Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 36 van 36 worden weergegeven.

Discussie: HDMI Kabel

  1. #26

    Standaard

    Mijn vrouw was ooit zwaar over de flos door de aankoop van een tv van destijds 13.000 gulden (voor de jongeren onder ons: de gulden was het betaalmiddel voor de Euro) maar zag gelukkig wel verschil....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  2. #27

  3. #28

    Standaard

    Dus kan WEER een discussie over de prijs en ook de bijbehorende kwaliteit van HDMI kabels op slot.

    The moral of the story is:
    Koop een kabel die het best bij jou past. Qua kwaliteit of qua prijs.

  4. #29

    Standaard

    Denk dat ik inderdaad even ga neuzen overal gewoon naar een niet te dure degelijke kabel
    maar het zal zeker geen Monster kabel worden want 130 euro vind ik ook oplichterij.
    Zag ook een onderzoekje bij Kassa waarin ook werd gezegd dat het niet uit maakt of je een kabel van 5 of 150 euro neemt. En tenzij je je tv 10 keer per jaar van plek veranderd hoeft hij kwalitatief nog niet eens overdreven goed te zijn.
    Maar goed zoals eerder besproken eventuele storingen wil ik natuurlijk uitsluiten

  5. #30

    Standaard

    Kassa, Radar :x

    Trek je aub niet teveel aan van die programma's. Ook hun eeuwige gebrabbel over de PS3 gaat nergens over. Die van mij doet het prima
    Ik neem ze altijd maar met een korreltje zout. Nou, doe maar een flinke zak zout eigenlijk.
    "Portland,straight ahead!"

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Kassa, Radar :x

    Trek je aub niet teveel aan van die programma's. Ook hun eeuwige gebrabbel over de PS3 gaat nergens over. Die van mij doet het prima
    Ik neem ze altijd maar met een korreltje zout. Nou, doe maar een flinke zak zout eigenlijk.
    Dat is natuurlijk wat kort door de bocht. Die anderen deden het ook prima tot ze kapot gingen....
    Every damn person in this sick and twisted world worries me so much I only feel safe in the OHT!!
    Many thanks to David L. for pointing me in the right direction.

    DVD.NLLER januari 2007

  7. #32

    Standaard

    Helemaal niet kort door de bocht. Alles kan stuk gaan, dus ook een PS3. Als je het treft, dan is het balen maar om dan maar meteen daar zoveel ophef over maken? Nee, gaat mij te ver. Just my 2 cents
    "Portland,straight ahead!"

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Vincent Vega Bekijk bericht
    Helemaal niet kort door de bocht. Alles kan stuk gaan, dus ook een PS3. Als je het treft, dan is het balen maar om dan maar meteen daar zoveel ophef over maken? Nee, gaat mij te ver. Just my 2 cents
    Hmmm als ik snel ff elcheapo.nl't dan zie ik als snel dat zo'n ps3 dik 350,- euro kost en dan vind ik wel dat je er vanuit mag gaan dat zo'n apparaat het een fatsoenlijke tijd uithoudt. Maar goed ik blijf nog ff uit het bluray gebeuren, tot zaken die tot koppijn kunnen lijden... En dan hoef ik alleen maar op dit forum te kijken...

    offtopic:
    Raken we met dit toppic niet een beetje OFFtopic?

  9. #34

    Standaard

    Tsja, dat dacht mijn oom ook toen hij een nieuwe Mercedes kocht en hem binnen 5 maanden weer terug bracht naar de dealer om dat er van alles en nog wat aan mankeerde. Het zegt toch allemaal niets, een tweedehands apparaat gaat vaak nog langer en probleemlozer mee als een nieuw apparaat. Je moet het gewoon treffen, zo simpel is het.
    "Portland,straight ahead!"

  10. #35

    Standaard

    Dus de RROD is ook maar een fabeltje Vincent Vega. Niet alles hoeft jou te treffen. Ik heb zelf ook geen last met mijn PS3, maar dat wil niet zeggen dat niemand er last van heeft. Ik heb met mijn Xb360 ook geen last van een RROD gehad toch wel raar als je van beiden zelfs de eerste generatie heb. Ik heb gewoon mazzel. Vroeger kreeg ik met sinterklaas speelgoed wat altijd wel iets aan mankeerde. Was lego, Playmobil, Mattel etc etc ineens slecht omdat het mij overkwam? Of had iedereen er ineens last van?

    anyways weer ff ontopic.

    Het HDMI verhaal. Het gaat deels op op afstanden onder de 5 meter kan je elke kabel kopen die je wilt. Het enige verschil zal de afmeting van de connector zijn. Bij de goedkope HDMI kabels kan die wat losjes zitten ivm de wat duurdere kabels. Alles daarboven kan je beter de el cheapo merkloze spul links liggen en voor iets betere kabels gaan en dan hoeft echt nog geen vermogen te kosten. Ik heb bv een 10 meter HDMI kabel liggen van HQ en dat heeft mij 30 Euro gekost destijds en die doet het perfect geen storing/ruis te bekennen. maar zoals een Monster 1000 kabel van 1 meter voor 125 euro is complete waanzin.
    Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mr.Mark R Bekijk bericht
    Dus kan WEER een discussie over de prijs en ook de bijbehorende kwaliteit van HDMI kabels op slot.
    Precies, daarom heb ik van dit topic een centraal topic gemaakt waar naar hartelust gediscusieerd kan worden over de zin/onzin en jou mening over de verschillen in dure/goedkope HDMI kabels.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •