De resultaten 1 tot 19 van 19 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard PS3 Media Server 1.0 uitgebracht

    Via de Xrossmediabar op de Playstation 3 kan je onder andere content afspelen die via een mediaserver wordt aangeboden (UPNP)

    PS3 Media Server 1.0 kan via UPNP audio en video streamen naar de Playstation 3.



    PS3 Media Server 1.0

  2. #2

    Standaard

    Ik gebruik deze nu ook, het werkt het prima, zet het aan en je kunt je gehele lokaal station c of d streaming of je kunt een map met al je films overzetten.


    Four **** Trader & SafeTrader


  3. #3

    Standaard

    Ik heb hem ook sinds vandaag, wat een verademing zeg deze speelt VOB-files helemaal af zonder na iedere file te stoppen, ook speelt hij ISO files af ( dus niet eerst uitpakken maar gewoon afspelen, nog een paar kleine nadelen hij speelt standaard engelse subs af je kan helaas (nog) niet kiezen af maar ik ga een dvd rippen en laat alleen de NL-subs er in eens kijken of hij die pakt.
    Audio is nog stereo maar wie weet het is pas versie 1.0
    Tot op heden ben ik er erg blij mee

  4. #4

    Standaard

    Je kunt de maker emailen en misschien maakt hij een update. Want soms zit eng sub vast aan de mkv. En dan kan je geen nl subs zetten. Dat kan wel op de pc. Ik ga ook mailen, misschien hebben andere ook last van.


    Four **** Trader & SafeTrader


  5. #5

    Standaard

    wilde net instaleren maar werkte niet op mn laptop.
    Dacht ik dat ik mn ps3 ff aan moest zetten, wat ik dus ook direkt deed.
    Blijkt tot mijn verbazing mijn ps3 helemaal niet meer op te starten!!!!

    Slaat gelijk uit en krijgt heel even een geel lampje!

    Iemand ideeen?..

  6. #6

    Standaard

    Je kan subs selecteren OOK NL ga naar de bewuste DVD en kies TRANSCODED daar staan alle files in en kies de file met de NL-subs het staat aangegeven ook staat werk geluids spoor er is ( weet niet of hij AC3 ook daadwerkelijk afspeelt)
    Hebben jullie ook last van da het beeld wat sneller loopt dan het geluid en weet iemand of dit te verhelpen is

  7. #7

    Standaard

    Het werkt wel maar meeste filmpjes dat ik wil afspelen gebeurd in schokjes, dus zo wauw vind ik dit systeem niet, kan geen enkele family guy episode normaal zien.
    BD (1243) What i Watch

  8. #8

    Standaard

    Je moet proberen een map streamen, hoe meer bestanden gestreamed moeten worden, hoe meer gaat schokken.


    Four **** Trader & SafeTrader


  9. #9

    Standaard

    Hier totaal geen last van schokken PS3 niet draadloos maar met kabel verbonden aan het netwerk

  10. #10

    Standaard

    Maar als je streamt, vraagt dat eigelijk veel van je download limiet ? Want heb maar 25gb in een maand
    BD (1243) What i Watch

  11. #11

    Standaard

    Even voor de duidelijkheid,

    Het is (tot nu toe) toegestaan om te bespreken hoe je filmpjes kunt streamen naar je PS3.
    Het is niet toegestaan om te gaan bespreken hoe er films gedownload, geript of bewerkt kunnen worden.

    Dit i.v.m. de inbreuk op auteursrechten.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door freaky Bekijk bericht
    Maar als je streamt, vraagt dat eigelijk veel van je download limiet ? Want heb maar 25gb in een maand
    Je streamed over je interne netwerk dus dat heeft niks met je download limiet te maken.

  13. #13

    Standaard download limiet

    Nee dit heeft niets te doen met je download cq upload limiet
    Je bent namelijk aan het streamen op je eigen netwerk :razz:
    Of je moet jezelf een limiet opleggen

  14. #14

    Standaard

    Zoek nog steeds iets gratis voor OSX.....

  15. #15

    Standaard

    Ik krijg op sommige momenten wel schokjes, misschien omdat ik een niet zo goede processor heb.
    Bij de FAQ staat er op dan je hoger dan pentium 4 moet hebben om alles vloeiend te laten lopen.
    Ik heb een pentium 4.


    Four **** Trader & SafeTrader


  16. #16

  17. #17

    Standaard

    Wij hebben hem ook, maar krijg hem maar niet aan de praat met de PS3.
    Heb een screenshot gemaakt van de error status, hoe kan ik deze aan jullie laten zien zodat jullie me eventueel verder kunnen helpen ?

    De PS3 staat aan beneden, hij kan wel TVersity zien, maar geen PS3 Media Server 1.0.

    Wat doen we fout ?
    Hellboy : I'm fireproof, you're not.
    Goldtrader op DVDforum.nl

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wietse2008 Bekijk bericht
    Je kan subs selecteren OOK NL ga naar de bewuste DVD en kies TRANSCODED daar staan alle files in en kies de file met de NL-subs het staat aangegeven ook staat werk geluids spoor er is ( weet niet of hij AC3 ook daadwerkelijk afspeelt)
    Hebben jullie ook last van da het beeld wat sneller loopt dan het geluid en weet iemand of dit te verhelpen is
    ja daar heb ik ook last van en hoe kan ik hd streamen of per kabel want je kunt hem max maal op 650mbs zetten maar dan buffert hij te langzaam:sad:

  19. #19

    Standaard PS3 Media Server 1.03

    Inmiddels is versie 1.03 uitgebracht, met oa default MK4 & WMV streaming & subtitle fix.

    PS3 Media Server 1.03 released

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •