Hi allen,

Momenteel maak ik gebruik van een Windows Media Center PC, op zich lekker, maar ik wil deze pc de woonkamer uit hebben en eigenlijk vervangen door een HDD recorder. Deze recorder voorzien van een flinke HD. Op deze HD wil ik net zoals MCE mijn foto's, muziek en omgezette DVD (voor de kinderen) op de HDD plaatsen en kunnen afspelen. Dit laatste is vaak een probleem omdat directories (ts_video) niet herkend worden door spelers. Zijn er HDD recorders die deze optie net zoals MCE kennen? Daarnaast bekijken we regelmatig films voorzien van ondertitelbestanden die er los bij zitten. Zijn er spelers die dit aankunnen zonder al het gedoe wat je hebt met pc's en codecs.

Ik heb momenteel nog een gewone beeldbuis televisie die volgend jaar vervangen gaat worden door een flatscreen. Ik heb al digitale televisie. Aansluiting voor beide is dus nodig (scart). Het geluid van de recorder bij afspelen moet ook via mijn midiset kunnen gaan (component). De aansluitingen zullen geen probleem zijn, kabels voldoende in de verkoop.

Is er iemand die ervaring heeft met recorders die dit kunnen?

Dank!

Marcel