?

    Antwoord: Anne Hathaway

    3. Hoe heet de acteur die bekend is van Be Cool en The Rundown en die in deze film Agent 23 speelt?

    Antwoord: Dwayne Johnson / Dwayne Douglas Johnson / Dwayne 'The Rock' Johnson

    Prijswinnaars:

    Peter Gouw
    Marije Visser
    Erik Meulman

  11. #11

    Standaard

    Weer niet gewonnen! Jammer ...
    Maar prijswinnaars: Van Harte Gefeliciteerd!!

  12. #12

    Standaard

    Hé, ik heb een Blue-Ray gewonnen!!!

    Erik Meulman
    NAD T758 | Pioneer DV-656A | Infinity Alpha 50, 20, center, Beta SW-12 | Sony CDP-XA20ES | Sony MDS-JE500 | Panasonic DMP-BDT370 | Panasonic TX-P42V20

  13. #13

    Standaard

    Helaas, ook dit keer niet gewonnen, dan maar naar de winkel...
    De prijswinnaars: van Harte Gefeliciteerd met jullie prijs.

  14. #14

    Standaard

    Proficiat winnaars (wie jullie ook mogen zijn )
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Doet me nog steeds een beetje aan Arletta van SBS denken!
    Evengoed proficiat winnaars
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    Vond de prijsvraag van Coen en Sander (3FM) over een Engelse zangeres leuker:
    Is het:
    Adele
    Bdele
    Cdele
    Ddele
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  17. #17

    Standaard

    De Blue-Ray kwam vandaag met de post!!
    NAD T758 | Pioneer DV-656A | Infinity Alpha 50, 20, center, Beta SW-12 | Sony CDP-XA20ES | Sony MDS-JE500 | Panasonic DMP-BDT370 | Panasonic TX-P42V20

  18. #18

    Standaard

    Peter Gouw = Scheur, en dat ben ik!!!!
    Vond de Blu-ray gisteren op mijn deurmat, helemaal top!!!!
    "Ik mag er dan uitzien als een eikel, ik ben het niet!!!"

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •