Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste
De resultaten 401 tot 425 van 642 worden weergegeven.
  1. #401

    Standaard

    Dat klinkt goed allemaal, mijn vakantiegeld is helaas al op.....mischien volgend jaar als ik iemand kan vinden die bereid is met me mee te gaan
    Mindy Macready: Act like a bitch, get slapped like a bitch.
    Besteld: *out of order*



  2. #402

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Ik vlieg bijna altijd op Stansted met Ryanair vanaf Düsseldorf Weeze (vlakbij), kan vaak al heen en weer voor minder dan 50€ (waarvan 10€ voor de verplichte creditcard fee). Op het vliegveld kun je de Stansted Express nemen die je naar Central London brengt, als je het kaartje hiervoor in het vliegtuig koopt ben je iets van €25 kwijt (ter plekke is het duurder).

    Af en toe vlieg ik op Heathrow, maar nadelen zijn daar: duurdere tickets vanwege hogere luchthavenbelastingen (zowel Heathrow als Schiphol) en altijd vertraging omdat zowel Schiphol als Heathrow veel te drukke luchthavens zijn waar het vliegtuig altijd kilometers moet taxiën en wachten op je beurt. Datzelfde geldt voor douane (soms hele lange rijen met bijbehorende wachttijden!). De tube van Heathrow naar Central London is het goedkoopst maar duurt ook nog meer dan een uur, de Heatrow Express is sneller maar ook weer prijziger.

    Je moet zeker niet op Luton vliegen, dat is in de middle of nowhere. Gatwick heeft geloof ik ook wel redelijke verbindingen naar Central London, maar is verder weg dan Stansted en qua prijzen maakt dit niet uit, dus ik zou dan voor Stansted gaan. Vanaf Schiphol kun je ook op City vliegen, maar is vaak wel duurder. Je zit wel meteen in de stad dan.

    Met trein of auto erheen is vele malen prijziger (in ieder geval vanuit het oosten van NL) en in London met de auto is qua parkeren, verkeersdrukte en belasting (je moet een vignet o.i.d. hebben waarvoor je per dag betaalt) niet aan te raden. Als je meer van UK wilt zien zou ik ter plekke een auto huren, een auto met het stuur rechts is dan ook wel zo prettig als je links rijdt.

    De tube is ter plekke het handigst, maar let er even op dat in het weekend veel lijnen (deels) gesloten zijn vanwege werkzaamheden (nu helemaal voor de olympics) wat soms ook tot onhandige situaties kan leiden (bijv. als het metrostation vlakbij je hotel dicht is en je eerst een half uur moet lopen naar de dichtstbijzijnde operationele lijn). Bussen ter plekke kan ook maar doe ik alleen na 12u 's nachts als de tube niet meer rijdt.

    Ik ben het niet eens met de opmerking dat als je centraal zit "alles" op loopafstand zit. De afstanden tussen de sites zijn groot, van de Tower naar Leicester Square is echt niet te belopen. Maar als je in de buurt van Trafalgar zit zit je wel het meest centraal (ook qua ov-opties). Je moet zeker niet buiten undergound zone 1 gaan zitten (tenzij je echt budget wilt), want dat is echt ver van alles.
    Bedankt voor deze info. Top...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #403

    Standaard

    heatrow en Luton liggen allebei op ruim een uur van het centrum (en dan noem ik centrum oxford street) en als je het heel precies wilt weten marble arch. Vanaf luton met de greenline bus, iets van 5/6 euro ofzo, en vanaf heatrow met de tube voor ongeveer zo'n zelfde bedrag. Het kan ook in 20 minuten met de heatrow express, maar die kost ruim 50 euro dacht ik.

    Persoonlijk vind ik city het fijnste vliegveld, dat is niet meer dan een brede strook asfalt waar een zeer klein vliegtuig op kan landen. Ticketprijzen ongeveer hetzelfde als heatrow, en met 20 minuten op marble arch. Dus lekker snel.

    Auto geen optie, dure parkeertarieven, en tol om binnen te komen.

    Trein geen idee.

    Alles op loopafstand is niet waar, maar met de tube ben je overal zo. De tube is echt fantastisch in London(Amsterdam kan er wat van leren).
    Koop een kaart voor onbeperkte metro voor zolang je er bent, je zal er zeker veel gebruik van maken.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  4. #404

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    dolphin mall vond ik ook niet enorm slecht daaro!

    ik ga in 2012 weer naar amerika,dit jaar zuid afrika 26 dagen...
    miss wel nog in september 5 dagen naar kentucky!

    Voorheen iemand over las vegas,t is een van mijn favo bestemmingen wereldwijd.ben er nu 7 keer geweest geloof ik,iedere keer ander hotel,veel lol,gokken,zwemmen,zuipen,24uur alles,top!

    alleen al als ik weer in de dennys zit op de strip(ze hebben er nu 2 daar trouwens)zit ik al te genieten!wat zeg ik,als ik land en de gokkasten voelt t onderhand al als thuiskomen,topgevoel...

    mazzel niels
    De dolphin mall is volgens bepaalde boekjes een outlet mall, nu ben ik in New York bij de Woodburry Commen mall geweest en dat vond ik drama.
    Afgelopen jaar al in de avventura mall geweest en die vond ik fantastisch.

    Weet jij hoe dat zit ? en nog andere goeie tips voor MIAMI ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  5. #405

    Standaard

    Ik ga vrijdag op road trip in Groot-Britannië met 2 vrienden. Eerste weekend naar Goodwood, daarna Engeland en Schotland rond rijden. Grootste gedeelte van de route is ondertussen al bepaald. Heb er zin in!
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  6. #406

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Ik ga vrijdag op road trip in Groot-Britannië met 2 vrienden. Eerste weekend naar Goodwood, daarna Engeland en Schotland rond rijden. Grootste gedeelte van de route is ondertussen al bepaald. Heb er zin in!
    Probeer nog ff Wales in te slaan, dat is ook heel erg mooi.
    Moet ik zelf ook weer een keer heen, dat is al zo'n 20 jaar geleden...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #407
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Yes, net toch maar geboekt.
    Over ongeveer 4 weken, drie weken Orlando en Miami.
    Nu nog even de invulling regelen tips van harte welkom.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #408

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Probeer nog ff Wales in te slaan, dat is ook heel erg mooi.
    Moet ik zelf ook weer een keer heen, dat is al zo'n 20 jaar geleden...
    Ik weet het, we zitten alleen met een al krappe planning en willen allemaal heel veel van schotland zien. Wellicht volgend jaar weer een kans..
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  9. #409

    Standaard

    Praag en Rome Allebei eerste keer.

  10. #410

    Standaard

    8 tot 15 oktober Albufeira, Portugal.

    Zon, zee, strand, cocktails, beachparty's etc. etc.

  11. #411

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Ik weet het, we zitten alleen met een al krappe planning en willen allemaal heel veel van schotland zien. Wellicht volgend jaar weer een kans..
    Ik dacht ik geef het even aan, omdat er stond 'het grootste gedeelte'. Ach misschien kom ik er ook nooit meer, je weet het niet
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #412

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Yes, net toch maar geboekt.
    Over ongeveer 4 weken, drie weken Orlando en Miami.
    Nu nog even de invulling regelen tips van harte welkom.
    Ha. Ha.
    De één boekt last minute 2 weken camperen in zuid Frankrijk of 10 dagen strand in Spanje of Turkije.
    Claudio boekt last minute 3 weken Florida
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #413

    Thumbs up

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Yes, net toch maar geboekt.
    Over ongeveer 4 weken, drie weken Orlando en Miami.
    Nu nog even de invulling regelen tips van harte welkom.
    Ga je daar een auto huren? zo ja,dan hier wat tips van dingen die wij vorige maand hebben gedaan:

    -: ga zeker naar St. Petersburg, in de Tampa Bay: een hele mooie, moderne stad waar tof jong volk woont en waar je een leuke mix van hippe bars, clubs en sjieke restaurants vindt. Zeker de moeite waard.

    -:Ga in Miami naar South Beach en bezoek op Ocean Drive het Clevelander hotel: een groot, modern hotel waar ongeveer iedere dag dj`s zijn: zowel bij het zwembad als op het dak. de rooftop party`s zijn daar heerlijk.

    -: En natuurlijk moet je naar Key West: wat `n toffe stad is dat. Heerlijke laidback sfeer met strand barren, mooie leuke mensen en hele rij aan allerhande verschillende soorten kroegen. Ideaal om een kroegentocht te houden (op een enkele plaats na nergens entree) maar het kan je ook net zo goed overkomen dat je zomaar, zonder dat je er erg in hebt, de hele avond in dezelfde kroeg blijft hangen omdat je in gesprek raakt met de interessante en oprecht in je geinteresseerde bevolking. Voor je `t weet heb je zo een urenlang gesprek onder `t genot van een heerlijke lokale cocktail. Geniaal!

    Als je nog meer tips nodig hebt dan hoor ik `t wel
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  14. #414

    Standaard

    Ik weet het, dit is lachen, maar wij hebben onze vakantie voor 2012 al geboekt: een cruise naar het zuiden van Noorwegen. We wilden dit absoluut in familieverband doen en we moesten daarom al een periode prikken dat iedereen kon.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  15. #415

    Standaard

    @TheGodfather
    We weten allemaal dat Claudio altijd 18 blijft, maar hij gaat met z'n gezin, dus dit zijn nou net niet de tips waar hij op wacht volgens mij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #416

    Standaard

    Dat weet ik toch niet weet niet van iedereen z`n prive situatie Daarbij: wie zegt dat als je een gezin hebt niet kunt feesten?
    Als je met je gezien dan moet je natuurlijk een week doorbrengen in het Walt disney world resort. Tijd krijg je er makkelijk om. Maar dat zal je vast al gaan doen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  17. #417

    Standaard

    Komt vast goed, ik ga iig 10 dagen Londen doen, naar m'n familie daar
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #418
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ja de vorige keer had ik een half jaar van te voren geboekt, Dit jaar zat ik lang in dubio, maar klaarblijkelijk kan je het gewoon fors uitstellen. Vlieg nog rechtstreeks ook. Ik land in Orlando waar ik natuurlijk met vrouwlief en de kids alle parken e.d. af ga. De Oudste heeft een Harry Potter tick, dus móet wederom naar Universal dus. Ben twee jaar geleden in L.A. geweest. Da's wel een beetje jammer, want de parken zijn vrijwel gelijk. Maar hé, denk niet dat het afzien wordt. Verder Disney, Seawolrd, International Drive, Die spacedingen en zo (twijfel nog)! Vervolgens lijkt me met de auto richting Tampa wel een goeie. Thanks. Dan richting miami, en wat ik daar ga doen weet ik nog niet precies. Uiteraard de everglades op zo'n windbootje. Krokodillen afslaan. Ondanks ik niet echt zo'n strandvakantie fan ben, wil ik toch wel een paar dagen beachen, althans dat wordt me verteld hierzo. Dus ben benieuwd waar je dat het beste kan doen. Key West is wel het uiterste puntje. En wat is leuker miami of miami beach? En als ik iets 'so obviously Florida' gemist heb, hoor ik het graag... Vermoed wel dat ik langer in de regio Orlando zit dan in Miami. Meestal hou ik het een beetje open en zie wel ter plekke! Ik vlieg iig vanuit Miami weer terug.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 30-06-2011 om 00:33
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #419

    Standaard

    Miami is héél Miami, inclusief downtown. daar valt op bay-side na en de AAA(american airlines arena) weinig te beleven.

    Miami beach is het eindland wat daaraan vast zit, onderverdeeld in Southbeach en Sunny Island.
    Miami Beach is dé plek, met winkels/bars/restaurants.
    verder heb je boven miami beach een deel dat avventura heet, daar is een hele grote mall te Vinden met veel bekende winkels. Makkelijk te bereiken per bus.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #420

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    De dolphin mall is volgens bepaalde boekjes een outlet mall, nu ben ik in New York bij de Woodburry Commen mall geweest en dat vond ik drama.
    Afgelopen jaar al in de avventura mall geweest en die vond ik fantastisch.

    Weet jij hoe dat zit ? en nog andere goeie tips voor MIAMI ?

    ik vond t geen outlet mall.er waren een paar goede winkels,maar niet alles enorm goed.
    de dichtsbijzijnde goede outlet mall zat in orlando als ik me goed herinner,vlakbij international drive.
    aan de ene kant heb je daar alle parken zon beetje,en aan t andere eind de beurshal.volgens mij in de buurt van die beurshal zat wel een aardige mall,al gevonden:
    http://www.premiumoutlets.com/outlets/outlet.asp?id=96

    succes en shop ze!

    mazzel niels
    T2: I'll Be Back!

  21. #421

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Ha ja de vorige keer had ik een half jaar van te voren geboekt, Dit jaar zat ik lang in dubio, maar klaarblijkelijk kan je het gewoon fors uitstellen. Vlieg nog rechtstreeks ook. Ik land in Orlando waar ik natuurlijk met vrouwlief en de kids alle parken e.d. af ga. De Oudste heeft een Harry Potter tick, dus móet wederom naar Universal dus. Ben twee jaar geleden in L.A. geweest. Da's wel een beetje jammer, want de parken zijn vrijwel gelijk. Maar hé, denk niet dat het afzien wordt. Verder Disney, Seawolrd, International Drive, Die spacedingen en zo (twijfel nog)! Vervolgens lijkt me met de auto richting Tampa wel een goeie. Thanks. Dan richting miami, en wat ik daar ga doen weet ik nog niet precies. Uiteraard de everglades op zo'n windbootje. Krokodillen afslaan. Ondanks ik niet echt zo'n strandvakantie fan ben, wil ik toch wel een paar dagen beachen, althans dat wordt me verteld hierzo. Dus ben benieuwd waar je dat het beste kan doen. Key West is wel het uiterste puntje. En wat is leuker miami of miami beach? En als ik iets 'so obviously Florida' gemist heb, hoor ik het graag... Vermoed wel dat ik langer in de regio Orlando zit dan in Miami. Meestal hou ik het een beetje open en zie wel ter plekke! Ik vlieg iig vanuit Miami weer terug.
    Naar Kennedy Space Center moet je zeker gaan, vond ik zelf erg indrukwekkend. Als je oudste een Potter tick heeft dan is het Harry Potter park in Orlando misschien een aanrader. Althans: ik meen in de vlugigheid een bord te zien voor een apart Potter park in de buurt van Orlando.

    Als je naar Tampa gaat dan moet je met de cable cars gaan: electrische wagens die via een rails een bepaalde route rijden vanuit het centrum van Tampa richting het historische gedeelte (Centro Ybor) voor $5,- p.p.
    Zo`n ritje is denk ik ook wel leuk voor de kids, en in Centro Ybor zitten ook goede en leuke restaurants en winkeltjes.

    Als je kunt kiezen tussen South Beach en Key West zou ik voor de laatste kiezen: stuk relaxter, goedkoper en gezelliger.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  22. #422
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bedankt mannen voor alle goeie tips. Ga ik zeker wat mee doen. Oh en dat Harry Potter park zit in Universal Studios, vandaar dat ik dat als must opgaf.

    Schroom je niet om nog meer tips te geven. Orlando heb ik wel aardig in mij hoofd zitten, maar de rest is nog open.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  23. #423

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Oh en dat Harry Potter park zit in Universal Studios, vandaar dat ik dat als must opgaf.
    Ah ok Dacht dat dat nog een apart park was.
    Van alle parken in het Walt Disney Resort vond ik Epcot het leukste en het meest verrassende. Ook heel leuk voor kinderen, erg leerzaam ook.
    En als film fan moet je natuurlijk een kijkje gaan nemen bij de Walt Disney tentoonstelling in het Magic Kingdom zelf.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #424

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Axel de Mol Bekijk bericht
    Ik weet het, we zitten alleen met een al krappe planning en willen allemaal heel veel van schotland zien. Wellicht volgend jaar weer een kans..
    Als je nog een keer die kant op gaat. Sla Isle of Skye en de Applecross Pass niet over! Vakantie was geweldig, schitterende natuur, mensen, steden, whisky. 4500 kilometer afgelegd in 2 weken, echt van genoten!
    Panasonic TX-P42S20E -- Panasonic DMP-BD65EG-K -- Pioneer DV490V-S -- QED SQART P2110
    Ripley: Micro changes in air density, my ass.
    IcheckMovies -- WhatIWatch

  25. #425

    Standaard

    eind augutus 4,5 week naar de westkust van de USA !, landen is SFO en daar dan 4 dagen doorbrengen en die zijn al gepland, daarna naar Nappa of naar sonoma , iig. naar een wijnfarm voor een tour en proeverij.

    Daarna global > Yosemite NP,Kings Canyon NP Death Valley NP, Las Vegas, Zion, Gran Canyon NP, Monument Valley, Phoenix, Joshue Three, San Diego, LA, SFO.

    Must have tips???

    ik wil graag naar een airplane graveyard en naar een spookstad, kom je die gewoon tegen onderweg of zijn er bepaalde plekken waar die zijn ?

    Iemand bekend met de mojave airport airplane graveyard ?
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Pagina 17 van 26 EersteEerste ... 7131415161718192021 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •