Pagina 22 van 26 EersteEerste ... 12181920212223242526 LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 642 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    ik zou graag een beer zien, niet te dichtbij natuurlijk haha.

    Iemand hier de half dome beklommen? nu moet je een permit regelen (online) helaas zijn alle permits al weg , en kun je via de dagelijkse loterij ook nog eentje scoren.

    De permit is enkel voor " the cables" , is de half dome route verder een mooie route om te doen? of heb je dan echt een anti climax als je niet die kabels mag beklimmen....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  2. #527
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ha ja, dat filmpje ken ik. Ik sliep in zo'n Yurt. Tenthuisje op palen. Dan slaap je vrij licht kan ik je vertellen. De beren die ik zag heb ik uiteraard uitgebreid gefilmd. Als je ziet wat voor kracht ze hebben dan frons je wel even. Hij liep op tientallen meters van voetgangers en er instond lichte paniek bij de parkrangers, want dat is gewoon gevaarlijk. Er werd ook onmiddellijk heen en weer gecommuniceerd. Maar die ervaring pikte ik wel even mee.
    PS: Er is een beer die iedereen ziet in Yosemiti. Bovenop een hoek van een berg.

    Die route is echt de moeite waard. Sowieso de routes bovenin. Sommige kom je gewoon met de auto langs en bieden een heel mooi uitzicht over de Valley. Maar eigenlijk is alles mooi. Als je zo'n trolleytram tour neemt hoor je ook veel over de Valley.

    Om ff in de sfeer te komen













    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 13-07-2012 om 12:06
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #528

    Standaard

    gelijk zin om terug te gaan!

  4. #529

    Standaard

    Na alle praat hier over New York een tijdje terug, hebben we toch maar een weekje NYC geboekt en wel in oktober al. We verblijven in het Best Western Plaza Hotel in Queens, volgens mij heeft iemand hier ook daar geboekt eens. Mooi hotel lijkt me en nog redelijk betaalbaar. Bovendien snel op Manhattan met de metro.

    Heb al wat tips gehad van mede crewlid Jordy, maar meer tips en trics zijn uiteraard welkom. Op zaterdag komen we aan, die dag hou ik nog even vrij. Zondag heb ik kaarten weten te scoren voor een football wedstrijd, Giants - Redskins dus ook die dag zit al aardig vol. Eindelijk eens die Superbowl champs aanschouwen in real life en uiteraard RG3.
    Maandag heb ik al een reservering staan voor de 9/11 Memorial om 11 am, wou daarna richting Ellis en Liberty Island, aangezien de boten redelijk in de buurt liggen van het WTC. Overige dagen zijn nog vrij!

    Wou een New York Pass kopen, voor het Empire State Building en Museum of National History. Scheelt dit echt zoveel geld? Is het verder handig om een unlimited metrokaart te kopen of hem gewoon op te laden? Las ergens dat je 3x per dag met de metro moet reizen om de unlimited eruit te halen.

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    We verblijven in het Best Western Plaza Hotel in Queens, volgens mij heeft iemand hier ook daar geboekt eens. Mooi hotel lijkt me en nog redelijk betaalbaar. Bovendien snel op Manhattan met de metro.
    Yup, ben ik geweest. Prima hotel (goede kamer, goed bed en badkamer). De metro is op een meter of 50 van het hotel, dus dat is ook prima. Het is wel Queens, dus de omgeving daar is wat minder, maar daar tegenover is het hotel betaalbaar. Ben er zelf ook in oktober geweest (18 tot 21 oktober 2010, op rondreis) en er prima vermaakt. Veel plezier!

    Metrokaart is handig om te hebben. Heb zelf ook gedaan. Misschien een tip: Als je wilt, kun je het vrijheidsbeeld ook in. Is alleen gelimiteerd aantal mensen en moet je van tevoren voor reserveren. Als goed is kun je dat online ook doen.

    BTW: Nog een redelijke prijs voor de Giants betaald? Wilde zelf naar de Patriots indertijd, maar dat was 160 dollar oid. Uiteindelijk toen bij Bills @ Ravens geweest. In de nok van stadion voor 85-90 euro. Daar tegenover wel een unieke ervaring, die ik niet had willen missen.
    Laatst aangepast door gompier : 09-08-2012 om 17:44

  6. #531

    Standaard

    Ik heb 130 dollar per kaartje betaald. Voor minder was het niet te vinden. Giants zijn ook erg hot na hun winst in de Superbowl, voor seizoenskaarten hebben ze een wachttijd van 15 jaar...
    Ben dus al heel blij dat ik er bij kan zijn en als ik daar ben, moet ik gewoon naar een wedstrijd.

  7. #532

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Ik heb 130 dollar per kaartje betaald. Voor minder was het niet te vinden. Giants zijn ook erg hot na hun winst in de Superbowl, voor seizoenskaarten hebben ze een wachttijd van 15 jaar...
    Ben dus al heel blij dat ik er bij kan zijn en als ik daar ben, moet ik gewoon naar een wedstrijd.
    Zit je snel aan bij NFL wedstrijden. Van Ravens waren ook 125 dollar, maar was met gunstige koers. Het is iig echt de moeite waard om een keer mee te maken.

  8. #533
    Super Member
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Nieuwerkerk ad IJssel

    Standaard

    Zeker de moeite waard, sportwedstrijden zijn in de VS toch wel wat anders als in nederland. Ben ook een keer bij de Giants geweest en een keer bij de Yankees voor baseball, moet alleen nog een keertje een toffe basketballwedstrijd bijwonen.

    OT, net terug van een paar dagen OS in London en daarna doorgegaan voor een weekje Ibiza, beide zeer geslaagd. Weet nog niet of er voor deze zomer nog iets bijkomt, zit wel serieus te kijken naar een cruise naar St. Petersburg...

  9. #534

    Standaard

    Iemand hier die een beetje verstand heeft van reizen naar het stadion van de Giants/Jets? Ik moet uit Queens komen, het Best Western Plaza Hotel. Heb kunnen vinden op de site van de MTA dat er een directe treinverbinding is waar je maar één kaartje voor nodig hebt, maar hoe ik op een treinstation kom vanaf Queens (Penn Station?) kan ik niet vinden. Snap er eigenlijk weinig van. Ze gooien allemaal namen en lijnen om je oren, maar welke waar rijdt zie ik niet.

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Iemand hier die een beetje verstand heeft van reizen naar het stadion van de Giants/Jets? Ik moet uit Queens komen, het Best Western Plaza Hotel. Heb kunnen vinden op de site van de MTA dat er een directe treinverbinding is waar je maar één kaartje voor nodig hebt, maar hoe ik op een treinstation kom vanaf Queens (Penn Station?) kan ik niet vinden. Snap er eigenlijk weinig van. Ze gooien allemaal namen en lijnen om je oren, maar welke waar rijdt zie ik niet.
    1. Take or subway lines to 34 Street-Penn Station.

      • Go to any NJ TRANSIT ticket agent window or Ticket Vending Machine, and buy a round trip ticket to Meadowlands Sports Complex.
      • Look on the departure boards for the next NJ TRANSIT train that stops at Secaucus Junction Station. The screen will say "SEC" next to the destination.
      • Board that train and ride it to Secaucus Junction, and then use your ticket to transfer via the escalators to the Meadowlands Rail Line.


  11. #536

    Standaard

    Misschien helpt dit plaatje: http://www.njtransit.com/pdf/rail/Rail_System_Map.pdf

    Je moet eerst naar Penn Station, dan naar Secaucus Junction (maakt niet uit welke lijn) en van Secaucus Junction naar Meadowlands (paarse lijn naar Spring Valley).

  12. #537

    Standaard

    Het is trouwens wel goed geregeld. Als je op Secaucus Junction komt, dan zal wel duidelijk zijn hoe het werkt: http://www.njtransit.com/sf/sf_servl...=MeadowlandsTo

  13. #538

    Standaard

    Bedankt voor je hulp. Hier kom ik wel wat verder mee. Blijft toch een lastig OV-net daar.

  14. #539

    Standaard

    Valt mee Marcel, once you get the hang of it Het metronetwerk is in ieder geval heel compact, op iedere straathoek zit bijna een ingang naar de ondergrondse.

  15. #540

    Standaard

    Over 3 weken naar Florida, hopelijk laat Isaac de boel heel daar.

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Over 3 weken naar Florida, hopelijk laat Isaac de boel heel daar.
    Ik zou zelf nooit midden in hurricane season naar Florida gaan.

  17. #542
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Over 3 weken naar Florida, hopelijk laat Isaac de boel heel daar.
    Puff warm... Was er vorig jaar.
    Wel elke dag wel regen en onweer, wat verder ook geen verkoeling geeft.
    Maar altijd leuk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #543
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Binnenkort een dikke 3 weken naar Indonesië voor een rondreis doorheen Sumatra , Java en Bali.
    Zal een zalige tijd worden zonder ook maar enige vorm van internet ... hoezo afkicken nee gewoon een knopje in het hoofd omdraaien
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  19. #544

    Standaard

    Terug uit de VS! 5 weken rondreis gemaakt door Californië, Utah, Nevada en Arizona.

    Tussen Yosemite en Kings Canyon 3 beren gezien, en 2 daarvan op de foto weten te zetten.
    Daarnaast ook 2x een Coyote gezien ,waarvan 1x in San Francisco.
    Ruim 5600 KM gereden in een splinternieuwe Dodge Charger van Juni 2012.

    Blijft toch wel een super tof "land" , die VS..
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  20. #545

    Standaard

    JALOERS!!!
    mooie reis! zeker een super tof land, hopelijk kan ik snel nog eens terug gaan (zou dan de 4e keer worden)
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  21. #546

    Standaard

    Bij mij staat 2,5 week Costa Rica & Nicaragua op de rol binnenkort. Erg veel zin in!

  22. #547

    Standaard

    Hier zijn nogal wat internationale reisexperts aanwezig. Een vraagje: wie is er eigenlijk al in Vancouver geweest? Wij zijn van plan om volgend jaar misschien een rondreis door Alaska te doen, maar we hebben dus een tussenvlucht op Vancouver. De vraag die we ons stellen is of we eventueel gaan bijbetalen voor een paar extra dagen in deze Canadese stad. Het aantal dagen dat we er gaan blijven zou dan een beetje een evenwicht zijn tussen de bezienswaardigheden en uiteraard de financiële middelen. Mijn idee is, als ik dan toch in Noord-Amerika zit, ik even goed een klein weekje of zo langer kan blijven om deze stad op mijn verlanglijstje te bezichtigen. Wat zijn zo de toeristische highlights? Do's en don'ts?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #548

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hier zijn nogal wat internationale reisexperts aanwezig. Een vraagje: wie is er eigenlijk al in Vancouver geweest? Wij zijn van plan om volgend jaar misschien een rondreis door Alaska te doen, maar we hebben dus een tussenvlucht op Vancouver. De vraag die we ons stellen is of we eventueel gaan bijbetalen voor een paar extra dagen in deze Canadese stad. Het aantal dagen dat we er gaan blijven zou dan een beetje een evenwicht zijn tussen de bezienswaardigheden en uiteraard de financiële middelen. Mijn idee is, als ik dan toch in Noord-Amerika zit, ik even goed een klein weekje of zo langer kan blijven om deze stad op mijn verlanglijstje te bezichtigen. Wat zijn zo de toeristische highlights? Do's en don'ts?
    Ben er vorige zomer geweest en als je echt voor de stad wil gaan ben je met een dag of 2 wel klaar. Tenzij je de national parks richting Calgary wilt bezoeken, maar dan heb je weer langer nodig. Maar Vancouver op zich is niet bijzonder als je net uit Alaska komt denk ik. Voor de stad zou ik het niemand aanraden, maar nu vind ik Noord-Amerikaanse steden sowieso zelden bijzonder, m.u.v. New York, Washington DC en San Fransisco. De rest is compleet inwisselbaar, met musea vol oude meesters uit Europa (waar ik dus niet voor naar Amerika ga), winkelcentra die klonen van elkaar zijn, het oudste gebouw nog geen 100 jaar oud is en waar vaak de Zoo als highlight wordt gepromoot.
    Ik vond zelf Davie Village in Vancouver wel aardig, hoewel zo'n gay getto ook wel wat fouts heeft. De Gaslight District walk is ook wel leuk. Veel zwervers op straat vond ik wel in Vancouver (ex-hippies/psychiatrische patiënten).

  24. #549

    Standaard

    hierbij een foto van de beer, genomen vanuit de auto !





    Laatst aangepast door le-nnart : 07-10-2012 om 17:50
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  25. #550

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hier zijn nogal wat internationale reisexperts aanwezig. Een vraagje: wie is er eigenlijk al in Vancouver geweest? Wij zijn van plan om volgend jaar misschien een rondreis door Alaska te doen, maar we hebben dus een tussenvlucht op Vancouver. De vraag die we ons stellen is of we eventueel gaan bijbetalen voor een paar extra dagen in deze Canadese stad. Het aantal dagen dat we er gaan blijven zou dan een beetje een evenwicht zijn tussen de bezienswaardigheden en uiteraard de financiële middelen. Mijn idee is, als ik dan toch in Noord-Amerika zit, ik even goed een klein weekje of zo langer kan blijven om deze stad op mijn verlanglijstje te bezichtigen. Wat zijn zo de toeristische highlights? Do's en don'ts?
    Vancouver Island (een volle dagtrip incl boottrip waar je kans hebt om walvissen te zien, zelf niet gezien wel zeehonden) vond ik wel de moeite waard. Als je van parken ala Keukenhof houdt is Butchart Gardens een aanrader, Victoria vond ik wel leuk en gezellig (de naam zegt t al, de gebouwen zijn veelal Victoiraanse bouwstijl). Sowieso steden met een waterfront vind ik leuk, dus Vancouver zelf ook. Al was ik daar ook maar een halve dag. Zoals Oakey al schreef, downtown is een beetje standaard Noord-Amerikaans. Al vond ik dit wel een van de leukere.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

Pagina 22 van 26 EersteEerste ... 12181920212223242526 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •