Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
De resultaten 51 tot 75 van 75 worden weergegeven.

Discussie: Denon AVR-1909

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik heb ze even een mailtje gestuurd
    Ben zeer benieuwd! Laat weten wanneer je wat hoort. Welke vestiging heb je benadert, ik zou er in eerste instantie voor kiezen om naar Hull te gaan. (gezien de boot HvH-Hull)
    Laatst aangepast door Jessye : 08-02-2009 om 13:39
    AKA Jes

  2. #52

    Standaard

    Ik heb het mailtje gestuurd naar het algemene emailadres, webaftersales@, die trof ik op de website.

    HvH-Hull is wel extreem duur zeg, 2 personen met auto 340 pond!
    Via frankrijk naar Dover kost slechts 55 euro.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Ik heb het mailtje gestuurd naar het algemene emailadres, webaftersales@, die trof ik op de website.

    HvH-Hull is wel extreem duur zeg, 2 personen met auto 340 pond!
    Via frankrijk naar Dover kost slechts 55 euro.
    Dan is HvH-Hull niet echt een optie!
    AKA Jes

  4. #54

    Standaard

    Goed nieuws, alles kan gewoon doorgaan. Wel moet ik minimaal 10 stuks afnemen, die moet ik dan door een transportbedrijf af laten halen. Ik denk dat we hier heel blij van gaan worden.

    Kan iedereen die mee wil doen me even PM'en, zet daarin ook de kleur die je wilt en je volledige gegevens?
    Ik ga even DHL contacten.

    Update:

    Kom ik bij zo'n DHL service punt om informatie aan te vragen, geeft de eigenaar van dat punt aan het veel goedkoper te kunnen. Heb hem aangegeven wat precies de bedoeling is, krijg zeer binnenkort te horen wat het gaat kosten De spullen zullen bij Richer Sounds worden opgehaald door een Engels transportbedrijf, eens in Nederland wordt het door zijn bedrijf overgenomen en naar mijn woonplaats gebracht.
    Laatst aangepast door Rik P. : 09-02-2009 om 16:32

  5. #55

    Standaard

    Update: De 1909 is alleen in het zilver beschikbaar, of dit normaal zilver of premium zilver weet ik niet.

  6. #56

    Standaard

    Heeft opeens iedereen geen interesse meer? Heb nog geen PM ontvangen.

  7. #57

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvdplas Bekijk bericht
    Heeft opeens iedereen geen interesse meer? Heb nog geen PM ontvangen.
    Ik wil er in ieder geval één! (liever zwart, maar voor dit bedrag ben ik wat minder kieskeurig). Waar woon je eigenlijk; je mag ze ook bij ons op de zaak laten afleveren (in Amsterdam nabij de Makro).
    Laatst aangepast door Jessye : 09-02-2009 om 22:25
    AKA Jes

  8. #58

    Standaard

    Ik woon zelf in Almere, dus dat is redelijk centraal in Nederland als je de noordelijke provincieen meetelt Het transportbedrijf zit in Almere-Haven, dus ik kan me zo voorstellen dat het voor hen makkelijker is de goederen op hun thuisbasis af te leveren, waar ik ze dan oppik. Maar ik zal eens informeren!

    De dagen erna wil ik dan wel pakketten rondbrengen, versturen of klaar staan voor ophalen.

    Ik wil wel voorstellen dat iedereen iets van een legitimatie meebrengt bij het ophalen zodat ik dan kan controleren met de overschrijvingen die ik heb gehad. Tien van die apparaten voorschieten gaat me niet lukken namelijk

    Het volledige bedrag zal ik overmaken via de bank, volledig traceerbaar dus.

    Je krijgt er een kopie van een bon bij met daarop 10 stuks, ik bewaar de originele.
    Je hebt volledige garantie, mits je hem zelf naar Engeland brengt (en zelf alles regelt). Het enige dat ik hierbij kan bieden is een originele factuur die je kunt lenen.

    Omvormstekker moet je zelf regelen. Voor zover ik weet hoef je enkel de vorm aan te passen, en niet een volt-conversie te doen.

    Het positieve: je hebt dan dus wel een Denon 1909 voor (wat ik nu verwacht) nog geen 400 euro

    De termijn: RicherSounds heeft er nog maar 40 op voorraad, zodra ik er tien heb worden ze gereserveerd. Laten we dus snel handelen!

  9. #59

    Standaard

    Nieuws: het transporteren gaat zo'n 250 euro kosten, en dat valt me reuze mee!
    De receivers gaan dus iets van 325-400 euro kosten afhankelijk van de koers die Rabobank hanteert.

    Helaas heb ik wel wat afmeldingen gekregen doordat alleen zilveren beschikbaar zijn. Mocht je dus nog mensen weten die er een willen hebben: meld ze aan!

  10. #60

    Standaard

    Kan je ook niet zo iets doen voor luidsprekers? Q acoustics 1010i 5.1 set die in Engeland te koop is, is vele malen goedkoper dan in Nederland


  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Daan de G. Bekijk bericht
    Kan je ook niet zo iets doen voor luidsprekers? Q acoustics 1010i 5.1 set die in Engeland te koop is, is vele malen goedkoper dan in Nederland
    Dat kunnen we wel doen, maar liever even niet met deze actie. Juist omdat het tien dezelfde producten (dozen etc.) zijn is het allemaal makkelijk. Zodra deze rond kunnen we best dezelfde lijntjes gebruiken om een nieuwe bestelling te doen

    Tot op heden hebben we echter nog maar drie receivers, ik had toch wel wat meer animo verwacht
    Laatst aangepast door Rik P. : 11-02-2009 om 06:20

  12. #62

    Standaard

    Misschien topic posten in de powerbuy sectie?


  13. #63

    Standaard

    Toevallig vanochtend gedaan
    Heb ook al een paar mensen via GOT en SK., we zitten nu op vijf plus een paar die het nog niet zeker weten. Eventueel neem ik er nog wel eentje, raak ik vast wel weer kwijt. Als anderen er dan ook zo over denken kunnen we tot actie overgaan Dan zou je volgende week misschien al je receiver hebben

  14. #64

    Standaard

    Krijg je deze korting omdat je allemaal Denon 1909's haalt of omdat je het bij dezelfde winkel haalt. Want ik wil ook een nieuwe receiver aanschaffen maar weet nog niet of ik de Denon wil. Ik zie ook mooie van Pioneer, Yamaha, Onkyo etc. Maar volgens mij wil je hier niet aan gaan beginnen (verschillende receivers halen)?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bsmpower Bekijk bericht
    Krijg je deze korting omdat je allemaal Denon 1909's haalt of omdat je het bij dezelfde winkel haalt. Want ik wil ook een nieuwe receiver aanschaffen maar weet nog niet of ik de Denon wil. Ik zie ook mooie van Pioneer, Yamaha, Onkyo etc. Maar volgens mij wil je hier niet aan gaan beginnen (verschillende receivers halen)?
    Eigenlijk krijgen we niet eens korting, maar het is er nu sale en ik ben allang blij dat ze open staan voor onze order. Ik heb ze namelijk al een keer eerder gemaild en daarbij werd gewoon keihard nee gezegd. Andere mensen hebben ook deze ervaring begreep ik.

    Ik wil het liever even bij de 1909 houden, anders gaan we weer vanalles toevoegen waardoor het totaalbedrag straks enorm wordt, het niet meer op een pallet past, etc.

    De bestelling is de deur uit en de eerste betaling is binnen, mocht er echter nog iemand mee willen doen dan kan dat nog, er zijn er nog enkele over. Nogmaals: als max wil ik 10 aanhouden. Ik stel voor dat ik verdere informatie via http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=66618 plaats en via e-mail stuur, om dit topic schoon te houden (voor zover dat nog mogelijk is )
    Laatst aangepast door Rik P. : 12-02-2009 om 08:48
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  16. #66

    Standaard

    mooie actie

    ik was eigenlijk van plan om een onkyo 606 te kopen

    is dit zo veel beter dan de onkyo?


    alvast bedankt

  17. #67

    Standaard

    Is er iemand die meer weet over die registratie bij Penhold?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  18. #68

    Standaard

    Dag Allemaal,

    Ik had er graag 1 willen hebben uit de UK (dan wel zwart)!
    Ik kon alleen niet zo lang meer wachten.
    Ik heb hem vorige week opgehaald uit Amstelveen http://www.abetterprice.nl/portal.asp,
    ze hadden hem hier nog op voorraad, voor 609,-.
    Nog steeds te duur, maar wilde hem hebben.

    Ben er super blij mee!!

    m.vr.gr.
    Pjotre

  19. #69

    Standaard

    Zow, even diep in de buidel getast dus
    Hoe is het instellen verlopen? Ik lees dat het moeilijk is, maar als ik dan de te nemen stappen bekijk valt het allemaal weer mee. Hij bevalt goed begrijp ik?
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  20. #70

    Standaard

    Instellen gaat eigenlijk best, viel mij niet tegen!
    Had wel gelezen dat dit moeizaam zou gaan, niet dus.
    Je hebt inderdaad veel (instellings)mogelijkheden,
    maar als je er even rustig voor gaat zitten valt het reuze mee . . .

    Geluid is ook ckr goed, heb er zelf een setje Harman/Kardon bij aan geschaft (HKTS11BQ).

    Kortom zeer tevreden!!!

  21. #71

    Standaard

    komt er wellicht nog een 2e inkoopactie, voor een zwarte 1909 ?

  22. #72

    Standaard

    hoe is deze actie uiteindelijk verlopen? iedereen de receiver in goede staat ontvangen?

  23. #73

    Standaard

    Yes, vrijwel iedereen heeft de receiver sinds vorig weekend in huis. Geen dead-on-arrivals gelukkig. Maar wat een prachtig apparaat, erg mooi geluid!
    Panasonic 42PZ85 Denon AVR1909 LG BD370
    Pro Audio Soniq 404 Pro Audio Evidence MkII

  24. #74

    Standaard

    Heb deze versterker ook in huis gehaald en moet zeggen een zeer goede vervanger van mijn oude Yamaha rx-v599.

    Het afstellen heb ik s avonds gedaan terwijl iedereen in bed lag en gelukkig was er niemand wakker geworden van de geluiden vooral de sub liet zich toch goed horen.
    Maar heb verder nog niet uit kunnen testen.

  25. #75

    Standaard

    Ik ga binnenkort deze versterker aanschaffen in combinatie met de Wharfedale 9.3, 9.6 en Center speaker. Daarnaast komt de Panasonic 42G10 te staan, en dan moet het zeker goed komen. Hoor over beide merken goede reacties!

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •