Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 59 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard INTERVIEW: Verhoeven

    Hieronder volgt het interview met Verhoeven.

    De vragen staan hier. Deze kan de geinterviewde kopiëren naar zijn post.

    P.S. Gelieve niet te posten in dit topic voordat Verhoeven zijn interview geplaatst heeft.

    Alhier staan de toelichtingen, vriendelijk verzoek aan iedereen die aan de beurt is of komt dit even door te lezen.
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 29-12-2008 om 08:29
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  2. #2

    Standaard

    Bekeken en gelezen.
    Laatst aangepast door Oudlid_X5 : 10-03-2009 om 15:55

  3. #3

    Standaard

    wow! Lang verhaal Immanuel! Zal morgen ff alles goed doorlezen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  4. #4

    Standaard

    Zou je graag (vaker) mede forumleden ontmoeten voor een meeting/gezellig samenzijn?
    Ik sta er open voor. Wil zeker eens een potje knikkeren met een Coen of met Mellz een goud gele rakker drinken. Maar ik heb ik al in de gaten dat niet iedereen daar gesteld op is. Vooral met een figuur als ik. In het echte leven ben ik trouwens nog erger. Dus pas maar op!


    hoewel ik het niet altijd met je eens bent, ben ik het hier wel mee eens. Leuk idee, komt er echt nog wel eens van hoor!
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    [/size][/font]

    hoewel ik het niet altijd met je eens bent, ben ik het hier wel mee eens. Leuk idee, komt er echt nog wel eens van hoor!
    MOOIZO! :razz:


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    wow! Lang verhaal Immanuel! Zal morgen ff alles goed doorlezen
    Ik wou het zo eerlijk mogelijk invullen.

  6. #6

    Standaard

    Ik zie trouwens al dat iemand aan mijn stuk heeft liggen klote.

    Reden: Lettertype gewijzigd i.v.m. leesbaarheid
    Het is mijn stuk dus ik bepaal welk lettertype!

  7. #7

    Standaard

    Erg leuk interview om te lezen en zekers niet teleurgesteld. Ik neem aan dat je er wel even mee bezig bent geweest. Ik had al zo'n beetje de gehele middag werk met mijn korte en nuchtere antwoorden!

    Ik had je trouwens ouder verwacht, gezien sommige van je filmkeuzes, op die leeftijd had ik helaas alleen maar oog voor blockbusters en horror en nu moet ik heel veel inhalen wat nooit gaat lukken. Ook bizar hoe'n grote kijkachterstand je hebt, ik vond mijn 100 films al veel, maar 700 films

  8. #8

    Standaard

    Zoals reeds gemeld na het lezen van je eerste draft smaakte dat voorproefje goed, leuk interview nichtje, zojuist weer gelezen en duidelijk je best op gedaan. Natuurlijk wist ik al een hele hoop van je, kan ook niet missen heh na bijna 4,5 jaar..
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

  9. #9

    Standaard

    Ik heb krom gelegen.

    Wat is de zin van de dood?
    Het einde van de proloog of het einde van de epiloog, afhangende van je geloofsovertuiging of de vrijheid van het niet hebben daarvan.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  10. #10

    Standaard

    Flinke lap tekst, maar wel interessant om te lezen.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  11. #11

    Standaard

    Uhm...

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven
    Welke vraag wil je aan deze persoon stellen?
    Geen vraag, gewoon nieuwsgierig naar een interview van verhoeven, vooral omdat ik zijn stukjes lees op het forum en hij altijd wel een uitgesproken mening heeft over de desbetreffende film waar ik mij zelf soms ook wel in kan vinden.

    Ik hoop dat je niet teleurgesteld bent in het interview.
    Aan wie ?
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Uhm...



    Aan wie ?
    Dat is de 'vraag' die door de vorige geïnterviewde (Wim S.) aan Verhoeven gesteld is.
    |Gekeken films (WhatIWatch) |
    "The screen is a magic medium. It has such power that it can retain interest as it conveys emotions and moods that no other art form can hope to tackle." - Stanley Kubrick

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Of ik het met plezier heb afgelegd? Ja toch wel. Een aantal vragen heb ik weer voorzien met typisch humor van mijn kant. Dat waarschijnlijk niet iedereen zal appriceren.
    Hier in ieder geval iemand wel, heerlijk om te lezen zo.

    En slapen jullie wel samen in een kom?
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  14. #14

    Standaard

    Leuk interview, Verhoeven. Het filmhuis is toch gevestigd in het Glaspaleis, of vergis ik mij hier in?. Hier zitten sinds de verbouwing ook mijn voormalige collega''s van de Openbare Bibliotheek Heerlen. Hoe is het om met het filmhuis in het Glaspaleis te zitten?

    Persoonlijke vraag. Voel jij je nu een Limburger ondanks dat je niet hier geboren bent, of heb jij hier totaal niets mee ? En ben jij dus gewoon een wereldburger, europeaan of nederlander ?

    Je bewonderig m.b.t. Braveheart deel ik met je .
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  15. #15

  16. #16

    Standaard

    Leuk, lang stuk om te lezen We zijn van hetzelfde "bouwjaar" en kan me in een paar stukken helemaal vinden, al kan jij alles een stuk beter verwoorden


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herman ter Lingen Bekijk bericht
    Goed geschreven; prachtige humor
    Hier sluit ik mij volledig bij aan.

  18. #18

    Standaard

    Leuk interview!

    Had je al op msn gesproken etc, maar kom er nu pas achter dat je voornaam Immanuel is
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  19. #19

    Standaard

    Ten eerste bedankt voor al die lovende berichten. Had van te voren gedacht dat mijn humor niet helemaal zou begrepen worden. Heb dan ook maar behoorlijk wat weg gelaten. Wizz-art weet denk ik waar ik het over heb.

    @Wim ik kreeg al begin December te horen dat ik een interview mocht houden. Toen heb ik eerst eens gedacht hoe ga ik het brengen. Ten tweede wou ik een ander interview houden dan voorgaande interviewers. Misschien hebben mensen het gezien maar ik ben bijvoorbeeld zo vrij geweest om doodleuk wat vragen erbij te duwen en nog mis ik er een paar. Ben er zeker een weekje mee bezig geweest.

    Hoewel ik nog jong ben kijk ik geregeld wel wat oude films. De meeste vallen tegen maar soms word ik positief verrast. Zelf prefeer ik liever de hedendaagse Cinema.

    @Mercapto, ben blij dat je er toch om kon lachen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mercapto Bekijk bericht
    Verhoeven next ? Yay!
    Als hij maar geen grapjes gaat maken, in z'n humor heb ik nog het minst vertrouwen
    Nah, wil wel wat meer over Verhoeven weten
    @Emdee, alleen in de winter.

    @Seus, inderdaad vijfde etage. Hoewel het een kleine zaal is maakt het voor mij wel persoonlijker. Daarbij spreek je de mensen geregeld en hoor je de commentaar op de films of de lovende kritieken. Zoals bij Julia. Een film die ik zelf nooit zou programmeren maar kreeg naar de viewing alleen maar lovende berichten. Wanneer kan ik jou verwelkomen in het filmhuis?

    Verder ben ik gewoon een wereldburger. Spreek verder ook geen woord Limburgs, vreselijk dialect vind ik dat. En ik versta het ook totaal niet.

  20. #20

    Standaard

    Spreek verder ook geen woord Limburgs, vreselijk dialect vind ik dat. En ik versta het ook totaal niet.

    Verhoeven, als Limburger in hart en nieren moet ik toch op bovenstaand citaat van je reageren :sad: . Dat je het Limburgs dialect niet vestaat en niet spreekt ok, dit kan de beste overkomen (dus ook jij) . Maar met de opmerking dat je het dialect een vreselijke taal vind heb ik wel moeite mee (alhoewel, kan heel goed relativeren hoor :wink: ).
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  21. #21

    Standaard

    Limburgers, dat zijn toch verbannen Belgen?

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Edgar S. Bekijk bericht
    Limburgers, dat zijn toch verbannen Belgen?
    Haha, wat een grapjas, uit de randstad zeker?
    TV: Panasonic TX-P50UT50 - Receiver: Onkyo TX SR313 - Blu-ray: Sony BDP-350B - Mediaplayer: Mede8er 600X3D - Console: Playstation 3 - Center: Mission M7C1 - Fronts: Mission 760Subwoofer: Pioneer SW110S - Kabels: Oehlbach


  23. #23

    Standaard

    Andersom toch?
    BELG = Ben Eerst Limburger Geweest
    Capitalization is the difference between "I had to help my uncle Jack off a horse.." and "I had to help my uncle jack off a horse.."

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Patrick van den Hul Bekijk bericht
    Dat is de 'vraag' die door de vorige geïnterviewde (Wim S.) aan Verhoeven gesteld is.
    Oeps, lees met m'n neus zien ik nu. Las over de vraag "Who's next ?" heen.
    M'n LE collectie gaat grotendeels in de verkoop, zoek je nog iets ? Check m'n verkoop topic of vraag maar raak :D

  25. #25

    Standaard

    Leuk interview....en mooi om te lezen dat je nog wat aan mn tips hebt gehad.....kijk....daar doe je t voor...haha...

    Toegevoegde vraag:

    Wanneer ga je nou eindelijk eens regiovrij?? Opent deuren....I tell ya!!

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •