Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 75 worden weergegeven.

Discussie: Denon AVR-1909

  1. #26

    Standaard Aangekocht in Duitsland, scheelt ook veel

    Ik heb mijn 1909 aangekocht in Duitsland voor 499.e
    De eerste de beste MEdia Mark in Nordhorn (20 minuten rijden vanuit Enschede) had hem standaard in het pakket.

    Op mijn vraag naar garantie antwoorde de verkoper dat deze europees is en dus ook geldt in Nederland. Tevens zouden de nmedia markten in Nederland ook garantie moeten verlenen. Gelukkig heb ik geen problemen tot nu toe want ik weet niet zeker of dit daarwerkelijk zo zal gaan als er problemen zijn. Het prijsverschil is echter te groot, zelfs de handleiding is in het nederlands.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bjb Bekijk bericht
    Ik heb mijn 1909 aangekocht in Duitsland voor 499.e
    De eerste de beste MEdia Mark in Nordhorn (20 minuten rijden vanuit Enschede) had hem standaard in het pakket.
    Ik zit nu toch ook te denken aan de Denon 1909, maar ik vind de prijs hier in Nederland (€ 699) belachelijk hoog vergeleken met die in Duitsland (€ 499). Weet iemand misschien of receivers komende woensdag ook excl 19% BTW zijn?
    Dan zou de prijs uitkomen op 699 - (15,97%) 111,60 = € 587,40 en dat vind ik toch wel wat schappelijker

  3. #28

    Standaard

    Belachelijk die prijzen in de UK. had ik dat maar eerder geweten. dan was ik echt wel naar de UK gereden. op een onkyo 806 scheelt het effe de helft ofzo.
    Samsung LE32R81(Black), Onkyo TX-SR805(Black), DV-S757, Sony Playstation 3, Toshiba HD-EP-35 B&W 602S3, LCR600, ASW650 W & M LS-01, HD-01 Monster HDMI 400, HDMI-DVI 400, HTS800, Logitech Harmony 895.(Two-Star Trader)

    DVD: 156, HD-DVD: 17, BLU-RAYS: 28.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Ik zit nu toch ook te denken aan de Denon 1909, maar ik vind de prijs hier in Nederland (€ 699) belachelijk hoog vergeleken met die in Duitsland (€ 499). Weet iemand misschien of receivers komende woensdag ook excl 19% BTW zijn?
    Dan zou de prijs uitkomen op 699 - (15,97%) 111,60 = € 587,40 en dat vind ik toch wel wat schappelijker
    Volgens de website valt hi-fi er ook onder, evenals blu-ray spelers, lijkt me dus van wel. Ik heb mijne een maand geleden bij MM Rijswijk mee'gekregen' voor € 609,- maar hij ligt er voor € 629,- (gisteren nog gezien). Bij MM Capelle a/d Ijssel en MM Den Haag heb ik 'm voor € 699,- zien staan. Is voor jou wel een eindje rijden...
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  5. #30

    Standaard Gebruiksaanwijzing NL Denon 1909

    Hallo Vrienden,

    Is er iemand die een NL gebruiksaanwijzing heeft van de 1909:razz: in PDF ?
    De engelse heb ik maar leest toch wat lastiger als NL,

    Groeten Denon vws, sinds kort in bezit van een Engelse Denon 1909
    voor 319,00 euro ( zie mijn eerdere tip van kopen in UK):razz:

  6. #31

    Standaard

    damn, echt idioot zeg voor 319... Heb je hem zelf opgehaald of laten versturen??

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sicco Bekijk bericht
    Heb je hem zelf opgehaald of laten versturen??
    Zo daar ben in ook wel benieuwd naar, want versturen doet Richer Sounds volgens mij niet en een treinticket naar Londen en terug kost je ook al gauw € 300. Blijft over het vliegtuig, maar daar krijg je (volgens mij) nooit je receiver in mee.
    Pff, en dat allemaal omdat we Nederland opgescheept zitten met een prutimporteur (Look & Listen) die alle verkopers dwingt (?) de adviesprijs over te nemen.

  8. #33

    Standaard

    en hoe zit het met de garantie van Denon bij producten uit de UK?

  9. #34

    Standaard

    Niet, dus geen garantie. Kijk maar onderaan de website van Look en Listen:
    De consequenties hiervan zijn dat [...] koper c.q. eindgebruiker [...] voor de service en garantie altijd moet terugvallen op het geautoriseerde verkooppunt in den vreemde, of een lokale niet door ons geautoriseerde servicedienst.
    PS
    Niet meer tevreden met je 1906?
    Laatst aangepast door imp : 27-01-2009 om 11:07

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door denon vws Bekijk bericht
    Hallo Vrienden,

    Is er iemand die een NL gebruiksaanwijzing heeft van de 1909:razz: in PDF ?
    De engelse heb ik maar leest toch wat lastiger als NL,

    Groeten Denon vws, sinds kort in bezit van een Engelse Denon 1909
    voor 319,00 euro ( zie mijn eerdere tip van kopen in UK):razz:
    Voor € 200,- (is onderhandelbaar) wil ik best wat moeite doen om de mijne in te scannen!
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Niet meer tevreden met je 1906?
    ohw jawel hoor, maar de 1909 is toch een mooie upgrade, vooral voor dit geld
    heb ik meteen een goede HDMI upscaler erbij en hij is future proof met al zijn HDMI en HD-Audio opties.

    Ik heb niet bizar veel haast met upgraden, maar een mooie aanbieding is nooit weg natuurlijk

    maar ik ben dus nog steeds benieuwd naar shops die verzenden vanuit Engeland naar Nederland...

  12. #37

    Standaard Hoe en wat ophalen/versturen 1909 uit UK

    Hallo denon vrienden,

    Een denon 1909 weegt in verpakking ongeveer 14/15 kilo en een verzekerde zending
    kost ongeveer 60 euro.( moet je wel iemand hebben die deze van uit UK wil verzenden)

    Ik heb het geluk dat ik familie/bekende in de UK heb wonen, deze hebben er
    eentje voor mij opgehaald in een van de 48 richersound filialen ( Southampton) en vervolgens
    is deze na wat meer inkopen in de UK in de auto gelazerd samen met een panasonic
    bd35 voor 200,00 euro.

    Een retourtje auto/boot met Norfolkline ( duinkerken-Dover) kost ongeveer 66,00 euro.
    Vervolgens even kijken waar je van uit Dover het dichtste bij een van de filialen kunt komen en van te voren e.e.a laten reserveren !

    Je moet een reisje naar de UK dan ook zien als uitje waarbij je voor erg weinig je audio/video kunt aankopen.

    Garantie heb je alleen maar nodig als iets kapot gaat, dit risico neem ik bewust.
    Voor ongeveer de helft van de reguliere NL prijzen neem ik dat op de koop toe.

    Groetsels Denon vws,



    Citaat Oorspronkelijk gepost door imp Bekijk bericht
    Zo daar ben in ook wel benieuwd naar, want versturen doet Richer Sounds volgens mij niet en een treinticket naar Londen en terug kost je ook al gauw € 300. Blijft over het vliegtuig, maar daar krijg je (volgens mij) nooit je receiver in mee.
    Pff, en dat allemaal omdat we Nederland opgescheept zitten met een prutimporteur (Look & Listen) die alle verkopers dwingt (?) de adviesprijs over te nemen.

  13. #38

    Standaard

    Toch blijft het een optie, naar Engeland op en neer. Misschien ga ik het ook maar eens doen

    Weet iemand of de combinatie Denon versterker en Yamaha speakers een juiste is?

  14. #39

    Standaard

    Om een of andere reden lijkt de 1909 in de duitse shops niet meer te verkrijgen, iemand een verklaring?

  15. #40

    Standaard

    Tsja, op tweakers.net liep tot vorige week een gezamelijke inkoopactie. Volgens mij zo'n 20+ Denon receivers (de 1909 voor 400!! ipv 699) dus de voorraden zijn op. Nee, maar serieus ik weet niet wat de reden is...
    Ik had er zelf trouwens vorige week ook eentje gekocht met dank aan de 19% actie van Mediamarkt, dus was zelf helaas te vroeg, maar ben wel blij

  16. #41

    Standaard

    Waarom niet met een man of 20 of meer een bus huren, gezellig naar de UK en allemaal onze versterker als bonus mee terug

    Dan wil ik wel nummer 1 zijn

    Grt Roger.

    Als voorbeeld: ( in het ergste geval 1200,- euro (comfort klasse) voor een bus en er kunnen 50 man mee = 24,- euro per persoon)

    http://www.elbotours.com/elbo2005/prijzen.htm

    Ik heb gewoon ter informatie eens een mail gestuurd met de vraag wat de mogelijkheden zijn (prijs, opstapmogelijkheden)

    Bij serieuze interesse in de toekomst kunnen we iemand van de staff vragen een en ander op zich te nemen. De staff is zondermeer als betrouwbaar voor iedereen.
    Ik ben ook maar 'n gewoon iemand

    Lijkt me btw best gezellig, vrouwtjes lekker mee, of zeg ik nu iets stoms
    Laatst aangepast door Roger Weerts : 06-02-2009 om 06:36
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roger Weerts Bekijk bericht
    Waarom niet met een man of 20 of meer een bus huren, gezellig naar de UK en allemaal onze versterker als bonus mee terug

    Dan wil ik wel nummer 1 zijn

    Grt Roger.
    Prima plan, ik ben nummer 2
    Ben trouwens leaserijder met afgekochte benzine...

  18. #43

    Standaard

    Een heel leuk initiatief! Ik heb ook een nieuwe sub nodig dus het loont de moeite. (zal zo even checken of ze ook Rel-subs hebben) Mijn broer wil hem(de Denon dan) trouwens ook, misschien kunnen we beter een bestelbusje huren en met minder gaan .
    AKA Jes

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jessye Bekijk bericht
    Een heel leuk initiatief! Ik heb ook een nieuwe sub nodig dus het loont de moeite. (zal zo even checken of ze ook Rel-subs hebben) Mijn broer wil hem(de Denon dan) trouwens ook, misschien kunnen we beter een bestelbusje huren en met minder gaan .
    Daar heb ik ook over zitten denken : Busje huren en dan met 2 man of zo.
    Maar dat vergt toch nog wel wat organiseren, je moet de spullen natuurlijk wel bij de mensen thuis krijgen en de boel goed verzekeren.

    We kunnen hier natuurlijk eens serieus een thread voor openen en kijken of iemand van de staff (iemand die het liefst een beetje centraal woont) interesse heeft om dit te willen regelen.

    En uiteraard hoeveel mensen er zijn die interesse hebben.

    De spullen moeten dan natuurlijk ook nog bij Richersound op voorraad zijn.
    Wie weet of ze een grote order wellicht toch opsturen !

    Ik ben het engels niet zo zeer machtig dat ik ingewikkelde mailtjes kan sturen, misschien iemand anders die eens wil navragen of ze daar trek in hebben.

    Grt Roger.
    Onze site : www.BillyGates.nl

    LG 50PV350 | Onkyo TX-SR806B | Denon DVD/SACD 1930 | A.C. RYAN PLAYON HD mini | Cisco 8455 DVB HD PVR |
    JBL Northridge E100 | JBL Northridge EC35 | JBL Northridge E80

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Ik hou dit forum in de gaten. Als het een succes wordt wil ik ook wel meedoen.

  22. #47

    Standaard

    Blijkbaar kan je denon bij penhold geregistreerd worden voor en som van 25 euro indien hij niet bij penhold vandaan komt.

    ik kan dan wel eens gaan aannemen dat hierna altijd een beroep op garantie gedaan kan worden binnen 2 jaar na aankoop.

    zie de upgraded pagina maar eens waar men nu ook firmware update's aanbieden voor niet penhold geregistreerde of serial verminkte producten.


    Ik zou dus zeggen, toestel in duitsland kopen onderweg ff stoppen bij penhold
    Deze zogenaamde administratie doorlopen en naar huis.
    Denon AVR-4306
    Denon DVD-3930
    4x Mission M35i Front + Surround
    2x Mission M32i Surround Back
    1x Mission M3C2i Center
    1x Rel Stata 5

  23. #48

    Standaard

    En hier is nummer 3. Stond net op het punt om één van de dagen een Denon 1909 te gaan bestellen. Zal dit nog maar effe uitstellen en afwachte wat de verder respons op dit tripje wordt. Heeft er iemand trouwens de Denon RC-7000CI afstandsbediening? Staat wel niet op de site van Richer maar zal wel te bestellen zijn zeker?

  24. #49

    Standaard

    hmm, interessant idee
    ik ga dit volgen! deed ik toch al, maar nu helemaal

  25. #50

    Standaard

    Ik hoor hier (en op htforum) veel mensen over de Denon AVR-1909 en dat iedereen hem wil kopen (met een gezamelijke aktie). Ik vroeg me af of dit nou zo'n geweldige versterker is of dat iedereen hem wil omdat ie goedkoper is in het buitenland? Want ik zit zelf ook te kijken naar een nieuwe HD receiver (tot 500.- ongeveer) maar zie ook goeie van Yamaha en Pioneer. Zijn deze ook goedkoper in het buitenland? En waarom zijn veel mensen geinteresseerd in deze Denon?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •